BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Να κάνω μιά ψιλοάσχετη ερώτηση στους νεώτερους . Αν κάποιος σπουδάζει στο εδώ 5ετές και θελήσει να κάνει Εράσμους στην Γερμανία , ενώ είναι στο 5ο έτος εδώ και εκεί έχουν το 3+2 , πω ακριβώς γίνεται η αντιστοίχηση ? Δηλαδή εκεί ο αντίστοιχος στο 5ο έτος θα είναι στο μάστερ , ο εδώ στο 5ετές μπάτσελορ . Τι ακριβώς μαθήματα θα παρακολουθήσει εκεί ? Ποιοὐ επιπέδου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 (edited) Από όσο γνωρίζω αντιστοιχούνται μόνο κοινά μαθήματα και όχι εξάμηνα,με το εξάμηνο να πιστώνεται κανονικά στον χρόνο φοιτήσεως. Φίλη μου αρχιτεκτόνισσα περίπου στο 4 έτοςε,είχε 4 κοινά μαθήματα με το πανεπιστήμιο της Ιταλίας όπου την φιλοξένησε.που είχε τριετή κύκλο προπτυχιακών σπουδών. Επομένως,αναλόγως με τα μαθήματα που έχεις να δώσεις στο τρέχων εξάμηνο,ψάχνεις να δηλώσεις εκείνο το πανεπιστήμιο που έχετε τα πιο πολλά κοινά μαθήματα,σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια η τελική απόφαση λαμβάνεται από το συμβούλιο του ιδρύματος που πρόκειται να σε φιλοξενήσει. Edited Σεπτέμβριος 7 , 2014 by atsalovergas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Ευχαριστώ γιά την απάντηση σου και θα ήθελα κάτι ανάλογο από όποιον άλλον ξέρει . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Αν τελικά προχωρήσει το σχέδιο του ΤΕΕ/ΤΚΜ για μηχανικούς 2 ταχυτήτων (τους junior και τους senior και στο καπάκι εξετάσεις για κάθε αντικείμενο ξεχωριστά όπως πιθανών να έχετε διαβάσει), δεν θα έχει καμία σημασία ο αριθμός των εισακτέων. Ούτε τώρα έχει βασικά. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει αντικείμενο λόγω του ότι δεν υπάρχουν λεφτά, δεν θα υπάρχει και η δυνατότητα εγγραφής στο ΤΕΕ και στο όποιο ταμείο, όπως και η δυνατότητα αποκόμισης εμπειρίας για τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε μορφή εξετάσεων. Απλά τα πράγματα. Οι άνθρωποι (αν μπορείς να αποκαλέσεις ανθρώπους τους πολιτικούς μας) επενδύουν στο μέλλον της χώρας παράγοντας φτηνό εργατοεπιστημονικό προσωπικό, προσιτό για όλες τις εργοδοτικές τσέπες.. 580 Ευρώ μεικτά εν έτη 2014 με περιθώριο ανάπτυξης, πρωτογενές πλεόνασμα, και σεμινάρια επιχειρηματικότητας.. [sic!] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2014 (edited) Εγώ στο βιογραφικό μου δε θα γραφα αυτοσχέδιες αντιστοιχίες τίτλων σπουδών. Θα έγραφα ότι είμαι απόφοιτος του τάδε τμήματος, αναφέροντάς το με την επίσημη ονομασία με την οποία εμφανίζεται στο διαδίκτυο. πχ university of patras - department of civil engineering. νομίζω πως αν ο εργοδότης δε το γνωρίζει ούτε καν σαν όνομα, το παιχνίδι είναι χαμένο, όπως κι αν του το μεταφράσω, ότι πιστοποιήσεις ή συστάσεις κι αν επισυνάψω. σιγά μη κάτσει να ψάχνει.. αυτά πρέπει να τα φροντίζεις από νωρίς. αν για οποιοδήποτε λόγο δε βρίσκεσαι σε αναγνωρίσιμο πανεπιστήμιο, κοίτα να το κάνεις εσύ αναγνωρίσιμο με τα επιτεύγματά σου. και αυτά μόνα τους θα σε οδηγήσουν και στη δουλειά. εμένα γενικά δε μου φαίνεται πρόβλημα η υπερπαραγωγή πτυχιούχων.. στο ότι δε βρίσκουμε δουλειά δε φταίει ο αριθμός μας ούτε το θεσμικό πλαίσιο. φταίει το γεγονός ότι δε βρήκαμε ακόμα την πατέντα που θα απελευθερώσει την κοινωνία από αυτό το θεσμικό πλαίσιο, δηλαδή την ανάγκη να χαλάει τόσα λεφτά σε είδη έργων που αναγκαστικά τα μονοπωλούν οι φτασμένοι των παλαιότερων γενεών και τα παιδιά τους (οι οποίοι βέβαια εκαινοτόμησαν στα νιάτα τους). όταν ο ανταγωνιστής σου είναι φτασμένος δε παίζει να τον ξεπεράσεις στον τομέα του. κοιτάς όμως να προτείνεις ένα νέο προϊόν που τον παρακάμπτει. συνήθως αυτό το προϊόν είναι τόσο απλό που φτιάχνεται με μηδέν κεφάλαιο, πχ ο υπολογιστής, όταν ανακαλύφθηκε. αυτός είναι και ο ρόλος του μηχανικού... κι ο λόγος που μπαίνουν τόσοι στα πανεπιστήμια. μπας και μπορέσει ένας από όλους να κάνει την επόμενη τεχνολογική επανάσταση... όσο για το εράσμους συμφωνώ ότι πάει με αντιστοιχία μαθημάτων και όχι εξαμήνων και ετών. ΒΑΣ σκέφτεται ο γιος σου για εράσμους στη γεωπονία; για ότι γεωπονικό χρειάζεσαι μπορείς να με ρωτάς με προσωπικό μήνυμα. Edited Σεπτέμβριος 8 , 2014 by georgiosmadonanakis Link to comment Share on other sites More sharing options...
MScEng Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2014 Αν κάποιος σπουδάζει στο εδώ 5ετές και θελήσει να κάνει Εράσμους στην Γερμανία , ενώ είναι στο 5ο έτος εδώ και εκεί έχουν το 3+2 , πω ακριβώς γίνεται η αντιστοίχηση ? Υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες αυτος ο καποιος να φαει ακυρο και να μην του αναγνωριστει ΚΑΝΕΝΑ μαθημα που θα περασει εξω στο ερασμους γιατι οι καθηγηταραδες εδω δεν δεχονται να μπαινουν στα χωραφια τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2014 (edited) Και καλά θα κάνουν να μη του το αναγνωρίσουν αν δε καλύπτεται η ίδια ύλη. Ας πούμε σιγά μην υπάρχει οπλισμένο σκυρόδεμα σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού με το επίπεδο το δικό μας.. που το δίνεις 10 φορές για να το περάσεις.. σκέψου να το εξεταστείς και εκτός έδρας, σε ξένη γλώσσα και με άγνωστα θέματα... Εξ άλλου στο εράσμους υποτίθεται ότι πας για την εμπειρία, όχι για να περάσεις πιο εύκολα θα μαθήματα.. Edited Σεπτέμβριος 10 , 2014 by georgiosmadonanakis 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 (edited) Και καλά θα κάνουν να μη του το αναγνωρίσουν αν δε καλύπτεται η ίδια ύλη. Ας πούμε σιγά μην υπάρχει οπλισμένο σκυρόδεμα σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού με το επίπεδο το δικό μας.. που το δίνεις 10 φορές για να το περάσεις.. Το ότι - ας πούμε κάποιοι - δίνουν 10 φορές ένα μάθημα για να το περάσουν, είναι σοβαρό κριτήριο πχοιότητας σπουδών ή δυσκολίας του μαθήματος;; Στο εξωτερικό δεν θα έδιναν ποτέ 10 ευκαιρίες για να περάσει κάποιος ένα μάθημα.. Ανεξαρτήτου δυσκολίας ο φοιτητής θα είχε "σταλεί" στην οικία του μιας και θα επέρριπταν τη δυσκολία του να περάσει το μάθημα στην αντίληψή του για το αντικείμενο των σπουδών, γνωστικό υπόβαθρο, κουλουπου κουλουπου... [ΥΣ: στας Ευρώπας διδάσκονται ευρωκώδικες από το 2009, και πιο πριν μη σου πω).] Edited Σεπτέμβριος 11 , 2014 by Earl 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 (edited) Την αναφορά την έκανα για να τονίσω το βαθμό δυσκολίας. Όποιος έχει φοιτήσει σε ΑΕΙ καταλαβαίνει... στο εξωτερικό, θα πήγαινε στο σπίτι του πρώτα ο καθηγητής που έκοψε τόσους πολλούς. διότι τα κοψίματα είναι μαζικά. υπάρχει μια ιδιάζουσα κουλτούρα που θέλει τα θέματα των εξετάσεων να αναβαθμίζονται ανά εξεταστική ώστε πάντα να περνάει ένα ποσοστό 5-10%. κι αν γράψουν περισσότεροι καλά η διόρθωση γίνεται πιο αυστηρά ώστε πάλι να κοπεί το 90-95%. το αν αυτό το φαινόμενο είναι υγιές είναι άλλη κουβέντα και ευχαρίστως να την κάνουμε. Edited Σεπτέμβριος 11 , 2014 by georgiosmadonanakis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 (edited) [ΥΣ: στας Ευρώπας διδάσκονται ευρωκώδικες από το 2009, και πιο πριν μη σου πω).] εγώ έκανα μεταλλικές και μπετό με ευροκώδικες από το 2003. και το σημαντικότερο, διδαχθήκαμε να γράφουμε ευροκώδικες, όχι απλά να τους διαβάζουμε.. Edited Σεπτέμβριος 11 , 2014 by georgiosmadonanakis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα