Jump to content
  • Novatron
  • Engineer

    Εντάξεις έργων 6,3 εκατ. ευρώ στο ΦιλόΔημος II

    Sign in to follow this  

    Στο πλαίσιο των Προσκλήσεων του Ειδικού Προγράμματος Ενίσχυσης Δήμων – «ΦιλόΔημος ΙΙ», του Υπουργείου Εσωτερικών, βάσει της Απόφασης 4748 (ΦΕΚ 612/22.2.2018), ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, ενέκρινε την ένταξη των κάτωθι Πράξεων δήμων συνολικού ποσού ύψους 6.339.165,92 ευρώ, με τη συμμετοχή των δήμων να ανέρχεται στο ποσό των 1.746.365,92 ευρώ.

    Για τη συντήρηση σχολικών κτιρίων και αύλειων χώρων, οι Πράξεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ» έχουν ως εξής:

    Δήμος

    Νομός

    ΠΔΕ - ΥΠΕΣ

    Ίδιοι πόροι δήμου

    Σύνολο

    Αλίμου

    Αττικής

    194.900,00

    41.258,00

    236.158,00

    Θέρμης

    Θεσσαλονίκης

    319.500,00

    480.559,92

    800.059,92

    Τριφυλίας

    Μεσσηνίας

    106.100,00

    43.900,00

    150.000,00

    Γαλατσίου

    Αττικής

    218.900,00

    201.100,00

    420.000,00

    Ηρακλείου

    Αττικής

    214.300,00

    285.700,00

    500.000,00

    Νικολάου Σκουφά

    Άρτας

    44.100,00

    29.900,00

    74.000,00

    Για την Προμήθεια Μηχανημάτων Έργου, οι Πράξεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ» έχουν ως εξής:

    Δήμος

    Νομός

    ΠΔΕ - ΥΠΕΣ

    Ίδιοι πόροι δήμου

    Σύνολο

    Αγίου Βασιλείου

    Ρεθύμνης

    180.000,00

    10.000,00

    190.000,00

    Χαλκιδέων

    Εύβοιας

    240.000,00

    0

    240.000,00

    Ραφήνας - Πικερμίου

    Αττικής

    115.000,00

    0

    115.000,00

    Χαϊδαρίου

    Αττικής

    135.000,00

    20.000,00

    155.000,00

    Σύρου-Ερμούπολης

    Κυκλάδων

    145.000,00

    23.640,00

    168.640,00

    Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη

    Αττικής

    185.000,00

    87.800,00

    272.800,00

    Γαλατσίου

    Αττικής

    145.000,00

    90.000,00

    235.000,00

    Ζίτσας

    Ιωαννίνων

    210.000,00

    42.500,00

    252.500,00

    Μάνδρας-Ειδυλλίας

    Αττικής

    170.000,00

    180.000,00

    350.000,00

    Σερρών

    Σερρών

    235.000,00

    50.000,00

    285.000,00

    Αιγάλεω

    Αττικής

    150.000,00

    20.000,00

    170.000,00

    Καλαμάτας

    Μεσσηνίας

    250.000,00

    41.400,00

    291.400,00

    Σητείας

    Λασιθίου

    235.00,00

    0

    235.000,00

    Μαραθώνος

    Αττικής

    155.000,00

    34.720,00

    189.720,00

    Ρόδου

    Δωδεκανήσου

    365.000,00

    0

    365.000,00

    Δομοκού

    Φθιώτιδας

    195.000,00

    0

    195.000,00

    Ορχομενού

    Βοιωτίας

    150.000,00

    13.888,00

    163.888,00

    Κιλελέρ

    Λάρισας

    235.000,00

    50.000,00

    285.000,00

     Οι δικαιούχοι δήμοι για τη χρηματοδότηση των ως άνω πράξεων, θα απορροφήσουν πρώτα τους πόρους του Υπουργείου Εσωτερικών. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι πόροι των δήμων.

    filodimospro.jpg

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Από το ypodomes.com έχουμε πολλές φορές παρουσιάσει τα μεγαλύτερα σε κόστος έργα σε κατασκευή. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί τα έργα αλλάζουν. Κάποια προστίθενται, κάποια αφαιρούνται από τη λίστα. Με το ΕΣΠΑ 2014-2020 να είναι σε πλήρη εξέλιξη και να προσθέτει ήδη νέα έργα σε αυτό τον κατάλογο, βλέπουμε ότι πολλά έργα είναι σε πολλή προχωρημένη φάση και πρόκειται να ολοκληρωθούν μέσα στο τρέχων έτος. Πολλά από αυτά είναι στην πρώτη δεκάδα των μεγάλων έργων της χώρας μας.
      Σήμερα σας παρουσιάζουμε τα 20μεγαλύτερα (από άποψη κόστους) υπό κατασκευή έργα στην Ελλάδα. Η κατάταξη τους έχει ως παρακάτω:
      20.Κάθετος Εγνατίας Ξάνθη-Σύνορα, τμήμα Δημαριό-Σύνορα: 50εκατ.ευρώ. Σε φάση προχωρημένων έργων. Πιθανή λειτουργία  το 2020.
      19.Επέκταση Τραμ Φάληρο-Πειραιάς: 95εκατ.ευρώ. Σε φάση δοκιμαστικών δρομολογίων. Πιθανή λειτουργία μέχρι το Φθινόπωρο.
      18.ΚΕΛ Κορωπίου-Παιανίας: 113εκατ.ευρώ. Σε φάση προχωρήμενων έργων. Πιθανή λειτουργία το 2020.
      17.Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο:  120εκατ.ευρώ. Η σύμβαση έχει υπογραφεί όμως τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει γιατί αναμένεται η έγκριση από την DG Comp. Έχει χωριστεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2021.
      16.Μετατροπή Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης σε Αυτοκινητόδρομο:  110εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2020.
      15.Κατασκευή Προβλήτα ΙΙΙ Ικόνιο: (Λιμάνι Πειραιά) 147εκατ.ευρώ: Θα λετουργήσει πλήρως μέσα στο έτος.
      14.Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων: 150εκατ.ευρώ. Πρόκειται για έργο που θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023.
      13.Έργα Ανάπλασης Φαληρικού Όρμου: 150εκατ.ευρώ. Θα ολοκληρωθεί το 2019 (απαιτείται και νέα εργολαβία για τη δημιουργία παράκτιου πάρκου).
      12.Σιδηροδρομικό έργο υποδομής τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο: 215εκατ.ευρώ. Θα ολοκληρωθεί το 2020.
      11.Σιδηροδρομικό έργο ολοκλήρωσης τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη: 275εκατ.ευρώ: Σε φάση ολοκλήρωσης μέχρι το τέλος του έτους.
      Tα 10 μεγαλύτερα έργα υποδομής που κατασκευάζονται αυτή την εποχή στην Ελλάδα είναι τα παρακάτω:
      10.Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: 300εκατ.ευρώ: Έχει διαιρεθεί σε 8 εργολαβίες. Οι 5 έχουν υπογραφεί ενώ απομένουν άλλες τρεις.  Χρονικός ορίζοντας  ολοκλήρωσης 2022-2023.
      9.Νότιο Τμήμα Αυτοκινητόδρομου Ε65- Λαμία-Ξυνιάδα: 300εκατ.ευρώ: Τα έργα εκκίνησαν στις αρχές του έτους και σύμφωνα με τη σύμβαση θα διαρκέσουν 36 μήνες, δηλαδή μέχρι τις αρχές του 2022.
      8.Σιδηροδρομικό έργο αναβάθμισης τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος: 315εκατ.ευρώ: Σε φάση ολοκλήρωσης μέχρι το τέλος του έτους
      7.Έργα αναβάθμισης στα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια: 340εκατ.ευρώ. Κάποια αεροδρόμια έχουν ήδη ολοκληρωθεί (όπως αυτό της Ζακύνθου ή του Ακτίου). Στο σύνολο τους θα ολοκληρωθούν σταδιακά μέχρι το 2021.
      6.Νέο Αεροδρόμιο Καστέλι Ηρακλείου: 500εκατ.ευρώ: Σε φάση εκκίνησης πρόσδρομων εργασιών, το κυρίως έργο θα ξεκινήσει το 2020.
      5.Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλάδος Πατρίκιος-Μίκρα: 500εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2021
      4. Μετρό Αθήνας: Επέκταση Γραμμής 3 Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο: 660εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει σταδιακά από το 2020 μέχρι το 2021
      3.Βασική Γραμμή Μετρό Θεσσαλονίκης: 1,1 δισ.ευρώ: Θα λειτουργήσει από το 2020 μέχρι το 2024
      2.Νέα Λιγνιτική Μονάδα Πτολεμαϊδα: 5 1,4 δισ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2020.
      1.Αγωγός ΤΑΡ: 1,5δισ.ευρώ. Η ολοκλήρωση αναμένεται το 2019, η λειτουργία το 2020.
      Αυτό που παρατηρούμε είναι πως σε αυτή τη χρονική στιγμή τα κυρίαρχα μεγάλα έργα στη χώρα είναι σταθερής τροχιάς (σιδηροδρομικά και έργα Μετρό) ενώ τις δύο πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν έργα ενέργειας.
      Στο επόμενο διάστημα, που αφορά τους επόμενους 6-12 μήνες αυτή η λίστα πρόκειται να αλλάξει καθώς κάποια έργα ολοκληρώνονται αλλά κάποια άλλα έργα θα τα δούμε να εισέρχονται. Νέα και πολυαναμενόμενα έργα είναι η Υποθαλάσσια Ζέυξη Σαλαμίνας-Περάματος, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, τα έργα ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Ροδοδάφνη και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και η εργολαβία-σκούπα της Αμβρακίας Οδού.
      Γενικά φέτος είναι μία χρονιά στην οποία βλέπουμε σημαντικές ανακατατάξεις στην διαβάθμιση των μεγάλων έργων με κυρίαρχο στοιχείο πλέον την απουσία πολλών μεγάλων οδικών έργων, καθώς αυτά σε σημαντικό βαθμό έχουν υλοποιηθεί και ολοκληρωθεί.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Από το ypodomes.com έχουμε πολλές φορές παρουσιάσει τα μεγαλύτερα σε κόστος έργα σε κατασκευή. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί τα έργα αλλάζουν. Κάποια προστίθενται, κάποια αφαιρούνται από τη λίστα. Με το ΕΣΠΑ 2014-2020 να είναι σε πλήρη εξέλιξη και να προσθέτει ήδη νέα έργα σε αυτό τον κατάλογο, βλέπουμε ότι πολλά έργα είναι σε πολλή προχωρημένη φάση και πρόκειται να ολοκληρωθούν μέσα στο τρέχων έτος. Πολλά από αυτά είναι στην πρώτη δεκάδα των μεγάλων έργων της χώρας μας.
      Σήμερα σας παρουσιάζουμε τα 20μεγαλύτερα (από άποψη κόστους) υπό κατασκευή έργα στην Ελλάδα. Η κατάταξη τους έχει ως παρακάτω:
      20.Κάθετος Εγνατίας Ξάνθη-Σύνορα, τμήμα Δημαριό-Σύνορα: 50εκατ.ευρώ. Σε φάση προχωρημένων έργων. Πιθανή λειτουργία  το 2020.
      19.Επέκταση Τραμ Φάληρο-Πειραιάς: 95εκατ.ευρώ. Σε φάση δοκιμαστικών δρομολογίων. Πιθανή λειτουργία μέχρι το Φθινόπωρο.
      18.ΚΕΛ Κορωπίου-Παιανίας: 113εκατ.ευρώ. Σε φάση προχωρήμενων έργων. Πιθανή λειτουργία το 2020.
      17.Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο:  120εκατ.ευρώ. Η σύμβαση έχει υπογραφεί όμως τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει γιατί αναμένεται η έγκριση από την DG Comp. Έχει χωριστεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2021.
      16.Μετατροπή Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης σε Αυτοκινητόδρομο:  110εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2020.
      15.Κατασκευή Προβλήτα ΙΙΙ Ικόνιο: (Λιμάνι Πειραιά) 147εκατ.ευρώ: Θα λετουργήσει πλήρως μέσα στο έτος.
      14.Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων: 150εκατ.ευρώ. Πρόκειται για έργο που θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023.
      13.Έργα Ανάπλασης Φαληρικού Όρμου: 150εκατ.ευρώ. Θα ολοκληρωθεί το 2019 (απαιτείται και νέα εργολαβία για τη δημιουργία παράκτιου πάρκου).
      12.Σιδηροδρομικό έργο υποδομής τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο: 215εκατ.ευρώ. Θα ολοκληρωθεί το 2020.
      11.Σιδηροδρομικό έργο ολοκλήρωσης τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη: 275εκατ.ευρώ: Σε φάση ολοκλήρωσης μέχρι το τέλος του έτους.
      Tα 10 μεγαλύτερα έργα υποδομής που κατασκευάζονται αυτή την εποχή στην Ελλάδα είναι τα παρακάτω:
      10.Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: 300εκατ.ευρώ: Έχει διαιρεθεί σε 8 εργολαβίες. Οι 5 έχουν υπογραφεί ενώ απομένουν άλλες τρεις.  Χρονικός ορίζοντας  ολοκλήρωσης 2022-2023.
      9.Νότιο Τμήμα Αυτοκινητόδρομου Ε65- Λαμία-Ξυνιάδα: 300εκατ.ευρώ: Τα έργα εκκίνησαν στις αρχές του έτους και σύμφωνα με τη σύμβαση θα διαρκέσουν 36 μήνες, δηλαδή μέχρι τις αρχές του 2022.
      8.Σιδηροδρομικό έργο αναβάθμισης τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος: 315εκατ.ευρώ: Σε φάση ολοκλήρωσης μέχρι το τέλος του έτους
      7.Έργα αναβάθμισης στα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια: 340εκατ.ευρώ. Κάποια αεροδρόμια έχουν ήδη ολοκληρωθεί (όπως αυτό της Ζακύνθου ή του Ακτίου). Στο σύνολο τους θα ολοκληρωθούν σταδιακά μέχρι το 2021.
      6.Νέο Αεροδρόμιο Καστέλι Ηρακλείου: 500εκατ.ευρώ: Σε φάση εκκίνησης πρόσδρομων εργασιών, το κυρίως έργο θα ξεκινήσει το 2020.
      5.Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλάδος Πατρίκιος-Μίκρα: 500εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2021
      4. Μετρό Αθήνας: Επέκταση Γραμμής 3 Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο: 660εκατ.ευρώ: Θα λειτουργήσει σταδιακά από το 2020 μέχρι το 2021
      3.Βασική Γραμμή Μετρό Θεσσαλονίκης: 1,1 δισ.ευρώ: Θα λειτουργήσει από το 2020 μέχρι το 2024
      2.Νέα Λιγνιτική Μονάδα Πτολεμαϊδα: 5 1,4 δισ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2020.
      1.Αγωγός ΤΑΡ: 1,5δισ.ευρώ. Η ολοκλήρωση αναμένεται το 2019, η λειτουργία το 2020.
      Αυτό που παρατηρούμε είναι πως σε αυτή τη χρονική στιγμή τα κυρίαρχα μεγάλα έργα στη χώρα είναι σταθερής τροχιάς (σιδηροδρομικά και έργα Μετρό) ενώ τις δύο πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν έργα ενέργειας.
      Στο επόμενο διάστημα, που αφορά τους επόμενους 6-12 μήνες αυτή η λίστα πρόκειται να αλλάξει καθώς κάποια έργα ολοκληρώνονται αλλά κάποια άλλα έργα θα τα δούμε να εισέρχονται. Νέα και πολυαναμενόμενα έργα είναι η Υποθαλάσσια Ζέυξη Σαλαμίνας-Περάματος, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, τα έργα ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Ροδοδάφνη και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και η εργολαβία-σκούπα της Αμβρακίας Οδού.
      Γενικά φέτος είναι μία χρονιά στην οποία βλέπουμε σημαντικές ανακατατάξεις στην διαβάθμιση των μεγάλων έργων με κυρίαρχο στοιχείο πλέον την απουσία πολλών μεγάλων οδικών έργων, καθώς αυτά σε σημαντικό βαθμό έχουν υλοποιηθεί και ολοκληρωθεί.
    • By Engineer
      Στην τροποποίηση της Πρόσκλησης IV του “Φιλόδημου ΙΙ” προχώρησε ο Υπουργός Εσωτερικών με Απόφασή του (αριθμ. 44048/7.6.2019) που δημοσιεύθηκε την 10η Ιουνίου.
       Πρόκειται για την Πρόσκληση που είχε εκδοθεί την 14η Ιανουαρίου, με αντικείμενο « τη χρηματοδότηση των Δήμων για την κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και κάθε άλλης συναφούς δράσης αυτών, που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομώνκαι την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού ».
      Μέχρι στιγμής είχε τροποποιηθεί ήδη δύο φορές. 
      - Αρχικά ως προς τους Φορείς υποβολής προτάσεων, για να συμπεριληφθούν, επιπλέον των Δήμων, και τα Νομικά Πρόσωπα αυτών.
      - Στη συνέχεια άλλαξε η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτημάτων ένταξης, από 30 Απριλίου στην 30η Σεπτεμβρίου 2019.
       Χθες λοιπόν, ο ΥΠΕΣ τροποποίησε τον προϋπολογισμό της Πρόσκλησης.
      Από 50.000.000,00 ευρώ που είχε αρχικά οριστεί, τον μετέβαλε σε 150.000.000,00 ευρώ.
       Πέραν της αύξησης κατά 100 εκατομμύρια, κατά τα λοιπά ισχύουν οι υπόλοιπες παράμετροι υποβολής προτάσεων από την Αυτοδιοίκηση ως ίσχυαν.
      Υπενθυμίζεται πως κάθε δικαιούχος έχει δικαίωμα μόνο μίας Αίτησης, με συνολικό ανώτατο ποσό χρηματοδότησης από τον “ΦιλόδημοΙΙ” τα 600.000,00 ευρώ.
      Το αίτημα πρέπει να συνοδεύεται, μεταξύ άλλων, από σύμφωνη γνώμη του Υφυπουργού Αθλητισμού.
       Δαπάνες που θεωρούνται επιλέξιμες και μπορούν να χρηματοδοτηθούν είναι:
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων (ενδεικτικά: κλειστά γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα, ταρτάν στίβου, αποδυτήρια) και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά συναφείς με τις ανωτέρω δράσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: κατασκευή ραμπών πρόσβασηςΑΜΕΑ που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση των χρηστών των εγκαταστάσεων, παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ασφάλειας των χρηστών κατά την προσέλευση και πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, ήτοι ηλεκτροφωτισμοί, διαγραμμίσεις οδών, τοποθέτηση ανακλαστικών οδοστρώματος και εγκατάσταση προειδοποιητικών πινακίδων περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων και πινακίδων σήμανσης.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση, εξοικονόμηση ενέργειας και αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: αντικατάσταση καυστήρα/λέβητα/σωληνώσεων με σύστημα που υποστηρίζεται από ΑΠΕ, ισοθερμικά καλύμματα, ηλιακά πάνελ για θέρμανση πισίνας, προσθήκη μόνωσης στο κέλυφος, αντικατάσταση κουφωμάτων και υαλοπινάκων με νέα πιστοποιημένα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης).
       Το πλήρες κείμενο της τροποποιητικής Απόφασης είναι διαθέσιμο ΕΔΩ
       Τέλος, μπορείτε να δείτε για ποιους Δήμους έχουν ενταχθεί έργα στη συγκεκριμένη Πρόσκλησηγια τις αθλητικές εγκαταστάσεις τους ΕΔΩ

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην τροποποίηση της Πρόσκλησης IV του “Φιλόδημου ΙΙ” προχώρησε ο Υπουργός Εσωτερικών με Απόφασή του (αριθμ. 44048/7.6.2019) που δημοσιεύθηκε την 10η Ιουνίου.
       Πρόκειται για την Πρόσκληση που είχε εκδοθεί την 14η Ιανουαρίου, με αντικείμενο « τη χρηματοδότηση των Δήμων για την κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και κάθε άλλης συναφούς δράσης αυτών, που στόχο έχει τη βελτίωση των εν λόγω υποδομώνκαι την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού ».
      Μέχρι στιγμής είχε τροποποιηθεί ήδη δύο φορές. 
      - Αρχικά ως προς τους Φορείς υποβολής προτάσεων, για να συμπεριληφθούν, επιπλέον των Δήμων, και τα Νομικά Πρόσωπα αυτών.
      - Στη συνέχεια άλλαξε η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτημάτων ένταξης, από 30 Απριλίου στην 30η Σεπτεμβρίου 2019.
       Χθες λοιπόν, ο ΥΠΕΣ τροποποίησε τον προϋπολογισμό της Πρόσκλησης.
      Από 50.000.000,00 ευρώ που είχε αρχικά οριστεί, τον μετέβαλε σε 150.000.000,00 ευρώ.
       Πέραν της αύξησης κατά 100 εκατομμύρια, κατά τα λοιπά ισχύουν οι υπόλοιπες παράμετροι υποβολής προτάσεων από την Αυτοδιοίκηση ως ίσχυαν.
      Υπενθυμίζεται πως κάθε δικαιούχος έχει δικαίωμα μόνο μίας Αίτησης, με συνολικό ανώτατο ποσό χρηματοδότησης από τον “ΦιλόδημοΙΙ” τα 600.000,00 ευρώ.
      Το αίτημα πρέπει να συνοδεύεται, μεταξύ άλλων, από σύμφωνη γνώμη του Υφυπουργού Αθλητισμού.
       Δαπάνες που θεωρούνται επιλέξιμες και μπορούν να χρηματοδοτηθούν είναι:
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων (ενδεικτικά: κλειστά γυμναστήρια, κολυμβητήρια, γήπεδα, ταρτάν στίβου, αποδυτήρια) και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του ερασιτεχνικού και μαζικού αθλητισμού.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά συναφείς με τις ανωτέρω δράσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: κατασκευή ραμπών πρόσβασηςΑΜΕΑ που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση των χρηστών των εγκαταστάσεων, παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ασφάλειας των χρηστών κατά την προσέλευση και πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, ήτοι ηλεκτροφωτισμοί, διαγραμμίσεις οδών, τοποθέτηση ανακλαστικών οδοστρώματος και εγκατάσταση προειδοποιητικών πινακίδων περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων και πινακίδων σήμανσης.
      • Κάθε είδους δαπάνη που αφορά δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση, εξοικονόμηση ενέργειας και αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: αντικατάσταση καυστήρα/λέβητα/σωληνώσεων με σύστημα που υποστηρίζεται από ΑΠΕ, ισοθερμικά καλύμματα, ηλιακά πάνελ για θέρμανση πισίνας, προσθήκη μόνωσης στο κέλυφος, αντικατάσταση κουφωμάτων και υαλοπινάκων με νέα πιστοποιημένα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης).
       Το πλήρες κείμενο της τροποποιητικής Απόφασης είναι διαθέσιμο ΕΔΩ
       Τέλος, μπορείτε να δείτε για ποιους Δήμους έχουν ενταχθεί έργα στη συγκεκριμένη Πρόσκλησηγια τις αθλητικές εγκαταστάσεις τους ΕΔΩ
    • By Engineer
      Το καινοτόμο πρόγραμμα Φιλόδημος δημιουργήθηκε από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομίας για την υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής από τους δήμους. Για πρώτη φορά, η αυτοδιοίκηση έχει στα χέρια της ένα δεύτερο ΕΣΠΑ, ύψους 2 δισ. ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους, προκειμένου να καλύψει βασικές ανάγκες που για πολλά χρόνια έμεναν μετέωρες. 
      Η ΜΟΔ συνεργάστηκε στενά με το Υπουργείο Εσωτερικών στην πρώτη φάση του Φιλόδημου, πετυχαίνοντας μόλις σε ένα έτος να αξιολογηθούν και να εγκριθούν 457 έργα σε όλη τη χώρα, ύψους 1,13 δισ. ευρώ πολλά από τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται (δίκτυα ύδρευσης, επεξεργασία λυμάτων, αγροτικοί δρόμοι, σχολεία, αντιπλημμυρικά κ.ά.) 
      Πλέον η ΜΟΔ αναλαμβάνει κομβικό ρόλο και στη δεύτερη φάση. Με απόφαση των συναρμόδιων υπουργών, ανατίθεται στη ΜΟΔ η παρακολούθηση, ο έλεγχος και η διοικητική ολοκλήρωση των έργων του Φιλόδημου.
      Αποστολή μας είναι να παρέχουμε συνεχή και αξιόπιστη πληροφόρηση στο Υπουργείο Εσωτερικών για την εξέλιξη των έργων, αλλά και πολύτιμη τεχνική υποστήριξη στους δήμους για τη διαχείριση και την απορρόφηση των κονδυλίων. Ο τελικός στόχος είναι άλλωστε κοινός: η ολοκλήρωση χρήσιμων έργων για τις τοπικές κοινωνίες και η στήριξη της αυτοδιοίκησης. Και σε αυτόν τον στόχο οι δήμοι γνωρίζουν πλέον ότι η ΜΟΔ αποτελεί έναν σταθερό και αξιόπιστο συνεργάτη. 
      Δείτε εδώ αναλυτικά στοιχεία http://www.mou.gr/el/Pages/FilodimosI.aspx. 
      Η ΜΟΔ ΑΕ είναι ανώνυμη μη κερδοσκοπική εταιρία του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης. Στόχος της είναι η πολλαπλή ενίσχυση των Διαχειριστικών Αρχών και των Δικαιούχων του ΕΣΠΑ και άλλων αναπτυξιακών προγραμμάτων με προσωπικό, υλικοτεχνική υποδομή, πληροφοριακά συστήματα, εκπαίδευση και εξειδικευμένες παρεμβάσεις (εγχειρίδια, επιτόπια υποστήριξη στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων κ.ά.).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.