thanasis3 Δημοσιεύτηκε November 23, 2016 at 08:47 πμ Δημοσιεύτηκε November 23, 2016 at 08:47 πμ Θα μελετήσεις μια πλάκα σκυροδέματος, προσθέτοντας στα μόνιμα φορτία το βάρος του χώματος = 0,3*25 = 7,5 kN/m2 (+ ίδιο βάρος) Και στα κινητά φορτία το ωφέλιμο βάρος αυτοκινήτου = 2,5kN/m2.
antloukidis Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 02:12 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 02:12 μμ Συνάδελφοι δεν έχω γνώση των φορτίων υπολογισμού, αλλά 2,5ΚΝ/μ2 μου φαίνεται λίγο για τα σημεία που πατάνε οι τροχοί ενός ΙΧ...
ted78 Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 02:43 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 02:43 μμ Αν μοιράσεις το βάρος στους 4 τροχούς, τόσο βγαίνει πάνω κάτω.
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:20 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:20 μμ Συνάδελφοι δεν έχω γνώση των φορτίων υπολογισμού, αλλά 2,5ΚΝ/μ2 μου φαίνεται λίγο για τα σημεία που πατάνε οι τροχοί ενός ΙΧ... Σωστά το αναφέρει ο Θανάσης παραπάνω και ο συνάδελφος ted78. Λαμβάνεις μια θεωρητική επιφάνεια 1Χ1=1 τμ στην οποία πατάει ο ένας τροχός. Οπότε ένα σύνηθες όχημα των 1000 κιλών θα δώσει 250 κιλά στον τροχό, δηλαδή στο 1 τμ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:39 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:39 μμ Βασικά το κινητό φορτίο σχεδιασμού δαπέδων λόγω κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων το ορίζει το ΕΝ1991 στην §6.3.3.2, και για τα κοινά κουρσάκια είναι -βάσει Ε.Π.- 2,5kN/m². Τέλος.
antloukidis Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:59 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 05:59 μμ Συναδελφοι μη μεπαρεξηγειτε. Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σας Μια εξηγηση θελω γιατι η επιφανεια επαφης του τροχου ειναι σιγουρα πολυ μικροτερη του 1τμ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 07:23 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 at 07:23 μμ Δεν έχει σημασία η τιμή του σημειακού φορτίου.Ακόμη κι ο άνθρωπος -ιδίως όταν σταθεί στο ένα πόδι- ασκεί πραγματικό ανηγμένο φορτίο πάνω από 100kN/m²...
antloukidis Δημοσιεύτηκε November 26, 2016 at 10:38 πμ Δημοσιεύτηκε November 26, 2016 at 10:38 πμ Δεν έχει σημασία η τιμή του σημειακού φορτίου. Ευχαριστω πολυ Φανταζομαι η ακαμψια της πλακας κατανεμει - απλωνει το φορτιο (συγνωμη για τους απλοικους ορους)
psycho Δημοσιεύτηκε November 29, 2016 at 09:25 πμ Δημοσιεύτηκε November 29, 2016 at 09:25 πμ Θα μελετήσεις μια πλάκα σκυροδέματος, προσθέτοντας στα μόνιμα φορτία το βάρος του χώματος = 0,3*25 = 7,5 kN/m2 (+ ίδιο βάρος) Και στα κινητά φορτία το ωφέλιμο βάρος αυτοκινήτου = 2,5kN/m2. Σ΄ευχαριστώ Θανάση και επίσης ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που συμεττείχαν σ΄αυτόν τον εύφορο διάλογο. 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα