Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Βιβλίο ελέγχου συντήρησης και καλής λειτουργίας των μέσων ενεργητικής πυροπροστασίας - Πυροσβεστική


redprag

Recommended Posts

Είμαι Μηχανικός Περιβάλλοντος, μπορώ να υπογράψω στο βιβλίο ελέγχου ότι έκανα ετήσιο έλεγχο των μέσων του ξενοδοχείου μου;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Για το σκοπό αυτό, επιβάλλεται τουλάχιστον μία (1) φορά κατ’ έτος και σε κάθε περίπτωση κατά χρονικά διαστήματα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευ− αστή και της ισχύουσας νομοθεσίας, ο προδιαγραφόμενος έλεγχος και συντήρηση των μέσων ενεργητικής πυρο− προστασίας από άτομο που έχει τα απαραίτητα από το νόμο προσόντα και ενημερώνει ενυπόγραφα το τηρούμενο από την επιχείρηση − εγκατάσταση, Βιβλίο Ελέγχου και Συντήρησης των Μέσων Ενεργητικής Πυροπροστασίας.

 

http://www.fireservice.gr/pyr_cms_files/dynamic/c209788/doc.file/12-2012_el_GR.pdf

Edited by ckiriako
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, το έχω δει αυτό και έδωσα σήμερα τους πυροσβεστήρες για αναγόμωση,κλπ σε εταιρία που κάνει αυτή τη δουλειά.

 

Τα υπόλοιπα στο βιβλίο να τα υπογράψω; Ποια είναι τα απαραίτητα από το νόμο προσόντα; Τα καλύπτει το πτυχίο μου; Εγώ θεωρώ ότι οι γνώσεις μου τα καλύπτουν, θα είμαι όμως εντάξει απέναντι στο νόμο;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αναφέρεις ιδιοκτήτης ξενοδοχείου (χωρις περισσότερα στοιχεία), θεωρώ πως έχεις δικαίωμα υπογραφης του βιβλίου, αρκεί να έχει ΑΠΛΑ συστηματα ενεργητικής πυροπροστασίας. 

 

Αν μας πεις περισσότερα στοιχεία ....οπως συνολική επιφάνεια, όροφοι, συστήματα που υπάρχουν στο ξενοδοχείο και απαιτούνται απο την εγκεκριμένη μελέτη, κλπ., ίσως σου δώσουμε πιο ακριβή απάντηση !

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή παίζει να το υπογράφω σαν ιδιοκτήτης και όχι με την ιδιότητα του Μηχανικού;

 

Συνολική επιφάνεια: 1600 τετραγωνικά.

Όροφοι: υπόγειο, ισόγειο, πρώτος

Συστήματα όπως μελετήθηκαν από τον Μηχανολόγο και τοποθετήθηκαν: