Tim22 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 On 30/1/2024 at 11:59 ΠΜ, dib said: Καλημέρα... Συμπληρώνω τη παργ. 6 στα Στοιχεία Μητρώο για το POS της vivawallet με sfotPOS, αλλά στην Οριστική υποβολή βγάζει κόκκινη ένεδειξη Παρουσιάστηκε πρόβλημα και δεν καταχωρεί τα στοιχεία! Υπάρχει ενα πρόβλημα οτι δεν δέχεται ημερομηνία ενεργοποίηση σύμβασης μετά τις 31/12/2023, ενω έκανα ταυτοποίηση στοιχείων με την viva στις 29/1/2024....μήπως αυτό είναι το πρόβλημα? Επίσης εκεί που λέει Ημερομηνία Απενεργοποίησης τι βάζουμε? Ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει? Έχει αντιμετωπίσει κι άλλος αυτό το πρόβλημα? Υπόψη... αύριο είναι η τελευταία μερα δήλωσης POS... η παράταση που λένε οτι θα δοθεί μέχρι 29/2, δεν ισχύει για τους <παλιούς> αλλά μόνο για τους τους νέους 35 κλάδους που προστέθηκαν! Βρήκες κάποια άκρη ή έμαθες γιατί συμβαίνει αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Καλησπέρα, πρόσφατα εγκατέστησα μέσω Alpha soft pos σε κινητό Android το οποίο και ενεργοποίησα. Χρειάζεται να κάνω εγώ κάποια ενέργεια δήλωσης στην ΑΑΔΕ ή δεν χρειάζεται να κάνω κάτι; Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 (edited) 3 hours ago, akis73 said: Καλησπέρα, πρόσφατα εγκατέστησα μέσω Alpha soft pos σε κινητό Android το οποίο και ενεργοποίησα. Χρειάζεται να κάνω εγώ κάποια ενέργεια δήλωσης στην ΑΑΔΕ ή δεν χρειάζεται να κάνω κάτι; Ευχαριστώ. Στην πλατφόρμα του myΑΑΔΕ (Μητρώο και επικοινωνία -> Μητρώο POS), τι αναφέρει; Εννοώ τι status εμφανίζει; Edited Φεβρουάριος 17 by JohnnyHoliday Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Δεν βγάζει κάτι εκεί πέρα, σημειώνω ότι είχα ενσύρματο POS από το 2017 μέχει τον Οκτ '23, το κόψανε και πήρα το soft pos πλέον, απλά ενεργοποιήθηκε προχθές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 https://www.aade.gr/dimioyrgia-mitrooy-meson-pliromon-pos-ton-epiheiriseon 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 Ευχαριστώ, μπήκα εκεί αλλά έχει ως τρέχων μήνα το Ιαν '24 κατά τον οποίο δεν είχα εγκ/νο POS. Άρα δεν έχω να καταχωρίσω κάτι μέχρις στιγμής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 9 hours ago, akis73 said: Ευχαριστώ, μπήκα εκεί αλλά έχει ως τρέχων μήνα το Ιαν '24 κατά τον οποίο δεν είχα εγκ/νο POS. Άρα δεν έχω να καταχωρίσω κάτι μέχρις στιγμής; Σωστά. Με βάση τα όσα αναφέρονται και στον σύνδεσμο, είναι υποχρέωση του παρόχου να το πράξει αυτό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrmp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 (edited) On 25/1/2024 at 10:45 ΜΜ, ppanag said: Προς το παρόν νομίζω ότι δεν κάνουμε κάτι εμείς για αυτό το μήνυμα "προς αναβάθμιση" .... Το μήνυμα αυτό είναι για τους παρόχους. Να ρωτησω? Και να γινει αναβαθμιση, ποιά διασύνδεση εννοει αφου εμεις δεν εχουμε ταμειακές? Πρεπει να γίνει καποια διασύνδεση? με τί? Εχω ενα παλιό ενσυρματο απο ΕΤΕ απο την πρώτη στιγμη και βγαζει αυτο το μηνυμα στην aade Edited Φεβρουάριος 18 by katrmp Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrmp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 On 23/1/2024 at 11:59 ΜΜ, akis73 said: Καλησπέρα, σήμερα διαπίστωσα ότι από Alpha μου έχουν κόψει το POS από τον Νοέμβριο του '23. Μάλιστα το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν και τον Σεπτέμβριο του '23 λόγω μη χρήσης, αλλά μετά από καυγά μου τότε δεν το κόψανε, φαίνεται αποφάσισαν όμως μετά από 2 μήνες μονομερώς να το καταργήσουν. Με βάση τα παραπάνω γνωρίζετε αν θα προκύψει κάποιο πρόστιμο για τους 2 μήνες που δεν δηλώθηκε στην ΑΑΔΕ και αν υπάρχει κάποια προθεσμία μέχρι τις 31/1/24 για εκ νέου αγορά; Θα πάω αύριο επί τόπου για νέο καυγά αλλά δεν ξέρω τι τροπή θα πάρει το θέμα ή αν μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα το παλιό. Πως κατάλαβες οτι το έκοψαν? Δεν έγραφε προς αναβάθμιση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 (edited) 4 ώρες πριν, JohnnyHoliday said: Σωστά. Με βάση τα όσα αναφέρονται και στον σύνδεσμο, είναι υποχρέωση του παρόχου να το πράξει αυτό. Ευχαριστώ και πάλι συνάδελφε. 6 λεπτά πριν, katrmp said: Πως κατάλαβες οτι το έκοψαν? Δεν έγραφε προς αναβάθμιση? Γιώργο καλημέρα, είχα από το 2017 κανονικά ενσύρματο. Σε κάποια φάση, έλαβα επιστολή τον Αυγ'23 ότι λόγω μη χρήσης θα μου το κόψουνε. Μετά από παράπονά μου στην τράπεζα, το διατήρησαν ακόμα 2 μήνες και τελικά τέλη Οκτ'23 το κόψανε χωρίς να με ενημερώσουν. Πάλι καλά που το είδα μέσω της ΑΑΔΕ, πήγα και πήρα τώρα αυτό το soft pos μέσω κινητού Android, αν και 30€/έτος συνδρομή μου φαίνεται κοροϊδία βασικά... Edited Φεβρουάριος 18 by akis73 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα