Μετάβαση στο περιεχόμενο

OHE διατάσσει αναστολή κατεδάφισης αυθαίρετων κατοικιών Ρομά Χαλανδρίου


Engineer

Recommended Posts

καλα δεν ειπε κανεις οτι ζουν ζωη χωρις προβληματα....

 

 

προσωπικα στα παιδακια  οταν ζητιανευουν τα κερναω φαγητο....

μια φορα εκανα το  ''λαθος'' να δωσω λεφτα και αμεσως ειδα τον ''ενηλικα'' να τα περνει

 

γενικα η εξαθλιωση και η ομηρια σιγουρα δεν προαγει μια κοινωνια

Link to comment
Share on other sites

 

Παιδιά, μην πλανάσθε λυπούμενοι τους Ρομ.....

Προσωπικά δεν λυπάμαι για τους ρομά και δεν χρειάζονται καν την λύπηση μου στην τελική…

 

Λυπάμαι για το ελληνικό το κράτος ειδικά σε ότι αφορά την χωροταξική υποδομή και οργάνωση του στην οποία κι εμείς ως μηχανικοί έχουμε πιο άμεση σχέση για την γυφτιά του ….

Και το πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι αν κάποιοι ρομά ,κινέζοι, έλληνες ότι θες βρήκαν αναμμένο το φωτάκι και μπήκαν….

Αλλά το φωτάκι ….

 

Κι αν είναι εκ φύσεως αναμμένο ή υπάρχει τσάτσα που το ανάβει κάθε φορά…

Είναι αφελές αν μη τι άλλο για μηχανικούς να εστιάσουμε την προσοχή μας μόνο στο δέντρο (που σίγουρα υπάρχει) και να μη βλέπουμε το δάσος.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Γιά το ιστορικό του θέματος .

 

Οι Ρομά εμφανίστηκαν εκεί γύρω στο 1990 .

 

Το κομμάτι αυτό είναι εκτός σχεδίου , ένας διάδρομος πλάτους περί τα 200 μέτρα , που ξεκινάει από το σημείο αυτό και καταλήγει στην οδό Δουκίσσης Πλακεντίας , όπου η λωρίδα συρρικνώνεται στα 100-130 μέτρα πλάτους μέχρι τον ομώνυμο σταθμό μετρό .

 

Ο διάδρομος αυτός υπάρχει και μένει εκτός σχεδίου ώστε μέσα σε αυτόν να κατασκευαστεί η Ελευθέρα Λεωφόρος Πεντέλης που θα συνδέει την Μεσογείων με την Αττική οδό . Από κάτω από την λωρίδα περνάει το μετρό στην διαδρομή Νομισματοκοπείο - Πλακεντίας .

 

Ανάλογος διάδρομος υπήρχε και γιά την Αττική οδό ,, ο οποίος και χρησιμοποιήθηκε στην περιοχή ττου Χαλανδρίου μέχρι την Μαραθώνος .

Τα τελευταία χρόνια οι δήμαρχοι Χαλανδρίου τους δίνουν λεφτά να φύγουν , αλλά αυτοί σε συνεργασία με τους γνωστούς κορμοράνους προσπαθούν να πάρουν όσο περισσότερα μπορούν .

 

Στο κομμάτι αυτό θα γίνει το υπουργείο Οικονομικών , ενώ ο δρόμος θα γίνει πλάτους 2+2 λωρίδων , αστικής μορφής και όχι αυτοκινητόδρομος που ήταν ο σχεδιασμός του 1950 .

 

Μην ψάχνετε λοιπόν τα δύσκολα . Μιά νέα περίπτωση Υπατίας είναι ,από τους κλασσικούς κορμοράνους .

Link to comment
Share on other sites

.....

Μην ψάχνετε λοιπόν τα δύσκολα . Μιά νέα περίπτωση Υπατίας είναι ,από τους κλασσικούς κορμοράνους .

 

Κι εμένα δεν μ αρέσουν τα δύσκολα αλλά εσύ θεωρείς δύσκολο να έχουμε φτάσει 2013 και στην πρωτεύουσα μιας χώρας, ειδικά αν αυτή η πρωτεύουσα είναι >50% του πληθυσμού σε μια χώρα, να μη έχει ακόμα χωροταξικό σχεδιασμό μέσα στα όρια της?

 

Λες να μη έχουμε μηχανικούς για αυτή την δουλειά ή τοπογράφους. Μπας και χρειαζόμασταν τεχνολογία αεροναυπηγικής ή για φτιάχνουμε κι εμείς Μερσεντές?

Κανείς από τους δυο μας δεν το πιστεύει αυτό.

 

Άρα δεν είναι τυχαίο νομίζω το αποτέλεσμα…. Ίσως να ήταν και με μεγαλύτερο βάθος χρόνου ο μη σχεδιασμός (να τα δύσκολα πάλι) αυτός και να βόλευε εκεί να είναι μια γενική χύμα κατάσταση…

 

Και επ ευκαιρία μιας και έβαλες και στο κάδρο και σύνδεσες και χαράξεις αττικής οδού, μετρό με το καταπατημένο από τους τσιγγάνους μου βγήκε άλλος ένας συνειρμός τώρα που δεν το είχα συνδυάσει….

 

Συγκρότημα Ελευθεροτυπίας και το κτίριο της Ελευθεροτυπίας.

Ξέρεις που είναι φυσικά. Φάτσα Αττική οδό, στον μεγαλύτερο κόμβο της (νομίζω 11 γέφυρες έχει εκεί) στην διασταύρωση στάσεων Μετρό με Προαστιακό, κι από τους ελάχιστους που έχει διαμορφωμένο χώρο για πάρκων με προοπτική και αναμονές να γίνει και πολυώροφο κτίριο πάρκιν.

Δηλαδή αν κάποιος είχε όλο τον σχεδιασμό αττικής οδούς και όλα τα άλλ και ήθελε να επενδύσει σε ακίνητο ήταν μια από τις καλύτερες θέσεις.

Οκ θα πεις, ο κάθε διαπλεκομενος από την 5άδα (νταβατζίδων κατά έκφραση πρωθυπουργου μας) των ΜΜΕ με κατασκευαστικές θα μπορούσε εύκολα αφού είχε εκεί το οικόπεδο του και το κτίριο του να μετακινηθούν λίγο οι τελικές χαράξεις να πάει εκεί κοντά…

Το γήπεδο όμως της Ελευθεροτυπίας και το κτίριο είχαν κατασκευαστεί νομίζω και πριν το 1985

Τότε μάλιστα για να βρεις το κτίριο ρωτούσες βοσκούς εκεί με κατσίκες (έτσι έχω ακούσει).

Ήταν κουφό τότε μια τόσο σημαντική και μεγάλη εφημερίδα με εκτυπωτικά και όλα τα σχετικά να είναι χαμένη στα πουρνάρια…

Φυσικά για τους λόγους αυτούς το γήπεδο θα το είχε αγοράσει σε ελάχιστη τιμή ακόμα και για τα τότε δεδομένα της Αθήνας.

Κι όμως εκεί πέρασε επακριβώς με απόσταση 15 τουλάχιστον ετών προ οποιοδήποτε προσχεδίου αττικής οδούς, μετρό, 11 κόμβοι, προαστιακού…

Και σήμερα μαθαίνουμε (με βάση αυτά που μας ενημέρωσες) ότι και ο καταυλισμός διπλά στην κεντρική Λεωφόρο Μεσογείων έχει άμεση σχέση με τον σχεδιασμό αττικής οδού μετρό κλπ..

 

Οι χρόνοι μετακίνησης από Χαλκίδα ρομάμ μετά το κτίριο στον κόμβο, που αρχίζει και συμπορεύεται με χρόνους σχεδιασμού μπας και ήταν κι αυτό Υπατία για να μη αγοράσει ή αξιοποιηθεί ή χωροθετηθει ο χώρος από άλλους εργολάβους κατασκευαστές έξω από την όποια 5άδα?

(κι αυτό δύσκολο είναι)

 

Τυχαία λες να αφήναν τους τσιγγάνους εκεί τόσα χρόνια? Μπας και μερικοί που είχαν φωτογραφία ακόμα από την διάσημη κοπή της πίτας είχαν μεταβιβάσει φωτογραφικά δικαιώματα ….

 

 

Υ.Γ.

Και στην τελική προτιμώ σε φόρουμ μηχανικών αν είναι να σεναριολογουμε, τα δύσκολα τα δικά μας παρά τα δύσκολα φιλολογίας, κομματικής πολιτικής και για ράτσες….

Link to comment
Share on other sites

Επειδη μιλάμε γιά το χωριό μου , τα πράγματα τα ξέρω καλά , μιά και τα έχω ζήσει επί 50 χρόνια .

 

Το κτίριο είνσι του Εθνους , όχι της Ελευθεροτυπίας . Εγινε επί πρώιμου ΠΑΣΟΚ αρχές του 80 . Η περιοχή μπήκε στο σχέδιο αρχές του 90 . Ο διάδρομος της Α.Ο. της περιφερειακής Υμηττού και της Ελεύθερης Λεωφόρου Πεντέλης υπήρχαν από τον σχεδιασμό του 50 και έτσι τα κομμάτια αυτά έμειναν εκτός σχεδίου μέχρι να γίνουν οι δρόμοι . 

 

Ο τελευταίος δεν έγινε και έτσι η περιοχή καταπατήθηκε στο κομμάτι από την Μεσογείων μέχρι το ρέμα που τώρα έγινε οδός Σαρανταπόρου .

 

Το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι την Δ. Πλακεντίας έχει γήπεδα 5Χ5 , φυτώρια , παλιά σπίτια , θερινό σινεμά , ανταλλακτικά παλιών αυτοκινήτων και χωράφια .

 

Στο θέμα όμως των Ρομά , μίλησα γιά Υπατία , επειδή στο κομμάτι αυτό θα γίνει το νέο υπουργείο Οικονομικών και κάποιες αθλητικές δημοτικές εγκαταστάσεις . Οπότε δεν υπάρχει ιδιώτης .. Υπάρχει όμως θέμα γιά κορμοράνους και υπατίες και γιά ΜΚΟ γιά να πουλήσουν την γνωστή πραμάτεια τους , κόντρα βέβαια στους κατοίκους της περιοχής .  

 

Οι Ρομά απλά κοιτάνε τι θα πάρουν παραπάνω γιά να φύγουν .

 

 

 

 

Εννοείται ότι όσα γράφεις γιά τα γραφεία στον κόμβο είναι σωστά . Αλλωστε τον κόμβο όπως και τον δρόμο ο ίδιος τον έφτιαξε .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

Το κομμάτι αυτό είναι εκτός σχεδίου , ένας διάδρομος πλάτους περί τα 200 μέτρα , που ξεκινάει από το σημείο αυτό και καταλήγει στην οδό Δουκίσσης Πλακεντίας , όπου η λωρίδα συρρικνώνεται στα 100-130 μέτρα πλάτους μέχρι τον ομώνυμο σταθμό μετρό .

 

Μπορείς να ανοίξεις ένα google και να μου πεις που προσδιορίζεις αυτήν την περιοχή? Διότι εγώ το βλέπω δομημένο αυτό το τμήμα...Εκτός αν δεν έχω καταλάβει για ποιο μιλάμε...

 

@didonis στην Δουκίσσης Πλακεντίας είναι ο ΠΗΓΑΣΟΣ (ΕΘΝΟΣ), είναι και η Ελευθεροτυπία εκεί κοντά? Δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή με την τεχνολογία είμαι λίγο πίσω και δεν ξέρω πως να το κάνω , πέρασε την γραμμή μετρό Νομισματοκοπείο μέχρι την ένωση της με την Πλακεντίας , δηλαδή την διαδρομή μέχρι Χαλάνδρι

Link to comment
Share on other sites

.... επειδή στο κομμάτι αυτό θα γίνει το νέο υπουργείο Οικονομικών και κάποιες αθλητικές δημοτικές εγκαταστάσεις . Οπότε δεν υπάρχει ιδιώτης .. ....

.....

 

Οι Ρομά απλά κοιτάνε τι θα πάρουν παραπάνω γιά να φύγουν .

...

Αυτά πάντα υπάρχουν, και οι ρομά είναι TOP2 έμποροι μετά τους Ισραηλίτες….

 

Αλλά ναι έχεις δίκιο, Έθνος γκαβομάρα μου περνώ από κει πια σχεδόν κάθε μέρα…

Φυσικά μη μου πεις ακόμα πιο 5ΜΜΕ ήταν το σχέδιο…

Μπόμπολας….  Στα 5Μ μπορεί να είναι ή ήταν το ΤΟΠ 2 ή και 1…

(Δεν μας ενημέρωσε τότε ο πρωθυπουργός μας διότι έφεραν τους μεζέδες και είχε μπουκώσει το παλικάρι.)

 

Όσο για αυτό (το ότι δεν υπάρχει ιδιώτης) μη πας στοίχημα μεγάλο ότι το δεν μπορεί να είχε / έχει ενδιαφέρον.

 

Και το Γήπεδο του Παναθηναϊκού πάλι σε γη στην καρδιά της Αθήνας ήταν εκτός χωροταξικού σχεδιασμού… και παραχωρήσεις από Τράπεζα έγινε και μερικά άλλα και αγάπησαν την ομάδα τότε κάποιοι που όταν μετά σκάλωσε το θέμα την ξεαγαπησαν.

Αθλητικές εγκαταστάσεις κι εκεί

 

Όταν και αν ξανά μπει το γήπεδο εκεί και εμπορικά κέντρα θα αγαπηθεί πάλι…

 

Όπως και η ΑΕΚ τώρα που θα μηδενίσει τα χρέη της φεσώνοντας όπου χρεωστάει επειδή πάλι έχει γη σε κιτρικό σημείο… πάλι την αγάπησαν αιλουροειδή….

Αθλητικές εγκαταστάσεις κι εδώί

 

 

Βράσε όριζα BAS… είναι πολλά τα παιχνίδια και τίποτα τυχαίο….

Δεν είμαστε ανίκανοι ούτε εμείς ούτε το κράτος … μας/τα θέλουν ανίκανους τα αιλουροειδή….

Και μια από τις τεχνικές είναι το καναλιτζάρισμα ώστε να  σφαζόμεναστε εμείς μεταξύ μας (ακόμα και για τις αθλητικές εγκαταστάσεις).

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη πρέπει να είναι η περιοχή που διασχίζει η οδός Ίριδος μεταξύ Μεσογείων και Σαρανταπόρου, αριστερά και δεξιά.

 

Πάντως, από όσα έχω διαβάσει για την περιοχή που ήταν να χτιστεί το νέο ΥΠΟΙΚ, αυτή είναι η περιοχή, που προτάθηκε να μετεγκατασταθούν, αλλά τώρα έχει περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ.

 

Εν τω μεταξύ βλέπω και κάτι περίεργες κατασκευές κατά μήκος και εκατέρωθεν της οδού Λευκωσίας.

Edited by ted78
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.