Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιώτης Μηχανικός ή Υπαλληλική σχέση ?


TheoTDM900

Τι κάνουμε λοιπόν ?  

324 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Τι κάνουμε λοιπόν ?

    • Υπαλληλική Σχέση
    • Ιδιώτης Μηχανικός


Recommended Posts

Τι κάνετε ?

 

Όταν λέω ιδιώτης μηχανικός συμπεριλαμβάνει αυτούς που έχουν μόνοι τους γραφείο ή και με συνεργάτη και κάνουν μόνοι τους δουλειές.

 

Μελέτες - επιβλέψεις - Άδειες - εκτιμήσεις - πραγματογνωμοσύνες

 

Και όταν λέμε υπαλληλική σχέση μιλάμε για μηχανικούς

που εργάζονται έστω και με περιορισμένη χρονικά σύμβαση σε ΝΠΔΔ αλλά και

 

μηχανικούς που εργάζονται χωρίς σύμβαση ή και με σύμβαση σε ΝΠΙΔ όπως γραφεία, εταιρείες, σε άλλο μηχανικό - εργολάβο .

 

Μην μπερδευτείτε και απαντήσετε βάσει καθεστώτος τιμολόγησης των μηχανικών . δλδ κόβω ΑΠΥ άρα είμαι ελεύθερος επαγγελματίας άρα είμαι ιδιώτης μηχανικός. Εν ολίγοις έχετε κάποιον "από πάνω σας ?" κάποιο "αφεντικό" , προιστάμενο ?

 

Τότε υπαλληλική σχέση.

 

Επίσης αν κάνετε και από τα δύο απαντήστε εκείνο που θεωρείτε ότι σας αποφέρει σε ετήσια βάση τα μεγαλύτερα έσοδα.

Link to comment
Share on other sites