Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τι νοείται σαν ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών;


Recommended Posts

σε καθε δικαιοπραξία εν ζωη....κλπ,κλπ χρειαζεται βεβαιωση, προς τι η απορία συνάδελφε??

 

πάντως επειδη εχει νόμιμη αδεια οπως λές κοιτα μήπως εχει αποχαρακτηριστει αυτό το τμήμα της οδου

γιατί μου φαινεται λιγο δυσκολο στο τοπογραφικό της αδειας να εχει τοποθετημένο το κτήριο εντός ζώνης ασφαλείας

.....μήπως εχει μετακινήσει στή πραξη το κτηριο....δηλαδη τσέκαρε τό τοπογραφικό

Edited by nniko
Link to comment
Share on other sites

Θα το ψαξω.

 

Μια πιο γενική ερώτηση. Στο δευτερευον εθνικο δίκτυο πρέπει να υπάρχει απόσταση 15μ από τον άξονα του δρόμου.

Εαν το κτίριο και οι αυθαιρεσίες είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από 15μ τοτε μπορεί να γίνει τακτοποίηση.

Εαν όμως έχει κάνει πλακόστρωση στην αυλή, τότε χάνει την δυνατότητα να τακτοποιήσει τις αυθαιρεσίες του κτιριου?

ή εαν εχει κάνει νεα περιφραξη στο σύνορο του οικοπέδου με τον δρόμο τότε πάλι χάνει την δυνατότητα να τακτοποιήσει το κτίριο?

Link to comment
Share on other sites

ο νόμος ...μιλαει για αποστασεις κτιρίων και εγκαταστάσεων απο το μέσο της οδου

κοιτα και προηγούμενα ποστ

Edited by nniko
Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Επομένως μας αφορούν όσα υπολογίζονται στην κάλυψη όπως γίνεται και με τις οικοδομικές άδειες. Οι βεράντες (μπαζωμένες και μη) μπορούν να εισερχονται κάποια απόσταση μεσα στη ζώνη ασφαλείας?

Στην πολεοδομία είχα πάρει διαφορετικές απαντήσεις από κάποιους μηχανικούς.

Καποιος έλεγε καθόλου, κάποιος άλλος υπέθετε 1/10 του πλάτους του δρόμου, και κάποιος άλλος έλεγε ότι δεν υπάρχει περιορισμός στις βεράντες να μπαίνουν μέσα στην ζώνη ασφαλειας.

 

πάντως επειδη εχει νόμιμη αδεια οπως λές κοιτα μήπως εχει αποχαρακτηριστει αυτό το τμήμα της οδου

γιατί μου φαινεται λιγο δυσκολο στο τοπογραφικό της αδειας να εχει τοποθετημένο το κτήριο εντός ζώνης ασφαλείας

.....μήπως εχει μετακινήσει στή πραξη το κτηριο....δηλαδη τσέκαρε τό τοπογραφικό

 

Koιταξα το τοπογραφικό. Η οδός και τότε και τώρα είναι εθνική οδός, (ενώνει πρωτεύουσες νομών). Και στο τοπογραφικό της αδειας του '83 την χαρακτηρίζει σαν εθνική οδό και έχει απόσταση 3,50μ το κτίριο από το όριο της εθνικής οδού.

 

Το '83 πόση ήταν η ελάχιστη απόσταση από εθνική οδό σε οικισμό προ του 23? ήταν μόνο 3,50μ ?

Edited by Manolis gon
Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνιση σχετικά με το 4014 και τις ζώνες ασφαλείας.

 

Λέει ότι δεν τακτοποιούνται τα ακίνητα που βρίσκονται στις ζώνες ασφαλείας.

 

Αυτό σημαίνει ότι εαν ένα τμήμα του ακινήτου βρίσκεται μεσα στη ζώνη ασφαλείας τότε δεν μπορεί να τακτοποιηθεί τίποτα στο οικόπεδο.

 

α)Ας υποθέσουμε ότι το κτίριο έχει διαστάσεις 12μ.Χ15μ και εντός της ζώνης ασφαλείας βρίσκονται μόνο τα 4μΧ15μ μπροστά, ενώ το υπόλοιπο τμήμα του κτιρίου 8Χ15 είναι εκτός της ζώνης.

Εαν υπάρχει παράβαση στο τμήμα που βρίσκεται εκτός της ζώνης μπορεί να τακτοποιηθεί?

 

 

β)ή έστω το κτίριο που βρίσκεται εντός της ζώνης δεν έχει παραβάσεις. Αλλα πίσω στο οικόπεδο, εκτός της ζώνης υπάρχει άλλο ακίνητο με παραβάσεις. Αυτό μπορεί να τακτοποιηθεί ή επειδή υπάρχει ακίνητο εντός ζώνης ακυρώνεται η διαδικασία για όλο το οικόπεδο?

Link to comment
Share on other sites

Σε οικισμό κατω των 2000, διέρχεται εθνική οδός.

Στον ιδιο οικισμό, πάνω στην εθνική οδό, έχω δει 3 περιπτώσεις οικοπέδων με άδεια την ιδια περίπου περίοδο (1979-1983, τοτε οικισμος προ του 23) όπου τα κτίρια είναι σε μικρές απόστάσεις από την εθνική οδό. Στο διάγραμμα κάλυψης της μιας αδειας μάλιστα, φαίνεται η κατοικία σε απόσταση 3,50 από το όριο της εθνικής οδού.

 

Πώς μπορώ να βρω τι ίσχυε τότε (1980~) ως προς την ζώνη ασφαλείας εθνικών οδών, εντός των οικισμών προ του 23?

 

Υπήρχε τότε κάποιος νόμος που να έτεθε άλλη ζώνη ασφαλείας εντός των οικισμων προ του 23, μικρότερη από ότι θα έπρεπε να είναι?

 

Η συγκεκριμένη οδός έχει χαρακτηριστεί ως εθνική οδός σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Γ. 25871. ΦΕΚ 319, Β, 23/7/1963

Link to comment
Share on other sites

ίσως βρείς κάτι στα :

β.Δ.8-9-1936/ΦΕΚ392 και

β.Δ.14-11-1959/ΦΕΚ252/άρθρο1

τα οποία καταργήθηκαν όταν βγήκε το Π.Δ.209/15-7-1998/ΦΕΚ159Α βάσει του οποίου λαμβάνουμε τις ζώνες ασφαλείας σήμερα...

Link to comment
Share on other sites

στο Δ. του 1959 λέει για εθνικές και επαρχιακές οδούς απόσταση 30μ. από τον άξονα του δρόμου!

Δηλαδή δυσμενέστερο από όσα γράφει το ΠΔ 1998

 

Πρέπει να υπάρχει κάποιο άλλο διαταγμα που να ορίζει διαφορετικά οικόπεδα εντός οικισμού. Σε όλους τους οικισμους, τα κτίρια είναι πολυ κοντά στην επαρχιακή/εθνική οδό που διέρχεται μέσα από τον οικισμό. Και μιλάμε για κτίρια που κατασκευάστηκαν μετά το 1959

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω αναφερθηκε παραπανω οτι το 1993 πρωτοβγηκε ΦΕΚ, διαταγμα η δεν ξερω κι εγω τι που να αναφερεται σε οδους εντος οικισμων

Αυτα τα ορια αφορουν οδους εκτος οικισμων

Εγω εχω αυθαιρετο προ 1970 κατασκευασμενο με αποσταση απο τον αξονα της οδου 12μ που ομως χαρακτηριστηκε με αποφαση νομαρχη το 1987 ως β επαρχιακη οδος...

Συνεδεε Σερρες με Δραμα παλαιοτερα με υπεραστικη συγκοινωνια, απο οσο μου λενε οι μεγαλυτεροι αλλα το 1987 χαρακτηριστηκε επαρχιακη οδος...

Ως τοτε δεν ξερω τι ητανε...

 

Οποτε αφου το 1970 δεν εχει χαρακτηρισμο, τακτοποιω κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.