jbosdas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 εχω οικόπεδο, εκτός, με κλιση 32% και υπάρχει η απαίτηση να κατεβαινουν δυο αυτοκίνητα μεχρι το κτιριο. τι λετε ρε παιδια? δεν ειναι πολύ? μην μας φυγει το αμαξι κ το ψαχνουμε στη θαλασσα? θα κανατε τετοια ραμπα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 Μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση για ράμπα εξυπηρέτηση ιδιωτικής θέσης στάθμευσης 25%. Εξ ιδίας πείρας είναι πολύ αλλά όχι απαγορευτικό στην χρήση της ράμπας. Τα περισσότερα "κουρσάκια" ξεκινούν (από στάση) με δυσκολία ή δεν ξεκινούν. Το 32% κατά την γνώμη μου είναι απαγορευτικό. Κανένα "κουρσάκι" δεν μπορεί να ξεκινήσει από τέτοια ανηφόρα ακόμη και άδειο... Επίσης έχε υπόψη σου ότι από 15% και πάνω χρειάζεται καμπύλη προσαρμογής (κατά την έννοια της μηκοτομής) για να μην "βρίσκει" το αυτοκίνητο κάτω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbosdas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2010 συμφωνω απόλυτα. αλλά με εχει πρήξει να κατεβαινουν τα αμαξια... κοιταζω κ τον neufert κ λέει μεχρι κ 30% στην γερμανια (για Μ5 ισως?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Αν δεν κάνεις την ράμπα ευθύγραμμη τότε μπορείς να διαμορφώσεις τις κλίσεις στο 20%-25% για να ανεβαίνει. Αλλά θα το θέλει αυτό ο ιδιοκτήτης???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viki85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 εχω οικόπεδο, εκτός, με κλιση 32% και υπάρχει η απαίτηση να κατεβαινουν δυο αυτοκίνητα μεχρι το κτιριο. Από ότι καταλαβαίνω ο δρόμος πρόσβασης είναι ψηλά και το κτίριο χαμηλά ... στο χάος. Όχι, ΔΕΝ μπορείς να έχεις τόσο μεγάλη κλίση - είναι αδύνατον Θα έλεγα: α. να μένουν τα ΙΧ ψηλά και οι πεζοί με σκάλες να φτάνουν σπίτι τους - 32% θέλει σκαλοπάτια - ας διάλεγαν πιο ίσιο οικόπεδο... β. να μεγαλώσεις το μήκος της ράμπας ώστε να μειωθεί η κλίση - αν είσαι εκτός σχεδίου πιθανόν να έχεις το χώρο για ... φουρκέτες γ. κάτι που είχα κάνει σε μια άδεια εντός σχεδίου με παρόμοια κλίση για να παρκάρουν τα ΙΧ στο υπόγειο ήταν ένα Lift - μια πλατφόρμα ανοιχτή που εξυπηρετούσε στον ελάχιστο διαθέσιμο χώρο όλη την υψομετρική διαφορά. Μάλιστα από ότι θυμάμαι το Lift αυτό καθότι ανοιχτό (είχε μόνο πέργκολα από πάνω του) πέρασε ως ... διαμόρφωση. Σωστό-λάθος δε ξέρω πάντως δεν είχε μετρήσει πουθενά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbosdas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 τελικά ο μονος τροπος που βλέπω ειναι να κανω φουρκετες. ενας ωραιος τροπος να πραγματοποιηθει η μεταβαση απο τον δημοσιο στον ιδιωτικό χωρο.... και αναφωνηστε ολοι σε στιλ βεγγου: ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ!!! ευχαριστώ παιδια. συμφωνουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Και εγώ αυτό που λέει η Viki85 θα σκεφτόμουν τι εννοείς φουρκετες ;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbosdas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2010 φουρκετα: στροφη 180 μοιρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skeptikos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Γεια σας, ξέρει κανείς αν υπάρχει όριο στα εκτός σχεδίου στην κλίση του οικοπέδου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2010 Δεν υπάρχει όριο. Από μία τιμή και πάνω (δεν την θυμάμαι, μήπως 30%; ) το υπόγειο μετράει στην δόμηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα