Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Έφτασε στη Θεσσαλονίκη ο πρώτος συρμός του Μετρό

    Sign in to follow this  

    Πραγματοποιήθηκαν εχθές τα αποκαλυπτήρια του συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

    Σε δήλωση του ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα και από τον εκτροχιασμό του μετρό μπαίνουμε στη φάση της τροχοδρόμησης του πρώτου συρμού στα αμαξοστάσιο.

    Σημείωσε ότι είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που εργάστηκε σκληρά επί 3,5 χρόνια και πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα.

    Παράλληλα τόνισε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι σήραγγες της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς και το κατασκευαστικό έργο στους σταθμούς. Όπως ανέφερε ήδη παραδόθηκε ο σταθμός στο Σιντριβάνι , την άλλη εβδομάδα θα παραδοθεί του Ευκλείδη και αμέσως μετά της Παπάφη.

    Κλείνοντας επανέλαβε ότι η λειτουργία της βασικής γραμμής θα γίνει τέλη του 2020 και της Καλαμαριάς εντός του 2021.

    Ο υπουργός υποδομών και δικτύων Χρήστος Σπίρτζης συνέδεσε το Μετρό με το φετινό νταμπλ του ΠΑΟΚ λέγοντας: «Σύμφωνα με τη λογική του καθηγητή που επιβεβαιώνεται αφού ο ΠΑΟΚ πήρε πρωτάθλημα τελειώνει το Μετρό και αφού πήρε και νταμπλ θα τελειώσει και η επέκταση στην Καλαμαριά».

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    και γιατι να τα σβησουν???
    μια χαρα ....  χρωματιστα...χρωματα   ειναι...:-)

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.
      Μετά την πρόσφατη εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος.
      Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom.
      Εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. 
      Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
    • By Engineer
      Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.
      Μετά την πρόσφατη εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά. Αρχικά θα εξετασθούν οι τεχνικές προσφορές των δύο κοινοπραξιών που έχουν προκριθεί και στη συνέχεια οι οικονομικές τους προσφορές και να αναδειχθεί ο ανάδοχος.
      Το έργο διεκδικούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και Άβαξ-Ghella-Alstom.
      Εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. 
      Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Αρχίζουν το επόμενο διάστημα οι εργασίες για την ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου στην οδό Πόντου, την κατασκευή τριών ακόμη γεφυρών στον κόμβο Κ16 (στη συμβολή της ΠΑΘΕ με την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης) και την εκτέλεση ασφαλτοστρώσεων, όπως προβλέπει η σύμβαση κατασκευής του έργου των υπολειπόμενων εργασιών στον κόμβο Κ16.
       
      Τη σύμβαση υπέγραψε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας ενώ το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 14.326.581 ευρώ. Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας, το έργο θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση της περιοχής της Λαχαναγοράς από την κυκλοφορία των οχημάτων.
      Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της σχετικής εργολαβίας είναι τριάντα μήνες. Υπενθυμίζεται ότι ο κόμβος Κ16 είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2017.
      Το 15% του αρχικού έργου, ωστόσο, δεν είχε ολοκληρωθεί και αφορούσε το παράπλευρο δίκτυο. Σε εκείνες τις εργασίες προστέθηκαν και επιπλέον έργα προκειμένου να επικοινωνούν οι δύο πλευρές του δρόμξου και να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των περίοικων και των εμπορικών επιχειρήσεων.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Αρχίζουν το επόμενο διάστημα οι εργασίες για την ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου στην οδό Πόντου, την κατασκευή τριών ακόμη γεφυρών στον κόμβο Κ16 (στη συμβολή της ΠΑΘΕ με την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης) και την εκτέλεση ασφαλτοστρώσεων, όπως προβλέπει η σύμβαση κατασκευής του έργου των υπολειπόμενων εργασιών στον κόμβο Κ16.
       
      Τη σύμβαση υπέγραψε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας ενώ το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 14.326.581 ευρώ. Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας, το έργο θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση της περιοχής της Λαχαναγοράς από την κυκλοφορία των οχημάτων.
      Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της σχετικής εργολαβίας είναι τριάντα μήνες. Υπενθυμίζεται ότι ο κόμβος Κ16 είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2017.
      Το 15% του αρχικού έργου, ωστόσο, δεν είχε ολοκληρωθεί και αφορούσε το παράπλευρο δίκτυο. Σε εκείνες τις εργασίες προστέθηκαν και επιπλέον έργα προκειμένου να επικοινωνούν οι δύο πλευρές του δρόμξου και να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των περίοικων και των εμπορικών επιχειρήσεων.
    • By Engineer
      Τα δύο σημεία κατατεθέν της Θεσσαλονίκης, η πλατεία Αριστοτέλους και η παλαιά παραλία είναι έτοιμα να αναβαθμιστούν, καθώς από τις αρχές του νέου έτους θα προκηρυχτούν διεθνής αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την ανάπλαση της πλατείας και την επέκταση της παλιάς παραλίας, όπως έγινε γνωστό από τη διοίκηση του νέου δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.
      Τα δύο έργα που αναμένεται να αλλάξουν την εικόνα της πόλης θα ενταχθούν στο νέο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης για το 2020, όπως εξηγεί στον «Τ.Θ.» ο o αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Μάκης Κυριζίδης. «Βάζουμε μπροστά από το νέο έτος δύο βασικές μας προεκλογικές δεσμεύσεις για ανάπλαση της πλατείας Αριστοτέλους από την παραλία μέχρι την Εγνατία με διεθνή διαγωνισμό, καθώς και την επέκταση της παλαιάς παραλίας, δηλαδή από το Λευκό Πύργο ως το Λιμάνι, στο ίδιο στυλ με τη νέα παραλία», δηλώνει ο κ. Κυριζίδης και εξηγεί ότι ακριβώς αυτό το σημείο της παραλίας είναι η βιτρίνα της πόλης και δεν μπορεί να βλέπουν οι τουρίστες αυτά τα κακόγουστα τσιμέντα γύρω από έναν ποδηλατόδρομο και παρεμπόριο.
      «Αυτές οι παρεμβάσεις έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και καιρό, αλλά κολλούσαν πάντοτε στην γραφειοκρατεία. Εμείς αρχίζουμε από το 2020 και ελπίζουμε να το ολοκληρώσουμε γρήγορα», συμπληρώνει. Οι παρεμβάσεις στη παλαιά παραλία θα περιλαμβάνουν ξύλινο ντεκ παρόμοιο με αυτό της νέας παραλίας μαζί με ξύλινες κατασκευές, που θα αυξήσουν το δημόσιο χώρο στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, όπως μας πληροφόρησε ο αντιδήμαρχος.
      Επίσης, ένας τρίτος ξεχωριστός διαγωνισμός θα γίνει για τη συντήρηση αποκλειστικά της νέας παραλίας. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι και για τα τρία έργα θα γίνει ξεχωριστός διαγωνισμός, μια επιλογή του δήμου για να αναδειχθεί κάθε έργο με τους δικούς του όρους. Μάλιστα, όπως ορίζουν οι διαδικασίες, θα συσταθεί ειδική επιτροπή που θα από το Δήμο Θεσσαλονίκης που θα βραβεύσει τις τρεις καλύτερες μελέτες, για να προχωρήσει και το έργο.
      Θυμίζουμε ότι από το καλοκαίρι ο Κωνσταντίνος Ζέρβας είχε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αναμόρφωση της Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα στην πλατεία Αριστοτέλους, δηλώνοντας σε συνέντευξη του στον «Τ.Θ.» ότι «το καμάρι της πόλης, η πλατεία Αριστοτέλους, θα γίνει μία ευρωπαϊκής αισθητικής αξίας πλατεία μέσα από ανάπλαση που θα προκύψει μέσα από έναν ανοιχτό διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό».

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.