Μετάβαση στο περιεχόμενο

Iσοτιμία διπλώματος πολυτεχνίου με master


sundance

Recommended Posts

Δεν χωράει καμιά αμφιβολία ότι τα ΤΕΙ παρέχουν όλο το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο. Πολλές φορές σε αυτό το site έχω δώσει το περίγραμμα σπουδών του τμήματος ηλεκτρολόγων ΤΕΙ προς απόδειξη και μάλιστα έχω επισημάνει ότι το πρόγραμμα αυτό δίνει θεωρητικά περισσότερες γνώσεις στο αντικείμενο της ηλεκτρολογίας σε έναν μηχανικό ΤΕΙ σε σχέση με έναν του πολυτεχνείου που πάρει κατεύθυνση/ροή Ηλ. Υπολογιστών, τηλεπικοινωνιών κοκ.

 

Τις ανοησίες του ΤΕΕ που όλη τη μέρα συκοφαντεί τα ΤΕΙ για καθαρά συντεχνιακούς λόγους κανείς δεν τις λαμβάνει σοβαρά πλέον. Άλλωστε το ίδιο το ΤΕΕ όπως λειτουργεί τόσα χρόνια έχει γίνεις περίγελος με τις στημένες εξετάσεις, τις συντεχνιακές παρεμβάσεις, τις πολιτικές σκοπιμότητες και προσφάτως τις πομπώδεις εξαγγελίες για επικές δικαστικές μάχες. Το ΤΕΕ ουδόλως έχει συμβάλει στην προάσπιση της γνώσης και της επιστήμης στη χώρα μας, οπότε οι θέσεις του θεωρούνται εξ ορισμού υποκινούμενες από συντεχνιακά συμφέροντα.

 

Η εμπειρία είναι ΒΑΣΙΚΗ παράμετρος στην άσκηση τους επαγγέλματος και τον καθορισμό των επ. δικαιωμάτων. Διότι άλλο πράγμα η θεωρητική κατάρτιση και άλλο πράγμα η ικανότητα σωστής εφαρμογής της στην πράξη. Θεωρητικά, μηχανικός (με θεωρητικό υπόβαθρο) βγαίνεις όταν τελειώσεις την σχολή. Πρακτικά όμως δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα. Και είναι μεγάλη αδικία ένας μηχανικός ΤΕΙ με 20 χρόνια εμπειρία, προσωπική ενασχόληση, εκπαίδευση κλπ να μην μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα που σπούδασε στη χώρα του επειδή ένας συντεχνιακός φορέας δεν το επιτρέπει. Αν αυτό θεωρείται πρόοδος τι να πω. Γιαυτό η χώρα μας έχει προχωρήσει τόσο πολύ στην τεχνολογική έρευνα και είναι πρώτη ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε.... πρώτη από το τέλος όμως.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

μηχανικός δεν είναι ούτε η γνώση ούτε η εμπειρία

ειναι ο τρόπος που σκέφτεσαι για να αποκτήσεις τη γνώση & την εμπειρία

 

Σοφη κουβεντα. Ο Μηχανικος προϋποθετει συνδοιαστικη σκεψη, η μνημη δεν χρειαζεται. Πρεπει να μπορει να ενωνει κομματια μεσα στο μυαλο του πρωτα για να συναρμολογησει ενα εργο.

 

παίρνουν όλοι δεν μπαίνουν όλοι (άλλο το σύστημα)

Εξω και δε μπαινουν ολοι και δεν παιρνουν ολοι πτυχιο και δεν παιρνουν ολοι αδεια ασκησεως επαγγελματος.

Στις 2 πρωτες ταξεις του δημοτικου ειμαστε ολοι αριστοι, τελειωνοντας το δημοτικο ειμαστε οι μισοι. Στο γυμνασιο ειναι το 1/5. Στο λυκειο το 1/10. Αρα θελει εξιολογηση και μετα το λυκειο, αφου τελικα ισως δεν ειναι και μετα τις σπουδες αριστοι ολοι αυτοι.

 

χρηματοδότηση σε ανάλογο επίπεδο

επίσης δεν έχουν το αδιάβλητο των Πανελληνίων εξετάσεων

 

Η χρηματοδοτηση βοηθαει θα λεγα, αλλα δεν ειναι το βασικοτερο. βεβαιως κι εγω ενιωσα την ελλειψη χρηματων. π.χ. θεωρω οτι το εργαστηριο καθε μαθηματος δε θα πρεπε να ειναι 2 ωρες συγκεκριμενες αλλα να μπορεις ανα πασα στιγμη να κανεις το εργαστηριο, να πειραματιστεις μονος σου οση ωρα θες. Δυστυχως ομως τα εργαστηρια ειναι κλειδωμμενα μετα την καθορισμενη ωρα εργαστηριου, μονο στα εργαστηρια πληροφορικης μπορεις να κανεις τετοιο πραγμα στις διαφορες σχολες.

 

αμ, σε κάποιους δεν άρεσαν οι Πανελλαδικές με 4 μαθήματα,

και τις έκαναν πρώτα στα 11 (+ Θρησκευτικά παρακαλώ) και τώρα όπως είναι

εδώ κάποιο λυσσάνε για το 10 και εσύ μου λες για το 15

 

Με τις πανελληνιες που εδωσα εγω και το 15 για καποιον που θελει να γινει μηχανικος ειναι πολυ μικρο. 15 σημαινει οτι τα ξερεις ολα επιφανειακα με τις εξετασεις που μπαινουν.

Αν οι εξετασεις ηταν επιπεδου "διαγωνισμος μαθηματικης εταιριας" τοτε θα μπορουσαμε νομιζω τη βαση να την κατεβασουμε κατω απ το 10.

 

στο ξαναλέω οτι δεν μπαίνουν όλοι

στο εξωτερικό δηλαδή δε βγαίνουν όλοι;;; στη χειρότερη περίπτωση πάνε στη σχολή που τους ταιρίάζει και βγαίνουν

Μπραβο. Πηγαινουν σε μια κωλοσχολη και τελειωνουν. ομως μετα αυτος που ειναι απ το M.I.T. γραφει απεξω απ το γραφειο του (υποθετικα μιλωντας): Διπλωματουχος ηλεκτρολογος μηχανικος του M.I.T. και οι υποψηφιοι πελατες γνωριζουν οτι πηγαινουν σε αποφοιτο κορυφαιου "πολυτεχνειου". Εδω στην Ελλαδα αξιολογηση δεν υπαρχει, συνεπως ειτε γραψεις Μ.Ι.Τ. ειτε πολυτεχνειο της Craiova στη Ρουμανια το ιδιο ειναι. Αποψη μου ειναι οτι και το ΤΕΕ εχει ευθυνη σε αυτο. Επισημα δεν γνωριζει κανενας οτι το ενα πολυτεχνειο ειναι χιλιαδες φορες ανωτερο του αλλου και οτι οι αποφοιτοι επισης ειναι αντιστοιχα καλοι ή κακοι.

Η αγορα δε μπορει να επιλεξει τον καλο ή τον κακο χωρις καποια στανταρ.

 

 

@GeorgeS

Προσωπικα δε με ενδιαφερει καθολου το πτυχιο μου να γινει Master. Επισης δε με ενδιαφερει που ανωτατοποιηθηκαν τα Τ.Ε.Ι. Εξαλου σε σχεση με (μερικες) σχολες του εξωτερικου τα Τ.Ε.Ι ειναι καλυτερα. Ομως μηχανικος δε γινεσαι εμπειρικα. Αν δεν εισαι ικανος να γινεις πολυ καλος μαθητης στη φυσικη μηχανικη δεν θα μπορεσεις ποτε να κανεις καλα στατικα σε ενα σπιτι. Ενταξει σημερα υπαρχει το software που τα κανει μονο του, ομως αλλες οι μελετες του μηχανικου που ειναι ατσιδας στη μηχανικη και αλλες αυτου που τα αφηνει ολα στο προγραμμα.

Να με συγχωρεσεις αλλα η πλειοψηφια των αποφοιτων Τ.Ε.Ι δεν ειναι καθολου γνωστες του αντικειμενου. Ειχα συμμαθητη που εμενε στις ταξεις και τελικα σημερα ειναι ηλεκτρολογος απο Τ.Ε.Ι., βεβαια τα ηλεκτρολογικα τα εχει λιγο συγκεχυμενα στο μυαλο του αλλα μπορει να σου υπογραψει μια μελετη, εχει το δικαιωμα. Ειχα συμμαθητη "σκραπα" στα μαθηματικα και τη φυσικη, που περασε λογω ασχετων μαθηματων στο Τ.Ε.Ι και σημερα ειναι ηλεκτρονικος με καλυτερο βαθμο πτυχιου απο εμενα αλλα μολις χαλασε η tv του φωναξε εμενα. Δεν ξερει καλα καλα να κολλαει με κολητηρι και εκανε ενα σωρο εργαστηρια πανω σε αυτο, ενω που εγω στη σχολη δεν ειχα πιασει κολλητηρι.

βεβαιως και απο πολυτεχνειο υπαρχουν ασχετοι με μια ουσιαστικη διαφορα. Οι του πολυτεχνειου μπορουν να γινουν σχεδον ολοι πολλοι καλοι μηχανικοι, ενω απο Τ.Ε.Ι ειναι αδυνατο για την πλειοψηφια να γινουν μηχανικοι. Δεν φταιει το Τ.Ε.Ι αποκλειστικα. Φταιει και το γεγονος οτι μπαινουν παπαγαλοι σε σχολες μηχανικων, φταιει και το γεγονος οτι οι καθηγητες στο Τ.Ε.Ι εξεταζουν με βαση το υλικο των φοιτητων που εχουν, φταιει και το γεγονος οτι δεν υπαρχει ελεγχος πριν παρεις την αδεια ασκησεως επαγγελματος.

Οπως ειπα ο Ελληνας θεωρει οτι ολα γινονται. Επικρατει η αποψη οτι αν εγω αποφασισω να γινω ποδοσφαιριστης θα βρω εναν προπονητη και μια ομαδα και θα γινω. Το γεγονος οτι 15 χρονια στο σχολειο ολοι κλωτσαγαμε μια μπαλα αλλα ποτε δεν ημουνα καλος στο ποδοσφαιρο ενω αλλοι συμμαθητες μου ηταν δε λεει κατι; Η μεγαλυτερη γελοιοτητα που ακουω αναμεσα σε ενηλικες και μαθητες ειναι: "Δεν περασες τα μαθηματικα; Α, δεν διαβαζεις." Τα θετικα-πρακτικα μαθηματα θελουν θετικο-πρακτικο μυαλο, οχι διαβασμα.

Το μαστερ οντως δεν ταιριαζει πολυ στο διπλωμα του μηχανικου. Δεν εξειδικευομαστε ολοι. Ειναι θεμα μαθηματων που παιρνει καποιος αν θα εξειδικευτει σε κατι ή θα παρει λιγο απ ολα. Ομως συγκρινομενοι με σχολες που αναγνωριζονται ως πανεπιστημιακες μπορουμε να θεωρηθουμε εξειδικευμενοι και με το παραπανω.

 

 

Σε εμενα προσωπικα ταιριαζε καλυτερα το Τ.Ε.Ι απ το πολυτεχνειο γιατι ειμαι ανθρωπος που μου αρεσει πολυ η πραξη, η εφαρμογη. Ομως θα πηγαινα με την προϋποθεση να εχω γυρω μου ανθρωπους στο ιδιο επιπεδο με εμενα, δεν θα μου προφερε τιποτα μια σχολη που θα ειχα γυρω μου ανθρωπους που δεν εχουν εμπεδωσει απ το σχολειο το νομο του ohm, την αναλυση με μιγαδικους κυκλωματων RLC, που δεν ξερουν να βρουν μεγιστα-ελαχιστα. Σε μια τετοια σχολη θα εχανα το χρονο μου σε τετοια απλα πραγματα και δεν θα πηγαινα ενα βημα παρακατω που ηθελα. Αν βεβαια μου πεις οτι οι καθηγητες πηγαινουν κατευθειαν στο παρακατω και δεν ασχολουνται με τα αρχικα τοτε παλι θα υπηρχε προβλημα αφου θα ειχα συμφοιτητες που αυτα που λεει ο καθηγητης τους φαινονται απο αλλο πλανητη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αγαπητέ GeorgeS θα συμφωνήσω με τη Myri. Από τις σχολές βγαίνεις μηχανικός. Ίσως να μη βγαίνεις επαγγελματίας μηχανικός, όμως αυτό είναι κάτι που με το χρόνο το μαθαίνεις.

 

Και αυτό παίζεται. Αν βγει κάποιος από οποιαδήποτε σχολή μετά από 8 και 9 χρόνια σπουδών (εκτός περιπτώσεων αντικειμενικών δυσκολιών, παράλληλης εργασίας, προβλημάτων υγείας κλπ) δεν τον λες ακριβώς μηχανικό. Και δυστυχώς αυτοί (που παλιότερα διαγράφονταν από τη σχολή αν έμεναν 2 φορές στο ίδιο έτος) δεν είναι λίγοι. Ετσι όπως έγιναν τα πράγματα η μονη λύση είναι κοινές εξετάσεις για άδεια άσκησης επαγγέλματος για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χωράει καμιά αμφιβολία ότι τα ΤΕΙ παρέχουν όλο το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο. Πολλές φορές σε αυτό το site έχω δώσει το περίγραμμα σπουδών του τμήματος ηλεκτρολόγων ΤΕΙ προς απόδειξη και μάλιστα έχω επισημάνει ότι το πρόγραμμα αυτό δίνει θεωρητικά περισσότερες γνώσεις στο αντικείμενο της ηλεκτρολογίας σε έναν μηχανικό ΤΕΙ σε σχέση με έναν του πολυτεχνείου που πάρει κατεύθυνση/ροή Ηλ. Υπολογιστών, τηλεπικοινωνιών κοκ.

 

Τις ανοησίες του ΤΕΕ που όλη τη μέρα συκοφαντεί τα ΤΕΙ για καθαρά συντεχνιακούς λόγους κανείς δεν τις λαμβάνει σοβαρά πλέον. Άλλωστε το ίδιο το ΤΕΕ όπως λειτουργεί τόσα χρόνια έχει γίνεις περίγελος με τις στημένες εξετάσεις, τις συντεχνιακές παρεμβάσεις, τις πολιτικές σκοπιμότητες και προσφάτως τις πομπώδεις εξαγγελίες για επικές δικαστικές μάχες. Το ΤΕΕ ουδόλως έχει συμβάλει στην προάσπιση της γνώσης και της επιστήμης στη χώρα μας, οπότε οι θέσεις του θεωρούνται εξ ορισμού υποκινούμενες από συντεχνιακά συμφέροντα.

 

Ό,τι πρόγραμμα σουδών και να έχουν τα ΤΕΙ εφόσον απευθύνονται σε άτομα που δεν έχουν εμπεδώσει τα βασικά της σχολικής εκπαίδευσης δεν έχει καμιά σημασία. Επίσης οι τίτλοι των μαθημάτων δεν έχουν αναγκαστικά σχέση με το επίπεδο του μαθήαματος. Όταν κάποιος δεν μπορούσε στο σχολείο να πολλαπλασιάσει πίνακες ή να λύσει σύστημα γραμμικών εξισώσεων 2Χ2 (και αυτό αποδείχτηκε στις πανελλήνιες) τι είδους δυναμική μπορεί να διδαχτεί? Ακόμα και αν μπορέσει να διαγωνιοποιήσει έναν πίανκα και να βγάλει ιδοτιμές και ιδιομορφές, θα ξέρει τι κάνει και γιατί το κάνει ή θα ακολουθεί τα 5 βήματα που γράφει η ΔΑΠ στις σημειώσεις που μοιράζει?

Link to comment
Share on other sites

Και αυτό παίζεται. Αν βγει κάποιος από οποιαδήποτε σχολή μετά από 8 και 9 χρόνια σπουδών δεν τον λες ακριβώς μηχανικό

 

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω........εγώ πχ το έκανα 7 χρόνια όσο ο μέσος όρος στους ΠΜ ΑΠΘ.

 

90% λόγω δυσκολίας.............και 10% λόγω ανωριμότητας και χαζομάρας.

το βετόν 2 δεν πρόκειται να ξεχάσω την εργασία του ποτέ !!!!!!ΕΛΕΟΣ !!!

 

γνωρίζω συμφοιτητές που έχουν κάνει και 8-9 χρόνια και με ότι αυτό συνεπάγεται και ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ από εμένα.

 

Μην γενικεύεις λοιπόν........

 

 

Άλλο παράδειγμα.........

 

έδωσα μηχανική ρευστών και υδραυλική 10 και 11 φορές αντίστοιχα.

 

Απλά ο καθηγητής λόγω πολιτικών μάλλον πεποιθήσεων με έκοβε συνέχεια.....4,89 .....4,92......4,78......βαθμοί που θυμάμαι.

Εγώ βέβαια από την άλλη από το 4ο έτος έκανα μαθήματα σε μικρότερους αυτών των δύο μαθημάτων...........ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ!!!

 

Μέχρι και τις σημειώσεις μου πούλησα σε φωτοτυπάδικο στη Μελενίκου ....... :lol: :lol: Αλλά 11 φορές για να περάσω.......που σημαίνει 11 φορές έπιανε θέση στη δήλωση κλπ κλπ

 

Όταν 6ο έτος πήγα στον Χατζηαγγέλου να κλαυτώ για αναβαθμολόγηση σε κάποιο μάθημά του .....άκου συζήτηση που είχαμε.........

 

Εγώ : Σας παρακαλώ κε καθηγητά......το 4 αφού απλά είχα λάθος αριθμητικό δεν γίνεται 5 ? Δεν είμαι Σαλονικιός και πληρώνω να είμαι εδώ πάνω και πρέπει να ξεκινήσω τη ζωή μου.....6 χρόνια είναι αρκετά πιστεύω....

 

Χατζηαγγέλου : Εγώ αγαπητέ συνάδελφε έκανα 7 χρόνια να βγάλω το Πολυτεχνείο.....εσείς γιατί να το βγάλετε στα 6 ?

 

Εγώ : Μεταβολή και έξω ......

 

 

 

και επειδή ο αδελφός μου τελείωσε ΕΜΠ ΠΜ σου λέω ότι το τμήμα του ΑΠΘ ΠΜ κατά κοινή και των δύο μας ομολογία ήταν δυσκολότερο.

 

Ο αδελφός μου στα 5 εγώ στα 7 .....καταλαβαίνεις πιστεύω !!

 

 

μην γενικεύουμε λοιπόν συνάδελφοι καθώς οι παράγοντες ποικίλουν. :wink:

 

 

Να πω επίσης ότι και εγώ τι να το κάνω το μάστερ ?

 

το γραφείο μου είναι μικρό και δεν υπάρχει χώρος στον τοίχο άλλος...... :lol:

 

άσε που έχω κιόλας MSc .

 

και κάτι για τους αποφοίτους και διπλωματούχους τρίτων χωρών (εύκολα πανεπιστήμια).

 

δεν θέλω να υποβαθμίσω κανέναν αλλά γνωρίζω ελεγκτή του ΤΕΕ που κάνει εξετάσεις στους ΠΜ.

 

Μιλάμε κάθε μέρα και στις προ εβδομάδας εξετάσεων με ρώτησε ..."πες καμιά ερώτηση να κάνω ?"

 

του λέω και εγώ.......

1)τι σημαίνει C20/25 ?

2)κοντά υποστηλώματα....

3)μαλακός όροφος ?

 

όταν επέστρεψε μου είπε ότι το 85% των ελλήνων απάντησε στο 1 γρήγορα και άνετα, νοιώθωντας κιόλας ανακουφισμένοι.....ενώ στον αντίποδα μώλις το 10% των ξένων

 

για τα 2-3 δεν σας λέω καθώς χάθηκε η μπάλα.......

 

μακάρι οι εξετάσεις του ΤΕΕ να πάψουν να έχουν το χαρακτήρα που έχουν εως σήμερα, να γίνουν αδιάβλητες για όλους και δύσκολες.

Και εννοείται ισονομία.............όχι όπως άκουσα που έδιωξαν πριν κάν ερωτηθεί έναν συνάδελφο από Αγγλία, ενώ με τους ελληνικών χαριεντίζονται και μιλάνε για καθηγητές και διπλωματικές.....

 

δεν σας παραθετω την κουβέντα που έγινε καθώς τη θεωρώ αισχρή !!

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτόν που λες ότι δεν απέδωσε στις πανελλήνιες (ουσιαστικά δεν κατάφερε να αποδείξει τί αξίζει) σήμερα η ΕΕ του αποδίδει επαγγελματικά δικαιώματα εφ' όσον προέρχεται από αναγνωρισμένη ανώτατη σχολή (κολλέγια Αγγλίας έως και το τελευταίο Πανεπιστήμιο της Βουλγαρίας). Η τελευταία σου δε κουβέντα προσβάλλει κατάφωρα τους καθηγητές μου δεδομένου ότι οι άνθρωποι τα εξηγούσαν όλα (τις, τί, πού, πώς, πότε και γιατί). Άλλωστε δεν τυγχάνει στο Πολυτεχνείο ποτέ κάποιος να ακολουθήσει την μεθοδολογία επιτυχίας στις εξετάσεις την οποία αναφέρεις;

 

Οι πρώτες σου κουβέντες έχουν ευρύτερη εφαρμογή και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα ΤΕΙ. Ειδικά σήμερα που δεν είναι αναγκαστικό να γράψει κάποιος 18 στα Μαθηματικά για να περάσει στο Πολυτεχνείο, δεδομένων των περισσότερων αριθμητικά μαθημάτων που συμμετέχουν στην βαθμολογία, μπορεί να τύχει να περάσει, και έχουν περάσει άτομα, κάποιος χωρίς να έχει τις ισχυρές μαθηματικές βάσεις που θέτεις σαν προαπαιτούμενο. Όπως επίσης μπορεί να τύχει κάποιο άτομο με ισχυρές μαθηματικές βάσεις να μην τα καταφέρει τόσο καλά στην πορεία του εντός του Πολυτεχνείου σε σχέση με κάποιον άλλο. Κλείνοντας είναι δυνατό, και είναι το σύνηθες - πίστεψέ με, κάποιος που δεν είχε καλές βάσεις στο σχολείο να τις αποκτήσει στη συνέχεια εντός του ΤΕΙ - ειδάλλως θα σπουδάζει 15 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα των ΤΕΙ μπορώ να σας απαντήσω το εξής σε αυτά που λέτε. Στα ΤΕΙ υπήρχε πάντα μια ανομοιομορφία στο επίπεδο. Υπήρχαν πολύ καλοί φοιτητές και κάποιοι που ίσως δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Συνήθως όσοι ερχόντουσαν από τα παλιά Τεχνικά Λύκεια ήταν άσχετοι τελείως, δυστυχώς. Υπήρχε όμως και ένα σημαντικό ποσοστό αρκετά καλών που έμπαιναν με πανελλήνιες.

Το δικό μου παράδειγμα ισχύει για πολλούς άλλους. Στο μηχανογραφικό, είχα δηλώσει 5 πολυτεχνικές σχολές ηλεκτρολόγων/μηχανολόγων και αμέσως μετά τις αντίστοιχες σχολές στα ΤΕΙ (ηλεκτρολόγοι/μηχανολόγοι). Δεν έβαλα άλλα πανεπιστήμια διότι δεν με ενδιέφερε το αντικείμενο (π.χ. μαθηματικό, χημικό κλπ). Έτσι αφού δεν έπιασα το 18, πέρασα στο ΤΕΙ σε μια ειδικότητα που με ενδιέφερε. Αυτό συμβαίνει και με πολλούς άλλους. Πιστεύω ότι το γεγονός ότι εγώ δεν έγραψα 18 στη Φυσική αλλά 15, ή 16 στην έκθεση αντί για 18, ή 14 στα μαθηματικά και 15 στη χημεία σε καμία περίπτωση, και το λέω αντικειμενικά, δεν μπορεί να καταδικάζει κάποιον για μια ζωή, ούτε σημαίνει ότι "δεν έχεις τις βάσεις". Πόσο μάλλον όταν κρίνεσαι για 2-3 μονάδες σε ένα σύστημα πανελληνίων που ακόμα και από τύχη μπορεί κάποιος να ξέρει λίγο καλύτερα ένα κεφάλαιο από κάποιο άλλο και να του "κάτσει". Μιλάω πάντα για το παλιό σύστημα, το καινούργιο δεν το ξέρω. Τέτοιους φοιτητές είχα πολλούς. Υπήρχε όμως και ένα ποσοστό όπως λέτε, κυρίως από Τεχνικά Λύκεια που πραγματικά κάθισαν 6-7 χρόνια στα ΤΕΙ και δεν ξέρω αν τελικά πήραν και πτυχίο και ίσως αν το πήραν, κακώς το πήραν. Με βεβαιότητα μπορώ να σας πω, και το εννοώ πλήρως, ότι όποιος ήθελε μπορούσε να μάθει πολλά πράγματα και σε επίπεδο εφάμιλλο των πανεπιστημίων διότι υπήρχε και η σχετική ύλη αλλά και οι καθηγητές, έστω κι αν κάποιοι είχαν μόνο μεταπτυχιακό, ήταν γνώστες του αντικειμένου και συνήθως με αρκετή εμπειρία. Δεν ήταν άσχετοι. Απόφοιτοι του ΕΜΠ ήταν, ελληνικών πανεπιστημίων με διδακτορικά ακόμα και κάποιοι λιγοστοί παλιοί (υπο)μηχανικοί του μικρού πολυτεχνείου στα εργαστήρια ήταν αρκετά καλοί στη δουλειά τους και πολύ καλοί γνώστες. Το ΤΕΕ λοιπόν, εστιάζοντας επιλεκτικά σε κάποια πράγματα και ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ μερίδα ανθρώπων στα ΤΕΙ έχει συκοφαντήσει τα ιδρύματα για καθαρά και ΜΟΝΟ συντεχνιακούς λόγους. Γιαυτό και είναι παντελώς αναξιόπιστο. Καρκινωματικός θεσμός που πάει τη χώρα πίσω γιατί αυτό που πάντα το ενδιέφερε δεν ήταν η βελτίωση και η επίλυση των προβλημάτων, αλλά η διόγκωσή τους.

 

Υπάρχει επίσης και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Λόγω έλλειψης επ. δικαιωμάτων και ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ, ακόμα και οι καλοί απόφοιτοι των ΤΕΙ ουδέποτε είχαν την ευκαιρία να διαπρέξουν γιατί πολύ απλά τους είχε απαγορευτεί κάθε τέτοιο δικαίωμα. Και να ήθελε κάποιος να κάνει ένα μεταπτυχιακό, δεν μπορούσε. Μηδενικά δικαιώματα, συκοφάντηση, παρεμβάσεις του ΤΕΕ ενάντια σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης, αποκλεισμοί, ιδρύματα και ειδικότητες χωρίς επ. κατοχύρωση, παρεμβάσεις της ΕΜΔΥΔΑΣ στο Δημόσιο και τόσα άλλα είναι αρκετά για να "διαλύσεις" κάποιον.

Κι όμως, ακόμα κι έτσι όμως υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που παρά τον πόλεμο, παρά τον πλήρη αποκλεισμό, τις μειώσεις, την έλλειψη επ. δικαιωμάτων, την ανηλεή συκοφάντηση κατάφεραν να διαπρέψουν και ίσως κάποιοι από αυτούς είναι και ανάμεσά μας. Θεωρώ λοιπόν, ότι όταν με τόσα προβλήματα και με μια πολιτεία τόσο εχθρική και ελεγχόμενη απο το ΤΕΕ καταφέρνεις να είσαι καλός στη δουλειά σου και να πατάς σταθερά στα πόδια σου με φοβερό προσωπικό αγώνα, αυτό είναι πολύ μεγαλύτερη απόδειξη των ικανοτήτων σου απ΄ ότι να πάρεις το δίπλωμα του πολυτεχνείου. Και ξέρουμε όλοι καλά ότι και στα πολυτεχνεία συχνά πυκνά μερικοί παίρνουν πτυχίο ..νύχτα.

 

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν κι άνθρωποι με αρκετές ελλείψεις. Αυτοί όμως είναι εκείνοι που πήραν το πτυχίο και ουδέποτε ασχολήθηκαν με το αντικείμενο τους, συνήθως για όλους τους παραπάνω λόγους ή γιατί μπήκαν τυχαία σε μια σχολή. Αυτό όμως συμβαίνει και με πολλούς αποφοίτους πανεπιστημίων που πήραν πτυχίο και επειδή δεν ασχολήθηκαν με το αντικείμενο, λογικό είναι να μην ξέρουν (θυμούνται) τίποτα από αυτό που σπούδασαν.

 

Σκεφτείτε όμως λίγο τι άλλο συγκρίνουμε :

Συγκρίνουμε έναν απόφοιτο πολυτεχνείου που όταν πάει σε μια Υπηρεσία, τον βάζουν δίπλα σε ένα μηχανικό να μάθει τη δουλειά (μελέτες π.χ.) και έναν μηχανικό ΤΕΙ που όταν πάει στην ίδια Υπηρεσία τον βάζουν να φτιάχνει σχέδια ή να κάνει κάτι άσχετο. Και οι δύο όταν πάνε δεν είναι σε θέση να κάνουν και πολλά. Είναι στην ίδια μοίρα. Όμως τον έναν τον "βοηθάνε", τον άλλο τον "καταδικάζουν". Αν συνέβαινε το αντίθετο είναι βέβαιο πως ο μηχανικός ΤΕΙ θα γινόταν καλός γνώστης αν είχε την όρεξη (γιατί έχει τις βασικές γνώσεις) και ο απόφοιτος του πολυτεχνείου θα έμενε στο μηδέν. Και θα μπορούσε να αρχίσει η αντίστροφη διαδικασία, δηλ. "έχω ρε παιδιά έναν μηχανικό του πολυτεχνείου στην Υπηρεσία, που είναι τελείως άσχετος". Ε λογικό πως να βελτιωθεί ο άνθρωπος αν τον έχεις αποκλείσει από παντού. Στο τέλος τα παρατάει.

 

Το έγκλημα του ΤΕΕ είναι αυτό. Στη πραγματικότητα φοβάται ότι αν τα ΤΕΙ αναγνωριστούν όπως σε όλη την Ευρώπη, τότε δύσκολα θα αντιμετωπίσει την πραγματικότητα, ότι θα βγαίνουν μηχανικοί ίσης άξιας και μάλιστα αναγνωρισμένοι. Έτσι λοιπόν ακολουθεί τη δοκιμασμένη πολιτική του Μικρού Πολυτεχνείου. Τη συκοφάντιση και την υποβάθμιση όλων των άλλων πλην των μελών του που θεωρεί ότι είναι σε επίπεδο master. Και νομίζω ότι αυτό επειδή θέλετε να το πιστέψετε το δέχεστε. Νομίζω επίσης, ότι όλοι ξέρετε καλά τι γνώσεις είχατε όταν τελειώσατε το πολυτεχνείο, όταν φτιάξατε και πως φτιάξατε τις διπλωματικές κοκ. Δεν περιμένω από κανέναν να παραδεχτεί τίποτα, ούτε το λέω για να υποτιμήσω κανέναν, άλλωστε την αλήθεια για τα ελληνικά πτυχία την ξέρουμε όλοι με τις εξαιρέσεις βέβαια που πάντα υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάποιος δεν μπορούσε στο σχολείο να πολλαπλασιάσει πίνακες

 

Αυτά μάλλον ισχύει για τα πολυτεχνεία γιατί εκεί κάνουν μάθημα πινάκων...και αυτά στο 3ο έτος...ορίζουσες κ.τ.λ

 

τι είδους δυναμική μπορεί να διδαχτεί?

 

Μην τα λες έτσι απότομα...έχουμε και κάποια ηλικία μπορούμε να πάθουμε και τίποτα...

 

 

... αυτό τώρα πως να το σχολιάσω... πανελλήνιες δώσανε όλοι και περάσανε για πια βασικά μιλάς ???

 

ανεβαίνει η πίεση μου και θα αρχίσω να μιλάω πάλι για Ελλαδιστάν...

Link to comment
Share on other sites

Ναι πανελλήνιες δώσαμε και περάσαμε. άλλοι με 18+ και άλλοι με 10+-. Και δεν οφείλεται όλη η διαφορά της βαθμολογίας σε λανθασμένες πράξεις ή ατυχίες, αντανακλά και διαφορά γνώσεων. Αλλιώς ας καταργήσουμε καθε μορφής γραπτές εξετάσεις και ας δηλώνουμε παντογνώστες. Δεν ξέραμε τα ίδια όταν μπήκαμε και μην περιμένεις να πιστέψουμε ότι καλύψατε τα κενά και να μάθατε και όσα μάθαμε εμείς με 1,5 χρόνο παραπάνω σπουδές και καλύτερο υπλόβαθρο κατά την εισαγωγη. Δεν λέω ότι όλοι οι εισαχθέντες στα ΤΕΙ ήταν άσχετοι, αλλά μοιραία εφόσον ήταν άσχετοι ένα μεγάλο μέρος, η υλη προσαρμόστηκε καταλλήλως.

 

Πίνακες και ορίζουσες κάναμε στο πρώτο εξάμηνο, διανυσματική ανάλυση στο δεύτερο, διαφορικές εξισώσεις στο τρίτο και αριθμητική αναλυση στο τέταρτο. Πέρα από αυτά τα μαθήνματα (+την παραστατική γεωμετρία του 1 εξαμήνου) δεν κάναμε άλλα μαθηματικά. Και οκ δεν χρειαστήκαμε ποτε να λύσουμε διαφορικες εξισώσεις Bessel ή Clairaut αλλά είναι άσχημο φανταάζομαι να χρησιμοποιείς πακετο πεπερασμένων στοιχείων και να μην ξέρεις τι ακριβώς διαφορικές εξισωσεις (στην ασθενή τους μορφή) λύνεις, και τι επιπτώσεις θα έχει μια μη ομαλότητα των συνοριακών συνθηκών στην ακρίβεια της λύσης.

 

Όντως μπορείς να λύσεις ένα τετριμμένο πρόβλημα χωρίς να κατανοείς απαραιτήτως το μαθηματικό του υπόβαθρο. Υποθέτω στη δυναμική που σας διδάσκανε υπήρχε ένας μαγικός τρόπος να διαγωνιοποιήσεις πίνακα χωρίς να ξέρεις ακριβώς τι είναι πίνακας, να βρισκεις ιδοτιμές και ιδοδιανύσματα και να τα χρησιμοποιείς στη συνέχεια χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνεις τι κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτόν που λες ότι δεν απέδωσε στις πανελλήνιες (ουσιαστικά δεν κατάφερε να αποδείξει τί αξίζει) σήμερα η ΕΕ του αποδίδει επαγγελματικά δικαιώματα εφ' όσον προέρχεται από αναγνωρισμένη ανώτατη σχολή (κολλέγια Αγγλίας έως και το τελευταίο Πανεπιστήμιο της Βουλγαρίας). Η τελευταία σου δε κουβέντα προσβάλλει κατάφωρα τους καθηγητές μου δεδομένου ότι οι άνθρωποι τα εξηγούσαν όλα (τις, τί, πού, πώς, πότε και γιατί). Άλλωστε δεν τυγχάνει στο Πολυτεχνείο ποτέ κάποιος να ακολουθήσει την μεθοδολογία επιτυχίας στις εξετάσεις την οποία αναφέρεις;

 

 

Οι πρώτες σου κουβέντες έχουν ευρύτερη εφαρμογή και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα ΤΕΙ. Ειδικά σήμερα που δεν είναι αναγκαστικό να γράψει κάποιος 18 στα Μαθηματικά για να περάσει στο Πολυτεχνείο, δεδομένων των περισσότερων αριθμητικά μαθημάτων που συμμετέχουν στην βαθμολογία, μπορεί να τύχει να περάσει, και έχουν περάσει άτομα, κάποιος χωρίς να έχει τις ισχυρές μαθηματικές βάσεις που θέτεις σαν προαπαιτούμενο. Όπως επίσης μπορεί να τύχει κάποιο άτομο με ισχυρές μαθηματικές βάσεις να μην τα καταφέρει τόσο καλά στην πορεία του εντός του Πολυτεχνείου σε σχέση με κάποιον άλλο. Κλείνοντας είναι δυνατό, και είναι το σύνηθες - πίστεψέ με, κάποιος που δεν είχε καλές βάσεις στο σχολείο να τις αποκτήσει στη συνέχεια εντός του ΤΕΙ - ειδάλλως θα σπουδάζει 15 χρόνια.

Σαφέστατα και συμβαίνει και στο πολυτεχνείο. Δεν υποστηρίζω ότι όλοι οι απόφοιτοι πολυτεχνείων έιναι απαραιτήτως και καλοί (εν δυνάμει) μηχανικοί. Μέσο επίπεδο συγκρίνω και εξαιρέσεις παντα θα υπάρχουν (δυστυχώς στο πολυτενχείο αρνητικε΄ς εξαιρέσεις δεν είναι λίγες, για τα ΤΕΙ δεν έχω ιδία γνώση περαν του επιπεδου συμμαθητών μου που σπούδασαν σε αυτά)

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.