-
-
674 ειδήσεις in this category
-
webTV
Οι μεταβλητές του σχεδιασμού για τον γεωμετρικό σχεδιασμό οδών:
-
webTV
Η Αττική και οι 4 και πλέον εκατομμύρια κάτοικοι της πίνουν νερό από 2 "πηγές" - υδραγωγεία αυτά του Μόρνου και της Υλίκης. Αξίζει να αναφερθεί πως το νερό της Αττικής θεωρείται από τα πιο ποιοτικά νερά δικτύου πόλεων στον κόσμο.
Αυτό που ελάχιστοι γνωρίζουν είναι το πραγματικά γιγαντιαίο έργο που χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί προκειμένου το νερό να φτάνει από τον Μόρνο έως την Αττική και για την ολοκλήρωση του χρειάστηκαν περισσότερα από 10 χρόνια.
Ο ταμιευτήρας του Μόρνου δημιουργήθηκε με την κατασκευή χωμάτινου φράγματος στην κοίτη του ποταμού Μόρνου, 7 χλμ. δυτικά του Λιδορικίου στο Νομό Φωκίδος. Το έργο άρχισε τον Μάιο του 1969 και ολοκληρώθηκε μετά από μια δεκαετία, το 1979, αλλά η κανονική λειτουργία του άρχισε το 1981. Το φράγμα του Μόρνου, ύψους 126 μέτρων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης και αποτελείται από αδιαπερατό αργιλικό πυρήνα. Το νερό φτάνει στην Αθήνα διαμέσου του υδραγωγείου του Μόρνου, του δεύτερου μεγαλύτερου υδραγωγείου στην Ευρώπη.
Το Up Stories για πρώτη φορά καταγράφει το πιο εντυπωσιακό κομμάτι του "δρόμου του νερού" ξεκινώντας έξω από τους Δελφούς και ακολουθώντας το έως και μετά την Αράχωβα σε ένα πραγματικά άκρως εντυπωσιακό "γαλάζιο φίδι" που τρυπάει ακόμα και ολόκληρα βουνά.
Το νερό ταξιδεύει για 188χλμ μέσω μίας σήραγγας, διασχιζει τους νομούς Φωκίδας, Βοιωτίας και Αττικής για να καταλήξει στις μονάδες επεξεργασίας νερού που βρίσκονται σε Αχαρναί, Γαλάτσι και Μάνδρα και από εκεί στο ποτήρι μας.
-
webTV
Ο καιρός αποτελεί έναν από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες με την μεγαλύτερη επίδραση στην εξάπλωση και τη συμπεριφορά των δασικών πυρκαγιών. Το επόμενο βίντεο συνοψίζει την πολύ σημαντική σχέση μεταξύ του καιρού και των δασικών πυρκαγιών. Απέχοντας ένα μήνα από την έναρξη της νέας αντιπυρικής περιόδου (01.05 - 31.10.2022), η καλύτερη κατανόηση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ της φωτιάς και του περιβάλλοντος της αποτελεί μονόδρομο για την καλύτερη προετοιμασία και την ενίσχυση της ετοιμότητας μας.
Το παραπάνω βίντεο αποτελεί παραδοτέο του ερευνητικού έργου FLAME που υλοποιείται στο Ινστιτούτο Ερευνών Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Αντικείμενο του έργου FLAME είναι η προώθηση της επιστημονικής γνώσης σχετικά με τις ακραίες πυρομετεωρολογικές συνθήκες και την ακραία συμπεριφορά των δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα, ώστε να ενισχυθεί η επίγνωση και η ετοιμότητα.
Το ερευνητικό έργο FLAME υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της Δράσης "2η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση των Μεταδιδακτορικών Ερευνητών/τριών (Αριθμός Έργου: 00559).
-
webTV
Το Up Stories σε συνεργασία με τη μονάδα meteo του Εθνικού Αστεροσκοπείου Aθηνών και την τεχνολογική υποστήριξη του Drone House κατέγραψε την θερμότερη και αμετάβλητη (οι θερμοκρασίες παρέμειναν αμετάβλητες και κατά τις απογευματινές ώρες) ημέρα του φετινού καλοκαιριού.
Από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήματα ήταν ο κυριολεκτικά φλεγόμενος αναβάτης δικύκλου στην Πλατεία Ομονοίας, με το όχημα να παρουσιάζει θερμοκρασία 104 βαθμών Κελσίου, όταν η μέση θερμοκρασία οδοστρώματος παρέμεινε στους 60° κατά μέσο όρο για σχεδόν 8 ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας.
Τα φυλάκια των τσολιάδων στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα που στις 7 το απόγευμα κατέγραψαν θερμοκρασία 70 βαθμών Κελσίου, καθώς και η δίψα για πράσινο και συντριβάνια που παρουσιάζει η πόλη των Αθηνών. Όπου συναντήσαμε δέντρα, συντριβάνια και πισίνες πέριξ τους δημιουργούνταν μικροκλίμα 15 βαθμών Κελσίου χαμηλότερο από την μέση θερμοκρασία της πόλης.
-
webTV
Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, Ο Μετροπόντικας κάνει εντυπωσιακή είσοδο στον υπό κατασκευή σταθμό Μετρό ΝΙΚΑΙΑ. Είναι ο τρίτος κατά σειρά σταθμός που μπήκε μετά την ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ και τον ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ. Επόμενη στάση του μετροπόντικα ο σταθμός ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ
Δείτε το video:
Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/videos/item/29991-video-%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%AC
-
webTV
Ο παράξενος, για πολλούς απόκοσμος και ανατριχιαστικός για άλλους απλά ενοχλητικός, ήχος που εκπέμπει η διάσημη γέφυρα του Σαν Φρανσίκο Golden Gate, έχει μετατραπεί σε «πονοκέφαλο» για τους εμπειρογνώμονες που προσπαθούν να ανακαλύψουν την «πηγή» του.
Ο ήχος, που ακούγεται μόνο τις θυελλώδεις μέρες, έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως «φυσαρμόνικα-φάντασμα» και από άλλους ως «ψαλμοδίες μοναχών». Κάποιοι επίσης βρήκαν το τραγούδι της γέφυρας «χαλαρωτικό», κάποιοι «ανατριχιαστικό» ή «αφόρητο» και μία γυναίκα το απέδωσε σε... «εξωγήινους».
-
webTV
Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της γαστρονομικό παράδεισο στο κέντρο της πόλης, σε μία εμβληματική Στοά που αλλάζει όψη και θα γίνει το κόσμημα της περιοχής. Ο λόγος, βέβαια, για τη Στοά Μοδιάνο που πλέον ανακοίνωσε επίσημα την ημερομηνία που θα ανοίξει πύλες για τον κόσμο και αυτή είναι η 1η του Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρει η Στοά Μοδιάνο «01.09.2022. Ανοίγουμε νέα σελίδα στην ιστορία, νέους δρόμους στη γαστρονομία, νέους ορίζοντες στη ζωή της Θεσσαλονίκης. Και σε αυτό το άνοιγμα, θέλεις να είσαι εκεί. Άνοιξε μαζί μας». Η αναγεννημένη Στοά Μοδιάνο υπενθυμίζεται πως αντλεί έμπνευση από τον συνδυασμό των ισπανικών «Μercadο San Miguel» (finger food και ελαφριά πιάτα με προϊόντα που θα πωλούνται εντός της) και «La Bogueria» (ακατέργαστα τρόφιμα) και έχει ως στόχο να ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις και την ανάγκη των καταναλωτών για εμπειρίες, στο πλαίσιο της λεγόμενης «experience economy».
Η νέα Στοά Μοδιάνο με σεβασμό στο ένδοξο παρελθόν του μνημείου που χτίστηκε το 1922, θα γίνει ένας «παράδεισος» για τους λάτρεις του φαγητού, με γεύσεις και προϊόντα από όλο τον κόσμο σε 75 συνολικά καταστήματα που έχουν γίνει ανάρπαστα.
Άλλωστε, περισσότεροι από 350 επιχειρηματίες, από τη Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές της βόρειας Ελλάδας και κάποιοι από την Αθήνα έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για μία θέση, από τις συνολικά 75, στη νέα αγορά «Μοδιάνο». Μάλιστα, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η ανακαινισμένη αγορά υπολογίζεται πως θα προσελκύσει τέσσερα εκατ. επισκέπτες/τουρίστες και καταναλωτές, οι οποίοι στην τριετία εκτιμάται ότι θα προσεγγίσουν τα επτά εκατομμύρια. Τα παραπάνω επισήμαναν η υπεύθυνη Επικοινωνίας του Ομίλου Φάις, Γεωργία Δώδου και ο επικεφαλής μηχανικός του έργου Δημήτρης Τριάντος
, στο πλαίσιο της περιπατητικής συνέντευξης που δόθηκε σήμερα, ενόψει του 16ου πολυσυνεδρίου Καινοτομίας & Ανάπτυξης, με θέμα τις «Προοπτικές του Αγροδιατροφικού Κλάδου».
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του έργου, στα μέσα Ιουνίου αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες στα κελύφη των καταστημάτων, προκειμένου στη συνέχεια να μπουν οι επιχειρήσεις - ενοικιαστές και να διαμορφώσουν τους χώρους τους, ενώ, όπως διευκρίνισε, για την επιλογή μεταξύ των υποψηφίων, βασικό προαπαιτούμενο αποτελεί να μην διαθέτουν άλλο κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αναφερόμενη στα χαρακτηριστικά των καταστημάτων που θα λειτουργούν εντός της νέας αγοράς Μοδιάνο, η κ. Δώδου επισήμανε ότι θα είναι επτά, οκτώ και δέκα τετραγωνικών μέτρων, αλλά όπως συμπλήρωσε θα δίνεται η δυνατότητα συνένωσης δύο, που όμως δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τα 20 τ.μ. Η αγορά, σύμφωνα με την ίδια, θα είναι εσωτερικά οργανωμένη σε γειτονιές, ανάλογα με τα είδη τροφίμων (κρέατα, ψαρικά και οπωρολαχανικά) αλλά και εθνικότητας (ελληνική, ιταλική ή ελβετική γωνιά). «Στόχος μας, δεν είναι μόνο να παραδώσουμε μια αγορά τροφίμων, αλλά ένα κέντρο πολιτισμού, στο οποίο θα διοργανώνονται εκδηλώσεις πολιτιστικές, μουσικές και γαστρονομικές», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Δώδου.
Η «Στοά Μοδιάνο» είναι μια σκεπαστή αγορά, που σχεδιάστηκε από τον Ελί Μοδιάνο, με σκοπό να στεγάσει την Κεντρική Αγορά Τροφίμων της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο το 1995 από το υπουργείο Πολιτισμού, καθώς αποτελεί «χαρακτηριστικό δείγμα κτιρίων Αγοράς με στοά».
Δείτε παρακάτω βίντεο με την ανάπλαση της Στοάς Μοδιάνο.
-
webTV
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωσης του νέου παραλιακού άξονα που κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας για τη σύνδεση των παραλίων των νομών Λάρισας και Μαγνησίας από το Ρακοπόταμο μέχρι το Κεραμίδι. Ο νέος άξονας αποτελείται από συνολικά 12 χιλιόμετρα, είναι συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
«Εξελίσσονται ομαλά οι εργασίες κατασκευής του νέου οδικού άξονα που συνδέει δυο νομούς, το Πήλιο με τον Κίσσαβο, τα παράλια της Λάρισας με τα παράλια της Μαγνησίας» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.«Οι εργασίες πραγματοποιούνται με σεβασμό στο περιβάλλον και το μοναδικό φυσικό κάλλος της περιοχής Σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας υλοποιούμε ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στην Θεσσαλία. Συνδέουμε τις ανθρώπινες κοινότητες με ασφάλεια και με τα έργα μας δημιουργούμε θέσεις εργασίας» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
Δείτε το βίντεο:
Στοιχεία του έργου
Προβλέπεται:
-Η κατασκευή κύριας οδού μήκους 12,10 χιλιομέτρων περίπου
-Η κατασκευή του ισόπεδου κόμβου Κεραμιδίου (μορφής «ταυ»)
-Η κατασκευή ισόπεδου κόμβου Σκλήθρου (μορφής «ταυ»)
-Η αποκατάσταση των αγροτικών και δασικών οδών που συμβάλλουν στην κύρια οδό καθώς και
-Η κατασκευή οπλισμένων επιχωμάτων και τοίχων αντιστήριξης
-
webTV
Tο Travelgreece ένα κανάλι στο youtube και στο facebook, δημιούργησε ένα εξαιρετικό βίντεο με τον Οδοντωτό από την πρόσφατη επίσκεψη στα Καλάβρυτα. Όπως σημειώνουν και συμφωνούμε φυσικά απόλυτα, ο Οδοντωτός δεν είναι απλώς το "τραινάκι".
Το φαράγγι του Βουραϊκού και ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων είναι μια μοναδική ατραξιόν της Ελλάδος.
Δείτε το:
https://www.youtube.com/watch?v=TAzHQod5g70
Πηγή: http://www.kalavrytanews.com/2017/03/travelgreece-odontotos.html#.WNvi6VR9yE0.facebook
-
webTV
Ο ουρανοξύστης είναι ύψους 498 μέτρων και θα ανεγερθεί σε ένα κενό οικόπεδο 1,2 στρεμμάτων στην 11η Λεωφόρο στο Μανχάταν ως απάντηση σε άνοιχτό αίτημα για προτάσεις από την πολιτεία.
Ονομάζεται “Affirmation Tower” και τα ανώτερα επίπεδα του βγαίνουν προς τα έξω ώστε να είναι πολύ μεγαλύτερα από τα κατώτερα επίπεδα του δίνοντάς του μια ανεστραμμένη εμφάνιση σε σχέση με τους διπλανούς παραδοσιακούς ουρανοξύστες. Θα περιλαμβάνει δυο ξενοδοχεία και γραφειακούς χώρους καθώς και ένα παγοδρόμιο.
Υπάρχουν σχέδια να στεγάσει τα κεντρικά γραφεία του υποκαταστήματος του NAACP μέσα στο κτίριο.
----
Εικόνες από https://newatlas.com/architecture/affirmation-tower-adjaye-associates/
-
webTV
Το ποδήλατο είναι ένας από τους πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης και στην Πολωνία ανέβασαν το επίπεδο ακόμα υψηλότερα κατασκευάζοντας και «πράσινους» ποδηλατόδρομους.
Η ειδική λωρίδα ποδηλάτων κοντά στο Lidzbark Warminski στο βορρά της χώρας δημιουργήθηκε από το Instytut Badań Technicznych από συνθετικό υλικό που μπορεί να «φορτίζεται» με το φως του ήλιου στη διάρκεια της ημέρας και στη συνέχεια να αυτοφωτίζεται για δέκα ώρες στη διάρκεια της νύχτας.
Δημιουργήθηκε από την κατασκευαστική εταιρεία ΤΡΑ Instytut Badan Technicznych στο Pruszkow και είναι ακόμα σε δοκιμαστική φάση. Η εταιρεία επέλεξε την πόλη του Olsztyn στην Περιφέρεια Masurian Lakes της Πολωνίας για να το δοκιμάσει, εν μέρει επειδή το τοπίο δημιουργούσε ένα ελκυστικό περιβάλλον.
«Η λάμψη που εκπέμπει είναι ένα πολύ ωραίο συμπλήρωμα στην όμορφη φύση της περιοχής με τις λίμνες, τους μικρούς λόφους και το ύπαιθρο». Οι υπάλληλοι πρόσθεσαν: «Αυτή τη στιγμή, είναι μόνο περίπου 100 μέτρα»
Ο εν λόγω ποδηλατόδρομος βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αλλά κρίνεται ως ιδέα πολλά υποσχόμενη.
---
https://www.facebook.com/watch/?ref=external&v=967048440089210
-
webTV
Μετά από τρία χρόνια ερευνών από μια ομάδα 450 ερευνητών από όλο τον κόσμο που επεξεργάστηκαν 2 εκ. δορυφορικές εικόνες προέκυψε ο πρώτος παγκόσμιος χάρτης κοραλλιογενών υφάλων.
Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ: https://www.weforum.org/agenda/2021/09/map-of-worlds-coral-reefs
-
webTV
Ο σταθμός Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης με τα αρχαία ευρήματα μετά την επανατοποθέτησή τους απεικονίζεται σε ένα εντυπωσιακό 3D βίντεο.
Η τελική μορφή του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης όταν αυτός θα αποδοθεί στο κοινό με τις αρχαιότητες να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σταθμού και να αναδεικνύονται εντός αυτού αποκαλύπτεται σε ένα εντυπωσιακό βίντεο.
Το βίντεο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της επίσκεψης στον Σταθμό Βενιζέλου της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο και Νίκο Κουρέτα αντίστοιχα.
Ο Σταθμός «Βενιζέλου» είναι ο τρίτος από τα βορειοδυτικά σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης και αναμένεται να εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες ημερησίως.
Κατά την κατασκευή του, η αρχαιολογική ανασκαφή που προηγήθηκε αποκάλυψε τμήμα της πολεοδομικής οργάνωσης της Βυζαντινής πόλης σημαντικής αρχαιολογικής αξίας. Τα υφιστάμενα αρχαιολογικά ευρήματα θα επανατοποθετηθούν σχεδόν στο σύνολό τους δηλ σε ποσοστό περίπου 92%, οριζοντιογραφικά και υψομετρικά στην ίδια ακριβώς θέση που βρέθηκαν. Για να επιτευχθεί αυτό, η πλάκα του επιπέδου -1 τοποθετείται σε υψόμετρο χαμηλότερο από την συμβατικά προβλεπόμενη θέση της.
Το κτήριο του Σταθμού αποτελείται από 4 κύρια επίπεδα:
Επίπεδο Οδού (Επίπεδο 0)
Ο Σταθμός έχει δύο ισοδύναμες προσβάσεις εκατέρωθεν της οδού Εγνατίας. Και οι δύο προσβάσεις κατασκευάζονται ως το επίπεδο -2, εξυπηρετώντας τον αρχαιολογικό χώρο και το επίπεδο διακίνησης επιβατών του μετρό. Μέρος των προσβάσεων παραμένει ανοικτό με κάλυψη γυάλινων στεγάστρων, ώστε να υπάρχει οπτική επαφή και φυσικός φωτισμός προς το επίπεδο -1 του αρχαιολογικού χώρου. Οι προσβάσεις διαθέτουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες ενώ η νότια διαθέτει και ανελκυστήρα.
Επίπεδο Θέασης Αρχαιοτήτων (Μεσοπάτωμα)
Το μεσοπάτωμα διαμορφώνεται στο χώρο των εισόδων στο ενδιάμεσο του ύψους μεταξύ της πλάκας οροφής του σταθμού και του αρχαιολογικού χώρου. Είναι προσβάσιμο από τις σταθερές κλίμακες και τον ανελκυστήρα. Το σύνολο του Μεσοπατώματος, επιφανείας περίπου 440τμ., λειτουργεί ως χώρος έκθεσης ευρημάτων και εισαγωγή στον διδακτικό τομέα με βιτρίνες εκθεμάτων, οθόνες προβολής, επιφάνειες επεξηγηματικών κειμένων κτλ.
Στη στάθμη του μεσοπατώματος τοποθετείται διάδρομος που γεφυρώνει τη Βόρεια και Νότια Πρόσβαση του Σταθμού, εντός του αρχαιολογικού χώρου από μεταλλικό σκελετό αναρτημένο από την οροφή με επικάλυψη από υαλοπίνακες ασφαλείας, μια ελαφριά κατασκευή που επιτρέπει τη βέλτιστη θέαση των αρχαιοτήτων.
Επίπεδο Αρχαιοτήτων (Επίπεδο -1)
Στο επίπεδο αυτό που είναι προσβάσιμο από τις κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες των εισόδων καθώς και τον ανελκυστήρα, εκτίθενται οι ευρεθείσες αρχαιότητες σε άμεση γειτνίαση με την διαδρομή των επιβατών του μετρό. Στη νότια πρόσβαση δίνεται και η δυνατότητα εισόδου στον αρχαιολογικό χώρο εξασφαλίζοντας την άμεση και βιωματική εμπειρία αυτού.
Στον χώρο και των δύο εισόδων σε αυτό το επίπεδο προβλέπεται επανατοποθέτηση αρχαιολογικών ευρημάτων από την μελλοντική ανασκαφή σε συνέχεια του υφιστάμενου αρχαιολογικού χώρου
Επίπεδο Έκδοσης Εισιτηρίων – Κίνησης Επιβατών (Επίπεδο -2)
Στο επίπεδο αυτό που είναι τυπικό των σταθμών της Θεσσαλονίκης, καταλήγουν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας των προσβάσεων από το επίπεδο οδού και ξεκινούν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας προς την αποβάθρα. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνονται οι χώροι και οι εγκαταστάσεις έκδοσης και επικύρωσης των εισιτηρίων, οι χώροι προσωπικού και μηχανολογικοί χώροι. Τέλος, διατίθεται χώρος 60τ.μ. στη Βόρεια Πρόσβαση και 80τ.μ. στη Νότια Πρόσβαση για την ανάδειξη αρχαιοτήτων και πληροφοριακού υλικού.
Επίπεδο Ηλεκτρομηχανολογικών Χώρων (Η/Μ) (Επίπεδο -3)
Στο επίπεδο αυτό τοποθετούνται όλες οι υπόλοιπες απαιτούμενες για τη λειτουργία του σταθμού Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις.
Επίπεδο Αποβάθρας (Επίπεδο -4)
Στο επίπεδο αυτό βρίσκεται η κεντρική αποβάθρα και εκατέρωθεν οι σιδηροτροχιές των συρμών προς τις δύο κατευθύνσεις. Από το Επίπεδο Αποβάθρας ξεκινούν τα δύο κλιμακοστάσια κινδύνου που βρίσκονται στα δύο άκρα του σταθμού.
Δείτε τις φωτογραφίες της ρεαλιστικής απεικόνισης του σταθμού Βενιζέλου:
-
webTV
Σε αυτό το βίντεο εξηγούμε από τι αποτελούνται τα αυτόνομα φωτοβολταϊκά και σχεδιάζουμε βήμα-βήμα ένα μικρό αυτόνομο σύστημα για ένα προσωρινό, καλοκαιρινό κατάλυμα.
-
webTV
Παρακολουθήστε σε βίντεο μία προσπάθεια απόδοσης του τύμβου της Αμφίπολης σε τρισδιάστατη απεικόνιση.
Δείτε την παρουσίαση:
Δείτε επίσης ένα 3D από την Greektoys.org εδώ: https://sketchfab.com/models/dfe1cfa036614fdb81ac11245566cbbd
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%82#ixzz3GKhK8US1
Δείτε όλες τις playlist του Michanikos.gr webTV εδώ: https://www.youtube.com/channel/UCNqQHX1CL923wiTHhW_bLZw/playlists
-
webTV
Ένας φάρος ηλικίας 120 ετών, στη νοτιοδυτική Δανία, τοποθετήθηκε πάνω σε ράγες και μεταφέρθηκε από το σημείο που είχε ανεγερθεί ώστε να σωθεί από την υποχώρηση του εδάφους.
Όταν ο φάρος Rubjerg Knude χτίστηκε το 1900, απείχε περίπου 200 μέτρα από την χείλος του γκρεμού στην απόκρημνη ακτή της Γιουτλάνδης.
Μέχρι και πριν τη μεταφορά του η απόσταση αυτή είχε μειωθεί στα έξι μέτρα.
Ο δήμαρχος της περιοχής, Arne Boelt, ανέφερε ότι πολλά μπορούσαν να πάνε λάθος κατά τη μεταφορά του φάρου, που έχει βάρος 1000 τόνων και βρίσκεται σε έναν γκρεμό ύψους 200 μέτρων από το επίπεδο της θάλασσας. «Αλλά άξιζε το ρίσκο. Η εναλλακτική θα ήταν η αποσυναρμολόγησή του», πρόσθεσε. Η επιχείρηση διήρκεσε δέκα ώρες. Ο φάρος μετακινήθηκε με ταχύτητα οχτώ μέτρων ανά ώρα.
Η Lea Wermelin, η 35χρονη υπουργός Περιβάλλοντος της Δανίας χαρακτήρισε τον λευκό φάρο ως «εθνικό θησαυρό» ώστε να εξηγήσει γιατί το υπουργείο της ξόδεψε πέντε εκατομμύρια κορώνες, περίπου 670.000 ευρώ για τη διάσωσή του. Στα έξοδα αυτά συνέβαλε και η πόλη του Hjoerring.
Ο φάρος σταμάτησε να λειτουργεί το 1968 και μετατράπηκε σε μουσείο που περιλάμβανε και ένα έκθεμα για τη μάχη του κτιρίου ενάντια στο έδαφος που υποχωρούσε. Το μουσείο έκλεισε ωστόσο καθώς η άμμος κάλυψε τα δύο βοηθητικά κτίρια. Ο φάρος, ωστόσο, εξακολουθεί να προσελκύει 250.000 επισκέπτες τον χρόνο.
Η περιοχή είναι γνωστή για το αμμώδες έδαφος και την ακτογραμμή που διαβρώνεται. Το 2008 μία εκκλησία αποσυναρμολογήθηκε ώστε να μην βρεθεί στον γκρεμό. Η εκκλησία είχε χτιστεί το 1250 και εκεί είχαν γυριστεί σκηνές της ταινίας "Η Γιορτή της Μπαμπέτ". Το 1987 "Η Γιορτή της Μπαμπέτ" έγινε η πρώτη δανέζικη ταινία που κέρδισε το όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας.
Με πληροφορίες από Reuters
Πηγή: www.lifo.gr
-
webTV
Ο φετινός χειμώνας (τρίμηνο Δεκεμβρίου 2019-Φεβρουαρίου 2020) ήταν με διαφορά ο πιο θερμός στην Ευρώπη από το 1855, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή υπηρεσία Copernicus Climate Change Service.
Η μέση θερμοκρασία τριμήνου ήταν 1,4 βαθμοί Κελσίου πάνω από το προηγούμενο ρεκόρ θερμοκρασίας χειμώνα, που είχε καταγραφεί το 2015-16. Ο φετινός χειμώνας ήταν επίσης 3,4 βαθμούς πιο θερμός από το μέσο όρο της περιόδου 1981-2010.
Παγκοσμίως, το 2019 υπήρξε το δεύτερο πιο ζεστό έτος στα μετεωρολογικά χρονικά, ενώ τόσο η τελευταία πενταετία όσο και η τελευταία δεκαετία ήσαν οι θερμότερες των τελευταίων 150 ετών.
Ο Φεβρουάριος του 2020 ήταν ο δεύτερος θερμότερος Φεβρουάριος στα χρονικά τόσο στην Ευρώπη, όσο και σε όλη τη Γη. Οι θερμοκρασίες του περασμένου μήνα ήσαν σχεδόν σε όλη την Ευρώπη πάνω από το μέσο όρο της περιόδου 1981-2010 γι' αυτό τον μήνα. Ο πιο ζεστός Φεβρουάριος ήταν εκείνος του 2016 (μόλις 0,1 βαθμό πάνω από τον φετινό Φεβρουάριο).
Το δωδεκάμηνο Μαρτίου 2019-Φεβρουαρίου 2020 υπήρξε 0,64 βαθμούς πιο ζεστό από το μέσο όρο 1981-2010.
-
webTV
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πολύ μεγάλο έργο προστασίας της όδευσης του αρχαίου Δίολκου, στην περιοχή της Ποσειδωνίας, δυτικά της διώρυγας της Κορίνθου, προϋπολογισμού 2.100.000 ευρώ.
Πρόκειται για την αρχαία λιθόστρωτη οδό πάνω στην οποία σύρονταν κατά την αρχαιότητα από δούλους τα πλοία από τον Κορινθιακό στον Σαρωνικό κόλπο.
Ο αρχαίος Δίολκος, ένα από τα σημαντικότερα έργα μηχανικής των αρχαίων Ελλήνων, ένωνε τα δύο μεγάλα λιμάνια της αρχαιότητας, τις Κεχρεές στον Σαρωνικό και το Λέχαιον στον Κορινθιακό κόλπο, προκειμένου να αποφεύγεται ο μακρύς και επικίνδυνος περίπλους της Πελοποννήσου, κυρίως από το πέρασμα των πολυτάραχων ακρωτηρίων Μαλέα και Ταινάρου.
Πρόκειται για ένα τεχνολογικό θαύμα της προκλασικής περιόδου και την πρώτη συστηματική προσπάθεια μεταφοράς εμπορευμάτων και πολεμικών πλοίων από το Σαρωνικό προς τον Κορινθιακό κόλπο, και αντίστροφα.
Ο/Η Δίολκος δεν ακολουθούσε ευθεία γραμμή. Είχε στροφές, επειδή το έδαφος παρουσιάζει αρκετή κλίση, με υψόμετρο μέχρι 90 μέτρα περίπου, οπότε θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη η μεταφορά των πλοίων. Τα εμπορικά πλοία δεν μεταφέρονταν φορτωμένα, αλλά άφηναν τα εμπορεύματά τους στις Κεγχρεές ή το Λέχαιον.
Οι αρχαίοι συγγραφείς δεν άφησαν επαρκείς πληροφορίες για το τόσο μεγάλης σημασίας τεχνικό αυτό έργο. Η κατασκευή του τοποθετείται στα τέλη του 7ου αι. π.Χ. ή στις αρχές του 6ου αι. π.Χ. Η ιδέα της κατασκευής του αποδίδεται στον τύραννο της Κορίνθου, Περίανδρο, η διακυβέρνηση του οποίου χαρακτηρίζεται ως περίοδος μεγάλης οικονομικής και καλλιτεχνικής άνθησης για την Κόρινθο.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών αναβαθμίζεται σημαντικά η ευρύτερη περιοχή της Ποσειδωνίας και αναμένεται να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών και τουριστών που θα θέλουν να θαυμάσουν αυτό το σπουδαίο επίτευγμα της αρχαιότητας.
-
webTV
Η ηλεκτρονική υπηρεσία απογραφής ιδιωτικών οικοδομοτεχνικών έργων παρέχει τη δυνατότητα στον κύριο του έργου ή εργολάβο με αντιπαροχή (φυσικά και νομικά πρόσωπα) να πραγματοποιήσει αυτοματοποιημένα την απογραφή του οικοδομοτεχνικού έργου, χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία του σε Τοπική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ.
Η ηλεκτρονική διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:
Καταχώρηση/άντληση στοιχείων των υπευθύνων, Καταχώρηση στοιχείων εκτέλεσης και τεχνικών στοιχείων του έργου (πίνακες Ι ή/και ΙΙ ή/και ΙΙΙ), Υποβολή απαιτούμενων δικαιολογητικών (επισύναψη σε μορφή ηλεκτρονικού αρχείου), Ηλεκτρονική αποδοχή της απογραφής από όλους τους συνιδιοκτήτες του έργου, Απόδοση Αριθμού Μητρώου Οικοδομοτεχνικού Έργου (Α.Μ.Ο.Ε.) και ταυτοτήτων πληρωμής τρεχουσών εισφορών για τον e-Ε.Φ.Κ.Α. και το Τ.Ε.Κ.Α., Έκδοση (με δυνατότητα αποθήκευσης/εκτύπωσης) των κάτωθι εντύπων: «Έντυπο Απόδοσης Αριθμού Μητρώου Οικοδομοτεχνικού Έργου/Α.Μ.Ο.Ε.» «Σημείωμα για Ημέρες Εργασίας Έργου» «Προσωρινό Γραμμάτιο Είσπραξης» με RF πληρωμής της προκαταβολής «Σημείωμα Κατάθεσης Εισφορών για Έκδοση Οικοδομικής Άδειας». Δείτε ένα αναλυτικό βίντεο οδηγιών με την διαδικασία βήμα-βήμα:
Εγκύκλιος 33/2023: Νέα Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απογραφής Ιδιωτικών Οικοδομοτεχνικών Έργων Οδηγίες χρήσης Είσοδος στην υπηρεσία από εδώ: https://apps.e-efka.gov.gr/ePrivateConstructions -
webTV
Υλικό του σεμιναρίου με θέμα "Χρήσεις Γής - Αρτιότητες Γηπέδων - Ισχύς οικοδιμικών αδειών" που διοργάνωσε το ΤΕΕ-ΤΑΚ.
Ο οδηγός περιλαμβάνει συνοπτικά:
Θεματική αναφορά – Χρήσιμα Νομοθετήματα για συχνά αναφερόμενες χρήσεις
α. Internet cafe
β. Καφετέριες
γ. Διεξαγωγή τυχερών - ψυχαγωγικών παιγνίων
δ. Υπεραγορές – Πολυκαταστήματα – Εμπορικά κέντρα
ε. Βιομηχανικά κτήρια
στ. Επαγγελματικά Εργαστήρια χαμηλής όχλησης
ζ. Αποθήκευση φιαλών υγραερίου
η. Logistics - Εφοδιαστική
θ. Συνεργεία συνήθων οχημάτων
ι. Συνεργεία βαρέων οχημάτων
ια. Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ιβ. Χρήσεις υγείας
ιγ. Τουριστικά καταλύματα – Ξενοδοχεία εκτός Σχεδίου Πόλεων – Οικισμών
ιδ. Κτηνοτροφικές Εγκαταστάσεις
Οικισμοί
α. Οριοθετημένοι οικισμοί
β. Μη οριοθετημένοι Οικισμοί
γ. Παραδοσιακοί Οικισμοί
Κατεβάστε τον οδηγό από εδώ: https://www.teetak.gr/images/stories/anakoinwseis/2021/2021-05_landuse_notes.pdf
Δείτε video από την εκδήλωση:
https://youtu.be/4kxGjSkK74c
ή από εδώ:
https://www.facebook.com/watch/live/?v=470463767571986&ref=watch_permalink
-
webTV
Στα τέλη του ερχόμενου Μαρτίου αλλάζει παντελώς ο οδικός χάρτης της χώρας, καθώς δίνεται στην κυκλοφορία το τελευταίο και πλέον δύσκολο, τμήμα της εθνικής οδού, αυτό που παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών και φθάνει στη Σκοτίνα.
Πρόκειται για τα πλέον …μπαρουτοκαπνισμένα 25 χιλιόμετρα που κατασκευάστηκαν ποτέ στη χώρα μας, αφού το έργο (που ξεκίνησε το 2004), προ τεσσάρων ετών βρίσκονταν ένα βήμα πριν την εγκατάλειψη.
Εν τέλει η χρυσή τομή βρέθηκε και με συνολικό κόστος κοντά στο 1,1 δις ευρώ, θα παραδοθεί σε λιγότερο από δύο μήνες στην κυκλοφορία.
Το onlarissa.gr σας παρουσιάζει σήμερα πρώτο και αποκλειστικά, ένα βίντεο – οδοιπορικό στις τρεις νέες σήραγγες και στις εν εξελίξει εργασίες στο υπόλοιπο οδικό τμήμα, δίνοντας παράλληλα και μία σαφή εικόνα για το χρόνο που θα χρειάζεται κανείς για να μετακινηθεί από τον Ευαγγελισμό, έως και τη Σκοτίνα.
Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2017/02/10/apoklistiko-vinteo-taxidepsame-proti-mesa-apo-tis-nees-siranges-ton-tempon/
-
-
-
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
-
- 0 comments
- 1.157 views
-
- Added by Engineer
-
- 0 comments
- 756 views
-
- Added by Engineer
-
- 0 comments
- 697 views
-
- Updated by Engineer
-
- 0 comments
- 669 views
-
- Added by Engineer
-
- 0 comments
- 664 views
-
- Added by Engineer
-
- 0 comments
- 659 views
-
- Added by Engineer
-
- 0 comments
- 655 views
-
- Added by Engineer
-
- 1 comment
- 646 views
-
- Updated by Engineer
-
-
-


mob.png)








