Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ειδικά θέματα τεχνολογίας σκυροδέματος


 

Recommended Posts

Οπότε για να κλείσουμε το θέμα του #206, κι επειδή πολλοί μας διαβάζουν (μεταξύ αυτών και άσχετοι με το αντικείμενο ιδιώτες), ούτε ο μελετητής έσφαλε, ούτε και η πολεοδομία Μυκόνου παρανόμησε εγκρίνοντας μελέτη με αναγραφόμενη κατηγορία C16/20.

 

επίσης, ορθώς ο ΚΤΣ δίνει βάρος -εκτός από το τσιμέντο- στον λόγο ν/τ και στην κοκκομετρία.

 

Τέλος, επειδή αναφέρθηκε η inter, κι επειδή το θέμα της επιχειρηματικής ευθύνης προβάλλεται πολύ: Η μισή Θεσσαλονίκη και τα προάστια της είναι παραθαλάσσια... Όχι όμως και το μισό μπετό που σκυροδετείται σε οικοδομές, κι ας μην πιάσουμε την κουβέντα κατά πόσο γνωρίζει η εταιρία που πέφτει το μπετό που φορτώνεται στις βαρέλες...

 

Ας μας πουν συνάδελφοι από Πάτρα, Χανιά, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Πέραμου-Ελευσίνα-Πειραιά-Βούλα με τι χρίζουν...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 311
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

KF

 

υπάρχουν 17 αποφάσεις δικαστηρίου στο θέμα μόνο την περίοδο 2002-2010. Πάρε την Interbeton και ρώτα. Μπορείς να βγάλεις 16/20 με 330 αλλα τα αδρανή σου δεν θα καλύπτουν

 

§12.7.2. Η κοκκομετρική καμπύλη του μίγματος των αδρανών πρέπει να βρίσκεται

υποζώνη Δ και κατά το δυνατόν κοντά στη μέση γραμμή αυτής της υποζώνης.

 

Για τον ιδιώτη τι να κάνω να του πώ οτι όλα καλά? Επειδή στα 23 χρόνια έχω δει πολλές πλάκες με εγκάρσια αποκόλληση απο διάβρωση και τον ιδιοκτήτη να πληρώνει τεράστια ποσά για επισκευή προσπαθώ να προλάβω καταστάσεις.

 

Τωρα μιλας και σε καταλαβαινω.Θεωρεις δηλαδη (σωστα πιθανον) οτι με τις αναλογιες που μου λεει ο ΚΤΣ για το παραθαλλασιο υποχρεωτικα θα παω στο C20/25.Εγω ομως στεκομαι στην παρατηρηση σου. Ειναι παρανομοι οι υπαλληλοι της πολεοδομιας Μυκονου; Οχι δεν ειναι.Και δεν μπορουν να επιβαλλουν στο μελετητη την εφαρμογη της ποιοτητας C20/25.

Και επισης οσο αφορα τη σεβαστη interbeton προφανως θα εχει διαφορες με πελατες πραγμα που δε με αφορα.

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη ειλικρινα δεν βρισκω ΚΑΝΕΝΑ λογο να πας σε 16/20...

Αντιθετα βρισκω πολλους λογους να πας σε 20/25, 25/30 κτλ..

(περιμενε και θα δειτε οτι θα μας το επιβαλλει το ΕΝ206)..

 

Η διαφορα στην τιμη ειναι 3-5Ε/κμ

Για 1000κμ κατασκευη (καταλαβαινεται το μεγεθος φαναταζομαι..) η διαφορα σε ΟΛΟ το εργο ειναι 3000-5000Ε...

ΑΣΤΕΙΟ το ποσο....

Link to comment
Share on other sites

Οπότε για να κλείσουμε το θέμα του #206, κι επειδή πολλοί μας διαβάζουν (μεταξύ αυτών και άσχετοι με το αντικείμενο ιδιώτες), ούτε ο μελετητής έσφαλε, ούτε και η πολεοδομία Μυκόνου παρανόμησε εγκρίνοντας μελέτη με αναγραφόμενη κατηγορία C16/20.

 

επίσης, ορθώς ο ΚΤΣ δίνει βάρος -εκτός από το τσιμέντο- στον λόγο ν/τ και στην κοκκομετρία.

 

Τέλος, επειδή αναφέρθηκε η inter, κι επειδή το θέμα της επιχειρηματικής ευθύνης προβάλλεται πολύ: Η μισή Θεσσαλονίκη και τα προάστια της είναι παραθαλάσσια... Όχι όμως και το μισό μπετό που σκυροδετείται σε οικοδομές, κι ας μην πιάσουμε την κουβέντα κατά πόσο γνωρίζει η εταιρία που πέφτει το μπετό που φορτώνεται στις βαρέλες...

 

Ας μας πουν συνάδελφοι από Πάτρα, Χανιά, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Πέραμου-Ελευσίνα-Πειραιά-Βούλα με τι χρίζουν...

 

Και για να κλεισω και εγω συναδελφε,για οσους εχουν μια πειρα απο επαρχια θα ξερουν ποσο δυσκολα πιανουν εκει οι εταιρειες το C20/25 (ναι δεν κανω λαθος το C20/25).

Link to comment
Share on other sites

AlexisPap

 

διαφωνώ!!!! Την εταιρία δεν την ενδιαφέρει εαν έχει την συγγραφή. Ας πρόσεχες σου λέει. Τον ιδιοκτήτη τον ενδιαφέρει και πολύ όπως και τον επιβλέπων και τον μελετητή που υπογράφει για 50 χρόνια. Το ξαναλέω υπάρχει τεράστιο νομικό πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη ειλικρινα δεν βρισκω ΚΑΝΕΝΑ λογο να πας σε 16/20...

Αντιθετα βρισκω πολλους λογους να πας σε 20/25, 25/30 κτλ..

(περιμενε και θα δειτε οτι θα μας το επιβαλλει το ΕΝ206)..

 

Η διαφορα στην τιμη ειναι 3-5Ε/κμ

Για 1000κμ κατασκευη (καταλαβαινεται το μεγεθος φαναταζομαι..) η διαφορα σε ΟΛΟ το εργο ειναι 3000-5000Ε...

ΑΣΤΕΙΟ το ποσο....[/QUOte]

 

Ετσι ειναι συναδελφε.Απλα πρεπει να αλλαξουν πολλα στις εταιρειες παραγωγης .Υπαρχουν νομοι που ειναι σε ληθαργο.Και οπως ξερεις με τους Ευρωκωδικες θα παμε σε C25/30 και πανω για να εχουμε λογικες διατομες.Αυτα αργοτερα.......

Link to comment
Share on other sites

Στην Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη που ξέρω βρίσκω εύκολα μέχρι και 25/30.

Link to comment
Share on other sites

Στην Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη που ξέρω βρίσκω εύκολα μέχρι και 25/30.[/QUOte]

 

Δεν ξερω αν εχεις στατιστικα στοιχεια για το πληθος των δοκιμων σκυροδεματος που υπαρχουν.Τουλαχιστον ομως αυτες που γινονται σε δημοσια εργαστηρια ειναι ελαχιστες.Στο Εργαστηριο που ειμαι εγω υπευθυνος για παραδειγμα και σε περιοχη 300000 κατοικων με 500 αδειες το χρονο (κατα μεσο ορο) εχουμε μονο 60-70 πελατες (το χρονο) και μαλιστα χωρις πληρεις δοκιμες .Θα ηταν αξιο λογου να γινει μια ερευνα π.χ απο το ΤΕΕ για να διαπιστωθει πανελληνια πια, ποσο ειναι το ποσοστο των νεων κτιριων στα οποια γινεται ελεγχος του σκυροδεματος.Ειμαι σιγουρος οτι θα απογοητευθουμε.Το ξερω γιατι σε επικοινωνια με συναδελφους αλλων εργαστηριων τα ιδια μου λενε.

Εν πασει περιπτωσει πιστευω οτι δεν εχουμε επαρκη στοιχεια που να δειχνουν το τι ποιοτητα παραγουμε στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

KF

 

σαφώς και θέτεις ένα σωστό θέμα που είναι πέρα για πέρα αληθινό. Στην Πάτρα οι έλεγχοι είναι περίπου 11.8% των αδειών (ιδιωτικά και δημόσια εργαστήρια).

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, το θεμα το εχουμε κανει Λαμψη και ο Φωσκολος θα μας ζητησει πνευματικα δικαιωματα... :lol:

 

Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα:

α) Ο ΚΤΣ δεν οριζει ελαχιστη κατηγορια αλλα προτεινει ελαχιστη συνθεση

β) Ο ΕΚΟΣ (rip) απαιτει ελάχιστες επικαλυψεις, παραγοντα τον οποιο εγω θεωρω πολυ πιο σημαντικο απο τα kg/m3 της συνθεσης.

 

Αρα, η αληθεια ειναι καπου στην μεση: παραγγειλε C16/20 με 330kg, βαλε σωστες επικαλυψεις και εισαι (?) ok.

 

Το θεμα -για εμενα- ειναι αλλο:

Ποια η υποχρεωση απέναντι στον νομο των εταιριων που δραστηριοποιουνται σε παραθαλασσιες περιοχες;

Τι πρεπει να πουλανε βασει νομου;

Γιατι πουλανε κατωτερης ποιοτητας;;

 

Θεωρω παιδια, πως αυτα πρεπει να λυσουμε ως κλαδος στο μελλον στον τομεα της επιβλεψης.

 

Οχι, μηχανικε: "παρε δοκιμια", "μεινε μπαστακας μην ριξουν νερο", "πες τους 330 στα παραθαλάσσια", "βγαλε μαστιγιο για την σωστη οπλιση" και τοσα αλλα, αλλα:

- Ιδιοκτητη-κατασκευαστη: Παρε δοκιμια.

- Εταιρια μπετου: ευθυνεσαι απολυτα για το τι πουλας και συμμορφωσου με τον ΚΤΣ και μην πουλας C16/20 παραθαλάσσια!

- Σιδερά: Ξερεις πως ειναι το σωστο, κάνε το, αλλιως εχεις την απολυτη ευθυνη!

 

Κοινως, υπεργολαβιες σε όλους τους κλάδους με υπογραφή και ευθύνη!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.