Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός-Ηλεκτρολόγος στα καράβια


Hlectrologos -7-

Recommended Posts

Ποσο κριμα να βλεπεις νεους ανθρωπους να ρωτανε για καρριερες στις λαμαρινες φυλακισμενοι με φιλιπινεζους και φινιστρινια.....Μας γυρισαν στο 1960 διχως καμια αμφιβολια....

Edited by ANEMONA
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 94
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Γεια σου zakbil! Ευχαριστω πολυ φιλε μ για την απαντηση.Αν μπορεις κρατα με ενημερω σχετικα με τα αποτελεσματα που θα σου στειλουν και γενικα το πως θα δουλεψει αυτο με τα μαθηματα που θα βγαλουν. Μακαρι ομως να μη βγαλουν σε κανενα και να μπορεσουμε να μπαρκαρουμε σαν ανθρωποι.

 

Εγω τα κατεθεσα αρχες Νοεμβρη οποτε λογικα θα μου απαντησουν με τον καινουριο χρονο γιατι ειναι και πολυασχολοι βλεπεις..

Καλησπέρα goodjohn125.

 

Ετοιμαζω τα δικαιολογητικα για το ΚΕΠ και αναρωτιομουν αν έλαβες απάντηση εμπροθεσμα (εντος τριών μηνών απαιτειται απαντηση καταλαβαινω). Αν ναι, θα μπορουσες να μοιραστεις μαζι μας την εκβαση αναφορικα με την αντιστοιχια μαθηματων για αποφοιτους Πολυτεχνικων σχολων;

 

Ευχαριστω κι ευχομαι καλες θαλασσες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Καλησπερα σε ολους. Εκανα εγγραφη στο φορουμ για να ρωτησω καποιες αποριες που εχω σχετικα με το ποστ.

Τελειωνω τωρα το τμημα Ηλεκτρολογων Μηχανικων ΤΕ του Τει Κρητης. Εχω ακουσει για το ειδικο τμημα ηλεκτρολογων ΕΝ στον Ασπροπυργο. Μιλωντας με το υπουργειο ναυτιλιας τηλεφωνικα και με την ΑΕΝ Ασπροπυργου δεν εβγαλα ακρη για το τι διαδικασια πρεπει να ακολουθησω για να μπω σε αυτο το τμημα. Αποτι εχω καταλαβει ειναι καποια μαθηματα για 6 μηνες στην ΑΕΝ. Πρεπει ομως να εχω κανει 6μηνη θαλασσια υπηρεσια σε καραβι ετσι ωστε να κανω εγγραφη στην σχολη η οχι? Με το ναυτικο φυλλαδιο τι πρεπει να κανω να το βγαλω εγω αρχικα και μετα να ασχοληθω με την σχολη?

Αν καποιος εχει κανει την διαδικασια που απαιτειται η ξερει που μπορω μαθω επιπλεον πληροφοριες για το θεμα να με βοηθησει!

Μεσω ιντερνετ μπορω να βρω μονο τα φεκ τιποτα περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημέρα σε όλους,

 

είμαι και εγώ καινούργιος στο χώρο της ναυτιλίας. Σε λίγο καιρό θα πάρω τα βασικά σωστικά και θα προσπαθήσω να φύγω σαν δόκιμος ηλεκτρολόγος. Ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει, χρειάζεται πέραν των βασικών σωστικών να πάρω και κάποια άλλα σωστικά; Είχα ακούσει για τα tanker basic.. αν φύγω με δεξαμενόπλοια..χρειάζεται να πάρω και αυτά τα σωστικά ή όχι τώρα; Επίσης το ΚΕΠ πότε θα πρέπει να το πάρω από το υπουργείο; Διότι ρώτησα έναν υπεύθυνο στην ομοσπονδία των ναυτικών και μου είπε ότι θα το χρειαστώ λέει για 6 μήνες..Θα πρέπει να το πάρω τώρα στην αρχή του πρώτου ταξιδιού ή όχι;

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Για παραλαβή του ΚΕΠ θα πρέπει να ρωτήσεις στο Υπουργείο Ναυτιλίας (Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε1, Ε2), στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσεις. Τώρα με την καινούρια κατάσταση δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι, αλλά σε αυτό μπορεί να βοηθήσει κάποιος συνάδελφος που πήρε πρόσφατα ΚΕΠ.

 

Για δόκιμος μόνο με τα βασικά σωστικά είσαι εντάξει. Τα υπόλοιπα (tanker safety κτλ.) καλά είναι να τα έχεις αλλά όχι απαραίτητα, άσε που μερικές εταιρείες σε στέλνουν να τα παρακολουθήσεις από μόνες τους πριν μπαρκάρεις.

 

Καλά ταξίδια!  :grin:

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ποσο κριμα να βλεπεις νεους ανθρωπους να ρωτανε για καρριερες στις λαμαρινες φυλακισμενοι με φιλιπινεζους και φινιστρινια.....Μας γυρισαν στο 1960 διχως καμια αμφιβολια....

 

Στην ζωή όλοι κάνουν επιλογές.

 

Δεν υπάρχει το τέλειο. Υπάρχουν επιλογές, η καθεμία με τα υπέρ και τα κατά της.

 

Την δουλειά στα καράβια την βλέπεις σαν φυλακή. Άλλος την βλέπει σαν ευκαιρία να πάει σε ξένες χώρες. Υπάρχουν πολλοί που δεν είχαν ποτέ την δυνατότητα να πάνε στο εξωτερικό και η ευκαιρία να δουν ξένες χώρες και παράλληλα να έχουν καλό μισθό είναι τόσο επιθυμητή που δεν τους ενοχλεί το να μείνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα στον χώρο εργασίας τους.

 

Κάποιοι επιλέγουν στην αρχή τα δρομολόγια του εξωτερικού και όταν κάνουν οικογένεια ψάχνουν για δουλειά σε δρομολόγια εσωτερικού. Έχω μια φίλη που είχε σπίτι στην Πάτρα και εργαζόταν στο δρομολόγιο Πάτρα-Κέρκυρα. Κάθε δεύτερο βράδυ έμενε στο σπίτι της.

 

Αντίστοιχες επιλογές κάνουν κάποιοι που εργάζονται σε εργοτάξια μεγάλων έργων στο εξωτερικό. Εκτός εργοταξίου κινδυνεύουν να τους σκοτώσουν σε κάποιες χώρες, καφέ-μπαρ δεν υπάρχουν, γυναίκες δεν υπάρχουν, μένουν σε κοντέινερ και το φαγητό είναι συγκεκριμένο.

 

Την ίδια γνώμη που έχεις για τα καράβια την έχουν πολλοί για την Αθήνα. Όταν κάποιος από την επαρχία ψάχνει στην Αθήνα για δουλειά όλοι απορούν τι θέλει στο χάος;

Αντίστοιχα σκέφτονται οι Αθηναίοι όταν κάποιος ψάχνει για δουλειά στην επαρχία, λένε τι θέλει να κάνει αυτός στο χωριό;

 

Τα καράβια σήμερα δεν έχουν καμία σχέση με το 1960. Το 1960 δεν υπήρχαν οι ανέσεις που υπάρχουν σήμερα. Το 1960 δεν υπήρχε η ασφάλεια που υπάρχει σήμερα, πλέον τα καράβια είναι πιο ασφαλή, οι μηχανές πιο αξιόπιστες και με το GPS δεν θα χαθεί ποτέ κανείς. Επιπλέον υπάρχει πλέον η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του ναυτικού με τους δικούς του ανθρώπους. Το 1960 έφευγε ο ναυτικός και μπορεί να μην επικοινωνούσε με την οικογένειά του για μήνες, όσοι ήταν παιδιά ναυτικών ουσιαστικά δεν είχαν πατέρα.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους,

 

είμαι και εγώ καινούργιος στο χώρο της ναυτιλίας. Σε λίγο καιρό θα πάρω τα βασικά σωστικά και θα προσπαθήσω να φύγω σαν δόκιμος ηλεκτρολόγος. Ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει, χρειάζεται πέραν των βασικών σωστικών να πάρω και κάποια άλλα σωστικά; Είχα ακούσει για τα tanker basic.. αν φύγω με δεξαμενόπλοια..χρειάζεται να πάρω και αυτά τα σωστικά ή όχι τώρα; Επίσης το ΚΕΠ πότε θα πρέπει να το πάρω από το υπουργείο; Διότι ρώτησα έναν υπεύθυνο στην ομοσπονδία των ναυτικών και μου είπε ότι θα το χρειαστώ λέει για 6 μήνες..Θα πρέπει να το πάρω τώρα στην αρχή του πρώτου ταξιδιού ή όχι;

 

Ευχαριστώ πολύ!

 

Καλύτερα να μαζέψεις ότι υπάρχει tanker safety security όλα αν δεν γνωρίζεις ότι θα δουλέψεις κάπου συγκεκριμένα.

Link to comment
Share on other sites

Στην ζωή όλοι κάνουν επιλογές.

 

Δεν υπάρχει το τέλειο. Υπάρχουν επιλογές, η καθεμία με τα υπέρ και τα κατά της.

 

Την δουλειά στα καράβια την βλέπεις σαν φυλακή. Άλλος την βλέπει σαν ευκαιρία να πάει σε ξένες χώρες. Υπάρχουν πολλοί που δεν είχαν ποτέ την δυνατότητα να πάνε στο εξωτερικό και η ευκαιρία να δουν ξένες χώρες και παράλληλα να έχουν καλό μισθό είναι τόσο επιθυμητή που δεν τους ενοχλεί το να μείνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα στον χώρο εργασίας τους.

 

Κάποιοι επιλέγουν στην αρχή τα δρομολόγια του εξωτερικού και όταν κάνουν οικογένεια ψάχνουν για δουλειά σε δρομολόγια εσωτερικού. Έχω μια φίλη που είχε σπίτι στην Πάτρα και εργαζόταν στο δρομολόγιο Πάτρα-Κέρκυρα. Κάθε δεύτερο βράδυ έμενε στο σπίτι της.

 

Αντίστοιχες επιλογές κάνουν κάποιοι που εργάζονται σε εργοτάξια μεγάλων έργων στο εξωτερικό. Εκτός εργοταξίου κινδυνεύουν να τους σκοτώσουν σε κάποιες χώρες, καφέ-μπαρ δεν υπάρχουν, γυναίκες δεν υπάρχουν, μένουν σε κοντέινερ και το φαγητό είναι συγκεκριμένο.

 

Την ίδια γνώμη που έχεις για τα καράβια την έχουν πολλοί για την Αθήνα. Όταν κάποιος από την επαρχία ψάχνει στην Αθήνα για δουλειά όλοι απορούν τι θέλει στο χάος;

Αντίστοιχα σκέφτονται οι Αθηναίοι όταν κάποιος ψάχνει για δουλειά στην επαρχία, λένε τι θέλει να κάνει αυτός στο χωριό;

 

Τα καράβια σήμερα δεν έχουν καμία σχέση με το 1960. Το 1960 δεν υπήρχαν οι ανέσεις που υπάρχουν σήμερα. Το 1960 δεν υπήρχε η ασφάλεια που υπάρχει σήμερα, πλέον τα καράβια είναι πιο ασφαλή, οι μηχανές πιο αξιόπιστες και με το GPS δεν θα χαθεί ποτέ κανείς. Επιπλέον υπάρχει πλέον η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του ναυτικού με τους δικούς του ανθρώπους. Το 1960 έφευγε ο ναυτικός και μπορεί να μην επικοινωνούσε με την οικογένειά του για μήνες, όσοι ήταν παιδιά ναυτικών ουσιαστικά δεν είχαν πατέρα.

 

Όντως υπάρχει η άνεση  σε πολλούς τομείς στα καράβια, μα όταν ξεκινάς από την αρχή θα ακολουθήσεις την ιεραρχία π.χ. ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός θα ξεκινήσει ως βοηθός σε πλοίο, μάλλον ως δόκιμος ούτε καν βοηθός διότι και ο βοηθός σύμφωνα με τα νέα δεδομένα θέλει ανάλογο πτυχίο και μια προυπηρεσία .

Έτσι δόκιμους και βοηθούς συναντάς σε κρουαζιερόπλοια και όχι σε ποντοπόρα που εκεί βλέπεις σχετικά στρατιωτικές συνθήκες και δεν έχεις την πολυτέλεια να έχεις και δική σου καμπίνα. 

Θα μένεις με άλλους κατά πάσα πιθανότητα Έλληνες και θα μπεις και σε διαδικασία βαρδιών ανά 24ωρο.

Είναι όπως αναφέρει και ο sdim ένα είδος φυλακής.

Το καλό όμως είναι πως υπάρχουν 4μηνα ή και 6μηνα συμβόλαια οπότε θα έχεις τουλάχιστον μια 2μηνη ανάσα έως το επόμενο μπάρκο.

 

Ο μισθός είναι που σε κρατάει γιατί εδώ οι υποχρεώσεις τρέχουν  πιο γρήγορα και από την τεχνολογία :smile:

Edited by e-gr
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.