Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σκάνδαλο δισεκατομμυρίων για τη Volkswagen στις ΗΠΑ


stayros

Recommended Posts

Μία χώρα "μπαταχτσής" δύναται να τιμωρείται ο λαός της για φορτωμένο λογιστικό χρέος 100-200-300 δις.

 

Μία εταιρεία "απατεώνας" δύναται να πέσει στα μαλακά για πραγματική ζημία έως 2,1 τρις που με δόλο προκάλεσε.

 

O tempora ! O mores !

και μια κομπλεξική χώρα απατεώνας να εκμεταλλεύεται το απεχθές επονείδιστο κλπ. για να σώζει τις εταιρείες της (τραπεζικές και λοιπές ιδιωτικές)

 

the phantom of democracy

 

http://www.thepressproject.gr/article/81840/VW-I-Komision-gnorize-gia-logismika-parapoiisis-rupon-apo-to-2013

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Υποθέσεις έκανα και διάβασα αρκετές.

 

Μάθαμε τελικά πώς το αυτοκίνητο "καταλάβαινε" ότι ελέγχεται, για να βγάζει μειωμένους ρύπους?

Link to comment
Share on other sites

Υποθέσεις έκανα και διάβασα αρκετές.

 

Μάθαμε τελικά πώς το αυτοκίνητο "καταλάβαινε" ότι ελέγχεται, για να βγάζει μειωμένους ρύπους?

 

απο το τιμόνι

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτό το κάνανε βρε σεις.....για να μην ρυπαίνει όταν είναι σε στάση..Αμέσως να τους κατηγορήσουν όλοι ενώ αυτοί, εμάς σκέφτονταν.....

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς όταν ήταν ακίνητο?

 

Τότε και στα φανάρια βγάζει μειωμένους ρύπους?

 

 

"δειχνει"   οτι βγαζει μειωμενους

 

 

στην πραξη ο κινητηρας  λειτουργει σαν τον καρβουνιαρηηηηηη :mrgreen: :mrgreen:

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

το λογισμικό μείωνε πραγματικά τις εκπομπές ώστε να περνά τους ελέγχους αλλά ταυτόχρονα άλλαζε και την συμπεριφορά του κινητήρα (ισχύ-ροπή) αλλιώς θα ήταν πάντα ενεργοποιημένο. Η ενεργοποίηση γίνονταν όταν υπήρχαν οι συνθήκες ελέγχου (κίνηση μόνο των κινητηρίων τροχών χωρίς επιτάχυνση και κίνηση του τιμονιού)

Edited by nvel
Link to comment
Share on other sites

καθίστε λίγο διότι αναμένεται το πόρισμα και απο τις άλλες εταιρίες. 

Link to comment
Share on other sites

Πριν τρεις ημέρες ο DUH έβγαλε μια ανακοίνωση για το Zafira 1.6 CDTi της Opel. Δεν ξέρω γερμανικά, αλλά στο τέλος του άρθρου υπάρχουν κάποια αρχεία pdf με τις δοκιμές και τις μετρήσεις, στα αγγλικά. Πιο συνοπτικά καθώς και η αντίδραση της GM, εδώ κι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.