Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πανελλήνιες εξετάσεις και επιδείνωση της θέσης των Μηχανικών


Recommended Posts

Aνοιγω αυτο το θεμα με αφορμη τα φετινα τεκταινομενα στις πανελληνιες εξετασεις.Περα απο το αρκετα ευκολο θεμα στην εκθεση,ηρθαν οι ανακοινωσεις του γ.γ παιδειας ο οποιος εντελως κυνικα παραδεχτηκε πως φετος το υπουργειο εχει δωσει εντολες στην υπηρεσια εξετασεων να μπουν ευκολα ("οχι πολυ δυσκολα" οπως ειπε) θεματα.

 

Ο λογος προφανης: Να γραψουν ευκολα ολοι οι μαθητες,ακομα και οι εντελως αδιαβαστοι, να πιασουν ευκολα την βαση του 10 οσο περισσοτεροι γινεται, και να γεμισουν τα περιφερειακα ΤΕΙ με σπουδαστες.Ετσι με προφανη σκοπο να υπαρχει πελατεια στα σουβλατζιδικα,τις καφετεριες και στα δυαρακια (και να μεινουν ικανοποιημενοι οι ιδιοκτητες), ακολουθειται η λογικη του "μπατε σκυλοι αλεστε".

 

Ετσι,μαθητες χαμηλου ακαδημαικου επιπεδου,θα μπουν σε ενα ΤΕΙ της επαρχιας, και κατοπιν θα αρχισουν ολα τα ωραια περι "ἁνωτατοποιησης","ισοτιμησης" και "ἑξισωσης" με τα ΑΕΙ,δινοντας εκρηκτικες διαστασεις στο προβλημα της ανεργιας και της υποαπασχολησης των πτυχιουχων ΑΕΙ,αλλα κυριως των διπλωματουχων αφου τα περισσοτερα χαμηλοβαθμα ΤΕΙ βρισκονται στον τεχνικο κλαδο.

 

Ανησυχω πολυ παιδια,αφου βλεπω πως οσο περναει ο καιρος ειναι ολο και πιο πιθανον να οδηγηθουμε οι μηχανικοι σε μειωση μισθων και σε υποαπασχοληση,αφου πλεον τα ποταμια ΤΕΙτζηδων που θα κατακλεισουν την αγορα θα υποβαθμισουν την ποιοτητα του επαγγελματος μας.

 

Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 54
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και αφου κλειδωθηκε το θεμα για το προσχεδιο για τα δικαιωματα των αποφοιτων Τ.Ε.Ι ειπανε οι συναδελφοι μηχανικοι ΑΕΙ να ξεκινησουν μια νεα διαμαχη με αυτους των ΤΕΙ..

 

Παιδια ελεος εξαντληθηκε το θεμα..

 

Δηλαδη τι ψαχνουμε να βρουμε τωρα??Οτι για ολα φταινε τα ΤΕΙ??

 

Ρε thodori1982 ανησυχεις για αυτους που θα μπουν στα ΤΕΙ χωρις να το αξιζουν..

 

Δηλαδη τα 19αρια που θα πεσουν βροχη και θα περασουν μαθητες που λογο ευκολιας θεματων τα γραψαν και θα περασουν σε κανα πολυτεχνειο, αυτοι θα το αξιζουν??

 

Τι καθομαστε και λεμε τωρα δηλαδη?

 

Ας κοιταξουμε λεω γω καλυτερα τα ποταμια που ερχονται απο Ευρωπη καθε χρονο που ειναι πιο "χειμαρωδη" και "επικινδυνα" και ας αφησουμε πια αυτα τα ΤΕΙ..

 

Ελεος δηλαδη..

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνεστε βέβαια ότι δεν μπορώ να μην παρέμβω στην τοποθέτηση του αγαπητού συναδέλφου thofori. Διότι δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που μερικοί (μαζί και εσυ φίλε thodori) επιμένουν να θεωρούν έτσι αυθαίρετα ότι στα ΤΕΙ θα μπουν "χαμηλού ακαδημαϊκού επιπέδου" μαθητές, και θα βγουν χαμηλού επιπέδου μηχανικοί που θα σόνι και καλά θα υποβαθμίσουν το επαγγελμα και άλλα τέτοια.

 

Ενημερώνω ξανά πως άσχετοι βγαίνουν και απο ΤΕΙ και από ΑΕΙ. Ο απόφοιτος μηχανολόγος μηχανικός του ΕΜΠ που δεν εχει πάρει την ενεργειακή ροή αδυνατεί πλήρως να κάνει μια στοιχειώδη μελέτη κλιματισμού, ύδρευσης και πυρόσβεσης απλού κτιρίου. Επίσης του είναι αδύνατον να επιβλέψει έργο αφου δεν μπορεί να ξεχωρίσει ένα καλώδιο ΝΥΜ 3χ1,5 από ένα ΝΥΜ 3χ2,5. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για αποφοίτους ΤΕΙ. Θα μου πειτε ότι εχει τις βάσεις.. εε τις βάσεις τις έχει και ένας μηχανικός ΤΕΙ και προς απόδειξην αυτού μπορείτε να μπείτε στο e-class (δίκτυο ΑΕΙ-ΤΕΙ) και να δείτε και τις σημειώσεις και τα προγράμματα σπουδών σε διάφορα ΤΕΙ.

 

Επιτέλους ας δούμε την αλήθεια. Στις σχολές πέρνει κανείς τα πρώτα εφόδια, δεν βγαίνει σοφός. Το πολυτεχνείο ΔΕΝ ειναι σχολή παραγωγής πάνσοφων και πεφωτισμένων μηχανικών που όλοι μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν μιλάνε... Αν αυτή η άποψη πλασάρεται στα πολυτεχνεία δια μέσω της τεχνικής πλύσεως εγκεφάλου (και ξέρω πως ισχύει αυτό), δεν σημαίνει ότι ο τεχνικός κόσμος και η κοινωνία ειναι υποχρεωμένοι να (παρ)ακολουθήσουν αυτό το παραλλήρημα μεγαλομανίας από το οποίο πάσχει σύσσωμο το ΤΕΕ και αρκετοί διπλωματούχοι (κυρίως οι πιο άσχετοι).

 

Είναι προφανές ότι : Αντί ο διπλωματούχος να αποδείξει ότι ειναι καλός μηχανικός με γνώσεις και αντίληψη, προσπαθεί να (απο)δειξει την "ανωτερότητά του" υποβαθμίζοντας και συκοφαντώντας το συνάδελφο του από τα ΤΕΙ με όποιο τρόπο μπορεί. Αυτό άλλωστε κάνει και το ΤΕΕ χρόνια τώρα.

 

Το αν υπάρχει ανεργία και υποαπασχόληση δεν σημαίνει ότι γιαυτό φταίνε οι μηχανικοί των ΤΕΙ. Ούτε σημαίνει ότι με πρόσχημα την ανεργία δεν πρέπει να έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα που δικαιούνται και έχουν όλοι οι ισότιμοι με αυτούς συνάδελφοί τους στην Ε.Ε. Αυτές είναι λογικές που ανήκουν στη φασίζουσα, αλλαζονική και άκρως συντεχνιακή νοοτροπία του ΤΕΕ.

 

Να κλείσω με αυτό. Η κουλτούρα "εμείς οι παντογνώστες μηχανικοί" και "εσείς οι ποταποί" που καλλιεργείται σκόπιμα στα πολυτεχνεία φανερώνει 'εναν σοβαρό κατα τη γνώμη μου κίνδυνο που σχετίζεται με το επίπεδο της φιλοσοφίας, του τρόπο σκέψης και της νοοτροπίας που καλούνται να υιοθετήσουν οι αυριανοί επιστήμονες. Δηλαδη μιας κουλτούρας εξουσιας, ρατσισμού, ναρκισισμού που προάγει την "ανωτερότητα" της φυλής που φέρει τη σφραγίδα "διπλωματούχος".

Για πολλά χρόνια, δεν μπορέσανε ποτέ οι διπλωματούχοι να δούν ως συνεργάτες του συναδέλφους τους απο τα ΤΕΙ. Αντιθέτως, με κάθε ευκαιρεία προσπαθούσαν -διαμέσω του ΤΕΕ- να τους μειώσουν και να τους κόψουν κάθε εξέλιξη και σε γνωστικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

 

Αντι να κοιτάτε/κοιτάμε τον κίνδυνο των ιδιωτικών πανεπιστημίων και των ξένων κολλεγίων, εσείς εκεί, το χαβά σας, τα ΤΕΙ σας φταίνε...

 

υ.γ. ουφ παλι τα ιδια λεμε... το πιο ουσιώδες μύνημα το είχε γράψει ο matzaras (αν λεω καλα το όνομα) στο αλλο topic..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

κοντοφθαλμες πολιτικες,οι οποιες λειτουργουν αθροιστικα και σε λιγα χρονια θα μας πνιξει ολους το ποταμι...

 

ο απολυτος αχταρμας,εξισωσης δικαιωματων,υπερτροφοδοτησης της αγορας με νεους μηχανικους,εισροης μηχανικων απο τη ξενιτια με πληρη απορροφητικοτητα στο δημοσιο και αλλα τετοια,θα μας οδηγησουν στην μαραζωση,στην ξενιτια και σε ετεροαπασχοληση.

 

στην Αυστρια βγαινουν 80 μηχανικοι το χρονο...

 

καποτε εβγαινε η μανα Raver,τωρα βγαινει η μανα engineer wannabe και βροντοφωναζει:

το παιδι μου θελει να γινει μηχανικος!ε,λοιπον,οι φωνες της εισακουονται και ο εγκεφαλος του matrix ανοιγει και αλλα slots...!

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι Θοδωρη και Γιωργο.Μαλλον δεν καταλαβατε καλα το νοημα αυτου του θεματος.

Το βασικο του νοημα ειναι η συνεχης αυξηση των θεσεων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ η οποια γινεται χωρις κανενα σχεδιασμο.Δεν μπορω να καταλαβω με ποιαν λογικη το ελληνικο κρατος θεωρει επιτυχια την υποβαθμιση της ποιοτητας των εξετασεων ετσι ωστε να μπουν οσο το δυνατον περισσοτεροι.

Το θεμα πηγε στα ΤΕΙ φιλοι μου,αφου η πραγματικοτητα ειναι πως τα τμηματα που βρισκονται κατω απο την βαση και που αδυνατουν να βρουν φοιτητες ειναι τα ΤΕΙ και οχι τα Πολυτεχνεια.

 

Εγω εξοργιζομαι,αφου κανενας δεν μας λεει ολες αυτες οι χιλιαδες αποφοιτων που θα βρουν δουλεια.Προσφατα ακουσα τον πρυτανη του ΕΜΠ να λεει πως η Ελλαδα παραγει ετησιως (ελληνικα ΑΕΙ+αλλοδαπης ΑΕΙ) περισσοτερους Πολιτικους Μηχανικους απο την Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχήν πιστεύω ότι το μέτρο της βάσης του 10 ήταν επιπόλαιο. Αυτές τις μέρες οι υποψήφιοι δίνουν διαγωνισμούς και όχι εξετάσεις. Το σκεπτικό του διαγωνισμού είναι το εξής:

 

Έχουμε πχ 80.000 θέσεις και 150.000 αιτήσεις. Δηλαδή οι θέσεις δεν μπορούν να καλύψουν τις αιτήσεις. Άρα πρέπει να κάνουμε μια επιλογή. Πως να την κάνουμε; Ας την κάνουμε με διαγωνισμό. Να διαγωνιστούν οι υποψήφιοι και οι καλύτεροι (λέμε τώρα) θα μπουν στις σχολές.

 

Που κολλάει στην παραπάνω λογική το 10; Πιο 10; Στα εύκολα θέματα ή στα δύσκολα θέματα; Έχει μεγάλη διαφορά. Και γιατί 10; Δεν το λέω παίζοντας την κολοκυθιά το λέω και το εννοώ.

 

Η άποψή μου είναι ότι εξετάσεις (που να πρέπει να πιάσεις μια βάση για να περάσεις, είτε αυτή είναι 10 είτε 15 είτε 5) θα έπρεπε να διεξάγουν μόνο οι σχολές, καθεμιά με τα δικά της κριτήρια. Και ας είναι αυτή η βάση ακόμα και το 18 αν απαιτείται κάτι τέτοιο.

 

Και επίσης δεν πιστεύω ότι πρέπει να αναζητούμε την επιτυχία μειώνοντας τον ανταγωνισμό, μειώνοντας δηλαδή τον αριθμό των παιδιών που σπουδάζουν. Δηλαδή με πιο δικαίωμα θα πω: εντάξει εγώ βολεμένος είμαι, από δω και στο εξής με συμφέρει να σπουδάζουν όσο το δυνατό λιγότεροι. Για μένα μακάρι να μπορούσε να μπει ο καθένας στη σχολή που ήθελε και το όποιο ξεκαθάρισμα να γινόταν μέσα στη σχολή. Να υπήρχαν οι θέσεις και δήλωνε ο καθένας τη σχολή που ήθελε. Από κει και πέρα το τμήμα των μηχανολόγων θα έπρεπε να αποφασίσει αν είμαι ικανός να ακολουθήσω το πρόγραμμα σπουδών του.

 

Ξέρω ότι τα παραπάνω ίσως είναι πολύ θεωρητικά και υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τις οποίες δεν έχω κάποιο σχέδιο για το πως θα αντιμετωπιστούν. Απλά έγραψα πιο θα ήταν για μένα το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε θα διαφωνήσω. Η βάση του 10 ήταν η πιο σωστή κίνηση που έγινε τα τελευταία χρόνια. Η λογική δεν πρέπει να είναι να καλύψουμε όσες περισσότερες θέσεις γίνεται. Ο άνθρωπος που θα μπει να σπουδάσει το οτιδήποτε πρέπει να έχει κάποια προσόντα. Πρέπει να έχει κάνει κάποια προσπάθεια. Οι από σπόντα φοιτητές επιβαρύνουν και το κράτος, μέσω των παροχών που τους δίνει και των εξόδων για να τους σπουδάσει, και τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους, λόγω των χαμένων σε πολλές περιπτώσεις χρόνων σπουδών και το γεγονός ότι μετά τις σπουδές τους δε βρίσκουν απασχόληση στο αντικείμενο που σπούδασαν.

Να ξεκαθαρίσω τα εξής:

-Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στα ΤΕΙ. Για του λόγου το αληθές να υπενθυμίσω ότι στις ξενόγλωσσες φιλολογίες αρκούσε μέχρι κάποια χρόνια πριν να πιάσεις τη βάση του 10 στην ξένη γλώσσα και από εκεί και πέρα περνούσες με συνολικό μέσο όρο πολύ χαμηλότερο από 10. Και παραδείγματα υπάρχουν ακόμα πολλά.

-Ότι υπάρχουν σχολές στις οποίες η παρακολούθηση είναι χαμένος χρόνος δε χωρεί αμφιβολία. Σχολές στις οποίες το επίπεδο το ακαδημαϊκό των σπουδαστών είναι χαμηλότατο, και το επίπεδο των διδασκόντων ανεπαρκέστατο. Μην ξεχνάτε ότι σε πολλά ΤΕΙ διδάσκουν άτομα με ένα απλό πτυχίο ΑΕΙ.

-Επίσης, το γεγονός ότι έρχονται και από το εξωτερικό πτυχιούχοι κατ' όνομα μόνο δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει προσπάθεια μείωσης αυτών από το εσωτερικό. Ας μειωθούν και οι δύο.

Τέλος να τονίσω την άποψή μου ότι η απόλυτη γενίκευση είναι σχεδόν πάντα λάθος. Και καλά ΑΕΙ υπάρχουν, και καλά ΤΕΙ. Απλώς έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, είναι συνηθέστερο ένα προβληματικό ΤΕΙ, μιλάω για επίπεδο μόρφωσης πάντα, παρά ένα προβληματικό ΑΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Μιλτο διαφωνω μαζι σου.

 

Το 10 ως βαση εισαγωγης αντιπροσωπευει τις ελαχιστες γνωσεις που πρεπει καποιος να εχει για να γινει μερος της ανωτατης και ανωτερης εκπαιδευσης και επισης τις γνωσεις για να ανταποκριθει αργοτερα στις ακαδημαικες του υποχρεωσεις.

 

Πριν μπει η βαση του 10,ειχαμε ξεπερασει καθε σημειο γελοιοτητας,οπου μαθητες ακομα και με 1,5 μπαιναν σε καποιο ΤΕΙ.Ολοι οι παραπανω συνηθως μπαιναν στο ΤΕΙ,και αφου λιμναζαν για μερικα χρονια, κατοπιν εγκατελειπαν τις σπουδες τους.Λυπαμαι αλλα για μενα αυτο δεν ειναι εκπαιδευση. Προσωπικα πιστευω πως το 10 θα πρεπει να συνεχισει να υπαρχει και στα ΑΕΙ το οριο αυτο θα πρεπει να γινει 14.

 

Βεβαια,ολο αυτο ξεσηκωσε διαμαρτυριες.Ολα τα σουβλατζιδικα του Μεσολογγιου,της Πρεβεζας,της Ηγουμενιτσας και καθε αλλου μερους οπου φιλοξενουσε τις διακοπες των παραπανω φοιτητων, συνασπιστηκαν με τις καφετεριες και τους ενοικιαστες δυαριων, οι οποιοι εφτασαν στο σημειο να κανουν πορειες (!!!!!!!!!!!!!!) για να διεκδικησουν τους ιδιους η και περισσοτερους σπουδαστες.Οι παραπανω κυριοι,οπαδοι της Νεοελληνικης αποψης "Θελω να βγαλω λεφτα γρηγορα και χωρις κοπο" αρχισαν να πιεζουν τους τοπικους παραγοντες να υλοποιηθουν τα αιτηματα τους.Ετσι πλεον,με τον φοβο του πολιτικου κοστους,αρχισε απο την μια το "σιωπηρο"ξηλωμα της βασης του 10 και απο την αλλη τα ιδιωτικα πανεπιστημια "καθυστερουν".

 

Σπουδασα στα Χανια και εζησα τα παραπανω απο πολυ κοντα φιλοι μου.

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχήν πιστεύω ότι το μέτρο της βάσης του 10 ήταν επιπόλαιο.

Δεν συμφωνω .Αυτο μπηκε για να εξασφαλιστει οτι οι εισακτεοι εχουν ενα ελαχιστο επιπεδο γνωσεων.Διοτι με την ιδρυση συνεχεια σχολων και τμηματων φτασαμε στο σημειο να μπαινεις με 3 στα 4 μαθηματα κατω απο τη βαση , ιδιως σε περιφερειακα ΤΕΙ. Σκεψου το εξης σεναριο.Καθως πολλαπλασιαζονται οι σχολες , θα φτασουμε σε σημειο να μπαινεις σε τμηματα μηχανικων με μαθηματικα 5. Πανελλαδικες ολοι εχουμε δωσει.Με 5 στα μαθηματικα , εχεις τετοιο ελλειμα βασικων γνωσεων που ειναι αδυνατον να συνεχισεις μετα στα πιο δυσκολα.

 

Για μένα μακάρι να μπορούσε να μπει ο καθένας στη σχολή που ήθελε και το όποιο ξεκαθάρισμα να γινόταν μέσα στη σχολή.

 

Απλα μεταθετουμε τις εξετασεις για μετα απο ενα ή δυο χρονια.Παλι σε εξετασεις καταληγουμε. Επειτα , για σκεψου , απο 80000 υποψηφιους να δηλωναν οι 40000 γιατροι και οι 40000 μηχανικοι πχ. Που θα τους βαλουμε ?

 

Η άποψή μου είναι ότι εξετάσεις (που να πρέπει να πιάσεις μια βάση για να περάσεις, είτε αυτή είναι 10 είτε 15 είτε 5) θα έπρεπε να διεξάγουν μόνο οι σχολές

 

Αυτο ειναι πολυ πολυ σωστο αλλα δεν προκειται να το δουμε ποτε.

 

Γενικοτερα , βλεπω οτι το κρατος ιδρυει τμηματα και σχολες με κριτηρια που μονο ακαδημαικα και εκπαιδευτικα δεν ειναι. Σε καθε γωνια της χωρας , χυμα τελειως , χωρις υποδομες, χωρις προγραμματισμο,

ενοικιαζοντας παναθλια και ακαταλληλα κτηρια .Γιατι ? Για να εχουν ψωμι οι τοπικες κοινωνιες απο το αρμεγμα των δυστυχων φοιτητων και των οικογενειων τους. Τα παιδια θα σπουδασουν 3-4-5 χρονια και οταν θα βγουν θα μπουν στον μακρυ καταλογο των ανεργων αποφοιτων. Ομως οταν θα ερθουν οι εκλογες θα κατεβουν οι βουλευτες και οι κομματικοι παραγοντες και θα ζητουν ψηφο διατυμπανιζοντας οτι σας φεραμε και ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην πολη.

Ενα πολυ κλασσικο παραδειγμα. Οταν το Πανεπιστημιο της Πατρας αποφασισε να ιδρυσει οικονομικο τμημα , αυτο ιδρυθηκε με εδρα το Αγρίνιο !!Ενας νομος και μια θαλασσα μακρυα. Η προσπαθεια του πανεπιστημιου να κανει το σωστο δηλαδη την μεταφορα στην Πατρα ειχε σαν αποτελεσμα τον τοπικο ξεσηκωμο , μηνυσεις , η πρυτανεια στα δικαστηρια κατηγορουμενη και αλλα φαιδρα που μονο σε αυτον τον ρημαδιασμενο τοπο γινονται.

 

Να πιασεις τα ΤΕΙ ?.Κλαψτα .ΤΕΙ με εδρα την ταδε πολη και 10 τμηματα σε αλλες πολεις και νομους.

 

Που στην ευχη σε πολιτισμενη χωρα εχετε δει τετοιο σκηνικο ?

Αμα θες κυριε κρατος να κανεις αναπτυξιακη πολιτικη βρες αλλους τροπους .Οχι ρημαζοντας την τριτοβαθμια παιδεια. Που οσο και αν ακουγεται ρομαντικο, η παιδεια ειναι το μελλον ενος τοπου.

 

Σκεφτειτε τωρα το κοστος ολης αυτης της ιστοριας των αμετρητων τμηματων και σχολων και σκεφτειτε αν τα λεφτα αυτα δινοντουσαν στα υπαρχοντα τμηματα ποσο πιο καλα αυτα θα γινοντουσαν.

 

Και δεν θα ερχοταν κανενας κερατας να μας λεει για τα υποβαθμισμενα τριτοβαθμια ιδρυματα και την αναγκη .....ιδιωτικων για να αναβαθμιστουν και τα κρατικα !!!!! :evil: :evil: (για μ@#@#@ς μας περνανε ?) οταν οι ιδιοι επι χρονια , ψηφοθηρωντας συστηματικα ,διακομματικα και ασυστολα τα εχουν φερει σε αυτο το σημειο.

 

Αυτα και συγγνωμη για το εντονο υφος και το μακροσκελες κειμενο.

Link to comment
Share on other sites

Thodori 1982 το προβλημα λοιπον δεν ειναι τα ΤΕΙ για τους πολιτικους μηχανικους αλλα για αυτους που ερχονται απο το εξωτερικο.

 

Μου φαινεται οτι καπως τα χεις μπερδεψει..

 

Συμφωνω και γω για το πως θα βρουν τοσες χιλαδες ατομα δουλεια αλλα που κολλανε και επηρεαζουν ολα αυτα των κλαδο των μηχανικων??Αν αναφερεσαι για το τμημα Πολιτικων Δομικων Εργων να σου πω μονο οτι η βαση στον Πειραια περυσι ηταν 15.237.!

 

Μη τα βαζουμε λοιπον στο ιδιο καζανι γιατι υπαρχουν ΤΕΙ που και βασεις δεν εχουν κατω απο τη βαση αλλα και σε μερικες περιπτωσεις προτιμωνται απο τα αντιστοιχα των ΑΕΙ π.χ το τμημα Πληροφορικης .

 

Αν αναφερεσαι γενικα τοτε τι σε απασχολει τ οτι χιλαδες ατομα θα μπουν σε κατι ιχθυοκαλλιεργιες και φυτικες παραγωγες??

 

Εδω δεν απασχολει τους ιδιους που δηλωνουν και περνανε σ αυτες τις σχολες και το χειροτερο απ ολα τις τελειωνουν κιολας θα κατσω να σκασω εγω.?

 

Τι θα εκανα στη θεση τους??

 

Η θα πηγαινα σε κανα κεντρο ελευθερων σπουδων(κατι για ανωτατοποιηση ακουσα για αυτα..! :wink: ) η θα πηγαινα υδραυλικος!μιλαμε για πολυ χρημα παιδια και ανεργια 0..!)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.