Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματικά δικαιώματα


Recommended Posts

Διαφορετικά, γιατί χιλιάδες άνθρωποι να κάθονταν και να πάλευαν να περάσουν στο Πολυτεχνείο και να μην περνούσαν στο ΤΕΙ  με λιγότερο διάβασμα και λιγότερο κόπο και να είχαν τα ίδια δικαιώματα;

 

Επειδή το σύστημα παιδείας και γενικά όλη η Ελλάδα έχει πρόβλημα, πολύ στα πάντα. Ένα διαγώνισμα και μερικές εξετάσεις καθορίζουν τα όνειρα των ανθρώπων για το μέλλον τους… Φοβερό. Ποιος αποστήθισε καλύτερα.  Οι μαθητές της οποίας εισάγονται σε ΑΕΙ που η βάση τους καθορίζεται από τι; Από.. τη ζήτηση. Ενώ την ίδια στιγμή ο καθένας που έχει την οικονομική δυνατότητα μπορεί να σπουδάσει χωρίς δίδακτρα σε χώρες της Ευρώπης και:

 

α) να βρει δουλειά εκεί και να πάρει εργασιακή εμπειρία ως Μηχανικός. 

β) να επιστρέψει στην Ελλάδα ως μηχανικός ΠΕ να κάνει δυστυχώς τακτοποιήσεις αυθαιρέτων και πιστοποιητικά και να αφήσει τα όνειρα στα θρανία εκείνων των χωρών.

γ) να ζήσει το γκρικ στορι με τον παραλογισμό του δημοσίου..

 

Επειδή υπάρχει ένα διαλυμένο – από την ίδρυσή του – κράτος που δεν εκδίδει ΠΔ στους μεν και δίνει απεριόριστα στους δε. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα ο κόσμος να φαγώνεται δεκαετίες τώρα.

Επειδή κανείς από τους φορείς δεν κάνει ποτέ τίποτα να λύσει προβλήματα επειδή είναι συντεχνίες και τίποτα περισσότερο.

 

Επειδή ένα παιδί στα 23-24 όταν τελειώνει 4 ή 5 χρόνια σπουδών μπορεί να υπογράφει τι; Μελέτες χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία;;

Ελέγχει κανείς την ετήσια κατάρτηση του κάθε μέλους του κάθε φορέα; Ενδιαφέρεται κανείς; Μπα.. Ενδιαφέρονται μόνο πριν τις εκλογές να παίρνουν τηλέφωνα και να στέλνουν μηνύματα "συμπαράστασης" οι των φορέων...

 

Οι άνθρωποι εδώ που ζω θέλουν τουλάχιστον 5-10 χρόνια πραγματικής εμπειρίας σε διάφορους τομείς για να αποκτήσουν τη "σφραγίδα" (δεν έχουμε καν σφραγίδα μόνο υπογραφή).

Και έχω τη τιμή πρώτα να βοηθώ, και να έπειτα να υπογράφω την εμπειρία αυτών των ανθρώπων έτσι ώστε να πάνε για συνέντευξη και εξετάσεις.

Επίσης έχουμε κατ ελάχιστον 30 ώρες εκπαίδευσης τον χρόνο. Τι να πεις. 

 

Σφραγιδιστάν.

 

(ένας, όχι πολύ παλιός, ΤΕ που τη σταδιοδρομία του την οφείλει ΚΑΙ στο ΤΕΙ Σερρών :) )

Edited by Earl
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Να σου πω εγώ για το εξωτερικό..Στις πανελλήνιες (αυτές με τις 4 δέσμες) έγραψα μέσο όρο και για τα 4 μαθήματα κάπου...5. Νομίζω χημεία είχα δώσει λευκή κόλλα. Άπολυτηριο έβγαλα κάτι παραπάνω από 14.. Προφανώς δεν το είχα με το διάβασμα όποτε τράβηξα Αγγλία (να πω την αλήθεια ζορίστηκα αρκετά μεχρι να μπω στο κλίμα διαβάσματος) γύρισα αφού έκανα και μεταπτυχιακό και με 5 μαθήματα ΔΟΑΤΑΠ έγινα διπλωματούχος. Μετά τα είχα ψιλό παρατήσει, αλλα όταν άρχισα να βάζω μυαλό και να δουλεύω κανονικά πήγα και πηγαίνω αρκετά καλά δόξα το θεό

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

  • Upvote 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Και καλά κάνεις Ίκαρε μαζί σου! Αυτό λέω και εγώ. Αλλά λογική στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει φίλε και ποτέ δεν υπήρξε.

Επιστήμονες να μαλώνουν για τους βαθμούς τους στο σχολείο όταν ήμασταν παιδιά. Που όμως αυτοί δυστυχώς καθόρισαν τη ζωή τους / μας. Αν είναι ποτέ δυνατόν. 

 

Πόσο είχες στη Βρετανία σε συγκεκριμένα μαθήματα (για συγκεριμένο αντικείμενο σπουδών ΚΑΙ συγκεκριμένο πανεπιστήμιο) στο σχολείο;

Τόσο; => Πανεπιστήμο.

Τόσο; => Foundation year => Πανεπιστήμιο.

Τόσο; => ΙΕΚ => (βαθμός) => Πανεπιστήμιο. 

Έπειτα εργασιακή εμπειρία και όποιος μπορεί και θέλει (να θυσιάσει πολύ από τον ελεύθερό του χρόνο έπειτα από τη δουλειά), "σφαγίδα".

 

ΥΣ: μέχρι το 1996 νομίζω ήταν η παιδεία δωρεάν.  

Αυτά από μένα. 

Edited by Earl
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουμε να μιλήσουμε με αριθμούς και εύρος βαθμολογίας για να καλύψω το ερώτημα, μπορεί οι Πολυτεχνικές να είχαν (τότε που έδινα εγω) μέσο όρο βαθμολογίας εισαγωγής από 17 μέχρι 20 και τα αντίστοιχα ΤΕΙ από 9-10 μέχρι 12 (δεν είναι απολύτως ακριβή  τα νούμερα).

 

Δεν μιλάς με τους σωστούς αριθμούς όμως, παρόλο που έχει επισημανθεί και από προηγούμενους. Δεν είμαστε στο Λύκειο να μας αφορούν οι Πανελλήνιες. Πάνε αυτές, η σημαντικότητα τους τελείωσε στα 17,18 άντε 19. Σημασία έχει ποιος βγήκε και όχι ποιος μπήκε. Γιατί τα ΤΕΙ έχουν ΠΟΛΥ χαμηλό ποσοστό αποφοίτησης. Το 2011 το ποσοστό αυτό ήταν 7,5%. Επτά κόμμα πέντε τις εκατό. Που σημαίνει ότι οι μέσοι όροι που λες δεν έχουν κανένα νόημα. Οι μόνοι που μετράνε είναι οι 7.5% καλύτεροι.

 

Και επίσης όπως επισημάνθηκε και από τον Ίκαρο, ο τίτλος "διπλωματούχος" δεν έχει αναγκαία και ικανή συνθήκη την υψηλή βαθμολογία στις Πανελλήνιες. Από την στιγμή που είμαστε στο 2018 και έχουν μπει πέρα από τα ιδρύματα του εξωτερικού και τα κολέγια στην ανώτατη εκπαίδευση, πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε με νοοτροπίες του 1970 και του 1980.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Τι θα πει έτυχε;! Στα ζάρια παίζετε τις σπουδές σας; Όχι βέβαια, εθελοντικά επιλέγετε μία κατεύθυνση με βάση την προτίμηση σας και ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών. Είχες μπροστά σου πολλές πόρτες, άνοιξες την μία και οι άλλες έκλεισαν. Επίσης από αυτό που βλέπω στους ΠΜ του ΕΜΠ η διαφορά είναι μεγαλύτερη από 8 μαθήματα. Τουλάχιστον 10. Αυτό θα πει τουλάχιστον 1.5 εξάμηνο διαφορετικών μαθημάτων. Αν αυτό το 1.5 εξάμηνο δεν αλλάζει το χαρακτήρα των σπουδών άρα είναι άχρηστο και ουσιαστικά σπούδασες ~4 χρόνια. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Επειδή λοιπόν δεν ξέρει το ίδιο καλά τα υδραυλικά έργα ο υδραυλικός μηχανικός με τον συγκοινωνιολόγο/δομοστατικό/κτλ, είναι παραπλάνηση να πλασάρονται και οι 2 ως εξίσου ειδικοί πάνω στο αντικείμενο αυτό.

 

οι τομείς εμβάθυνσης δεν έχουν πόρτες και κυρίως ούτε τοίχους, διότι δεν υπάρχει επιστημονικό όριο μεταξύ τους. το 1.5 εξάμηνο δεν είναι για να καταταγούμε σε διαφοροποιημένες ομάδες αλλά για να διαμορφώσει ο καθένας το δικό του custom γνωστικό αντικείμενο. μέσα από τον ανασυνδυασμό των αντικειμένων παράγεται και νέα γνώση άλλωστε. κι αυτή για μένα είναι η βασική διαφορά μεταξύ ΠΕ και ΤΕ. Ο ΤΕ έχει αυτή την αντίληψη που περιγράφεις: διαλέγω πόρτα και κλείνομαι μέσα στο στεγανό κουτί μιας συγκεκριμένης δουλειάς που ασκώ μηχανιστικά. τι από τα δύο όμως είναι ένας αληθινός μηχανικός;

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

Ο ΤΕ έχει αυτή την αντίληψη που περιγράφεις: διαλέγω πόρτα και κλείνομαι μέσα στο στεγανό κουτί μιας συγκεκριμένης δουλειάς που ασκώ μηχανιστικά. τι από τα δύο όμως είναι ένας αληθινός μηχανικός;

 

Αυτόν τον καιρό γράφω τα καινούρια design standards του Ηνωμένου Βασιλείου για τον σχεδιασμό γεφυρών ένατι υδραυλικών δράσεων (που δεν καλύπτονται από τους Ευρωκώδικες) DMRB ΒΑ59 (όταν τελειώσω και το paper θα παραθέσω λινκ). Επίσης ξεκινάω το καινούριο για τα half joints DMRB ΙΑΝ53. Αυτό είναι το κουτί μου και δεν είναι και πολύ στεγανό αλλά μηχανιστικότατον όπως λες. :D

 

(www.teicm.gr

Edited by Earl
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

οι τομείς εμβάθυνσης δεν έχουν πόρτες και κυρίως ούτε τοίχους, διότι δεν υπάρχει επιστημονικό όριο μεταξύ τους. το 1.5 εξάμηνο δεν είναι για να καταταγούμε σε διαφοροποιημένες ομάδες αλλά για να διαμορφώσει ο καθένας το δικό του custom γνωστικό αντικείμενο. μέσα από τον ανασυνδυασμό των αντικειμένων παράγεται και νέα γνώση άλλωστε. κι αυτή για μένα είναι η βασική διαφορά μεταξύ ΠΕ και ΤΕ. Ο ΤΕ έχει αυτή την αντίληψη που περιγράφεις: διαλέγω πόρτα και κλείνομαι μέσα στο στεγανό κουτί μιας συγκεκριμένης δουλειάς που ασκώ μηχανιστικά. τι από τα δύο όμως είναι ένας αληθινός μηχανικός;

 

Και εγώ σε ρωτάω έχει το ίδιο εμβαθύνει στα υδραυλικά έργα ο δομοστατικός, ο συγκοινωνιολόγος, ο γεωτεχνικός και ο υδραυλικός μηχανικός;

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ σε ρωτάω έχει το ίδιο εμβαθύνει στα υδραυλικά έργα ο δομοστατικός, ο συγκοινωνιολόγος, ο γεωτεχνικός και ο υδραυλικός μηχανικός;

 

Προσοχή: Δεν αναφέρομαι στο κομάτι της υδραυλικής μηχανικής! Δεν το γνωρίζω καν (υποσκαφές, ροές ποταμών, και λοιπά). Αναφέρομαι στις δράσεις σε γέφυρες (συνδιασμούς φορτίσεων, μεθόδους, probability analyses για συντελεστές ψ κατά ΕΝ1990, και πολλά λοιπά): Υδροστατικές + Υδροδυναμικές, προσκρούσεων φερτών, πιέσεων λόγω φερτών, πρόσκρουσης πλοίων, πρόσκρουσης πάγων. Είμαστε ολόκληρη ομάδα (οι περισότεροι είναι υδραυλικοί). Εγώ είμαι ο δομοστατικός. Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης. 

Edited by Earl
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

οι τομείς εμβάθυνσης δεν έχουν πόρτες και κυρίως ούτε τοίχους, διότι δεν υπάρχει επιστημονικό όριο μεταξύ τους. το 1.5 εξάμηνο δεν είναι για να καταταγούμε σε διαφοροποιημένες ομάδες αλλά για να διαμορφώσει ο καθένας το δικό του custom γνωστικό αντικείμενο. μέσα από τον ανασυνδυασμό των αντικειμένων παράγεται και νέα γνώση άλλωστε. κι αυτή για μένα είναι η βασική διαφορά μεταξύ ΠΕ και ΤΕ. Ο ΤΕ έχει αυτή την αντίληψη που περιγράφεις: διαλέγω πόρτα και κλείνομαι μέσα στο στεγανό κουτί μιας συγκεκριμένης δουλειάς που ασκώ μηχανιστικά. τι από τα δύο όμως είναι ένας αληθινός μηχανικός;

@georgios_m Τ Υπάρχει  αυτή η λανθασμένη αντίληψη από πρωτοετείς φοιτητές πολυτεχνικών σχολών(δικαιολογημένα) αλλά και παλαιούς αποφοίτους αυτών, ότι οι Μηχανικοί ΤΕΙ είναι οι " Stupid Engineers" ή αλλιώς χειριστές προγραμμάτων που πατάνε κουμπιά και δεν μπορούν τεκμηριώσουν ορθά το αποτέλεσμα. Διαφωνώ με αυτή την λανθασμένη αντίληψη(αν και υπάρχει κάποιο τουριστικό ποσοστό). Μπορώ να αντιπαραθέσω πολλούς Πτυχιούχους Μηχανικούς ΤΕΙ οι οποίοι και πόρτες άνοιξαν με τη όρεξη τους για γνώση και έχουν φτάσει στα επίπεδα Διδακτορικών και Μεταδιδακτορικών Ερευνητών. Οι σπουδές στα Πολυτεχνεία και στις Σχολές Μηχανικών ΤΕΙ ανοίγουν πόρτες και όποιος έχει τη δυνατότητα και τη θέληση να διευρύνει τους ορίζοντες του, τότε με επιμονή  θα ανέβει ψηλά στην επιστήμη που υπηρετεί, πέρα από  ταμπέλες και χαρακτηρισμούς εποχής "ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ  :smile: " και παλαιότερα.

Edited by fotis91
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Προσοχή: Δεν αναφέρομαι στο κομάτι της υδραυλικής μηχανικής! Δεν το γνωρίζω καν (υποσκαφές, ροές ποταμών, και λοιπά). Αναφέρομαι στις δράσεις σε γέφυρες (συνδιασμούς φορτίσεων, μεθόδους, probability analyses για συντελεστές ψ κατά ΕΝ1990, και πολλά λοιπά): Υδροστατικές + Υδροδυναμικές, προσκρούσεων φερτών, πιέσεων λόγω φερτών, πρόσκρουσης πλοίων, πρόσκρουσης πάγων. Είμαστε ολόκληρη ομάδα (οι περισότεροι είναι υδραυλικοί). Εγώ είμαι ο δομοστατικός. Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης. 

 

Δεν αναφέρθηκα σε σένα, αλλά στον Γιώργο που προσπαθεί να μας πείσει ότι 10+ μαθήματα δεν αλλάζουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των σπουδών...

 

Με λίγα λόγια ο Γιώργος λέει ότι αν στα 10 αυτά μαθήματα κάνεις κέντημα, πλέξιμο, ξερή, τάβλι (αυτό θα είναι αλυσίδα 3 μαθήματα) κτλ πάλι θα είσαι το ίδιο καλό στις υδραυλικές μελέτες με έναν υδραυλικό μηχανικό.

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.