Pavlos33 Posted July 5, 2023 at 06:33 AM Posted July 5, 2023 at 06:33 AM Μήπως είχε πάρει παράταση επ αόριστο μέχρι αποπερατώσεως; Έλαβες από το αρχείο της Πολεοδομίας το στέλεχος της Ο.Α;
Παμπούης Posted July 5, 2023 at 06:52 AM Posted July 5, 2023 at 06:52 AM (edited) Sorry, δεν το έγραψα...δεν είχε πάρει παράταση επ' αόριστον... Edited July 5, 2023 at 06:57 AM by Pavlos33
Pavlos33 Posted July 5, 2023 at 06:56 AM Posted July 5, 2023 at 06:56 AM Εκτιμώ ότι θα πρέπει να γίνει νομιμοποίηση (εκτός νόμου υπαγωγής 4495) μόνο για τις εργασίες αποπεράτωσης με εξαίρεση το σκελετό που είναι νόμιμος βάσει της εκδοθείσας Ο.Α.
CivRun Posted February 8, 2024 at 03:11 PM Posted February 8, 2024 at 03:11 PM Καλησπέρα σε όλους. Στις πράξεις των εργασιών μικρής κλίμακας, υπάρχει και μία που ονομάζεται "νομιμοποίηση". Αυτή αναφέρεται σε πράξη νομιμοποίησης αυθαιρέτων μετά το 2011; Και υποθέτω πως είναι για περιπτώσεις που εντάσσονται στις κατασκευές μικρής κλίμακας; Αν μία κατασκευή απαιτούσε μικρής κλίμακας όταν πραγματοποιήθηκε ενώ με τα τωρινά δεδομένα απαιτεί οικοδομική άδεια, πιστεύετε θα μπορούσε να νομιμοποιηθεί με μία τέτοια πράξη;
Pavlos33 Posted February 9, 2024 at 10:53 AM Posted February 9, 2024 at 10:53 AM 19 ώρες πριν, CivRun said: ....Αν μία κατασκευή απαιτούσε μικρής κλίμακας όταν πραγματοποιήθηκε ενώ με τα τωρινά δεδομένα απαιτεί οικοδομική άδεια, πιστεύετε θα μπορούσε να νομιμοποιηθεί με μία τέτοια πράξη; Αν θέλεις γίνε συγκεκριμένος. Δώσε το ιστορικό του ακινήτου και τι ακριβώς θέλεις να νομιμοποιήσεις.
CivRun Posted February 9, 2024 at 11:46 AM Posted February 9, 2024 at 11:46 AM 48 λεπτά πριν, Pavlos33 said: Αν θέλεις γίνε συγκεκριμένος. Δώσε το ιστορικό του ακινήτου και τι ακριβώς θέλεις να νομιμοποιήσεις. Υπόγεια δεξαμενή υγραερίου σε πρατήριο καυσίμων, μπορούσε να κατασκευασθεί με μικρής κλίμακας (όταν πραγματοποιήθηκε) και κάποια στιγμή άλλαξε ο νόμος και απαιτεί οικοδομική άδεια. Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να νομιμοποιηθεί με αυτή την πράξη μικρής κλίμακας και να μην χρειασθεί άδεια νομιμοποίησης. Πάντα με την διαδικασία προστίμου ανέγερσης, διατήρησης κτλ.
Pavlos33 Posted February 9, 2024 at 12:14 PM Posted February 9, 2024 at 12:14 PM Ο γενικός κανόνας των νομιμοποιήσεων είναι ότι γίνεται χρήση του συνόλου των διατάξεων που ίσχυαν κατά το χρόνο της αυθαίρετης κατασκευής (π.χ ΓΟΚ 85, ΓΟΚ 73) ή τις σημερινές ισχύουσες (πχ ΝΟΚ κλπ). Δεν νομίζω ότι μπορείς να επικαλεστείς καταργηθείσα διάταξη άλλοτε ΕΕΜΚ. Δες τι ισχύει σήμερα και αν μπορείς μέσω ΕΕΔΜΚ νομιμοποίησης άρθρου 29 Ν. 4495 να προβείς στην εν λόγω πράξη.
GP80 Posted August 20, 2024 at 02:31 PM Posted August 20, 2024 at 02:31 PM Καλησπέρα σε όλους, Με το ν. 5106/2024 (ΦΕΚ A 63 - 01.05.2024) στην παρ. 3 του άρθρου 81 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), περί ορισμών των πολεοδομικών παραβάσεων, προστίθεται η περ. η) ως εξής: «η) εκτέλεση εργασιών κατεδάφισης, που διενεργήθηκαν μέχρι την 1η Μαΐου 2024, χωρίς την προηγούμενη έκδοση της εν λόγω άδειας.» Πως αποδεικνύεται ότι η κατεδάφιση έγινε πριν τη την 1η Μαΐου 2024; Αν δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί, πως αντιμετωπίζεται αυθαίρετη κατεδάφιση που πιστοποιείται με αυτοψία μετά από την 1η Μαΐου 2024; Δε θεωρείται πλέον πολεοδομική παράβαση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ΚΑΝΑ Posted December 2, 2024 at 06:17 AM Posted December 2, 2024 at 06:17 AM Είναι που είναι χάλια όλη η νομοθεσία μας-τώρα με τα νέα άρθρα 125Α...125ΚΑ πρόσθεσαν και μια άλλη φιλοσοφημένη έννοια, καθώς δεν θα λέμε και θα αναζητούμε στο νόμο πλέον "πρόστιμο διατήρησης" αλλά πρόστιμο "μη έγκαιρης κατεδάφισης" !
Keyser Söze Posted December 7, 2024 at 01:16 PM Posted December 7, 2024 at 01:16 PM (edited) Καλημέρα Συνάδελφοι ! Νομίζω ότι δε βγαίνει νόημα με τη φιλοσοφία υπολογισμού των προστίμων. 1. Στο Άρθρ. 125ΙΓ αναφέρεται ο τρόπος υπολογισμού του προστίμου ανέγερσης και του προστίμου μη έγκαιρης κατεδάφισης 2. Στην Παρ. 7 του Άρθρ. 125ΚΑ (Μεταβατικές Διατάξεις) αναφέρεται: "Μέχρι την έναρξη ισχύος της κοινής υπουργικής απόφασης της περ. β) της παρ. 5 του άρθρου 125Κ, για τον καθορισμό της διαδικασίας υπολογισμού των προστίμων που επιβάλλονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος, τα πρόστιμα υπολογίζονται βάσει των άρθρων 94 και 109." και εννοεί την Κοινή Υπουργική Απόφαση της Περ. α (όχι β) της Παρ. 5 του Άρθρ. 125Κ, η οποία δεν έχει εκδοθεί. 3. Με την Περ. ε της Παρ. 1 του Άρθρ. 83 του Ν. 5106 το άρθρο 94 καταργήθηκε Εν ολίγοις ενώ στο Άρθρ. 125ΙΓ αναφέρεται το πώς υπολογίζονται τα πρόστιμα εντούτοις η Παρ. 7 του Άρθρ. 125ΚΑ, μέχρι να εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση της Περ. α της Παρ. 5 του Άρθρ. 125Κ και η οποία έχει να επανακαθορίσει ουσιαστικά μόνο ίσως τον υπολογισμό της αξίας του αυθαιρέτου, ούτε και τους συντελεστές περιβαλλοντικής επιβάρυνσης οι οποίοι επίσης καθορίζονται στο Άρθρ. 125ΙΓ, μας παραπέμπει για τον υπολογισμό των προστίμων στο Άρθρ. 94 και το Άρθρ. 109, όπου το Άρθρ. 94 έχει καταργηθεί με την Περ. ε της Παρ. 1 του Άρθρ. 83 του Ν. 5106. A tangled web of madness ... @ΚΑΝΑ Αν έχω καταλάβει καλά δεν υπάρχει πλέον το "δικαίωμα" διατήρησης παρά μόνον για τις πολεοδομικές παραβάσεις της Παρ. 3 του Άρθρ. 81, εξαιρουμένων εκείνων που εμπίπτουν στην Υποπερ. βα της Περ. β της Παρ. 1 του Άρθρ. 125ΙΓ. Edited December 7, 2024 at 02:02 PM by Keyser Söze
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now