Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Δημοσιεύθηκαν οι νέοι κανόνες για τα drones στην Ευρωπαϊκή Ένωση

    Sign in to follow this  

    Στις 11 Ιουνίου 2019 δημοσιεύθηκαν οι κοινοί ευρωπαϊκοί κανόνες για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη (drones), προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Commission Delegated Regulation (EU) 2019/945 και Commission Implementing Regulation (EU) 2019/947).

    Μεταξύ άλλων, οι κανόνες θα συμβάλλουν στην προστασία της ασφάλειας και της ιδιωτικής ζωής των πολιτών της ΕΕ, επιτρέποντας ταυτόχρονα την ελεύθερη κυκλοφορία των drones και ίσους όρους ανταγωνισμού εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    «Η Ευρώπη θα είναι η πρώτη περιοχή στον κόσμο που θα διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύνολο κανόνων που εξασφαλίζουν την ασφαλή και βιώσιμη λειτουργία των drones τόσο για εμπορικές όσο και για ψυχαγωγικές δραστηριότητες», δήλωσε σχετικά ο Patrick Ky, Εκτελεστικός Διευθυντής του EASA.

    Οι κοινοί κανόνες θα βοηθήσουν τους χειριστές, είτε επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες, να κατανοήσουν με σαφήνεια τι επιτρέπεται και τι όχι, ενώ παράλληλα τους επιτρέπει να λειτουργούν διασυνοριακά.

    Μόλις οι χειριστές λάβουν άδεια στο κράτος νηολόγησης, τους επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να λειτουργούν τα drones τους απρόσκοπτα όταν ταξιδεύουν στην ΕΕ ή όταν αναπτύσσουν μια επιχείρηση που περιλαμβάνει drones σε χώρες ανά την Ευρώπη.

    Οι νέοι κανόνες περιλαμβάνουν τεχνικές και λειτουργικές απαιτήσεις για τα drones.

    Από τη μια πλευρά ορίζουν τις δυνατότητες που πρέπει να διαθέτει ένα drone για να πετάξει με ασφάλεια. Για παράδειγμα, τα νέα drones θα πρέπει να είναι ατομικά αναγνωρίσιμα, επιτρέποντας στις αρχές να ανιχνεύσουν ένα συγκεκριμένο drone, εάν χρειαστεί.

    Αυτό θα βοηθήσει στην καλύτερη πρόληψη γεγονότων παρόμοιων με εκείνα που συνέβησαν το 2018 στα αεροδρόμια Gatwick και Heathrow.

    Από την άλλη πλευρά, οι κανόνες καλύπτουν κάθε τύπο λειτουργίας, από εκείνους που δεν απαιτούν προηγουμενη άδεια έως αυτά που αφορούν σε πιστοποιημένα αεροσκάφη και χειριστές, καθώς και ελάχιστες προδιαγραφές για εκπαίδευση απομακρυσμένων χειριστών.

    Οι νέοι κανόνες θα αντικαταστήσουν τους ισχύοντες εθνικούς κανόνες στα κράτη μέλη της ΕΕ.

    Παρόλο που ο κανονισμός της ΕΕ θα τεθεί σε ισχύ τις επόμενες 20 ημέρες, θα εφαρμοστεί σε ένα χρόνο από τώρα, προκειμένου να δοθεί στα κράτη μέλη και στους χειριστές χρόνος για την προετοιμασία και την εφαρμογή τους.

    Από τον Ιούνιο του 2020 οι χειριστές drones θα πρέπει να εγγραφούν στο μητρώο του κράτους μέλους, στο οποίο έχουν την κατοικία ή την κύρια έδρα των δραστηριοτήτων τους.

    Η εφαρμογή θα είναι βαθμιαία σύμφωνα με το σχετικό χρονοδιάγραμμα.

    KbPvnTx.png

    Τι αναμένεται στη συνέχεια

    Ο EASA σύντομα θα δημοσιεύσει υλικό καθοδήγησης και μία πρόταση για δύο «τυποποιημένα σενάρια» προκειμένου να υποστηρίξει τους φορείς εκμετάλλευσης drones ώστε να συμμορφωθούν με τους σχετικούς κανόνες.

    Προς το τέλος της χρονιάς, ο EASA θα υποβάλει πρόταση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη ρύθμιση της υπηρεσίας U-Space, προκειμένου να καταστούν δυνατές περίπλοκες λειτουργίες drones με υψηλό βαθμό αυτοιματοποίησης.

    Κατά τη διάρκεια της επόμενης διάσκεψης υψηλού επιπέδου για τα drones (High Level Conference on Drones 2019), ο EASA θα δώσει την ευκαιρία να συζητήσει σε βάθος τους νέους κανόνες και την επικείμενη πρόταση ρυθμιστικού πλαισίου.

    Πηγή: easa.europa.eu

    Edited by Engineer

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Συγκλονιστικές είναι οι εικόνες που κατέγραψε drone που πέταξε πάνω από τον πληγωμένο καθεδρικό ναό της Παναγίας των Παρισίων.
      Όπως φαίνεται στο βίντεο, η οροφή του ναού έχει καταστραφεί εντελώς, όπως και μεγάλα τμήματα του οικοδομήματος. Ο γενικός βικάριος της αρχιεπισκοπής του Παρισιού, Φιλίπ Μαρσέ, ένας από τους πρώτους που μπήκαν στην Παναγία των Παρίσων μετά τη φωτιά έκανε λόγο για «εικόνα βομβαρδισμού».
      Με πυρετώδη ρυθμό οι έρευνες
      Στο μεταξύ συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ξέσπασε η μεγάλη πυρκαγιά. Σαράντα αξιωματικοί της δικαστικής αστυνομίας και εκατοντάδες στελέχη της έχουν προς το παρόν ανακρίνει περισσότερους από τριάντα πολίτες.
      Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια σειρά λαθών που είχαν ως αποτέλεσμα ο καθεδρικός ναός των Παρισίων με ιστορία οκτώμιση αιώνων να παραδοθεί στις φλόγες. Η αρχική εκδοχή ήταν να προκλήθηκε από σπίθα κάποιου μηχανήματος κατά τη διάρκεια εργασιών συγκόλλησης.
      Ωστόσο, η πιθανότητα αυτή δείχνει να απομακρύνεται καθώς οι εργασίες στον ναό είχαν σταματήσει μιάμιση ώρα πριν εκδηλωθεί η φωτιά. Οι έρευνες στρέφονται πλέον στους τρεις ανελκυστήρες που είχαν τοποθετηθεί για να διεκολύνουν τους τεχνίτες να εργάζονται κάτω από το εκατοντάδων τόνων ικρίωμα, με τις πληροφορίες από το Παρίσι να κάνουν λόγο για πιθανό βραχυκύκλωμα.


      Έως 20 χρόνια για την αποκατάσταση του ναού
      Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Στεφάν Μπερν, γνωστό για τις πολιτιστικές εκπομπές του στη γαλλική τηλεόραση, θα χρειαστούν τουλάχιστον δέκα με είκοσι χρόνια, ξεκινώντας από την εκτίμηση των ζημιών μέχρι την πρόσκληση για υποβολή προσφορών.
      Για τις προκαταρκτικές εργασίες, όπως το καθάρισμα και το στέγνωμα του κτιρίου θα χρειαστεί επίσης χρόνος. Οι ειδικοί σημειώνουν πάντως ότι αφού ολοκληρωθούν όλα αυτά, οι εταιρείες που έχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία μπορούν να προχωρήσουν στην αποκατάσταση σχετικά γρήγορα.
      Ο πρώην υπουργός Πολιτισμού Ζακ Λανγκ ωστόσο δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι το έργο θα πρέπει να ολοκηρωθεί μέσα σε μια τριετία και να μην τραβήξει για 15-20 χρόνια.

      Όσον αφορά την καταβολή αποζημιώσεων και τη μελλοντική ασφάλιση του ναού, η συζήτηση αναμένεται μακρά. Ποιος ευθυνόταν και για ποιο πράγμα ακριβώς; Στα ερωτήματα αυτά προστίθεται και η δυσκολία να καθοριστεί το αίτιο της πυρκαγιάς.
      Πότε θα ξανανοίξει για τους επισκέπτες: Το εσωτερικό του καθεδρικού ενδεχομένως θα ανοίξει σχετικά γρήγορα. Θα πρέπει ωστόσο αρχικά να γίνει έλεγχος στις αψίδες για να πιστοποιηθεί η σταθερότητά τους. Αυτό ακριβώς εύχονται οι αρχές, το υπουργείο Πολιτισμού και η επισκοπή, να λειτουργήσει ξανά η εκκλησία για τους πιστούς και τους τουρίστες μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
      Από την πλευρά του, ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε το βράδυ της Τρίτης σε τηλεοπτικό του διάγγελμα ότι η Παναγία των Παρισίων θα αποκατασταθεί μέσα σε πέντε χρόνια.

      Ξεπερνούν τα 750 εκατ. ευρώ οι δωρεές
      Από ιδιώτες εκατομμυριούχους μέχρι την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και από χιλιάδες ανώνυμους πολίτες, οι δωρεές για την ανοικοδόμηση της Παναγίας των Παρισίων ξεπέρασαν ήδη τα 750 εκατομμύρια ευρώ, σε μια πρωτοφανή ένδειξη αλληλεγγύης.
      Πολλές εύπορες οικογένειες της Γαλλίας έβγαλαν τα καρνέ των επιταγών: η οικογένεια Πινό, ιδιοκτήτρια του ομίλου Kering, υποσχέθηκε 100 εκατομμύρια ευρώ. Λίγες ώρες αργότερα ακολούθησε το παράδειγμά της η οικογένεια Αρνό, του ομίλου LVMH, που ανακοίνωσε ότι θα χορηγήσει 200 εκατομμύρια. Άλλα τόσα δίνει και η οικογένεια Μπετανκούρ-Μεγέρ, οι κληρονόμοι του κολοσσού L’Oreal.

      Ο επιχειρηματίας Μαρκ Λαντρέ ντε Λασαριέρ της Fimalac θα συμμετάσχει στην προσπάθεια για την αποκατάσταση του βέλους του ναού με το ποσό των 10 εκατομμυρίων ευρώ, όσα και η οικογένεια Μπουίγκ, του ομώνυμου ομίλου τηλεπικοινωνιών. Τα διπλάσια, δηλαδή 20 εκατομμύρια, προσφέρει η οικογένεια Ντεκό, μέσω της JCDecaux Holding.
      Από το βράδυ της Δευτέρας, ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει έναν πανεθνικό έρανο για την αποκατάσταση του γοτθικού ναού, μια προσπάθεια που εκτιμάται ότι θα είναι δύσκολη και μακροχρόνια. Την ώρα που οι πυροσβέστες έδιναν ακόμη τη μάχη με τις φλόγες, εταιρείες και ανώνυμοι πολίτες άρχισαν να καταθέτουν δωρέες, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ο ιστότοπος του Ιδρύματος Πολιτιστικής Κληρονομίας της Γαλλίας
      .
      Μέσω αυτού του ιδιωτικού, μη κερδοσκοπικού ιδρύματος (Fondation Patrimoine), ξεκίνησε ο έρανος που ήδη έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Για να αντιμετωπιστεί η ζήτηση τέθηκε σε λειτουργία άλλος ένας ιστότοπος (rebatirnotredamedeparis.fr/) υπό την εποπτεία του Κέντρου Εθνικών Μνημείων.
      Μεταξύ των δωρητών είναι πολλές ενώσεις, ιδρύματα και εταιρείες – και όχι μόνο από τη Γαλλία. Ο πετρελαϊκός όμιλος Total ανακοίνωσε ότι θα δώσει 100 εκατομμύρια ευρώ, η τράπεζα Credit Agricole, μέσω του ιδρύματός της, άλλα 5 εκατομμύρια, ενώ 10 εκατομμύρια δίνει η Societe Generale. Και το συνολικό ποσό αναμένεται ότι θα αυξηθεί κι άλλο, μετά την έκκληση που απηύθυνε στα μέλη της η γαλλική ομοσπονδία εργοδοτών. Έτσι, ο όμιλος λιανικού εμπορίου Casino (καταστήματα Franprix και Monoprix) θα στηρίξει επίσης ενώ ο όμιλος τηλεπικοινωνιών Cap Gemini χορήγησε 1 εκατομμύριο ευρώ.
    • By Engineer
      Συγκλονιστικές είναι οι εικόνες που κατέγραψε drone που πέταξε πάνω από τον πληγωμένο καθεδρικό ναό της Παναγίας των Παρισίων.
      Όπως φαίνεται στο βίντεο, η οροφή του ναού έχει καταστραφεί εντελώς, όπως και μεγάλα τμήματα του οικοδομήματος. Ο γενικός βικάριος της αρχιεπισκοπής του Παρισιού, Φιλίπ Μαρσέ, ένας από τους πρώτους που μπήκαν στην Παναγία των Παρίσων μετά τη φωτιά έκανε λόγο για «εικόνα βομβαρδισμού».
      Με πυρετώδη ρυθμό οι έρευνες
      Στο μεταξύ συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ξέσπασε η μεγάλη πυρκαγιά. Σαράντα αξιωματικοί της δικαστικής αστυνομίας και εκατοντάδες στελέχη της έχουν προς το παρόν ανακρίνει περισσότερους από τριάντα πολίτες.
      Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια σειρά λαθών που είχαν ως αποτέλεσμα ο καθεδρικός ναός των Παρισίων με ιστορία οκτώμιση αιώνων να παραδοθεί στις φλόγες. Η αρχική εκδοχή ήταν να προκλήθηκε από σπίθα κάποιου μηχανήματος κατά τη διάρκεια εργασιών συγκόλλησης.
      Ωστόσο, η πιθανότητα αυτή δείχνει να απομακρύνεται καθώς οι εργασίες στον ναό είχαν σταματήσει μιάμιση ώρα πριν εκδηλωθεί η φωτιά. Οι έρευνες στρέφονται πλέον στους τρεις ανελκυστήρες που είχαν τοποθετηθεί για να διεκολύνουν τους τεχνίτες να εργάζονται κάτω από το εκατοντάδων τόνων ικρίωμα, με τις πληροφορίες από το Παρίσι να κάνουν λόγο για πιθανό βραχυκύκλωμα.


      Έως 20 χρόνια για την αποκατάσταση του ναού
      Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Στεφάν Μπερν, γνωστό για τις πολιτιστικές εκπομπές του στη γαλλική τηλεόραση, θα χρειαστούν τουλάχιστον δέκα με είκοσι χρόνια, ξεκινώντας από την εκτίμηση των ζημιών μέχρι την πρόσκληση για υποβολή προσφορών.
      Για τις προκαταρκτικές εργασίες, όπως το καθάρισμα και το στέγνωμα του κτιρίου θα χρειαστεί επίσης χρόνος. Οι ειδικοί σημειώνουν πάντως ότι αφού ολοκληρωθούν όλα αυτά, οι εταιρείες που έχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία μπορούν να προχωρήσουν στην αποκατάσταση σχετικά γρήγορα.
      Ο πρώην υπουργός Πολιτισμού Ζακ Λανγκ ωστόσο δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι το έργο θα πρέπει να ολοκηρωθεί μέσα σε μια τριετία και να μην τραβήξει για 15-20 χρόνια.

      Όσον αφορά την καταβολή αποζημιώσεων και τη μελλοντική ασφάλιση του ναού, η συζήτηση αναμένεται μακρά. Ποιος ευθυνόταν και για ποιο πράγμα ακριβώς; Στα ερωτήματα αυτά προστίθεται και η δυσκολία να καθοριστεί το αίτιο της πυρκαγιάς.
      Πότε θα ξανανοίξει για τους επισκέπτες: Το εσωτερικό του καθεδρικού ενδεχομένως θα ανοίξει σχετικά γρήγορα. Θα πρέπει ωστόσο αρχικά να γίνει έλεγχος στις αψίδες για να πιστοποιηθεί η σταθερότητά τους. Αυτό ακριβώς εύχονται οι αρχές, το υπουργείο Πολιτισμού και η επισκοπή, να λειτουργήσει ξανά η εκκλησία για τους πιστούς και τους τουρίστες μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
      Από την πλευρά του, ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε το βράδυ της Τρίτης σε τηλεοπτικό του διάγγελμα ότι η Παναγία των Παρισίων θα αποκατασταθεί μέσα σε πέντε χρόνια.

      Ξεπερνούν τα 750 εκατ. ευρώ οι δωρεές
      Από ιδιώτες εκατομμυριούχους μέχρι την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και από χιλιάδες ανώνυμους πολίτες, οι δωρεές για την ανοικοδόμηση της Παναγίας των Παρισίων ξεπέρασαν ήδη τα 750 εκατομμύρια ευρώ, σε μια πρωτοφανή ένδειξη αλληλεγγύης.
      Πολλές εύπορες οικογένειες της Γαλλίας έβγαλαν τα καρνέ των επιταγών: η οικογένεια Πινό, ιδιοκτήτρια του ομίλου Kering, υποσχέθηκε 100 εκατομμύρια ευρώ. Λίγες ώρες αργότερα ακολούθησε το παράδειγμά της η οικογένεια Αρνό, του ομίλου LVMH, που ανακοίνωσε ότι θα χορηγήσει 200 εκατομμύρια. Άλλα τόσα δίνει και η οικογένεια Μπετανκούρ-Μεγέρ, οι κληρονόμοι του κολοσσού L’Oreal.

      Ο επιχειρηματίας Μαρκ Λαντρέ ντε Λασαριέρ της Fimalac θα συμμετάσχει στην προσπάθεια για την αποκατάσταση του βέλους του ναού με το ποσό των 10 εκατομμυρίων ευρώ, όσα και η οικογένεια Μπουίγκ, του ομώνυμου ομίλου τηλεπικοινωνιών. Τα διπλάσια, δηλαδή 20 εκατομμύρια, προσφέρει η οικογένεια Ντεκό, μέσω της JCDecaux Holding.
      Από το βράδυ της Δευτέρας, ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει έναν πανεθνικό έρανο για την αποκατάσταση του γοτθικού ναού, μια προσπάθεια που εκτιμάται ότι θα είναι δύσκολη και μακροχρόνια. Την ώρα που οι πυροσβέστες έδιναν ακόμη τη μάχη με τις φλόγες, εταιρείες και ανώνυμοι πολίτες άρχισαν να καταθέτουν δωρέες, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ο ιστότοπος του Ιδρύματος Πολιτιστικής Κληρονομίας της Γαλλίας
      .
      Μέσω αυτού του ιδιωτικού, μη κερδοσκοπικού ιδρύματος (Fondation Patrimoine), ξεκίνησε ο έρανος που ήδη έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Για να αντιμετωπιστεί η ζήτηση τέθηκε σε λειτουργία άλλος ένας ιστότοπος (rebatirnotredamedeparis.fr/) υπό την εποπτεία του Κέντρου Εθνικών Μνημείων.
      Μεταξύ των δωρητών είναι πολλές ενώσεις, ιδρύματα και εταιρείες – και όχι μόνο από τη Γαλλία. Ο πετρελαϊκός όμιλος Total ανακοίνωσε ότι θα δώσει 100 εκατομμύρια ευρώ, η τράπεζα Credit Agricole, μέσω του ιδρύματός της, άλλα 5 εκατομμύρια, ενώ 10 εκατομμύρια δίνει η Societe Generale. Και το συνολικό ποσό αναμένεται ότι θα αυξηθεί κι άλλο, μετά την έκκληση που απηύθυνε στα μέλη της η γαλλική ομοσπονδία εργοδοτών. Έτσι, ο όμιλος λιανικού εμπορίου Casino (καταστήματα Franprix και Monoprix) θα στηρίξει επίσης ενώ ο όμιλος τηλεπικοινωνιών Cap Gemini χορήγησε 1 εκατομμύριο ευρώ.

      View full είδηση
    • By jojo
      Ξεκινώ νέο thread σχετικά με αυτό που ήδη μας απασχολεί εδώ και λίγα χρόνια και σίγουρα θα μας απασχολεί και στο μέλλον. 
      Αποτύπωση με drone, VTOL και επεξεργασία των παρατηρήσεων μέχρι το τελικό προϊόν
    • By Engineer
      Το αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος θα είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση από τον προσεχή Ιούλιο.
      Το πρώτο αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος για τη μεταφορά προσώπων θα είναι διαθέσιμο για μίσθωση από τον Ιούλιο, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Δρόμων και Μεταφορών του Ντουμπάι. Το κινεζικής κατασκευής Ehang 184 μπορεί να μεταφέρει έναν ελαφρύ επιβάτη με τις αποσκευές του σε πτήσεις μισής ώρας.
      Πηδάλιο και άλλα όργανα δεν υπάρχουν στην καμπίνα του drone -ο επιβάτης απλά επιλέγει τον προορισμό σε μια οθόνη αφής και το σύστημα αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα.
       
      «Έχουμε ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με αυτό το όχημα στους ουρανούς του Ντουμπάι», δήλωσε στο Associated Press εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Δρόμων και Μεταφορών, μιλώντας στο περιθώριο της Παγκόσμιας Συνόδου Διακυβέρνησης.
      Ηλεκτροκίνητο με τέσσερις έλικες
      Το πρωτότυπο του drone παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2016 στην έκθεση τεχνολογίας CES στο Λος Άντζελες. Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο, η πολιτεία της Νεβάδα έδωσε το πράσινο φως για δοκιμαστικές πτήσεις.
      Το ηλεκτροκίνητο Ehang 184 πετά με τέσσερις έλικες και αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 160 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η μπαταρία αρκεί για πτήσεις 30 λεπτών σε αποστάσεις μέχρι 50 χιλιόμετρα, ενώ το συνολικό βάρος του φορτίου περιορίζεται στα 100 κιλά.
      Πάντως το drone της κινεζικής Ehang δεν θα κρατήσει για πολύ τον τίτλο του πρώτου επιβατικού drone: ανάλογα σχέδια έχει ο Λάρι Πέιτζ της Google και η Airbus, ενώ η ισραηλινή εταιρεία Urban Aerοnautics ελπίζει ότι να ξεκινήσει το 2020 τις δοκιμές ενός επιβατικού drone στρατιωτικής χρήσης που μπορεί να μεταφέρει 500 κιλά.
      Πηγή: http://www.tovima.gr/science/technology-planet/article/?aid=862086

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος θα είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση από τον προσεχή Ιούλιο.
      Το πρώτο αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος για τη μεταφορά προσώπων θα είναι διαθέσιμο για μίσθωση από τον Ιούλιο, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Δρόμων και Μεταφορών του Ντουμπάι. Το κινεζικής κατασκευής Ehang 184 μπορεί να μεταφέρει έναν ελαφρύ επιβάτη με τις αποσκευές του σε πτήσεις μισής ώρας.
      Πηδάλιο και άλλα όργανα δεν υπάρχουν στην καμπίνα του drone -ο επιβάτης απλά επιλέγει τον προορισμό σε μια οθόνη αφής και το σύστημα αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα.
       
      «Έχουμε ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με αυτό το όχημα στους ουρανούς του Ντουμπάι», δήλωσε στο Associated Press εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Δρόμων και Μεταφορών, μιλώντας στο περιθώριο της Παγκόσμιας Συνόδου Διακυβέρνησης.
      Ηλεκτροκίνητο με τέσσερις έλικες
      Το πρωτότυπο του drone παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2016 στην έκθεση τεχνολογίας CES στο Λος Άντζελες. Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο, η πολιτεία της Νεβάδα έδωσε το πράσινο φως για δοκιμαστικές πτήσεις.
      Το ηλεκτροκίνητο Ehang 184 πετά με τέσσερις έλικες και αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 160 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η μπαταρία αρκεί για πτήσεις 30 λεπτών σε αποστάσεις μέχρι 50 χιλιόμετρα, ενώ το συνολικό βάρος του φορτίου περιορίζεται στα 100 κιλά.
      Πάντως το drone της κινεζικής Ehang δεν θα κρατήσει για πολύ τον τίτλο του πρώτου επιβατικού drone: ανάλογα σχέδια έχει ο Λάρι Πέιτζ της Google και η Airbus, ενώ η ισραηλινή εταιρεία Urban Aerοnautics ελπίζει ότι να ξεκινήσει το 2020 τις δοκιμές ενός επιβατικού drone στρατιωτικής χρήσης που μπορεί να μεταφέρει 500 κιλά.
      Πηγή: http://www.tovima.gr/science/technology-planet/article/?aid=862086
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.