Jump to content

jedi.Yannis

Core Members
  • Posts

    1,465
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

jedi.Yannis last won the day on November 3 2023

jedi.Yannis had the most liked content!

5 Followers

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Παιχνίδια ρόλων, μαγειρική, ταινίες, έρευνα
  • Τοποθεσία
    Τροιζηνία/ Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jedi.Yannis's Achievements

Community Constructor

Community Constructor (3/15)

  • Helpful Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

434

Reputation

  1. Καλησπέρα για αντίστοιχο πάρκινγκ, με μόνο τροχήλατα, ρυμουλκούμενα και γενικά μη-κτίρια και αρθ-30 μόνο (οπότε ασχέτως πολεοδομίας), μου έχουν ζητήσει έγκριση πρόσβασης από θάλασσα (για ανέλκυση-καθέλκυση). Η πρόσβαση που ζητάμε είναι με τρέιλερ και άλλα μηχανικά μέσα, χωρίς μόνιμες κατασκευές ή άλλη παραμονή στην ζώνη του αιγιαλού και της παραλίας. - Η Εναλλίων Αρχαιοτήτων την έχει δόσει την έγκρισή της. - Βρήκα μια έγκριση ΜΠΕ όπου η ύπαρξη ράμπας και ανέλκυση/καθέλκυση 10 σκαφών την ημέρα δεν άρουν τον κοινόχρηστο χαρακτήρα των ζωνών παραλίας και αιγιαλού. - Εγώ θέλω κάτι πολύ πιο μικρό (1 ανέλκυση/καθέλκυση, άντε 2 την ημέρα) και χωρίς ράμπα. Για το κοινόχρηστο και όρους να πάω στον Δήμο αρχικά; (να μου θέσει όρους;) - Η υπηρεσία περιβάλλοντος για την χορήγηση της ΠΠΔ (σε αυτή την κατηγορία είμαστε) θέλει χορήγηση χρήσης από την κτηματική υπηρεσία. Η Κτηματική μας έχει πει (εγγράφως), ότι η περίπτωσή μας δεν εμπίπτει στην παραχώρηση του Αιγιαλού (αρθ 13 ν.2971/2001). Από την μη-κατασκευή έργων, προφανώς δεν εμπίπτουμε και στην παραχώρηση για έργα (αρθ 14 ν.2971/2001). Η ερώτησή μου είναι: υπάρχει κάτι άλλο που να εμπλέκει την κτηματική υπηρεσία ή δεν χρειάζεται η παραχώρηση του χώρου από αυτήν; (εφόσον δεν παραμένουμε στο χώρο για πάνω από 15-20 λεπτά την φορά) - Επίσης υπάρχει και ο ν.4256/2014 αρθ. 14 παρ. 6, όπου λέει: "Επιτρέπεται η ανέλκυση στην ξηρά και η καθέλκυση στη θάλασσα των πλοίων αναψυχής του παρόντος νόμου και των μικρών σκαφών χωρίς να απαιτείται αντίστοιχη άδεια από τη Λιμενική Αρχή." Αυτό επεκτείνεται και στο υπόλοιπο δημόσιο; Ή μήπως σημαίνει ότι για τις ανελκύσεις/ καθελκύσεις γενικώς είναι αρμόδιο το λιμενικό και όχι η κτηματική και για τα συγκεκριμένα σκάφη, δεν απαιτείται η εν λόγω άδεια;
  2. Οπότε θεωρητικά θα είχα δύο προϋπολογισμούς να προσθέσω: 1) για τις εργασίες αλλαγής χρήσης Για την αλλαγή χρήσης θα είχα νέα χρήση μείον παλιά (ολόκληρες και οι δύο) με τον τύπο Π=Ε*(ΕΤΑ*ΣΕ*ΣΖ) Και με αρνητικό θα λάμβανα =0. Το ότι δεν έχω να κάνω εργασίες το καταλαβαίνω ότι δίνει Α=0. Λες ότι τα καταστήματα έχουν μεγαλύτερο προϋπολογισμό από τις κατοικίες. Ξανακοίταξα την 8/90 που μου είχε διαφύγει και βλέπω ότι οι κατοικίες έχουν ΣΕ από 1-1,15 και τα καστήματα 0,75. Γιατί λες ότι ο προϋπολογισμός του καταστήματος είναι μεγαλύτερος από της κατοικίας; Ή έχεις στο μυαλό σου το ΣΕ=0,60 της κατοικίας για τα μέχρι 120τμ; 2) για την αποπεράτωση Από πού προκύπτει το 35% του Φ/Ο; Δεν θέλω να κάνω προϋπολογισμό για αμοιβές (που κάπου είδα για τα στατικά ένα 0,35 κάπου).
  3. Καλημέρα Θα το δοκιμάσω όπως λες και ότι μου πουν. Ευχαριστώ
  4. Δεν ήταν και πολύ σαφής η ΥΔΟΜ. Ειδικά για το κομμάτι του αναλυτικού υπολογισμού για τις υπολοιπόμενες εργασίες. Όπως το έχω καταλάβει μέχρι τώρα, θα πρέπει αρχικά να κάνω προϋπολογισμό για την παλιά άδεια με τον τύπο Π= ΕxΕΤΑxΣΕxΣΖ και το ίδιο για την νέα άδεια. Στην νέα άδεια κάνω την παραδοχή αρχικά ότι δεν έχει κτιστεί τίποτα. Το Ε όμως είναι γενικά τμ δόμησης και δεν παίζει κάπου ρόλο η χρήση. Έστω ότι το έκανα και επειδή η αλλαγή στα τμ είναι πάρα πολύ μικρή, θα βγει πολύ μικρή διαφορά προϋπολογισμών. Έστω ότι η νέα άδεια βγάζει 500€ επιπλέον, για να έχουμε κάτι να λέμε. Αυτό θα χρησιμοποιούσα για τις κρατήσεις; Και μετά για το κομμάτι με τις υπολοιπόμενες; Δεν έχω βρει κάτι σε αυτό, για τις κρατήσεις. Έχω βρει μόνο τους πίνακες του ΕΚΚΟ, που σπάνε τις φάσεις της κατασκευής σε ποσοστά. Θα πάρω τα ίδια ποσοστά και θα μικρύνω την διαφορά που θα βρώ; Κάνω το σκεπτικό μου με τυχαία νούμερα: Έστω Π1 = 17000€ (προϋπολογισμός αρχικής άδειας) Π2 = 17500€ (νέα άδεια) ΔΠ = Π2-Π1 = 500€ είχαν τελειώσει μπετά και εκσκαφές τότε (22% της κατασκευής κατά ΕΚΚΟ) ΔΠ *0,78 = 390€ Με το 390€ θα βγάλω κρατήσεις;
  5. Καλησπέρα Θέλω να περάσω φορολογικά μια Ο.Α. για την οποία: 1) υπήρχε παλιά ΟΑ από το 1991, όπου προέβλεπε ισόγειο κατάστημα, Α' όροφο διαμερίσματα και είχαν τελειώσει τα μπετά. 2) βγήκε ΟΑ τώρα, για συνέχιση εργασιών, και αλλαγή του ισογείου από κατάστημα σε διαμερίσματα. 3) Με την αλλαγή χρήσης δεν έχω εργασίες αλλαγής χρήσης. Ο Φ/Ο παραμένει ο ίδιος. Από την ΥΔΟΜ μου έχουν ζητήσει να κάνω προϋπολογισμό για την αλλαγή χρήσης και αναλυτικό για τις εργασίες αποπεράτωσης. Δεν ασχολούμαι με τις αμοιβές, αυτό έχει περάσει. Για το ΚΗ κλπ κρατήσεις... Έχω βρει από το ΤΕΕ τον τύπο Π= ΕxΕΤΑxΣΕxΣΖ και μου βγάζει ένα ποσό γύρω στις 17500. Αυτό για νέα οικοδομή. Μετά έχω βρει και το ΕΚΚΟ = ΚΕxΜΟxΣΑ το οποίο από όσο διαβάζω είναι για τις αμοιβές. Μέχρι εδώ καλά; 1) Αν ισχύει αυτό που έχω βρει για τις κρατήσεις, πού κολλάει η αλλαγή χρήσης; 2) Από την στιγμή που οι δύο άδειες έχουν τον ίδιο Φ/Ο και δεν έχει γίνει καμία άλλη εργασία, δεν θα γίνουν εργασίες αλλαγής χρήσης (δεν θα ξηλώσω κάτι). Γιατί έχω αναλυτικό για αλλαγή χρήσης; 3) Για τον αναλυτικό για αποπεράτωση, μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ποσοστά των εργασιών για το ΕΚΚΟ; Υπάρχει κάτι άλλο;
  6. Αν το στέγαστρο μπορείς να το φτιάξεις με ΕΕΔΜΚ εξ αρχής, μπορείς και να το επισκευάσεις με ΕΕΔΜΚ. Αν είσαι στο "λα", τότε μπορείς. Απλά θα πας άρθρο άρθρο σε όλες τις αναφορές, γιατί σε πάει σε 4-5 άρθρα για να καταλήξεις αν πληρείς όλες τις προϋποθέσεις για ΕΕΔΜΚ και δεν πας με άδεια.
  7. Πρόλαβε ο Dib. Πάνω κάτω τα ίδια θα έλεγα. Έξτρα, αν ανεβάσεις τα σχέδια που λες, μπορεί να κάνουμε πιο στοχευμένες εικασίες (σαν ντετέκτιβ που έχουμε γίνει) για το τι μπορεί να έγινε πριν από 8 χρόνια. Να έχει κλείσει ημιυπαίθριο μετά το ΠΕΑ το βλέπω χλωμό. Πιο πιθανό είναι να χρησιμοποίησε τα σχέδια της άδειας στο ΠΕΑ.
  8. 1,20μ το ταβάνι του υπογείου από το διαμορφωμένο έδαφος. αρθ. 11 πα6. 6ι "με την προϋπόθεση ότι η οροφή του σε κανένα σημείο δεν υπερβαίνει το 1,20 μ. από την οριστική στάθμη του εδάφους"
  9. Θα κοιτάξεις στο συντελεστή δόμησης (εκεί που περιγράφει πότε το υπόγειο δεν μετράει). είναι κάπου στο αρθ. 11 παρ. 6
  10. Ναι, Tetris. Αυτό ήξερα και εγώ, απλά δεν το διατύπωσα καλά. Ευχαριστώ για την διόρθωση (και το έγγραφο).
  11. Νομίζω ότι η ενεργειακή αναβάθμιση είναι πλεόν υποχρεωτικό να δρομολογηθεί, γιατί αλλιώς στο μέλλον θα υπάρχουν περιορισμοί τύπου, να μην νοικιάζεται κλπ. Ο ΠΟΜΙΔΑΣ σκούζει εδώ και μερικά χρόνια για αυτό. Θεωρητικά οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες δεν έχουν άποψη σε αυτό. Για την ταράτσα, σίγουρα έχουν συνιδιοκτησία στον χώρο και στην φέρουσα ικανότητα του κοινού φέροντα οργανισμού, αλλά όχι στο πάχος της τελικής πλάκας λόγω θερμομόνωσης. Αντίστοιχα και στην όψη, δεν θεωρείται αλλαγή στην όψη η προσθήκη θερμομόνωσης (κάνουμε υπ. δήλωση ότι δεν αλλάζει κιόλας). Δεν μπορείς να αλλάξεις χρώματα όμως. Και υπάρχει και δικαστική απόφαση που ερμηνεύει το νόμο σχετικά, για το δικαίωμα στα κοινόχρηστα μέρη (όψη = μορφή, δώμα = ελεύθερος χώρος, φέρων οργανισμός = φροτία/ασφάλεια κλπ). Παραθέτω το απόσπασμα αυτής, που μας ενδιαφέρει και δεν έχει ονόματα. Σε εκείνο το κτίριο δεν είχαν κανονισμό πολυκατοικίας, αλλά ακόμα και να έχει κανονισμό, υπάρχουν περιορισμοί στους κανονισμούς, σε βαθμό που δεν μπορούν να ακυρώσουν νόμους. Τώρα ποιοι είναι αυτοί οι περιορισμοί συνολικά δεν το ξέρω.
  12. Καλημέρα Έχω δύο στο 8α από 26/2/2024 και 27/2/2024 (σήμερα που γράφω είναι 17/4/2024 - 50 μέρες και γράφει το κοντέρ). Πήρα στο ΤΕΕ helpdesk να δω τι γίνεται και μου είπαν (προφορικά), ότι οι έλεγχοι γίνονται σε λογικούς χρόνους, αλλά ο οδηγός δεν έχει κάτι συγκεκριμένο. Κάποιοι έχουν ελεγχθεί από όσο έχω ακούσει. Υπάρχει κάποια εικόνα πόσο κάνουν συνήθως ή έχει καμία ενημέρωση άλλος συνάδελφος (να του έχουν πει κάτι πιο συγκεκριμένο). Τον ρώτησα αν έχει "μπουκώσει το σύστημα" επειδή είχαμε πολλά στα σκαριά από την αναμονή από Σεπτέμβριο και δεν μου απάντησε....
  13. Στην Θεσσαλονίκη που έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για την νέα περιφερειακή (πάνω από την παλιά - γέφυρα 4,5χιλιομέτρων), τα έργα έχουν ήδη ξεκινήσει. Σύμφωνα με πηγές του αρμόδιου υπουργείου, η στατική μελέτη δεν έχει γίνει ακόμα, θα γίνει στο μέλλον. Ευτυχώς τους σταμάτησε το ΣτΕ (και για άλλα πράγματα), μπας και γλυτώσουμε μερικά θύματα. Πηγή: press project, φάρμα των ζώων
  14. Στην Θεσσαλονίκη που έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για την νέα περιφερειακή (πάνω από την παλιά - γέφυρα 4,5χιλιομέτρων), τα έργα έχουν ήδη ξεκινήσει. Σύμφωνα με πηγές του αρμόδιου υπουργείου, η στατική μελέτη δεν έχει γίνει ακόμα, θα γίνει στο μέλλον. Ευτυχώς τους σταμάτησε το ΣτΕ (και για άλλα πράγματα), μπας και γλυτώσουμε μερικά θύματα. Πηγή: press project, φάρμα των ζώων View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.