Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετά το TEI, πολυτεχνείο. Αξίζει;


DimitrisZ

Recommended Posts

Όσον αφορά αυτούς που περνάνε πολιτικοί μηχανικοί στο ΔΠΘ στην μπορώ να πω πως είναι σαν δίνουν εξετάσεις για να περάσουν το αντίστοιχο μάθημα στο πολυτεχνείο αλλά με καλή βαθμολογία πχ 7 μέσο όρο (η βάση εκεί είναι το 10 και το άριστα το 20 άρα το 7 θεωρείστε το 14). Οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής της Ξάνθης δεν έχουν κάποιο κόλημα στο τι θα κάνουν αν περάσουν εκεί μιας και σπίτι τους θα μένουν και ακόμα αν δεν δουλεύουν έχουν σημαντικα χαμηλότερο κόστος σπουδών από κάποιον που θα αναγκαστεί να νοικιάσει.

Το κακό είναι πως αν κάποιος δεν έχει καθοδήγηση (να πηγαίνει σε φροντιστήριο ή να έχει υλικό από κάποιον που έδωσε) τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα μιας και όσο καλός κι αν είναι πρέπει να προσαρμόσει το διάβασμά του στις απαιτήσεις των καθηγητών.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν για να καταλάβετε τί γίνετε...

δεν είμαστε αρνητικοί ούτε στον θεσμό των κατατακτήριων, αλλά είμαστε αντίθετοι όπως είναι στην σημερινή τους μορφή.

Δεν μπορεί να σπουδάζουν 4 χρόνια τα παιδιά (στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης) και να πάνε στο πολυτεχνείο στο 2ο έτος με αναγνώριση ελάχιστων μαθημάτων.

Δηλ. η απαξίωση των σχολών και των χρόνων σπουδών είναι παράνομη σε σχέση με την κείμενη νομοθεσία περί ανώτατης εκπαίδευσης.

Αν θέλει να δώσει σε άλλη ειδικότητα τότε πολύ σωστά θα πρέπει να κάνει τα μαθήματα από την αρχή αφού μιλάμε για διαφορετική ύλη.

Επίσης τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κάποιος να ασχοληθεί με το θέμα της αναβάθμισης των δικαιωμάτων των πτυχιούχων, να ετοιμάσουν ένα πλαίσιο το οποίο θα έχει κι άλλους τρόπους εκτός των κατατακτήριων, διότι σε πολλούς είναι απαγορευτικό για διάφορους λόγους (δουλειά, δεν έχει σχολή, κλπ).

Και πιστεύω ότι θα ήταν πολύ ευκολότερη σαν προσπάθεια από το να τρέχουν τώρα με διάφορα ανεφάρμοστα ή γελοία Π.Δ. να αποδώσουν-καθορίσουν επ. δικαιώματα πτυχιούχων κλπ. και να γίνετε αυτός ο πόλεμος μεταξύ ΤΕΕ-πολυτεχνείων-ΤΕΙ-αποφοίτων...

Τώρα που έφτιαξαν αυτούς τους νόμους (δίκαιοι-άδικοι) κανένας δεν τους εφαρμόζει ή δεν θέλει ή κάνει πως δεν τους γνωρίζει ή προσπαθεί να τους επιβάλει ή τους ερμηνεύει όπως θέλει ή βγάζει εγκυκλίους μη εφαρμογής τους...(γνωστά σε όλους μας).

Αλλά ακόμα και τώρα μπορούν αλλά προφανώς δεν θέλουν, οι σκοποί τους είναι πονηροί...

Link to comment
Share on other sites

Οι επίσημες ανακοινώσεις των σχολών αναφέρουν ότι από ΤΕΙ στο ΕΜΠ το ποσοστό είναι 5% επί των εισακτέων.

Για κάποιο λόγο όμως σε πολλά διαφημιστικά φρονιστηρίων κτλ λένε 5% επί του ποσοστού εισακτέων ήτοι 5 άτομα. Σαν να θεωρούν ότι οι εισακτέοι είναι 100 άτομα το οποίο όμως συνέβαινε πριν το 1999-2000.

Link to comment
Share on other sites

Οι κατακτητήριες δεν έχει νόημα για κάποιον που σπούδασε 4 χρόνια το αντικείμενο και συγκεκριμένα εξειδικευμένα.

Ναι στις κατακτητήριες αλλά με αναγνώριση μαθημάτων. Δηλαδή ο άλλος έκανε 60 μαθήματα, δεν τον αναγνωρίζεις και τον βάζεις στο 3ο εξάμηνο?

Αν όχι κοροϊδία σίγουρα υποτίμηση της νοημοσύνης.

Αλλά επειδή δεν επιθυμούν άλλους (και πόσο μάλιστα από τα ΤΕΙ, τους το κάνουν δύσκολα για να αποθαρρύνουν τους υπόλοιπους, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας).

Έκαναν 3 στατικές στο ΤΕΙ, 3 σκυροδέματα και πόσα άλλα μαθήματα και δεν τους τα αναγνωρίζεις???

Είναι δυνατόν ???

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι 5 άτομα , είναι λιγότερο από 5% γιατί στο ΕΜΠ οι εισακτέοι είναι πάνω από 100.

 

5% των εισακτέων. Οι εισακτέοι είναι 100-140 οπότε 5-7 άτομα πέρνουν κάθε φορά.

 

Δηλαδή ο άλλος έκανε 60 μαθήματα, δεν τον αναγνωρίζεις και τον βάζεις στο 3ο εξάμηνο?....Έκαναν 3 στατικές στο ΤΕΙ, 3 σκυροδέματα και πόσα άλλα μαθήματα και δεν τους τα αναγνωρίζεις???

Είναι δυνατόν ???

 

Δεν είναι εντελώς παράλογα όλα παίδες...όπως και να το κάνουμε το επίπεδο μαθημάτων του ΤΕΙ (τουλάχιστον αυτό που έκανα εγώ στα ΤΕΙ Αθήνας-και ξέρω και του Πειραιά) δυστυχώς δεν είχε καμία σχέση με αυτό του Πολυτεχνείου. Κακώς...αλλά έτσι είναι.

 

Όταν σε όλο το Μπετό 1 του ΤΕΙ με έμαθαν να λύνω μόνο πλάκες, πώς θα μου δώσουν απαλλαγή στο Πολυτεχνείο. Μπορεί να μου πείτε μα τώρα έχουν αλλάξει και κάνουν άλλα σε κάποια μαθήματα-και θα συμφωνήσω καθότι τα ξέρω από 1ο χέρι- αλλά η "ρετσινιά" υπάρχει (δικαίως σε μεγάλο βαθμό από τα παλιά) και δεν φεύγει.....άντε τώρα γύριστα....

Link to comment
Share on other sites

Σε μερικά τμήματα των ΤΕΙ στο σκυρόδεμα Ι έκανες, πλάκες (όλες τις πλάκες κατά Czerny) δοκούς (όλους τους ελέγχους, διάτμηση, στρέψη κ.τ.λ.) υποστυλώματα και στο τέλος αριθμητικές μεθόδους για αντισεισμικό (σύγκριση διαγραμμάτων σεισμού στα πλαίσια μιας πλαισιωτής κατασκευής και υπολογισμός για την δυσμενέστερη φόρτιση κ.ο.κ.) επίσης εισαγωγή στις οπλίσεις για κλιμακοστάσια και υπολογισμός τους (διάφορες μορφές και αντιμετώπιση τους)

Και όλα αυτά στο σκυρόδεμα Ι !!!

Τι πρέπει να πουν αυτοί όταν στο ΔΠΘ π.χ. το σκυρόδεμα Ι απέχει έτη φωτός από το τμήμα του ΤΕΙ.

 

Είναι ανάλογα τον καθηγητή και παίζει ρόλο η παράδοση. Μην τα ισοπεδώνετε όλα. Ναι γενικά στο ΑΕΙ είναι λόγω καθηγητών καλύτερα τα πράματα αλλά όχι πάντα !

 

Απλά υπάρχει το κατεστημένο. Αλλά απαράδεκτο να έχεις κάνει 3 στατικές (μέθοδο στροφών, Cross, μητρωική στατική και όλα αυτά στην στατική ΙΙ) και 3 σκυροδέματα και να μην στα αναγνωρίζουν.

 

Αν αυτό δεν είναι υποτίμηση της νοημοσύνης τότε τι είναι ?

 

edit: Βέβαια το τραγικό που ισοπεδώνεται στο ΤΕΙ είναι αυτοί από τα Τεχνικά λύκεια. Και κακώς που τους δέχονται. Αλλά αυτοί είναι που ρίχνουν κατακόρυφα το επίπεδο και ότι και να πείτε έχετε δίκιο...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.