Jump to content
  • Novatron
  • Similar Content

    • By Engineer
      Έγγραφο του ΥΠΕΝ με θέμα: Αρμοδιότητα ανάκλησης οικοδομικής άδειας κατηγορίας 3
      ΣΧΕΤ.: α) Το υπ’ αριθμ. 27438/21.05.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου
      β) Το υπ’ αριθμ. 10312 /05.02.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
      γ) Το υπ’ αριθμ. 25361/10.05.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Βορείου Αιγαίου
      Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, που αφορούν στο θέμα, σας γνωρίζουμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας τα εξής:
      – Σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 31 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:
      «Αρμόδια όργανα για τη χορήγηση των διοικητικών πράξεων, που σχετίζονται με την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών, είναι οι Υπηρεσίες Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.) των δήμων, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από ειδικές διατάξεις».
      – Στην παρ.3 του άρθρου 33 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αναφέρεται ότι:
      «Οι οικοδομικές άδειες, τα συνοδευτικά έγγραφα και οι μελέτες τηρούνται ηλεκτρονικά στο αρχείο κάθε Υπηρεσίας Δόμησης και στο κεντρικό αρχείο της Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού».
      – Επιπρόσθετα, στην παρ.6 του άρθρου 33 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αναφέρεται ότι: «Σε περίπτωση μη λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής, η αίτηση για χορήγηση διοικητικής πράξης υποβάλλεται με συνημμένο φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε έντυπη μορφή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και διαβιβάζεται αρμοδίως στην Υ.ΔΟΜ».
      – Επίσης, με βάση την παρ.3 του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:
      «Υποχρεωτικός έλεγχος διενεργείται σε περίπτωση καταγγελίας για νομιμότητα της εκδοθείσας αδείας, ανεξαρτήτως της κατηγορίας αυτής, καθώς και σε περίπτωση καταγγελίας για τη νομιμότητα της εκδοθείσας έγκρισης Εργασιών μικρής κλίμακας».
      – Σύμφωνα με την παρ.2γ του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει: «Οι άδειες που εμπίπτουν στον τρόπο έκδοσης της Κατηγορίας 3 του άρθρου 36, εκδίδονται αυτόματα ύστερα από την ηλεκτρονική υποβολή του φακέλου με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις αναγκαίες μελέτες, που προβλέπονται στο άρθρο 40.
      Μέσα σε διάστημα τριών (3) ημερών από την έκδοση της ανωτέρω οικοδομικής άδειας διενεργείται από την Υ.ΔΟΜ. ο έλεγχος των απαιτούμενων εισφορών και κρατήσεων του έργου υπέρ του Δημοσίου, Δήμου, ΕΦΚΑ.
      Μεταξύ των υποβαλλόμενων ηλεκτρονικά στοιχείων συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά έγγραφη βεβαίωση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ., στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στη θέση του ακινήτου και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών. Η ανωτέρω έγγραφη βεβαίωση εκδίδεται εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης και δεν απαιτείται εάν έχει προηγηθεί η έκδοση προέγκρισης».
      – Σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρου 2 της Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/2018 (ΦΕΚ 3136 Β/31.07.2018):
      «… Επίσης ο προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας αναθέτει σε υπαλλήλους τον δειγματοληπτικό έλεγχο της παρ.2γ ή τον υποχρεωτικό έλεγχο της παρ.3 του άρθρου 38, με βάσει αλγόριθμο που αποστέλλεται ανά εξάμηνο από το…. σε ποσοστό 30%».
      – Στην παρ. 6 του άρθρου 2 της προαναφερθείσας Υπουργικής Απόφασης επισημαίνεται ότι: «Για τη διενέργεια από την ΥΔΟΜ του υποχρεωτικού ελέγχου της παρ.3 του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να καταχωρήσει στο πληροφοριακό σύστημα σχετικό αίτημα που συνοδεύεται από τεχνική έκθεση μηχανικού στην οποία αιτιολογείται η βασιμότητα της καταγγελίας.» ενώ στο άρθρο 12 της ίδιας υπουργικής απόφασης, το οποίο αφορά στις ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών των άρθρων 31 και 32 του Ν. 4495/2017 αναγράφεται ότι: «Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας, έχει πρόσβαση σε όλους τους ηλεκτρονικούς φακέλους των οικοδομικών αδειών και δύναται να τους ενημερώνει σε περίπτωση ανάκλησης, διακοπής εργασιών, ηλεκτροδότησης, έκδοσης του ΠΕΚ, δειγματοληπτικού ελέγχου, κ.ά. Για την εφαρμογή του δειγματοληπτικού ελέγχου και του υποχρεωτικού ελέγχου σε περίπτωση καταγγελίας, ο προϊστάμενος της υπηρεσίας μέσω του πληροφοριακού συστήματος αναθέτει σε εξουσιοδοτημένο υπάλληλο τον έλεγχο, προκειμένου να αποφανθεί η υπηρεσία και στη συνέχεια ο ίδιος να προβεί στις προβλεπόμενες κατά νόμο ενέργειες».
      Από τον συνδυασμό των ανωτέρω, άποψη της υπηρεσίας μας είναι ότι και στην περίπτωση έκδοσης οικοδομικής άδειας κατηγορίας 3 του Ν. 4495/2017, ο νομοθέτης νοεί ως εκδούσα αρχή την Υπηρεσία Δόμησης στην οποία υπάγεται το συγκεκριμένο έργο, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι η διαδικασία έκδοσης της συγκεκριμένης κατηγορίας άδειας πραγματοποιείται αυτόματα από το πληροφοριακό σύστημα.
      Επομένως, και σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690/1999, άρθρο 21) η ίδια αρχή (Υ.ΔΟΜ.) είναι αρμόδια για την ανάκληση της αντίστοιχης διοικητικής πράξης, όταν αυτό απαιτείται.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Έγγραφο του ΥΠΕΝ με θέμα: Αρμοδιότητα ανάκλησης οικοδομικής άδειας κατηγορίας 3
      ΣΧΕΤ.: α) Το υπ’ αριθμ. 27438/21.05.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου
      β) Το υπ’ αριθμ. 10312 /05.02.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
      γ) Το υπ’ αριθμ. 25361/10.05.2019 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Βορείου Αιγαίου
      Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, που αφορούν στο θέμα, σας γνωρίζουμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας τα εξής:
      – Σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 31 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:
      «Αρμόδια όργανα για τη χορήγηση των διοικητικών πράξεων, που σχετίζονται με την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών, είναι οι Υπηρεσίες Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.) των δήμων, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από ειδικές διατάξεις».
      – Στην παρ.3 του άρθρου 33 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αναφέρεται ότι:
      «Οι οικοδομικές άδειες, τα συνοδευτικά έγγραφα και οι μελέτες τηρούνται ηλεκτρονικά στο αρχείο κάθε Υπηρεσίας Δόμησης και στο κεντρικό αρχείο της Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού».
      – Επιπρόσθετα, στην παρ.6 του άρθρου 33 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αναφέρεται ότι: «Σε περίπτωση μη λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής, η αίτηση για χορήγηση διοικητικής πράξης υποβάλλεται με συνημμένο φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε έντυπη μορφή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και διαβιβάζεται αρμοδίως στην Υ.ΔΟΜ».
      – Επίσης, με βάση την παρ.3 του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:
      «Υποχρεωτικός έλεγχος διενεργείται σε περίπτωση καταγγελίας για νομιμότητα της εκδοθείσας αδείας, ανεξαρτήτως της κατηγορίας αυτής, καθώς και σε περίπτωση καταγγελίας για τη νομιμότητα της εκδοθείσας έγκρισης Εργασιών μικρής κλίμακας».
      – Σύμφωνα με την παρ.2γ του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει: «Οι άδειες που εμπίπτουν στον τρόπο έκδοσης της Κατηγορίας 3 του άρθρου 36, εκδίδονται αυτόματα ύστερα από την ηλεκτρονική υποβολή του φακέλου με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις αναγκαίες μελέτες, που προβλέπονται στο άρθρο 40.
      Μέσα σε διάστημα τριών (3) ημερών από την έκδοση της ανωτέρω οικοδομικής άδειας διενεργείται από την Υ.ΔΟΜ. ο έλεγχος των απαιτούμενων εισφορών και κρατήσεων του έργου υπέρ του Δημοσίου, Δήμου, ΕΦΚΑ.
      Μεταξύ των υποβαλλόμενων ηλεκτρονικά στοιχείων συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά έγγραφη βεβαίωση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ., στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στη θέση του ακινήτου και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών. Η ανωτέρω έγγραφη βεβαίωση εκδίδεται εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης και δεν απαιτείται εάν έχει προηγηθεί η έκδοση προέγκρισης».
      – Σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρου 2 της Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/2018 (ΦΕΚ 3136 Β/31.07.2018):
      «… Επίσης ο προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας αναθέτει σε υπαλλήλους τον δειγματοληπτικό έλεγχο της παρ.2γ ή τον υποχρεωτικό έλεγχο της παρ.3 του άρθρου 38, με βάσει αλγόριθμο που αποστέλλεται ανά εξάμηνο από το…. σε ποσοστό 30%».
      – Στην παρ. 6 του άρθρου 2 της προαναφερθείσας Υπουργικής Απόφασης επισημαίνεται ότι: «Για τη διενέργεια από την ΥΔΟΜ του υποχρεωτικού ελέγχου της παρ.3 του άρθρου 38 του Ν. 4495/2017, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να καταχωρήσει στο πληροφοριακό σύστημα σχετικό αίτημα που συνοδεύεται από τεχνική έκθεση μηχανικού στην οποία αιτιολογείται η βασιμότητα της καταγγελίας.» ενώ στο άρθρο 12 της ίδιας υπουργικής απόφασης, το οποίο αφορά στις ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών των άρθρων 31 και 32 του Ν. 4495/2017 αναγράφεται ότι: «Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας, έχει πρόσβαση σε όλους τους ηλεκτρονικούς φακέλους των οικοδομικών αδειών και δύναται να τους ενημερώνει σε περίπτωση ανάκλησης, διακοπής εργασιών, ηλεκτροδότησης, έκδοσης του ΠΕΚ, δειγματοληπτικού ελέγχου, κ.ά. Για την εφαρμογή του δειγματοληπτικού ελέγχου και του υποχρεωτικού ελέγχου σε περίπτωση καταγγελίας, ο προϊστάμενος της υπηρεσίας μέσω του πληροφοριακού συστήματος αναθέτει σε εξουσιοδοτημένο υπάλληλο τον έλεγχο, προκειμένου να αποφανθεί η υπηρεσία και στη συνέχεια ο ίδιος να προβεί στις προβλεπόμενες κατά νόμο ενέργειες».
      Από τον συνδυασμό των ανωτέρω, άποψη της υπηρεσίας μας είναι ότι και στην περίπτωση έκδοσης οικοδομικής άδειας κατηγορίας 3 του Ν. 4495/2017, ο νομοθέτης νοεί ως εκδούσα αρχή την Υπηρεσία Δόμησης στην οποία υπάγεται το συγκεκριμένο έργο, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι η διαδικασία έκδοσης της συγκεκριμένης κατηγορίας άδειας πραγματοποιείται αυτόματα από το πληροφοριακό σύστημα.
      Επομένως, και σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690/1999, άρθρο 21) η ίδια αρχή (Υ.ΔΟΜ.) είναι αρμόδια για την ανάκληση της αντίστοιχης διοικητικής πράξης, όταν αυτό απαιτείται.
    • By Engineer
      Στην τροποποίηση της Πρόσκλησης IV του “Φιλόδημου ΙΙ” προχώρησε ο Υπουργός Εσωτερικών με Απόφασή του (αριθμ. 44048/7.6.2019) που δημοσιεύθηκε την 10η Ιουνίου.
       Πρόκειται για την Πρόσκληση που είχε εκδοθεί την 14η Ιανουαρίου, με αντικείμενο « τη χρηματοδότηση των Δήμων για την κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και κάθε άλλης συναφούς δράσης αυτών, που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομώνκαι την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού ».
      Μέχρι στιγμής είχε τροποποιηθεί ήδη δύο φορές. 
      - Αρχικά ως προς τους Φορείς υποβολής προτάσεων, για να συμπεριληφθούν, επιπλέον των Δήμων, και τα Νομικά Πρόσωπα αυτών.
      - Στη συνέχεια άλλαξε η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτημάτων ένταξης, από 30 Απριλίου στην 30η Σεπτεμβρίου 2019.
       Χθες λοιπόν, ο ΥΠΕΣ τροποποίησε τον προϋπολογισμό της Πρόσκλησης.
      Από 50.000.000,00 ευρώ που είχε αρχικά οριστεί, τον μετέβαλε σε 150.000.000,00 ευρώ.
       Πέραν της αύξησης κατά 100 εκατομμύρια, κατά τα λοιπά ισχύουν οι υπόλοιπες παράμετροι υποβολής προτάσεων από την Αυτοδιοίκηση ως ίσχυαν.
      Υπενθυμίζεται πως κάθε δικαιούχος έχει δικαίωμα μόνο μίας Αίτησης, με συνολικό ανώτατο ποσό χρηματοδότησης από τον “ΦιλόδημοΙΙ” τα 600.000,00 ευρώ.
      Το αίτημα πρέπει να συνοδεύεται, μεταξύ άλλων, από σύμφωνη γνώμη του Υφυπουργού Αθλητισμού.
       Δαπάνες που θεωρούνται επιλέξιμες και μπορούν να χρηματοδοτηθούν είναι:
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων (ενδεικτικά: κλειστά γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα, ταρτάν στίβου, αποδυτήρια) και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά συναφείς με τις ανωτέρω δράσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: κατασκευή ραμπών πρόσβασηςΑΜΕΑ που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση των χρηστών των εγκαταστάσεων, παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ασφάλειας των χρηστών κατά την προσέλευση και πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, ήτοι ηλεκτροφωτισμοί, διαγραμμίσεις οδών, τοποθέτηση ανακλαστικών οδοστρώματος και εγκατάσταση προειδοποιητικών πινακίδων περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων και πινακίδων σήμανσης.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση, εξοικονόμηση ενέργειας και αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: αντικατάσταση καυστήρα/λέβητα/σωληνώσεων με σύστημα που υποστηρίζεται από ΑΠΕ, ισοθερμικά καλύμματα, ηλιακά πάνελ για θέρμανση πισίνας, προσθήκη μόνωσης στο κέλυφος, αντικατάσταση κουφωμάτων και υαλοπινάκων με νέα πιστοποιημένα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης).
       Το πλήρες κείμενο της τροποποιητικής Απόφασης είναι διαθέσιμο ΕΔΩ
       Τέλος, μπορείτε να δείτε για ποιους Δήμους έχουν ενταχθεί έργα στη συγκεκριμένη Πρόσκλησηγια τις αθλητικές εγκαταστάσεις τους ΕΔΩ

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην τροποποίηση της Πρόσκλησης IV του “Φιλόδημου ΙΙ” προχώρησε ο Υπουργός Εσωτερικών με Απόφασή του (αριθμ. 44048/7.6.2019) που δημοσιεύθηκε την 10η Ιουνίου.
       Πρόκειται για την Πρόσκληση που είχε εκδοθεί την 14η Ιανουαρίου, με αντικείμενο « τη χρηματοδότηση των Δήμων για την κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και κάθε άλλης συναφούς δράσης αυτών, που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομώνκαι την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού ».
      Μέχρι στιγμής είχε τροποποιηθεί ήδη δύο φορές. 
      - Αρχικά ως προς τους Φορείς υποβολής προτάσεων, για να συμπεριληφθούν, επιπλέον των Δήμων, και τα Νομικά Πρόσωπα αυτών.
      - Στη συνέχεια άλλαξε η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτημάτων ένταξης, από 30 Απριλίου στην 30η Σεπτεμβρίου 2019.
       Χθες λοιπόν, ο ΥΠΕΣ τροποποίησε τον προϋπολογισμό της Πρόσκλησης.
      Από 50.000.000,00 ευρώ που είχε αρχικά οριστεί, τον μετέβαλε σε 150.000.000,00 ευρώ.
       Πέραν της αύξησης κατά 100 εκατομμύρια, κατά τα λοιπά ισχύουν οι υπόλοιπες παράμετροι υποβολής προτάσεων από την Αυτοδιοίκηση ως ίσχυαν.
      Υπενθυμίζεται πως κάθε δικαιούχος έχει δικαίωμα μόνο μίας Αίτησης, με συνολικό ανώτατο ποσό χρηματοδότησης από τον “ΦιλόδημοΙΙ” τα 600.000,00 ευρώ.
      Το αίτημα πρέπει να συνοδεύεται, μεταξύ άλλων, από σύμφωνη γνώμη του Υφυπουργού Αθλητισμού.
       Δαπάνες που θεωρούνται επιλέξιμες και μπορούν να χρηματοδοτηθούν είναι:
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων (ενδεικτικά: κλειστά γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα, ταρτάν στίβου, αποδυτήρια) και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά συναφείς με τις ανωτέρω δράσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: κατασκευή ραμπών πρόσβασηςΑΜΕΑ που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση των χρηστών των εγκαταστάσεων, παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ασφάλειας των χρηστών κατά την προσέλευση και πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, ήτοι ηλεκτροφωτισμοί, διαγραμμίσεις οδών, τοποθέτηση ανακλαστικών οδοστρώματος και εγκατάσταση προειδοποιητικών πινακίδων περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων και πινακίδων σήμανσης.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση, εξοικονόμηση ενέργειας και αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: αντικατάσταση καυστήρα/λέβητα/σωληνώσεων με σύστημα που υποστηρίζεται από ΑΠΕ, ισοθερμικά καλύμματα, ηλιακά πάνελ για θέρμανση πισίνας, προσθήκη μόνωσης στο κέλυφος, αντικατάσταση κουφωμάτων και υαλοπινάκων με νέα πιστοποιημένα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης).
       Το πλήρες κείμενο της τροποποιητικής Απόφασης είναι διαθέσιμο ΕΔΩ
       Τέλος, μπορείτε να δείτε για ποιους Δήμους έχουν ενταχθεί έργα στη συγκεκριμένη Πρόσκλησηγια τις αθλητικές εγκαταστάσεις τους ΕΔΩ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.