Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας προς Τ.Ε.Ε./Υ.Π.Ε.Κ.Α σχετικά με το Ν. 4014/2011


Recommended Posts

Πάντως το ΤΕΕ κινήθηκε δυναμικά μετά την σύνταξη της επιστολής . Τυχαίο ? Δεν νομίζω . Αλλωστε στις εκλογές μας θυμούνται και ποστάρουν .

 

Ορίστε;;;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 146
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ρε παιδιά ειελικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπετε τόσο αρνητικά το θέμα με την κίνηση του ΤΕΕ... Αυτό που επιχειρείται να γίνει εις βάρος μας, είναι πέρα από κάθε φαντασία. Είναι ξεκάθαρο πλέον ειδικά αν κάτσει κάποιος και συνυπολογίσει όλα όσα έγιναν από τις αρχές του 2010 εναντίον μας, ότι μεθοδεύεται κυριολεκτικά η εξόντωσή μας. Δηλαδή τι προτείνετε; Να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια; Ο ikaros13 αν δεν κάνω λάθος ρώτησε και αυτός για αντιπροτάσεις και απάντηση δεν πήρε... Οι ταξιτζήδες ενωμένοι -σε αντίθεση με εμάς- κατάφεραν να καθυστερήσουν τις μεθοδεύσεις με τις κινήσεις τους και γλυτώνουν και αυτοί (αλλά μάλλον και εμείς γιατί θα έπηζαν οι πόλεις στα ακινητοποιημένα χωρίς δουλειά ταξί) μια τραγική εξέλιξη. Ο Βορίδης χθες νομίζω δήλωσε "δε θα μετατρέψω την Αθήνα σε Μπανγκόκ". Σήμερα αν ακούσατε έσκασε "βόμβα" με επιστολή από την Τρόικα ότι ουδέποτε είχε ζητήσει την πλήρη και άνευ όρων απελευθέρωση των ταξί. Συνεπώς κάποιος μας παραμύθιαζε τόσους μήνες. Η μισή τέως κυβέρνηση, βγαίνει και δηλώνει (τώρα κατόπιν εορτής), ότι έγιναν τραγικά λάθη. Να κάτσουμε να τους κοιτάμε και να ανεχτούμε να κάνουν και οι "καινούργιοι" ακόμα περισσότερα;

Edited by tpanag
Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση του ΤΕΕ είναι σαφώς προς το σωστό δρόμο... εκτός αν έχεις να κάνεις καμιά μεταβίβαση... οπότε κατεβάζεις καντήλια!

Το θέμα είναι ότι :

 

1. Ο χρόνος είναι λάθος. Θα μπορούσε να έχει γίνει νωρίτερα, αν υπήρχε ίχνος επιστημονικής σοβαρότητας... θα έπρεπε να απαιτηθεί απλότητα, σταθερότητα και σοβαρότητα στην αντιμετώπιση των αυθαιρέτων.... όχι η γελοιότητα που βιώνουμε όλοι μας - εκτός των γραφιάδων του ΤΕΕ βέβαια- και να ρεζιλευόμαστε ανεβοκατεβάζοντας τα πρόστιμα 3-4 φορές.

Για να μή σχολιάσω και το γεγονός ότι έπρεπε να φάμε τα αγγούρια του 3843 για να αντιληφθούν ότι είναι απαραίτητη η οργάνωση και η διεκπεραίωση των υποθέσεων αυτών ηλεκτρονικά.... Και όταν το έκαναν απλώς ήταν ανεπαρκείς !!!

 

2. Ο τρόπος είναι ανεπαρκής. Είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να κρατήσει και δεν θα έχει αποτέλεσμα. Η διαμόρφωση μιας γνώμης ειδικά όταν μιλάμε για έναν αριθμό επιστημόνων και εν γένει μορφωμένων ανθρώπων γίνεται με σωστή πληροφόρηση και με υπεύθυνη στάση απέναντί τους... Η συμπεριφορά του ΤΕΕ έχει διαχρονικά δείξει ότι χωρίζεται ο τεχνικός κόσμος σε 3 ομάδες... τους εκπαιδευτικούς, τους επαγγελματίες και τους κηφήνες.. Για ποιά ενότητα μιλάμε;

 

3. Ζητήματα όπως αυτά των αυθαιρέτων αλλά και άλλα όπως των ασφαλιστικών εισφορών, του νέου ΓΟΚ, της οργάνωσης πολεοδομιών και τη διάλυσή τους δεν λύνονται από ανθρώπους τύπου Παπακωνσταντίνου (= άσχετος πολιτικάντης) αλλά από ανθρώπους που αν μη τι άλλο έχουν βιώσει κάτι από αυτά που διαχειρίζονται... Θα εμπιστευόμουν περισσότερο εσάς από εδώ μέσα που δεν είστε παρά ένα nickname, παρά τον όποιο δντή του ΥΠΕΚΑ.

 

Ας μη γελιόμαστε, ακόμη και στη σημερινή δραματική κατάσταση του κλάδου, αυτό που σκέπτονται οι δήθεν αντιπρόσωποι των μηχανικών είναι η θεσούλα τους και πως να την εξασφαλίσουν. Αν έστω ενα λεπτό της ζωής σας σκεφτήκατε ότι ο Σηφουνάκης και ο Σπίρτζης σκέφτεται το καλό σας τότε δεν σας φταίει κανείς... είστε αφελείς.

 

Για να ξαναγυρίσω όμως στο θέμα, έστω και έτσι, ελπίζω να υπάρξει αποτέλεσμα. Μακάρι να κρατήσει...

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα δουλέψει κανείς αυτές τις μέρες που θα είναι κλειστό το σύστημα;;; Θα ασχοληθεί κανείς με τη πλατφόρμα ώστε να γίνει σωστή (π.χ. ημερομηνίες) και να ανοίξει επιτέλους η κατάθεση μελετών;; Μπάααααα!!!

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει η κινητοποίηση του ΤΕΕ με τα προβλήματα του Ν.4014/11 που αντιμετωπίζουμε καθημερινά????

Εμείς ζητάμε να μην υπάρχει πειθαρχικός έλεγχος των εκπτώσεών μας, το ΤΕΕ ζητά το αντίθετο!!!

Σωστή κίνηση το κλείσιμο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, αλλά με άλλα αιτήματα!!!

Εδώ ο κόσμος χάνεται και αυτούς τους πείραξαν οι ΤΕΙτζήδες που θα γίνουν Ελεγκτές Δόμησης!!

Link to comment
Share on other sites

Οι ταξιτζήδες ενωμένοι -σε αντίθεση με εμάς- κατάφεραν να καθυστερήσουν τις μεθοδεύσεις με τις κινήσεις τους και γλυτώνουν και αυτοί (αλλά μάλλον και εμείς γιατί θα έπηζαν οι πόλεις στα ακινητοποιημένα χωρίς δουλειά ταξί) μια τραγική εξέλιξη. Ο Βορίδης χθες νομίζω δήλωσε "δε θα μετατρέψω την Αθήνα σε Μπανγκόκ". Σήμερα αν ακούσατε έσκασε "βόμβα" με επιστολή από την Τρόικα ότι ουδέποτε είχε ζητήσει την πλήρη και άνευ όρων απελευθέρωση των ταξί. Συνεπώς κάποιος μας παραμύθιαζε τόσους μήνες. Η μισή τέως κυβέρνηση, βγαίνει και δηλώνει (τώρα κατόπιν εορτής), ότι έγιναν τραγικά λάθη. Να κάτσουμε να τους κοιτάμε και να ανεχτούμε να κάνουν και οι "καινούργιοι" ακόμα περισσότερα;

 

Εμένα πάντως θα μου άρεσε να μπορούσε ο καθένας μας να βγάλει και άδεια ταξί. Θα κυκλοφορούσα κάθε μέρα στο δακτύλιο και όποτε ήθελα θα μπορούσα να παίρνω και κανένα πελάτη που πάει προς τον προορισμό μου για να βγάλω και τα έξοδα της βενζίνης... :smile: Το κακό είναι πως αν δεν υπάρχει τεχνητός περιορισμός των αδειών, κάποιοι δεν θα μπορούν να πλουτίζουν πουλώντας τις στη μαύρη αγορά...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι το "επώνυμο" του θέματος λεβέντες. Κρύβονται πίσω από την "ανωνυμία" τους οι περισσότεροι... Δεν έχουν καταλάβει ότι στο επάγγελμα μας αρέσει-δε μας αρέσει με ονοματεπώνυμο κυκλοφορούμε. Το ότι μπαίνουμε εδώ απλά με ένα nickname, το κάνουμε για πρακτικούς και τεχνικούς λόγους και για αποφυγή spamming π.χ. Δε μπορώ να καταλάβω τι λόγους έχει κάποιος όμως να φοβάται να δηλώσει το ονοματεπώνυμο και τον ΑΜ του αλλού και εφόσον είναι απόλυτα αναγκαίο.

Αρχίζω να πιστεύω τελικά, ότι η επώνυμη συμμετοχή στο φόρουμ (υπό την έννοια ότι θα πρέπει να παρέχονται πραγματικά, ελεγχόμενα στοιχεία κατά την εγγραφή) ίσως να μην ήταν κακή ιδέα. 300 χιλιάδες νέα μέλη, "ειδαν φως και μπήκαν" τον τελευταίο καιρό... Μπαίνουν ρωτάνε να κάνουν τη δουλειά τους, τσακώνονται ενίοτε και μην τους ξαναείδατε...Να λείπει τέτοια συμμετοχή...

 

είδαν φως οι ματάκιδες και μπήκαν

όταν τα λεγαν κάποιοι τους έλεγαν γραφικούς

οι περισσότεροι έχουν 100% post μόνο για 4014 και δεν μπαίνουν στον κόπο ούτε να υπογράψουν επώνυμα

για αυτό είναι γτπ αυτός ο κλάδος

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως θα μου άρεσε να μπορούσε ο καθένας μας να βγάλει και άδεια ταξί. Θα κυκλοφορούσα κάθε μέρα στο δακτύλιο και όποτε ήθελα θα μπορούσα να παίρνω και κανένα πελάτη που πάει προς τον προορισμό μου για να βγάλω και τα έξοδα της βενζίνης... :smile:

 

ΧΑΧΑΧΑ καλό! Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να γίνει "απελευθέρωση" όπως σκόπευε να την κάνει ο Ραγκούσης όμως! Αλίμονό μας αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα σταμάταγε το ταξί σου δηλαδή κάποιος και αναλόγως αν σε βόλευε η κούρσα στο δρόμο σου για την πολεοδομία ή το ΙΚΑ μόνο τότε θα τον έπαιρνες; Και στο δρόμο θα μίλαγες και στο κινητό ταυτόχρονα με πελάτες για τακτοποιήσεις και άδειες; Αν είναι δυνατόν! Όχι ότι τώρα είναι καλύτερα τα πράγματα βέβαια. Αλλά τα λάθη δεν τα διορθώνεις με ακόμα μεγαλύτερα λάθη. Σταματάω εδώ γιατί είμαστε offtopic.

Edited by tpanag
Link to comment
Share on other sites

Μα τι συζητάτε;

Εδώ υπάρχει το http://www.greece.org/blogs/wwii/ όπου από 2/8/11 μέχρι σήμερα έχει υπογραφεί από 76758 άτομα!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.