Jump to content

architect_duth

Core Members
  • Posts

    3,754
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

architect_duth last won the day on September 24 2013

architect_duth had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

5,387 profile views

architect_duth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

668

Reputation

  1. Η άδειά σου δεν έχει λήξει. Δες: Ν.4495/2017 Α50 §6: "Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και τυχόν αναθεωρήσεών τους, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το από 8.7.1993 π.δ. (Δ795) είτε σύμφωνα με τον ν.4030/2011 (Α249) κατά το χρονικό διάστημα από 1.3.2012 έως 31.12.2017, παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως 31.12.2021." Που τροποποιήθηκε σε: "Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ.5 και 6 του άρθρου 50 του ν.4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν.4495/2017 έως τις 30.12.2018, παρατείνεται έως τις 31.12.2022." Η οποία ξανατροποποιήθηκε με τον Ν.4964/2022 (ΦΕΚ 15Α 30-07-2022) και πλέον πήγαν έως τις 31-12-2024.
  2. Επισυνάπτω σχέδιο για καλύτερη ερμηνεία. Δηλαδή μου λένε ότι η περίφραξη πρέπει να πάει 6μ μέσα από τη ζώνη απαλλοτρίωσης, όπου όμως αυτή η γραμμή είναι μετά και τα 20μ. από τον άξονα της οδού. Αυτό αναφέρω παραπάνω. Ισχύει;;
  3. Σ΄ ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά εάν σου αναφέρω τα εξής δεδομένα: 1) Το κτήριό μου (πυρήνας) μπορεί να τοποθετηθεί σε απόσταση ίση ή μεγαλύτερη των 20μ. από τον άξονα της οδού. 2) Το πλάτος από τον άξονα της οδού μαζί με την απαλλοτρίωση και μαζί με τα 6μ. που λέει το ΦΕΚ του 1977 για την περίφραξη, είναι μεγαλύτερο από τα 20μ (περίπου 21μ.), δηλαδή (μισός δρόμος+απαλλοτρίωση+6μ=21μ.) Άρα, μπορώ να τοποθετήσω το κτήριό μου στα 20μ. από τον άξονα, αλλά την περίφραξη μετά τα 21μ.!!! Προσωπικά μου φαίνεται παράλογο! Και η περίφραξη και το ΦΕΚ του 1977 δεν συμπαρασέρνει και το κτήριο, γιατί μιλάει καθαρά για περίφραξη!! Η άποψή μας είναι ότι, στην προκειμένη περίπτωση, η απαλλοτρίωση έχει ήδη λάβει υπόψη της μία Α απόσταση ασφαλείας από την οδό και το ΦΕΚ υπάρχει για τις περιοχές που δεν υπάρχει απαλλοτρίωση, ώστε να υπάρχει αυτή η 6μ. απόσταση ασφαλείας. Υπάρχει κανένας με αντίστοιχη περίπτωση;;
  4. Καλημέρα! Να ρωτήσω κάτι για την περίφραξη, γιατί υπάρχει μία διαφωνία κατά τον έλεγχο από την υπηρεσία. Το ΦΕΚ 270Δ/1977 αναφέρει στο άρθρο 5 ότι: "Παρά τας Εθνικάς και Επαρχιακάς οδούς η περίφραξις δέον όπως απέχη από των ορίων της οδού 6 μέτρα, συνυπολογιζόμενων τούτων εις την αρτιότητα των γηπέδων." Στην περίπτωσή μου, εκτός σχεδίου - εκτός ζώνης, υπάρχει ζώνη απαλλοτρίωσης. ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν λέει "όριο της οδού" τι εννοεί;; Ποιό θεωρείται "όριο της οδού";; Εμείς λέμε ότι είναι 6 μέτρα από την οδό, δηλαδή το κράσπεδο - εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Ο υπάλληλος λέει ότι τα 6 μέτρα μετράνε από την απαλλοτρίωση! Τι ισχύει ρε συνάδελφοι;;
  5. Καταρχάς η νομοθεσία είναι του 1977!!!!!! Μήπως θα έπρεπε να αναθεωρηθεί με τις σημερινές ανάγκες;;;; Επίσης, πρόσφατα μία "επιτροπή ελέγχου" μας είπε ότι επειδή γράφει για βοηθητικό χώρο και όχι κύριο χώρο σε σοφίτες, καλό είναι να μην δείχνουμε έπιπλα στις σοφίτες!!! κλπ κλπ κλπ
  6. Λογικά πας με το ΦΕΚ 290/Δ/1977, δηλαδή με τα 7.00μ., αλλά ας απαντήσει και κάποιος άλλος πιο σίγουρος. (Εμείς τώρα βγάζουμε άδεια εκτός σχεδίου και εκτός ζώνης στην Κρυοπηγή με 7.00+1.20)
  7. Η αρχική έκθεση αυτοψίας ήταν το 1990 και από τότε να φανταστώ η πολεοδομία δεν έστελνε τα ραβασάκια. Τα θυμήθηκαν μετά το 2010 και τα ξαναξεκίνησαν αλφαβητικά, μέχρι που το 2020 ήρθε και η σειρά του πελάτη σου. Τώρα, όσον αφορά το ερώτημά σου, δυστυχώς οι υπάλληλοι στις πολεοδομίες πολλές φορές ζητάνε πράγματα εκτός νόμου. Προσωπικά, κάποιες αναστολές που έκανα κατέθετα στο όνομα του ιδιοκτήτη κατευθείαν στο πρωτόκολλο αίτηση που επισυνάπτω. Αίτηση αναστολής 4178.docx
  8. Εάν είναι ΚΧ, τότε έχεις ΥΔ ΚΧ. Εάν είναι ΒΧ, τότε είναι ΟΚ (όσον αφορά τη χρήση). Από κει και πέρα, όσον αφορά το ύψος, είτε είναι ΚΧ είτε είναι ΒΧ θα το έβαζα με αναλυτικό, γιατί η μονοκατοικία σου δεν υπερβαίνει το ύψος της περιοχής.
  9. Εάν δεν περνάς το ύψος της περιοχής, τότε την υπέρβαση του ύψους των 60εκ. την υπολογίζεις και τη χρεώνεις με αναλυτικό. Δλδ 60 εκ. τούβλα, σοβάδες κλπ.
  10. Όχι. Αντιθέτως, πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό. Απλά επειδή το συγκεκριμένο πεδίο του ΦΕΜ είναι τυπικό κ πλέον έχουν καταργηθεί νόμιμες αμοιβές κ κρατήσεις υπέρ ΤΕΕ κ ΤΣΜΕΔΕ, έχω σταματήσει να υπολογίζει τις αμοιβές ΤΕΕ.
  11. Καταρχάς να σου πω ότι το ΦΕΜ είναι υποχρεωτικό από το 1ο €. Η παρακράτηση μεταξύ επιτηδευματιών είναι για ΤΠΥ άνω των 300€. ΤΠΥ άνω των 500€, θα πρέπει να εξοφλείται μέσω τράπεζας και όχι με μετρητά. ΑΠΥ άνω των 1500€, θα πρέπει να εξοφλείται μέσω τράπεζας και όχι με μετρητά. (Εάν έχει αλλάξει αυτό, ας με διορθώσει κάποιος συνάδερφος). Πάμε τώρα σε αυτό που ρωτάς: Θα πας στο taxisnet και θα βρεις στις εφαρμογές αυτό: "Δήλωση απόδοσης προκαταβλητεόυ φόρου στις αμοιβές Αρχιτεκτόνων & Μηχανικών". Μετά πατάς "ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΛΩΣΕΩΝ" και μετά "ΥΠΟΒΟΛΗ". Στο πεδίου του ΑΦΜ γράφεις το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη και παραδίπλα το ποσοστό του. Μετά πας στη σελίδα 2. Αξία έργου εγώ βάζω την αμοιβή μου. Παλαιότερα στις αρχές, έβαζα την ελάχιστη τιμή που έβγαζα από το σύστημα του ΤΕΕ. Αυτό, προσωπικά, το έχω αφήσει χρόνους!! Το ίδιο ποσό στη μελέτη και μηδέν στην επίβλεψη και στο τοπογραφικό κλπ. Τα ίδια και παρακάτω. Ξανά ΑΦΜ και ποσοστό. Μετά: Διεύθυνση, ΔΟΥ, περιγραφή, αξία (αμοιβή) και τετραγωνικά μέτρα. Μετά πατάς υποβολή, βγαίνει η πληρωμή που είναι το 10% της αμοιβής σου, το πληρώνεις την ίδια μέρα και μετά την επόμενη ξαναμπαίνεις και εκεί στην αρχή πατάς "ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΛΩΣΕΩΝ" και μετά πας στη δήλωσή σου και πατάς "ΠΡΟΒΟΛΗ-ΒΕΒΑΙΩΣΗ".
  12. Με τον Ν.4759/20 τροποποιήθηκε η παρ. 5 με τις εξαιρέσεις και στο Α έχει προστεθεί το εξής: α) τα κτίρια που έχουν μοναδική πρόσβαση σε δρόμο με βαθμίδες ή βρίσκονται σε οικόπεδα στα οποία η ελάχιστη διαφορά στάθμης του φυσικού εδάφους στην οικοδομική γραμμή από την επιφάνεια του πεζοδρομίου είναι μεγαλύτερη από 2,50 μ., ή το πεζοδρόμιο έμπροσθεν αυτών έχει πλάτος μικρότερο του 0,70 μ. (μη συμπεριλαμβανομένου του κρασπέδου), μέχρι να διαμορφωθεί ο εξωτερικός κοινόχρηστος χώρος κίνησης πεζών. ΕΡΩΤΗΣΗ: Μελετώ νέο κτήριο ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων, εμβαδού δόμησης 240 τ.μ. αποτελούμενο από υπόγειο (αποθήκες) - ισόγειο (4 μικρά διαμερίσματα) - πρώτος με σοφίτες (4 μικρά διαμερίσματα). Βρίσκεται εντός παλαιού οικισμού κάτω των 2000 στη Χαλκιδική, όπου δηλαδή δεν υπάρχει εγκεκριμένο ρυμοτομικό. Επίσης, εντός του χωριού σε εκείνο το σημείο (όπως και σε πολλά άλλα σημεία) δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, παρά μόνο δρόμος όπου Ο.Γ. με Ρ.Γ. συμπίπτουν. Συνεπώς, δεν έχω καθόλου"πεζοδρόμιο έμπροσθεν". 1) Σ' αυτήν την περίπτωση, απαιτείται τελικά μελέτη ΚΑΙ υλοποίηση για πρόσβαση ΑμεΑ στο κτήριο ή όχι;;; 2) Εάν απαιτείται, θα απαιτείται η πρόσβαση των ΑμεΑ μόνο σε ισόγειο και όροφο ή και στο υπόγειο όπου υπάρχουν αποθήκες, βοηθητικές για τη χρήση του κτηρίου ως ενοικιαζόμενα διαμερίσματα;;; ΥΓ: Στο κτήριο θα υπάρχουν όπως είπα 8 ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, αλλά ως ιδιοκτησία θα είναι 1.
  13. Απ' ότι κατάλαβα έχεις απλά "κατασκευή" και όχι κλειστό χώρο. Συνεπώς, πας με αναλυτικό. Λογικά είσαι και ΚΑΤ. 5, αν δεν είναι προ του 1983, οπότε δες εάν στην περιοχή σου μπορείς να κάνεις υπαγωγή ΚΑΤ. 5.
  14. Το κτήριό σου απ' ότι κατάλαβα είναι παντελώς αυθαίρετο;; Χωρίς ο.α. δηλαδή;; Τι ύψος έχεις;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.