Jump to content
  • Novatron

  • Ανύψωση και τοποθέτηση στα βάθρα της πεζογέφυρας της Λ. Αθηνών στο Δάσος Χαϊδαρίου

     Share


    Το πρώτο μεγάλο βήμα για την ολοκλήρωση της πεζογέφυρας της Λεωφόρου Αθηνών, στο ύψος του Δάσους Χαϊδαρίου, ολοκληρώθηκε μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής, όταν και ανυψώθηκε η γέφυρα στα δύο βάθρα.

    Η διαδικασία της ανύψωσης ξεκίνησε στις 2.30 τα ξημερώματα της Κυριακής και διήρκεσε συνολικά 35 λεπτά. Η πεζογέφυρα είχε συναρμολογηθεί στο πεζοδρόμιου της ανόδου και το μεταλλικό κομμάτι ανυψώθηκε από εκεί, προκειμένου να περάσει πάνω από τους πυλώνες φωτισμού και τα δέντρα και εν συνεχεία να μεταφερθεί στα βάθρα. Ακολούθησε ο έλεγχος για την ακρίβεια προσαρμογής στις θέσεις υποδοχής και εν τέλει βρήκε την οριστική της θέση.

    Στη συνέχεια, ακολούθησε η απομάκρυνση των μερών του εργοταξίου που έκλειναν επί ένα μήνα δύο λωρίδες της Λεωφόρου, ώστε να αποδοθεί αυτή το πρωί στην κυκλοφορία.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η πεζογέφυρα δεν θα δοθεί αμέσως στους πεζούς, μιας και πρέπει να γίνουν και άλλες εργασίες για την αποπεράτωσή της, όπως ηλεκτρομηχανολογικά, τοποθέτηση γυάλινων στηθαίων κτλ.

    Η γέφυρα αυτή αποτελεί την 5η από τις 6 πεζογέφυρες που αποτελούν μέρος του προγράμματος του Υπουργείου Υποδομών (οι άλλες σε Κηφισίας, Μεσογείων και Παραλιακή), αν και με μεγάλη καθυστέρηση, η οποία υπερβαίνει το αρχικό χρονοδιάγραμμα κατά τρία χρόνια. Η τελευταία πεζογέφυρα είναι αυτή λίγα μέτρα από την προαναφερθείσα της Λεωφόρου Αθηνών, στο Παλατάκι.

    Με βάση τα χρονικά περιθώρια που έχουν δοθεί, η κατασκευή της θα ξεκινήσει εντός των επόμενων ημερών. Το σχέδιό της είναι διαφοροποιημένο, μετά από παρέμβαση της Εφορίας Νεοτέρων Μνημείων του Υπ. Πολιτισμού, ώστε να μην “προσβάλλει” το Παλατάκι. Πιο συγκεκριμένα είναι πιο “ελαφριά”, με λιγότερο τσιμέντο και περισσότερο μέταλλο και γυαλί. Επίσης, θα έχει διπλό τόξο για την εξάρτησή της.

     

     


    Πηγή: https://www.flash.gr/greece/2015358/xaidari-i-entyposiaki-anypsosi-tis-pezogefyras-ton-94-tonon-pano-apo-ti-leoforo-athinon-vinteo
    Face2Face

    Engineer
    • Like 1
     Share


    User Feedback

    Recommended Comments

    Επιτέλους. Για να μπορούμε να περνάμε χωρίς κίνδυνο, απέναντι. 4 χρόνια παρά και είχε μείνει σε εκκρεμότητα. 

    (*) Εφορεία (με έψιλον γιώτα), που παρεμπιπτόντως έχει μετονομαστεί σε Υπηρεσία (Νεώτερων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Αττικής, Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας και Κυκλάδων εν προκειμένω), μετά και από την ψήφιση του Νέου Οργανισμού του Υπ.Πο.Α. (ΠΔ 4/2018 ή αλλιώς ΦΕΚ 7/α'/22.01.2018).

    (*) Το Παλατάκι απέχει 2 χλμ. από το σημείο τοποθέτησης της πεζογέφυρας. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θίγεται το μνημείο. Κάπως μπερδεμένα τα λέει το άρθρο (η παρέμβαση της Υπηρεσίας Νεώτερων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Αττικής, Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας και Κυκλάδων αφορά σε άλλη κατασκευή μιας άλλης πεζογέφυρας, πλησίον του μνημείου και όχι αυτή του αναρτημένου βίντεο). 

    Edited by JohnnyHoliday
    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.