Jump to content
  • Novatron
  • webTV

    Sign in to follow this  
    Michanikos.gr webTV

    200 ειδήσεις in this category

      By Engineer, in webTV, ,

      Τα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό, κο Ταχιάο, και το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κο Κουρέτα.
      Συγκεκριμένα επισκέφθηκε τα εργοτάξια στους σταθμούς Βενιζέλου και Αγία Σοφία ενώ επιθεώρησε και την ολοκληρωμένη σήραγγα από τους σταθμούς Αγία Σοφία έως Ανάληψη.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Ανακαλύψτε τα πιο μοντέρνα έργα σχεδιασμού ξενοδοχείων του 2020. Από κορυφαίους σχεδιαστές εσωτερικών χώρων και διαφορετικά στυλ. Κάθε ξενοδοχείο αντιπροσωπεύει μια από τις πιο κορυφαίες τάσεις του 2020.   Συγκεκριμένα στο βίντεο θα δείτε: Arize Hotel, Thailand Art Hotel Paradiso, Ibiza Bvlgari Resort, Dubai Can Bordoy Grand House & Garden, Palma de Mallorca Tianjin Luxury Hotels – Conrad Tianjin, China Equinox Hotel, New York Four Seasons- Mοntreal, Canada Hilton Astana, Kazakhstan Hishvahan Hotel, Turkey Hotel Storchen, Zurich Il Sereno Hotel- Lago Di Como, Milan Intercontinental Lyon Hotel, France JW Marriott Qufu, China Magic Hotel, China Moye Hotel, China My Chelsea Boutique Hotel, London Prestige Hotel, Malaysia Room Mate Bruno Hotel, Rotterdam  

      By Engineer, in webTV, ,

      H Κρήτη διασυνδέεται με το εθνικό σύστημα ενέργειας και αποκτά σταθερή, πράσινη και οικονομική ηλεκτροδότηση.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα νέα εμβληματικά κτίρια της Ευρώπης. Οι κάτοικοι του Αμβούργου το περίμεναν για χρόνια. Εγκαινιάστηκε χθες, στο Hafen City, στην περιοχή που αποτελεί το ορόσημο της πόλης τα τελευταία χρόνια.
      Σήμερα, μία μέρα μετά από τα επίσημα εγκαίνιά του να προκαλεί δέος κατορθώνοντας και κάνοντας όλα του τα μελλοντικά γεγονότα να γίνονται sold out το ένα μετά από το άλλο. Όλα αυτά για το αρχιτεκτονικό θαύμα του ολοκαίνουριου Μεγάρου Μουσικής στο Αμβούργο. Ένα κτίριο σταθμό στην πολιτιστική και ταυτόχρονα αρχιτεκτονική σκηνή, τόσο της Ευρώπης όσο και διεθνώς.
      Φέρει την αρχιτεκτονική υπογραφή των Herzog & de Meuron και αποτελεί το ψηλότερο επισκέψιμο κτίριο σε όλο το Αμβούργο. Χτισμένο πάνω στον ποταμό Elbe στην περιοχή του Hafen City, το Elbe Philharmonic Hall (η επίσημη ονομασία του στην αγγλική) αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον προνομιούχα όσο αφορά την ακουστική τους μέγαρα μουσικής παγκοσμίως.
      Η κατασκευή του από γυαλί με το σχέδιό του να θυμίζει ένα κύμα νερού υψωμένο στα 110 μέτρα ύψος πάνω από μια αποθήκη του 1963 κοντά στην ιστορική Speicherstadt. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2007 και αρχικός προϋπολογισμός ήθελε το κόστος ανέγερσής του να φτάνει τα 450 εκατομ. ευρώ. Παραδόθηκε το 2016 όταν και έγινε η πρώτη επίσημη δοκιμή του.
      Με μεγάλη καθυστέρηση και μεγάλη υπέρβαση προυπολογισμού που λένε ότι θα ξεπεράσει κατά πέντε φορές την αρχική πρόβλεψη. Η συζήτηση που προκάλεσε η αργοπορία του είναι παροιμιώδης για τη Γερμανία. Το δυτικότερο τμήμα του κτιρίου νοικιάζεται από την Westin αποτελώντας ουσιαστικό το Westin Hamburg Hotel φιλοξενώντας 45 δωμάτια.
      Το τελικό του κόστος ανέρχεται πλέον στα 789 εκατομ. ευρώ. Στις 11 Ιανουαρίου 2017 το Elbphilharmonie εγκαινιάζεται επίσημα με ένα μεγάλο κονσέρτο της ορχήστρας NDR Elbphilharmonie υπό την διεύθυνση του Thomas Hengelbrock. Το πρόγραμμά του γεμάτο σπουδαίες και υποσχόμενες παραστάσεις με το κοινό να τις μετατρέπει ήδη σε sold out.
      Το Εlbphilharmonie είναι ένα αρχιτεκτονικό θαύμα
      Πρόκειται για ένα απόλυτο, συνολικό, αρχιτεκτονικό έργο τέχνης. Συνδυάζει καινοτόμα αρχιτεκτονική σε μια ιδιαίτερη τοποθεσία, με την πλέον σύγχρονη ακουστική παγκοσμίως αλλά και επί της ουσίας του ένα οραματικό μουσικό πρόγραμμα. Το Elbphilharmonie με την εντυπωσιακή πρόσοψη από γυαλί που κόβει την ανάσα, κρύβει στο εσωτερικό του δύο αίθουσες συναυλιών και ένα ξενοδοχείο με διαμερίσματα αλλά και ένα μεγάλο φουαγιέ που οδηγεί στην plaza. Η plaza εκτείνεται ανάμεσα στην παλιά αποθήκη του 1963 και την γυάλινη κατασκευή, ως δημόσιο πεδίο θέασης 360 μοιρών στην πόλη ενώ στο “The Grand Hall”, την καρδιά του Elbphilharmonie, υπάρχει χωρητικότητα 2.100 επισκεπτών.
      Το καθοριστικό χαρακτηριστικό του Elbphilharmonie δεν είναι άλλο από το γυαλί. Για το εντυπωσιακό κύμα χρειάστηκαν 1.000 κυρτά παράθυρα πάνελ, tailor-made έτσι ώστε να αιχμαλωτίζουν και να αντανακλούν το χρώμα του ουρανού, τις ακτίνες του ήλιου, το νερό και την πόλη μετατρέποντας το Μέγαρο Μουσικής σε ένα γιγαντιαίο κρύσταλλο.
      Η αρχιτεκτονική αισθητική γραμμή άλλωστε ορίζεται με σαφήνεια ακόμα και από το Φουαγιέ του κτιρίου που οδηγεί στην Grand Hall αίθουσα. Οι πολυεπίπεδες σκάλες, περικυκλώνουν την αίθουσα συναυλιών ευρύχωρα, δημιουργώντας εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και προσφέροντας εκπληκτική θέα στην πόλη, στον ποταμό Έλβα και το λιμάνι από κάθε επίπεδο του φουαγιέ.
      Με ακουστική τελευταίας γενιάς
      Υπεύθυνος για την εξαιρετική ακουστική του χώρου ο διάσημος Ιάπωνας Yasuhisa. Στόχος της εταιρείας Toyota του διάσημου Ιάπωνα, για την αίθουσα Grand Hall ήταν η αίθουσα να ενισχύει την φυσική ακουστική της μουσικής, αλλά και να είναι ευαίσθητη σε ηλεκτρονικά συστήματα ήχου. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό μπορεί επίσης να απολαύσει μέχρι και ροκ συναυλίες στο Elbphilharmonie. Η Toyota πιστεύει ότι το Elbphilharmonie άλλωστε πλέον συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων αιθουσών συναυλιών στον κόσμο ως προς την ακουστική του.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Ο σταθμός Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης με τα αρχαία ευρήματα μετά την επανατοποθέτησή τους απεικονίζεται σε ένα εντυπωσιακό 3D βίντεο.
      Η τελική μορφή του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης όταν αυτός θα αποδοθεί στο κοινό με τις αρχαιότητες να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σταθμού και να αναδεικνύονται εντός αυτού αποκαλύπτεται σε ένα εντυπωσιακό βίντεο.
      Το βίντεο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της επίσκεψης στον Σταθμό Βενιζέλου της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο και Νίκο Κουρέτα αντίστοιχα.
      Ο Σταθμός «Βενιζέλου» είναι ο τρίτος από τα βορειοδυτικά σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης και αναμένεται να εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες ημερησίως.
      Κατά την κατασκευή του, η αρχαιολογική ανασκαφή που προηγήθηκε αποκάλυψε τμήμα της πολεοδομικής οργάνωσης της Βυζαντινής πόλης σημαντικής αρχαιολογικής αξίας. Τα υφιστάμενα αρχαιολογικά ευρήματα θα επανατοποθετηθούν σχεδόν στο σύνολό τους δηλ σε ποσοστό περίπου 92%, οριζοντιογραφικά και υψομετρικά στην ίδια ακριβώς θέση που βρέθηκαν. Για να επιτευχθεί αυτό, η πλάκα του επιπέδου -1 τοποθετείται σε υψόμετρο χαμηλότερο από την συμβατικά προβλεπόμενη θέση της.
      Το κτήριο του Σταθμού αποτελείται από 4 κύρια επίπεδα:
      Επίπεδο Οδού (Επίπεδο 0)
      Ο Σταθμός έχει δύο ισοδύναμες προσβάσεις εκατέρωθεν της οδού Εγνατίας. Και οι δύο προσβάσεις κατασκευάζονται ως το επίπεδο -2, εξυπηρετώντας τον αρχαιολογικό χώρο και το επίπεδο διακίνησης επιβατών του μετρό. Μέρος των προσβάσεων παραμένει ανοικτό με κάλυψη γυάλινων στεγάστρων, ώστε να υπάρχει οπτική επαφή και φυσικός φωτισμός προς το επίπεδο -1 του αρχαιολογικού χώρου. Οι προσβάσεις διαθέτουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες ενώ η νότια διαθέτει και ανελκυστήρα.
      Επίπεδο Θέασης Αρχαιοτήτων (Μεσοπάτωμα)
      Το μεσοπάτωμα διαμορφώνεται στο χώρο των εισόδων στο ενδιάμεσο του ύψους μεταξύ της πλάκας οροφής του σταθμού και του αρχαιολογικού χώρου. Είναι προσβάσιμο από τις σταθερές κλίμακες και τον ανελκυστήρα. Το σύνολο του Μεσοπατώματος, επιφανείας περίπου 440τμ., λειτουργεί ως χώρος έκθεσης ευρημάτων και εισαγωγή στον διδακτικό τομέα με βιτρίνες εκθεμάτων, οθόνες προβολής, επιφάνειες επεξηγηματικών κειμένων κτλ.
      Στη στάθμη του μεσοπατώματος τοποθετείται διάδρομος που γεφυρώνει τη Βόρεια και Νότια Πρόσβαση του Σταθμού, εντός του αρχαιολογικού χώρου από μεταλλικό σκελετό αναρτημένο από την οροφή με επικάλυψη από υαλοπίνακες ασφαλείας, μια ελαφριά κατασκευή που επιτρέπει τη βέλτιστη θέαση των αρχαιοτήτων.
      Επίπεδο Αρχαιοτήτων (Επίπεδο -1)
      Στο επίπεδο αυτό που είναι προσβάσιμο από τις κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες των εισόδων καθώς και τον ανελκυστήρα, εκτίθενται οι ευρεθείσες αρχαιότητες σε άμεση γειτνίαση με την διαδρομή των επιβατών του μετρό. Στη νότια πρόσβαση δίνεται και η δυνατότητα εισόδου στον αρχαιολογικό χώρο εξασφαλίζοντας την άμεση και βιωματική εμπειρία αυτού.
      Στον χώρο και των δύο εισόδων σε αυτό το επίπεδο προβλέπεται επανατοποθέτηση αρχαιολογικών ευρημάτων από την μελλοντική ανασκαφή σε συνέχεια του υφιστάμενου αρχαιολογικού χώρου
      Επίπεδο Έκδοσης Εισιτηρίων – Κίνησης Επιβατών (Επίπεδο -2)
      Στο επίπεδο αυτό που είναι τυπικό των σταθμών της Θεσσαλονίκης, καταλήγουν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας των προσβάσεων από το επίπεδο οδού και ξεκινούν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας προς την αποβάθρα. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνονται οι χώροι και οι εγκαταστάσεις έκδοσης και επικύρωσης των εισιτηρίων, οι χώροι προσωπικού και μηχανολογικοί χώροι. Τέλος, διατίθεται χώρος 60τ.μ. στη Βόρεια Πρόσβαση και 80τ.μ. στη Νότια Πρόσβαση για την ανάδειξη αρχαιοτήτων και πληροφοριακού υλικού.
      Επίπεδο Ηλεκτρομηχανολογικών Χώρων (Η/Μ) (Επίπεδο -3)
      Στο επίπεδο αυτό τοποθετούνται όλες οι υπόλοιπες απαιτούμενες για τη λειτουργία του σταθμού Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις.
      Επίπεδο Αποβάθρας (Επίπεδο -4)
      Στο επίπεδο αυτό βρίσκεται η κεντρική αποβάθρα και εκατέρωθεν οι σιδηροτροχιές των συρμών προς τις δύο κατευθύνσεις. Από το Επίπεδο Αποβάθρας ξεκινούν τα δύο κλιμακοστάσια κινδύνου που βρίσκονται στα δύο άκρα του σταθμού.
      Δείτε τις φωτογραφίες της ρεαλιστικής απεικόνισης του σταθμού Βενιζέλου:





       

      By Engineer, in webTV, ,

      Τα εν εξελίξει έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου από την πτήση με drone του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Π.Α.
      ✔ Διαπλάτυνση της Λεωφ. Εθν. Μακαρίου με 2 ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση
      ✔ Υδραυλικά - αντιπλημμυρικά έργα
      ✔ Ανακατασκευή της γραμμής του τραμ
      ✔ Κατασκευή γέφυρας που συνδέει τη Λεωφ. Συγγρού (από Αθήνα) με τον χώρο
      της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου
      ✔ Κατασκευή γέφυρας πάνω από την Λεωφ. Εθν. Μακαρίου που εξυπηρετεί τον κλάδο
      από Πειραιά προς Γλυφάδα
      ✔ Κατασκευή γέφυρας στον ανισόπεδο κόμβο του Παλ. Φαλήρου με κατεύθυνση
      από Γλυφάδα προς Αθήνα και Πειραιά, ενώ η γέφυρα με κατεύθυνση από Αθήνα
      και Πειραιά προς Γλυφάδα παραδόθηκε χθες
      ✔ Ολοκληρώνεται άμεσα ο κλάδος της νέας παραλιακής προς Λαμία
      Ευχαριστούμε για τις λήψεις από το παραλιακό μέτωπο το προσωπικό του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας και τον κ. Κίμωνα Λογoθέτη, σύμβουλο οδικής ασφάλειας της Π.Α.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Οι εντυπωσιακές εργασίες των εναεριτών του ΑΔΜΗΕ στο δίκτυο Υψηλής Τάσης
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Η ιστορία του Πόρτο Καρράς
      H έκταση του Πόρτο Καρράς το 1963, όταν την πρωτοαγόρασε ο Γιάννης Καρράς. Ήταν το μακρινό 1963 όταν κατά τον εορτασμό των 1.000 χρόνων από τη δημιουργία της μοναστηριακής κοινότητας, ο μεγαλοεπιχειρηματίας Γιάννης Καρράς, αποφάσισε να επισκεφτεί το Άγιο Όρος σε μια κρουαζιέρα που θα πραγματοποιούσε μαζί με άλλους επιφανείς της εποχής Αθηναίους. Σε αυτή και εξαιτίας μιας καταιγίδας που ξέσπασε, αντίκρυσε για πρώτη φορά τον Τορωναίο κόλπο.   Το ηλιόλουστο τοπίο με τα τιρκουάζ νερά, τους καταπράσσινους λόγους και την λευκή άμμο κέντρησαν αμέσως το ενδιαφέρον του και τον ενέπνευσαν να οραματιστεί την ανέγερση ενός πολυτελούς, για την εποχή, resort. «Θα χτίσω ένα παλάτι εδώ για το οποίο θα μιλά όλη η χώρα» φέρεται να είπε για την παρθένα τότε, έκταση, μέρος της οποίας καλυπτόταν από βάλτους, οι παραλίες ήταν απρόσιτε, το δημόσιο οδικό δίκτυο σταματούσε χιλιόμετρα μακριά από αυτή, στη Γερακινή, ενώ το ηλεκτρικό ρεύμα και το δίκτυο ύδρευσης ήταν άγνωστες έννοιες. Το όραμα του ήταν να μετατρέψει αυτό το μέρος σε πολυτελές καταφύγιο ικανό να προσελκύσει το διεθνές jet set με την σφραγίδα της γνήσιας ελληνικής φιλοξενίας του.

      Το 1968 αγοράζει από την Μονή Αγίου Γρηγορίου του Αγίου Όρους τα 17.630 στρέμματα βαλτώδους έκτασης, πραγματοποιώντας την μεγαλύτερη εξαγορά έκτασης στην μέχρι τότε ιστορία της Χαλκιδικής. 
      Ακολουθούν τρία χρόνια προπαρασκευαστικών υποδομών, αποστράγγιση βάλτων, διάνοιξη δρόμων κλπ, έως ότου ξεκινήσει η κατασκευή της Βίλας Γαλήνη (Villa Galini) έκτασης 2.000 τετραγωνικών. Η Villa Galini σχεδιάστηκε από τον διάσημο έλληνα αρχιτέκτονα Κώστα Καψάμπελη κι αποτέλεσε lifestyle icon τόσο για την διακόσμησή της όσο και τους διάσημους καλεσμένους που μέσα στα χρόνια φιλοξένησε.

      Σκαρφαλωμένη σε έναν βράχο με απρόσκοπτη θέα, η βίλα αυτή συνδύαζε την παραδοσιακή αρχιτεκτονική με μοναστηριακά έπιπλα, σπάνια έργα τέχνης και αντίκες από όλη την Ευρώπη. Το σαλόνι της κοσμούσε το πιάνο της διεθνώς αναγνωρισμένης πιανίστριας, Τζίνας Μπαχάουερ, στενής φίλης του Γιάννη Καρρά ενώ ένα από τα μπάνια της είχε σχεδιάσει ο σουρεαλιστής ζωγράφος, Σαλβαντόρ Νταλί, ο οποίος επισκεπτόταν συχνά το θέρετρο επιλέγοντας πάντα το «κόκκινο δωμάτιο».
      Άλλωστε ο γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας από τα Καρδάμυλα της Χίου, Γιάννης Καρράς ήταν γνωστός κοσμοπολίτης. Οι επιχειρήσεις του είχαν έδρα στη Μεγάλη Βρετανία και παράρτημα στη Νέα Υόρκη και χαρακτηριζόταν από πολλούς ως πολυταξιδεμένος «bon viveur» της εποχής - τα καλοκαίρια ταξίδευε σε διάφορους προορισμούς με το σκάφος του το οποίο πλοηγούσε ο ίδιος, ενώ τους χειμώνες τους περνούσε στην Ελβετία.
      O διάσημος σουρεαλιστής ζωγράφος, Σαλβαντόρ Νταλί, στη βίλα Γαλήνη Η βίλα Γαλήνη βέβαια ήταν το πρώτο από τα διάφορα καταλύματα που οικοδομήθηκαν στο Πόρτο Καρράς. Το 1976 ανοίγει τις πόρτες του το συγκρότημα Village Inn (που τα τελευταία χρόνια μετονομάσθηκε σε Marina Village & Yacht Club), ενώ το ξενοδοχείο Meliton ανοίγει το 1979 και το ξενοδοχείο Sithonia το 1980.

      Τα σχέδια για το συγκρότημα τα οποία έφεραν την σφραγίδα του ιδρυτή της καλλιτεχνικής και αρχιτεκτονικής σχολής Bauhaus, Βάλτερ Γκρόπιους, περιλάμβαναν την δημιουργία ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, αθλητικών υποδομών, γήπεδων γκολφ, οινοποιείου και ελαιώνων, στάβλων ακόμα και γαλακτοκομικής φάρμας. Παρότι ο μεγάλος αρχιτέκτονας πέθανε πριν από την ολοκλήρωση του έργου οι απαλές και ουδέτερες χρωματικά καμπύλες του Meliton Hotel θεωρούνται «σήμα κατατεθέν» του Γκρόπιους  και μαζί με το Village Inn, το Villa Gallini και το Sithonia, έγιναν το έμβλημα της Χαλκιδικής και αποτέλεσαν πρότυπο για την ανάπτυξη άλλων ξενοδοχειακών μονάδων στην περιοχή.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι η μαρίνα του θέρετρου ήταν η πρώτη που δημιουργήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα και προέβλεπε τον ελιμενισμό σκαφών αναψυχής.

      Όσο για το γήπεδο του γκολφ, το οποίο γεννήθηκε από την αγάπη του Γιάννη Καρά για το ευγενές άθλημα , αποτέλεσε το πρώτο και μοναδικό για τη Βόρεια Ελλάδα γήπεδο γκολφ, στο οποίο έπαιξαν επιφανείς Αθηναίοι, μεταξύ των οποίων ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο πρεσβύτερος και ο Γεώργιος Ράλλης, ενώ φιλοξενήθηκαν και πολλοί αγώνες με διεθνώς αναγνωρισμένους αθλητές.
      Ως ένας από τους πρωτοπόρους του ελληνικού τουρισμού, ο εφοπλιστής οραματίστηκε κι ένα αυτόνομο θέρετρο του οποίου οι επισκέπτες θα μπορούσαν να ασχοληθούν με μια ποικιλία δραστηριοτήτων αναψυχής. Γι αυτό και οι παρεμβάσεις του στην περιοχή περιλάμβαναν την φύτευση 45.000 ελιών και την δημιουργία ενός εκ των μεγαλυτέρων αμπελώνων στη χώρα, ο οποίος εκτεινόταν σε περισσότερα από 4.750 στρέμματα.
      Ο εφοπλιστής άλλωστε ήθελε να κάνει το κρασί συνώνυμο της Ελλάδας στο εξωτερικό. Και θα έλεγε κανείς πως τα κατάφερε αφού πέρα από τα αμπέλια κατάφερε να δημιουργηθεί με την βοήθεια του «πατέρας» της σύγχρονης οινοποίησης, καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μπορντό, Εμίλ Πεϊνό (Emile Peynaud) οινοποιείο, σχολείο για μελλοντικούς παραγωγούς, αλλά και να παραχθούν ποικιλίες όπως η Μαλαγουζιά, οι οποίες απέσπασαν πολλά βραβεία και τοποθετήθηκαν μέχρι και στα ράφια του λονδρέζικου Harrods. Σήμερα οι οι λοφώδεις εκτάσεις της περιοχής δημιουργούν άριστες οικολογικές συνθήκες για τη καλλιέργεια 27 εκλεκτών ποικιλιών. Από το ασύρτικο, το αθήρι, τη μαλαγουζιά, το σοβινιόν μπλαν και το ροδίτη παράγονται λευκοί οίνοι. Μεταξύ των ερυθρών ποικιλιών κυριαρχούν το περίφημο λημνιό, το καμπερνέ σοβινιόν, το καμπερνέ φραν, το μερλό και το σιρά.

      To Πόρτο Καρράς μετατράπηκε για χρόνια σε ένα κοσμικό σύμβολο για το μοναδικό του design, την πρωτοποριακή (και διαχρονική) αρχιτεκτονική των ξενοδοχείων του, αλλά και για τους διάσημους επισκέπτες του. Με ελικόπτερο ή με ιδιωτικό σκάφος, το επισκέφτηκαν μέσα στα χρόνια πολιτικοί, μέλη βασιλικών οικογενειών και σπουδαίοι καλλιτέχνες, εξαπλώνοντας την φήμη του πολύ πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας. Μεταξύ των ηχηρών ονομάτων που πέρασαν τις διακοπές τους και βρήκαν «στην Χαλκιδική έναν παράδεισο επί γης» όπως τον χαρακτήριζαν, ήταν ο Τζον Κένεντι Τζούνιορ, ο Φρανσουά Μιτεράν, η Μισέλ Μόργκαν, ο σουρεαλιστής ζωγράφος Σαλβαντόρ Νταλί, ο Ρούντολφ Νουρέγιεφ και η Μαργκότ Φοντέιν, οι Ροκφέλερς, η Τζόαν Μπαέζ, η Φιόνα Φον Τίσεν, ο Βαλερί Ζισκάρ Ντεστένο, ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό, ο ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν, η βασίλισσα της Ολλανδίας Τζούλιανα και άλλοι.

      Στις απαρχές του 20ου αιώνα, το συγκρότημα περνά σε νέα χέρια και νέα εποχή όταν μέσω διαγωνισμού της Εθνικής Τράπεζας αποκτιέται από τον όμιλο της Τεχνικής Ολυμπιακής της οικογένειας Στέγγου. Στόχος του τότε προέδρου του, Κωνσταντίνου Στέγγου, ήταν να φέρει το Πόρτο Καρράς στην κορυφή της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς. Για το λόγο αυτό ανακαινίζει πλήρως το ξενοδοχειακό συγκρότημα ακολουθώντας τις προδιαγραφές των Green Hotels, ενώ προσθέτει στο δυναμικό του ένα σύγχρονο κέντρο θαλασσοθεραπείας καθώς κι ένα εργοστάσιο επεξεργασίας θαλασσινού νερού για την παραγωγή πόσιµου νερού, ακολουθώντας τις βασικές αρχές της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής.

      Το συγκρότημα παρέμεινε μέχρι και σήμερα στη λίστα με τους κορυφαίους πολυτελείς προορισμούς και μέχρι και σήμερα τα 17.630 στρέμματα του Πόρτο Καρράς περιλαμβάνουν τα ξενοδοχεία «Μελίτων» και «Σιθωνία», τις Βίλες «Γαλήνη» και «Καλύβα», τη μεγαλύτερη ιδιωτική μαρίνα στη Βόρεια Ελλάδα και από τις μεγαλύτερες στα Βαλκάνια, το οινοποιείο, τις αθλητικές εγκαταστάσεις γκολφ, καλαθοσφαίρισης, ποδοσφαίρου,ιππασίας, τέννις, ποδηλασίας, αναρρίχησης, θαλασσίων sports, το μεγαλύτερο κέντρο spa θαλασσοθεραπείας της νοτιοανατολικής Ευρώπης και το καζίνο.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Διάλεξη του καθηγητή του Ε.Μ.Π. Θεοδοσίου Π. Τάσιου, με θέμα: «Γεγονότα τεχνολογίας κατά τις περιπλανήσεις του Οδυσσέως» που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 90 χρόνια λειτουργίας της Βιβλιοθήκης του ΤΕΕ.
       
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Το τμήμα Ευαγγελισμός- Σκοτίνα του αυτοκινητόδρομου "Μαλιακός-Κλειδί" που εγκαινιάστηκε, αποτελεί έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο με 3 σήραγγες με ξεχωριστούς κλάδους ανά κατεύθυνση, μήκους 2 χλμ, 6 χλμ και 3 χλμ. Η σήραγγα 6 χλμ είναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
      Αναλυτικά για το έργο
      Πλαισιώνεται από την πρώτη Σήραγγα Τεμπών μήκους 2χλμ και την Σήραγγα Πλαταμώνα μήκους 3χλμ που διαθέτουν 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
      Η κάθε μία σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, με τον κάθε κλάδο να έχει διάμετρο 14,8 μέτρα, διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας 3,60 εκ και μια ΛΕΑ, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,5 μέτρα. Επίσης διαθέτει 2 κατακόρυφα φρεάτια και μια οριζόντια σήραγγα αερισμού/εκκαπνισμού.
      Κάθε κλάδος διαθέτει ανά 300 μέτρα έξοδο διαφυγής/διασυνδετήρια σήραγγα με τον διπλανό κλάδο, ενώ κάθε 900 μέτρα η διασυνδετήρια σήραγγα είναι κατάλληλη για τη διέλευση οχημάτων των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.
      Οι Σήραγγες έχουν υπερσύγχρονα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα: Συστήματα τελευταίας τεχνολογίας: Κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, Σύστημα ανίχνευσης συμβάντος εντός 15”, Σύστημα ανίχνευσης ύψους, καυσαερίων & ορατότητας, Σύστημα εξαερισμού & φωτισμού, Σύστημα πυρανίχνευσης/πυρόσβεσης, Σύστημα ακουστικής ενημέρωσης & ραδιοεπικοινωνίας, Σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγκαταστάσεων (SCADA), Τηλέφωνα εκτάκτου ανάγκης, Φωτεινή σηματοδότηση και πίνακες πληροφόρησης μεταβλητών μηνυμάτων.
      Τα υπόλοιπα ανοιχτά τμήματα έχουν συνολικό μήκος 14χλμ και έχουν επίσης 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας με στηθαίο ασφαλείας. Η απόσταση Ευαγγελισμός-Σκοτίνα θα διανύεται σε περίπου 15 λεπτά με ασφαλή, γρήγορα και άνετη οδήγηση και θα μειώνει τη χρονοαπόσταση κατά 25 λεπτά (κατά μέσο όρο η διέλευση απο τον παλιό δρόμο απαιτούσε 40 λεπτά).
      Πληροφορίες από: https://www.voria.gr/article/fiesta-sta-tempi-gia-na-egkeniasi-o-tsipras-tis-siranges-fotovid και http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/39884-egkainiastike-i-parakampsi-tempon-kai-platamona-pliris-aftokinitodromos-o-athina-thessaloniki
       
       
      Και για τους νοσταλγούς του παλαιού οδικού δικτύου μια πολύ ωραία παρουσίαση εδώ:

      By Engineer, in webTV, ,

      Ο Παρθενώνας είχε τον πλουσιότερο γλυπτό διάκοσμο από όλους τους αρχαίους ελληνικούς ναούς.
      Τη συναρπαστική ιστορία μερικών από τα πιο σημαντικά γλυπτά του παρουσιάζει η ταινία «Οι περιπέτειες των γλυπτών του Παρθενώνα στα νεότερα χρόνια» ξεκινώντας από τον πρώτο Ευρωπαίο περιηγητή που μελετά και σχεδιάζει τον Παρθενώνα το 1436, μέχρι και την καταβίβαση της τελευταίας μετόπης από το μνημείο το 2012 για να συντηρηθεί και να εκτεθεί στο Μουσείο Ακρόπολης.

      Η αφαίρεση της νότιας μετόπης 27 του Παρθενώνα από τα συνεργεία του Elgin. Ανυπόγραφη υδατογραφία του 1805, βασισμένη σε σχέδιο του Ε. Dodwell.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Οι εργασίες αποκατάστασης του Elizabeth Tower (Big Ben) του Λονδίνου, του εμβληματικού μνημείου στην καρδιά του παλατιού του Westminster. Η συντήρηση υπολογίζεται να κοστίσει 80 εκ. λίρες Αγγλίας και θα θωρακίσει το μνημείο για τον 21ο αιώνα.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Ένα εντυπωσιακό βίντεο διάρκειας περίπου πέντε λεπτών ανέβασε την Παρασκευή η ΠΑΕ ΑΕΚ, μέσω του οποίου παρουσιάζει την εξέλιξη των εργασιών στην «Αγια-Σοφιά»: από την ιστορική 27η Ιουλίου 2017, όταν έγινε ο αγιασμός και την επομένη η έναρξη των έργων, μέχρι σήμερα που οι κερκίδες έχουν «κλείσει» και η τοποθέτηση του στέγαστρου έχει ολοκληρωθεί.
      Το «making of» του νέου γηπέδου της Ένωσης δημοσιεύεται με την ευκαιρία της έναρξης της υπογειοποίησης, που αποτελεί και το τελευταίο μείζον έργο στην πορεία προς την αποπεράτωση.
      «Ένα έργο που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και έπρεπε να ξεπεράσει αμέτρητα εμπόδια παραμένει σταθερά σε τροχιά υλοποίησης. Με προσεκτικά και σταθερά βήματα. Μια αναδρομή σε όλες αυτές τις στιγμές που τις ζήσαμε ως μοναδικές, γιατί ήταν. Και το ταξίδι συνεχίζεται. Μέχρι την επιστροφή στη δική μας Ιθάκη...» αναφέρει το σχόλιο της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ που συνοδεύει το βίντεο.
      Παράλληλα, οι «κιτρινόμαυροι» ενημέρωσαν ότι το απόγευμα θα «ανεβεί» στους λογαριασμούς του συλλόγου στα social media το φωτογραφικό «making of» με περισσότερες από 500 ανέκδοτες φωτογραφίες, από τα εγκαίνια στο εργοτάξιο της Νέας Φιλαδέλφειας μέχρι σήμερα.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Τα πιο εντυπωσιακά, τεχνικά σύνθετα και με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο τεχνικά έργα στον κόσμο.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Καινούργιο ντοκιμαντέρ για την κλιματική αλλαγή έδωσε στη δημοσιότητα ο Μάικλ Μουρ: τo Planet of the Humans, σκηνοθετικό ντεμπούτο του Jeff Gibbs, εδώ και χρόνια συνεργάτη του Moore, θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο YouTube για τις επόμενες 30 μέρες.
      Το ντοκιμαντέρ, στο οποίο εκτελεστικός παραγωγός ήταν ο ίδιος ο Moore, δόθηκε στη δημοσιότητα χτες, παραμονή της σημερινής επετείου της Ημέρας της Γης.
      Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε να δοθεί ευρύτερη δημοσιότητα στο Planet of the Humans, αργότερα μέσα στη χρονιά, αλλά οι Moore και Gibbs αποφάσισαν να το παρουσιάσουν τώρα, μεσούσης της πανδημίας, ελπίζοντας ότι θα κάνουν τον κόσμο να σκεφτεί «τον ρόλο που οι άνθρωποι και η συμπεριφορά τους έπαιξαν στο εύθραυστο οικοσύστημά μας».
      Το ντοκιμαντέρ δεν εστιάζει απλά και μόνο στις καταστροφικές επιπτώσεις της αλλαγής του κλίματος, αλλά παρουσιάζει και μια κριτική θεώρηση των τρόπων με τους οποίους – σύμφωνα με την ανακοίνωση Τύπου – «το περιβαλλοντικό κίνημα έχασε τη μάχη, μέσω επιλογών που έγιναν με καλή θέληση αλλά αποδείχθηκαν καταστροφικές, συμπεριλαμβανομένης της πεποίθησης ότι τα ηλιακά πάνελ και οι ανεμογεννήτριες θα μας σώσουν, και με το να παραδοθεί στα επιχειρηματικά συμφέροντα της Wall Street».
      «Αγνοήσαμε τις προειδοποιήσεις και, αντιθέτως, διάφοροι αυτοαποκαλούμενοι ηγέτες μάς οδήγησαν μακριά από τις πραγματικές λύσεις που θα μπορούσαν να μας σώσουν» υπογραμμίζει, σε ανακοίνωση, ο Moore. «Αυτή η ταινία δεν χαρίζεται σε κανέναν και αποκαλύπτει την αλήθεια για το πώς μάς παραπλάνησαν στον αγώνα να σώσουμε τον πλανήτη, σε τέτοιο βαθμό που αν δεν ανακρούσουμε πρύμναν ακριβώς τώρα, γεγονότα σαν την τρέχουσα πανδημία θα γίνουν πολυάριθμα, καταστροφικά και ανυπέρβλητα. Η ενθαρρυντική εμπειρία αυτής της ταινίας είναι ότι, στην πραγματικότητα, έχουμε την ευφυΐα και τη θέληση να μην αφήσουμε να συμβεί αυτό – όμως, μόνον αν ξεκινήσουμε αμέσως μια καινούργια περιβαλλοντική εξέγερση» προσθέτει.
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Το πρώτο αμαξοστάσιο παγκοσμίως το οποίο διαμορφώνεται σε δύο επίπεδα διαφορετικού υψόμετρου μεταξύ τους.
      Δείτε την τεχνική και αρχιτεκτονική παρουσίαση του αμαξοστασίου του μετρό Θεσσαλονίκης.
      Η παρουσίαση έγινε στην εκδήλωση "Ποιοτικά Έργα στη Θεσσαλονίκη", από το περιοδικό ΚΤΙΡΙΟ.
      Ομιλητές: 
      - Πολυξένη Αντωνίου, Αρχιτέκτων Μηχ. Αττικό Μετρό
      - Λεωνίδας Κωτούλας, Πολιτικός Μηχ. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ
       

      By Engineer, in webTV, ,

      Ένα τετράτροχο ρομποτικό όχημα σχεδιασμένο για να μεταφέρει κατάλληλο εξοπλισμό εφαρμογής απολυμαντικών σκευασμάτων μέσω ψεκασμού, ανέλαβε να σχεδιάσει και να αναπτύξει το Εργαστήριο Συστημάτων Ελέγχου και Ρομποτικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.
      Το όχημα, θα μπορεί να αξιοποιηθεί στην υποβοήθηση και αυτοματοποίηση της διαδικασίας απολύμανσης εσωτερικών ή/και εξωτερικών χώρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνολογίες που ενσωματώνει το συγκεκριμένο πρωτότυπο μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και σε ψεκασμούς φυτοπροστασίας υπαίθριων ή θερμοκηπιακών καλλιεργειών, για την πληρέστερη κάλυψη των ιδιαίτερα αυξημένων, στις περιπτώσεις αυτές, απαιτήσεων προστασίας των εργαζομένων αλλά και επακριβούς δοσομέτρησης των εφαρμοζόμενων σκευασμάτων.
      Ειδικότερα:
      Μία από τις πολύπλευρες συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού είναι η κατακόρυφη αύξηση που σημειώνεται παγκοσμίως στη ζήτηση υπηρεσιών υγειονομικής απολύμανσης, καθώς εντείνονται και επεκτείνονται σημαντικά οι σχετικές απαιτήσεις σε δημόσιους, επαγγελματικούς, και ιδιωτικούς χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος, μαζικής συνάθροισης πολιτών, ή υποδομών που αφορούν στην παραγωγή, αποθήκευση και διανομή αγαθών. Οι σύγχρονες τεχνολογίες μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στο πεδίο αυτό με την εξέλιξη αποδοτικών και αξιόπιστων μεθόδων και εργαλείων, καθώς ένας σημαντικός αριθμός εταιριών και φορέων έρευνας και ανάπτυξης κινούνται ήδη προς την κατεύθυνση αυτή.
      Στο πλαίσιο αυτό, το Εργαστήριο Συστημάτων Ελέγχου και Ρομποτικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου ανέλαβε την πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ενός ρομποτικού συστήματος που θα μπορεί να αξιοποιηθεί στην υποβοήθηση και αυτοματοποίηση της διαδικασίας απολύμανσης εσωτερικών ή/και εξωτερικών χώρων.
      Πρόκειται για ένα τετράτροχο ρομποτικό όχημα σχεδιασμένο για να μεταφέρει κατάλληλο εξοπλισμό εφαρμογής απολυμαντικών σκευασμάτων μέσω ψεκασμού. Οι συμπαγείς διαστάσεις και το σύστημα διαφορικής οδήγησης του οχήματος επιτρέπουν την κίνησή του εντός εσωτερικών και εξωτερικών χώρων με υψηλό βαθμό ευελιξίας. Το αρχικό πρωτότυπο φέρει σύστημα ηλεκτρικού ψεκαστήρα με μονάδα εκνέφωσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ρύθμιση ροής. Το ακροφύσιο ψεκασμού εδράζεται σε ρομποτικό βραχίονα δύο περιστροφικών βαθμών ελευθερίας που επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της κατεύθυνσης του νέφους, με δυνατότητα προγραμματισμού των εκτελούμενων κινήσεων σάρωσης κατά τον ψεκασμό. Στη βασική του έκδοση, ο έλεγχος του ρομπότ γίνεται με σύστημα τηλεχειρισμού που περιλαμβάνει την ασύρματη μετάδοση εικόνας από κάμερα προσαρτημένη στην πλατφόρμα. Η μακριά εμβέλεια του συστήματος τηλεχειρισμού συντελεί στον σημαντικό περιορισμό της έκθεσης του χειριστή, αφενός στους δυνητικά επιβαρυμένους από παθογόνους παράγοντες χώρους, και αφετέρου στα εφαρμοζόμενα σκευάσματα απολύμανσης. Στις δυνατότητες του συστήματος περιλαμβάνεται επίσης η αυτόματη ρύθμιση της ροής του ψεκαστικού μίγματος σε συσχέτιση με την ταχύτητα κίνησης του οχήματος, προκειμένου για τη βελτιστοποίηση της κάλυψης και της χρησιμοποίησης των σκευασμάτων.
      Πέραν του τηλεχειρισμού, η επεκτάσιμη αρχιτεκτονική ελέγχου του οχήματος υποστηρίζει τον περαιτέρω εξοπλισμό του με σειρά αισθητήρων που επιτρέπουν την (μερικώς ή πλήρως) αυτόνομη κίνηση και λειτουργία του. Η δυνατότητα αυτή καθιστά εφικτή την ενσωμάτωση του ρομπότ σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των σχετικών διαδικασιών σε χώρους και υποδομές όπου απαιτείται τακτική και ιχνηλατίσιμη απολύμανση.
      Τέλος, επισημαίνεται ότι οι τεχνολογίες που ενσωματώνει το συγκεκριμένο πρωτότυπο μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και σε ψεκασμούς φυτοπροστασίας υπαίθριων ή θερμοκηπιακών καλλιεργειών, για την πληρέστερη κάλυψη των ιδιαίτερα αυξημένων, στις περιπτώσεις αυτές, απαιτήσεων προστασίας των εργαζομένων αλλά και επακριβούς δοσομέτρησης των εφαρμοζόμενων σκευασμάτων.
      Το Διατμηματικό Εργαστήριο Συστημάτων Ελέγχου και Ρομποτικής του ΕΛΜΕΠΑ αποτελεί σύμπραξη των Τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών και Μηχανολόγων Μηχανικών της Σχολής Μηχανικών. Το Εργαστήριο διαθέτει πολυετή τεχνογνωσία δραστηριοποιούμενο στους εξής τομείς: (α) Σχεδίαση και ανάπτυξη ρομποτικών και μηχατρονικών συστημάτων με έμφαση σε εφαρμογές στη βιομηχανική, αγροτική και μεταποιητική παραγωγή, (β) Θεωρητική μελέτη και πρακτική υλοποίηση συστημάτων αυτόματου ελέγχου, (γ) Σχεδίαση συστημάτων βιομηχανικού αυτοματισμού, απομακρυσμένου ελέγχου και τηλεμετρίας, και (δ) Έρευνα και ανάπτυξη προηγμένων και νοήμονων ρομποτικών συστημάτων σε τομείς όπως τα αυτόνομα επίγεια και εναέρια οχήματα, τα υποβρύχια ρομπότ, η γεωργία ακριβείας, τα ρομποτικά προσθετικά μέλη και οι μηχατρονικές διατάξεις για ιατρικές εφαρμογές. Το Εργαστήριο αποτελεί επίσης τον βασικό πυλώνα διοργάνωσης του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» του ΕΛΜΕΠΑ.
      Tης Κατερίνας Πολύζου


      Εικόνες από: https://www.efsyn.gr/efkriti/epistimi/240290_elmepa-dimioyrgise-rompotiko-ohima-psekasmoy-apolymansis

      By Engineer, in webTV, ,

      Η αισθητική των αρχιτεκτόνων φτάνει στην πραγματικότητα πέρα από τα κτήριά τους. Οι περισσότεροι επιλέγουν να τοποθετηθούν ακόμη και στο χαρτί με έναν πιο συναισθηματικό, στυλιζαρισμένο τρόπο εκφρασμένη με σκίτσα. Κάθε αρχιτέκτονας έχει το προσωπικό του στυλ και ύφος.
      Το ελεύθερο αρχιτεκτονικό σκίτσο είναι ο παραδοσιακός αλλά και πιο συνηθισμένος τρόπος για την παράσταση νέων αρχιτεκτονικών συνθέσεων ή προτάσεων οργανώσεως του χώρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρ’ όλη την μεγάλη ποικιλία των εικαστικών μέσων παραστάσεως (γραμμικό αρχιτεκτονικό σχέδιο, κατασκευή και φωτογράφιση προπλασμάτων, μηχανική σχεδίαση προοπτικών και αξονομετρικών σχεδίων με υπολογιστή συντεταγμένων), η δημιουργική σύλληψη του αρχιτεκτονικού εκφράζεται πηγαία, (σήμερα ακόμη όπως και στην αναγέννηση), με το ιδιόχειρο σκίτσο.
      Ρίξτε μια ματιά σε δέκα από τα αγαπημένα μας σκίτσα διάσημων αρχιτεκτόνων, συμπεριλαμβανομένου του Fallingwater του Frank Lloyd Wright και του Ludwig Mies van der Rohe για το σχεδιασμό ενός ιδιωτικού σπιτιού.
      Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Frank Gehry draw – Guggenheim Museum Bilbao Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Zaha Hadid – The Peak Leisure Club, Hong Kong.Photo: © 2018 Zaha Hadid   Πηγή εικόνας: www.dezeen.com 1560, Michelangelo Buonarroti, Porta Pia.Photo: © 2018. Photo Scala, Florence Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Ludwig Mies van der Rohe’s 1923 – Piet Mondrian.  Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Renzo Piano and Richard Rogers – Pompidou Centre.Photo: © Rogers Stirk Harbour + Partners Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Vladimir Tatlin, who was a pivotal figure in the Constructivism movement in Russia, drew this Monument to the Third International in 1920, but the structure was never built.Photo: Courtesy of the Museum of Modern Art, New York/Scala, Florence Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Ettore Sottsass’s Progetto di architettura monumentale per la conservazione delle memorie nazional-popolari, 1976, Bologna, Italy.Photo: © ADAGP, Paris and DACS, London Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Renzo Piano c,London’s Shard – 2004.Photo: Courtesy of Renzo Piano Πηγή εικόνας: www.dezeen.com Chamberlin, Powell and Bon – London’s Barbican Centre in 1970.Photo: Courtesy of John Maltby / RIBA Collections Πηγές: www.dezeen.com, www.blogeikastika.gr

      By Engineer, in webTV, ,

      Μια εξαιρετική 3D αναπαράσταση της Παλιάς Θεσσαλονίκης, μια οπτική σύγκριση του παλιού με το σήμερα.
       
      Πηγή: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/thessaloniki/palia-thessaloniki/3d-anaparastasi-tis-palaias-thessalonikis/

      By Engineer, in webTV, ,

      Εξαιρετικά κτίρια με τρούλους, εκλεκτικιστικού ρυθμού στην Θεσσαλονίκη
      Οι φωτογραφίες έχουν επιλεχθεί από τους φωτογράφους της ομάδας Thessaloniki Arts and Culture Photos και αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των δημιουργών, οι οποίοι τις υπογράφουν.
      Το εξαιρετικό αυτό υλικό έχει ληφθεί από το διαδίκτυο και αναδημοσιεύεται προκειμένου να γίνει γνωστό και στους επισκέπτες του www.e-archimedes.gr.
      Πηγή και περισσότερες πληροφορίες: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/
      451440074-Eclecticistic-Buildings-in-Salonica-Greece.pdf

      By Engineer, in webTV, ,

      Το "Σαντιάγο Μπερναμπέου" αλλάζει όψη και γίνεται πολύ πιο σύγχρονο και όμορφο, όπως άλλωστε επιτάσσουν οι καιροί. Το πρότζεκτ "Santiago Bernabeu 2.0" τίθεται σε εφαρμογή και όλοι περιμένουν να δουν τις αλλαγές στην ιστορική έδρα της "Βασίλισσας".
      Η Ρεάλ αναμένεται να πάρει δάνειο 520.000.000 ευρώ, το οποίο θα αποπληρωθεί σε 25 χρόνια. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχει υπολογιστεί πως η Ρεάλ θα πρέπει να πληρώνει 25.000.000 ευρώ για τα επόμενα 25 χρόνια με ένα επιτόκιο 3%, το οποίο είναι αρκετά ευνοϊκό. Τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και της αποπληρωμής του δανείου θα κάνει γνωστές ο ίδιος ο Φλορεντίνο Πέρεθ.
      Με τις νέες βελτιώσεις στο γήπεδο, αναμένονται επιπλέον έσοδα 150.000.000 ευρώ κάθε χρόνο κάτι που θα βοηθήσει τον σύλλογο να γίνει ο πρώτος που θα αυξήσει τα έσοδά του στο 1.000.000.000 ευρώ. Η ανακατασκευή θα προσφέρει στο "Santiago Bernabeu 2.0" τη δυνατότητα να έχει οροφή που ανοίγει και ένα νέο εξωτερικό περίβλημα.
      Το νέο γήπεδο θα είναι 12 μέτρα ψηλότερο, ενώ το εσωτερικό θα αλλάξει και θα είναι ψηφιακό, δίνοντας την δυνατότητα στο κοινό να συνδεθεί και να δει replay του αγώνα. Θα είναι ένα γήπεδο ικανό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του μεγαλύτερου ποδοσφαιρικού κλαμπ στον πλανήτη.
       
    Sign in to follow this  
  • ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.