Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τηλεμετρία σε Solaredge


barongr

Recommended Posts

O Solar Edge από όσο γνωρίζω, από κατασκευης του, έχει δυνατότητα επικοινωνίας μόνο μέσω πρωτοκόλλου RS 232.

Επειδή και εγώ θα πρέπει να συνδέσω άμεσα έναν Solar Edge 10k στο διαδίκτυο, ήθελα να ρωτήσω αν έπρεπε να τον παραγγείλω με δυνατότητα ethernet, έτσι ώστε να τον συνδέσω απ΄ευθείας σε router με ένα κλασσικό UTP καλώδιο.

Link to comment
Share on other sites

εναλλακτικά πας και φτιάχνεις ένα κονεκτορ απο rs232 σε ethernet.

 

Όσον αφορά τα αυτοκόλλητα για την διάταξη των πάνελ,προσωπικά εκτυπώνω την χωροθέτηση και στην θέση των πάνελ έχω κενά τετράγωνα που βάζω τα αντίστοιχα αυτοκόλλητα των optomizer.

Δεν έχω κάποιο πρόβλημα απο την εταιρία με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενημέρωση με απαντητικό mail από την Solaredge για τα δεδομένα που στέλνει ο inverter και τα power boxes:

 

Ο σωστός τύπος είναι: No. of optimizers * 0.2 + No. of inverters * 0.4 και μονάδα μέτρησης τα Mbytes/month

 

Επισυνάπτω και το αντίστοιχο data sheet που μου έστειλαν.

Επίσης σε αυτό περιγράφεται και η μνήμη που έχει ο inverter, εάν δεν είναι συνδεδεμένος για κάποιες μέρες στο internet.

Technical Note Storing and Sending data on SolarEdge Inverters and Power Optimizers.pdf

Edited by architect_duth
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

εχω κανει εγγραφη στο πορταλ σαν installer και μετα απο εκει εκανα δημιουργια νεου site για τον πελατη.επισης εκανα εδω:http://www.solaredge.com/groups/support/services/?section=owner εγγραφη για τον πελατη και του στειλαν username και password οπου με αυτα μπαινει μονο στον παραπανω συνδεσμο και οχι στο πορταλ.σε επικοινωνια που ειχα μου ειπαν οτι περνει λιγες μερες για να ενεργοποιηθει ο κωδικος στο πορταλ για να μπορεσει να μπαινει απο εκει ο πελατης,αλλα περασαν κατι παραπανω απο 10 μερες,ειναι φυσιολογικο και να περιμενω ή μπορει να υπαρχει καποιο προβλημα και να το ψαξω;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τους είχα ανοίξει ticket και σε 3 ημέρες το είχαν φτιάξει. Ίσως να είναι φορτωμένη περίοδος (ή έχουν πάρει άδειες...). Δοκίμασες να τους καλέσεις τηλεφωνικώς?

Link to comment
Share on other sites

οχι, τηλεφωνικος με solaredge μιλησα οταν με καλεσαν αυτοι μετα απο mail που ειχα στειλει(3βδομαδες μετα).Τα βηματα που ακολουθησα παραπανω ειναι ενταξει ή χρειαζετε να κανω και καποια αλλη κινηση?

Link to comment
Share on other sites

Για να προσθέσεις τον πελάτη σου ώστε να μπορεί να βλέπει το site του, θα πρέπει να μπεις στο portal, να πας στο site που δημιούργησες, να πας στο Admin, μετά στο tab "Owners" και εκεί να πατήσεις το κουμπί "Add New Owner". Μήπως με την διαδικασία που έκανες εσύ τον πρόσθεσες σαν installer?

Link to comment
Share on other sites

ναι εχεις δικιο,κατι τελευταιο,εκει που παταω Add New Owner βαζω το μαιλ του και μετα μου ζηταει να τον προσθεσω σαν owner απλο ή σαν priviledge owner,αν τον βαλω σαν privileged αντι για απλο αλλαζει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το manual του portal, ο priviledge owner έχει τη δυνατοτητα να βλέπει και τα "Chart", "Reports" και "Alarms" (εκτός από τα βασικά "Dashboard" και "Layout").

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.