Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διπλωματούχοι και πτυχιούχοι Μηχανικοί στην εργασία και στην εκπαίδευση


ctsivel

Recommended Posts

Σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα, πάλι δεν καταλαβαίνω την γκρίνια. Πολύ συχνά

βλέποντας αυτό εδώ το forum έχω συναντήσει πολλά threads στα οποία τεχνολόγοι

υπογράφουν μια χαρά μελέτες και εγκαταστάσεις. Οπότε για εμένα δεν υφίσταται θέμα

επαγγελματικών δικαιωμάτων.

 

Έχεις ρωτήσει κανέναν από αυτούς που υπογράφουν πόσες φορές έχουν τσακωθεί με τους υπαλλήλους για να γίνονται δεκτές οι υπογραφές τους; Δεν μιλώ φυσικά για μελέτες εκτός αντικειμένου. Επίσης βρες ελεύθερους επαγγελματίες μηχανολόγους Τ.Ε. και ρώτα τους τί γίνεται με την έναυση αερίων καυσίμων.

 

Όσο για την είσοδο στις σχολές φοιτητών του 11-12 θα σου πω 1-2 απλά πραγματάκια:

Στην δική μου σχολή τουλάχιστον και στα μαθήματα ειδικότητας (στατική, οπλισμένο σκυρόδεμα κλπ) κανείς καθηγητής δεν έκανε εκπτώσεις, δεδομένου ότι ακόμα και στο διώροφο να κάνω λάθος ως επαγγελματίας το λάθος μεταφράζεται σε ανθρώπινες ζωές. Οπότε τις δικαιολογίες του τύπου "πέρασα με 11" τις ακούνε βερεσέ. Ακόμα και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά θυμάμαι παιδιά που έδωσαν το μάθημα 4-5 φορές και το πέρασαν φυσικά όταν άξιζαν το 5.

Αφού νομίζεις ότι ο βαθμός εισαγωγής είναι που καθορίζει το επίπεδο της σχολής τότε τί θα πρέπει να γίνει με την σχολή μηχανικών εμπορικού ναυτικού που φέτος είχε βαθμό πρόσβασης το 8,5; Νομίζεις θα κάτσουν οι καθηγητές να σκάσουν; Όχι αγαπητέ, ή διαβάζεις και περνάς τα μαθήματα ή σπουδάζεις για ν χρόνια μέχρι να τα παρατήσεις...

 

ΥΓ Πέρυσι πέρασε από αξιολόγηση το τμήμα μηχανολογίας ΤΕΙ Ηρακλείου (αν θυμάμαι καλά την πόλη). Βρέθηκε ότι το 40% δεν τελείωνε ποτέ την σχολή ενώ από το 60% που την τελείωνε μόλις το 20% (επαναλαμβάνω το 20% του 60%) την τελείωνε στην ώρα της.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ρωτήσει κανέναν από αυτούς που υπογράφουν πόσες φορές έχουν τσακωθεί με τους υπαλλήλους για να γίνονται δεκτές οι υπογραφές τους; Δεν μιλώ φυσικά για μελέτες εκτός αντικειμένου. Επίσης βρες ελεύθερους επαγγελματίες μηχανολόγους Τ.Ε. και ρώτα τους τί γίνεται με την έναυση αερίων καυσίμων.

 

1) Εφόσον τελικά οι μελέτες γίνονται δεκτές(και θέλω να φαντάζομαι όχι παράνομα),

τότε δεν τίθεται θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων, άρα το πρόβλημα είναι η

γραφειοκρατία.

 

2) Επειδή δεν ξέρω κάποιον Τ.Ε θα σε παρακαλούσα να μου πεις εσύ.

 

Όσο για την είσοδο στις σχολές φοιτητών του 11-12 θα σου πω 1-2 απλά πραγματάκια:

Στην δική μου σχολή τουλάχιστον και στα μαθήματα ειδικότητας (στατική, οπλισμένο σκυρόδεμα κλπ) κανείς καθηγητής δεν έκανε εκπτώσεις, δεδομένου ότι ακόμα και στο διώροφο να κάνω λάθος ως επαγγελματίας το λάθος μεταφράζεται σε ανθρώπινες ζωές. Οπότε τις δικαιολογίες του τύπου "πέρασα με 11" τις ακούνε βερεσέ. Ακόμα και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά θυμάμαι παιδιά που έδωσαν το μάθημα 4-5 φορές και το πέρασαν φυσικά όταν άξιζαν το 5.

 

Ε και? Τι σχέση έχει αυτό? Και που ξέρεις εσύ εάν κάνει η δεν κάνει εκπτώσεις?

Έχεις δεί θέματα που πέφτουν σε πολυτεχνεία?(χωρίς να σημαίνει πως δεν υπάρχει

περίπτωση ακόμα και εκεί να πέσουν εύκολα καμία φορά). Για την δυσκολία των

μαθημάτων εγώ έχω εμπειρίες από άτομα που ήρθαν ΕΜΠ μετά από κάποιο ΤΕΙ.

Εσύ με ποιες αποδείξεις στοιχειοθετείς αυτά που λες?

 

Αφού νομίζεις ότι ο βαθμός εισαγωγής είναι που καθορίζει το επίπεδο της σχολής τότε τί θα πρέπει να γίνει με την σχολή μηχανικών εμπορικού ναυτικού που φέτος είχε βαθμό πρόσβασης το 8,5; Νομίζεις θα κάτσουν οι καθηγητές να σκάσουν; Όχι αγαπητέ, ή διαβάζεις και περνάς τα μαθήματα ή σπουδάζεις για ν χρόνια μέχρι να τα παρατήσεις...

 

Δεν είναι ο βαθμός που σε καθορίζει. Δείχνει όμως άλλα πράγματα, όπως:

1) Ότι κόβει το μυαλό σου

2) Ότι έχεις πειθαρχία

και εν πάσει περιπτώσει έδινα στα ίδια θέματα και ίδια ύλη τα οποία διορθωνόταν με

τον ίδιο τρόπο, με τα παιδιά από τα ΤΕΙ, οπότε θεωρώ πως υπάρχει διαφορά εκτός

και αν διαφωνείς.

 

 

ΥΓ Πέρυσι πέρασε από αξιολόγηση το τμήμα μηχανολογίας ΤΕΙ Ηρακλείου (αν θυμάμαι καλά την πόλη). Βρέθηκε ότι το 40% δεν τελείωνε ποτέ την σχολή ενώ από το 60% που την τελείωνε μόλις το 20% (επαναλαμβάνω το 20% του 60%) την τελείωνε στην ώρα της.

 

Και πάλι δεν μου λέει κάτι. Εκτός και εάν έχεις αποδείξεις ότι αυτό οφείλεται στην

δυσκολία της σχολής. Εγώ μπορώ να το αποδώσω στο γεγονός ότι απλά δεν τους

ενδιαφέρει.

 

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Τα έχω πει εδώ μέσα άπειρες φορές αλλά ας τα ξαναπώ άλλη μια:

Το 17+ στις πανελλήνιες δεν επιτυγχάνεται μόνο λόγω υψηλού iq* αλλά εδώ και πολλά χρόνια από την πρόσβαση των μαθητών σε φροντιστηριακά μαθήματα. Όταν έδινα εγώ πανελλαδικές είχα στην πλάτη μόνο ένα χρόνο φροντιστηρίων όταν οι συμμαθητές μου που πέτυχαν τις πολυτεχνικές σχολές είχαν 2-3 χρόνια φροντιστηρίων. Επίσης έτυχε εκείνη η φουρνιά να εμφανίσει εξαιρετικά καλές επιδόσεις - να σκεφτείς ότι από τα 130 παιδιά του σχολείου μου οι 100 πέρασαν και σε κάποια σχολή. Τα παραπάνω σημαίνουν ότι έχω χαμηλό iq επειδή ο μέσος όρος μου ήταν στο 15 (θα μπορούσα να είχα περάσει Γεωπονική αν την είχα δηλώσει) και όχι στο 17; Ξαναέδωσα πανελλαδικές μόνο που ταυτόχρονα παρακολουθούσα τη σχολή και φυσικά δεν είχα την ευχέρεια του φροντιστηρίου.

 

Για την έναυση καυσίμου δεν θα σου απαντήσω εγώ, ρώτα τον stayros που είναι μηχανολόγος Τ.Ε.. Για τα λοιπά δεν θα σου απαντήσω, μόνο σκέψου ότι εσύ απαντάς με βάση τα λεγόμενα κάποιων και απαιτείς να το δεχτώ ενώ εγώ επιχειρηματολογώ με επίσημη αξιολόγηση που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και την ερμηνεύεις κατά το δοκούν. Οπότε θεωρώ δεδομένο πως θα ξεκινήσουν αντεγκλήσεις οπότε καλύτερα να κάτσεις να διαβάσεις όλα αυτά τα θέματα περί επαγγελματικών δικαιωμάτων που έχουν κλειδώσει κατά καιρούς και που βρίθουν από αποτυπώσεις εμπειριών.

Link to comment
Share on other sites

Μην τσακώνεστε για βλακείες συνέχεια. Κοιτάτε τη δουλειά σας οι απόφοιτοι, τα μαθήματά σας οι φοιτητές και θα έρθουν όλα μόνα τους. Αν έχετε τόσο πολύ χρόνο να ασχολείστε με αυτά κάτι δεν πάει καλά.

Πάρτε το ταίρι σας να πάτε καμια βόλτα...

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την είσοδο στις σχολές φοιτητών του 11-12 θα σου πω 1-2 απλά πραγματάκια:

Στην δική μου σχολή τουλάχιστον και στα μαθήματα ειδικότητας (στατική, οπλισμένο σκυρόδεμα κλπ) κανείς καθηγητής δεν έκανε εκπτώσεις, δεδομένου ότι ακόμα και στο διώροφο να κάνω λάθος ως επαγγελματίας το λάθος μεταφράζεται σε ανθρώπινες ζωές. Οπότε τις δικαιολογίες του τύπου "πέρασα με 11" τις ακούνε βερεσέ. Ακόμα και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά θυμάμαι παιδιά που έδωσαν το μάθημα 4-5 φορές και το πέρασαν φυσικά όταν άξιζαν το 5.

Αφού νομίζεις ότι ο βαθμός εισαγωγής είναι που καθορίζει το επίπεδο της σχολής τότε τί θα πρέπει να γίνει με την σχολή μηχανικών εμπορικού ναυτικού που φέτος είχε βαθμό πρόσβασης το 8,5; Νομίζεις θα κάτσουν οι καθηγητές να σκάσουν; Όχι αγαπητέ, ή διαβάζεις και περνάς τα μαθήματα ή σπουδάζεις για ν χρόνια μέχρι να τα παρατήσεις...

 

ΥΓ Πέρυσι πέρασε από αξιολόγηση το τμήμα μηχανολογίας ΤΕΙ Ηρακλείου (αν θυμάμαι καλά την πόλη). Βρέθηκε ότι το 40% δεν τελείωνε ποτέ την σχολή ενώ από το 60% που την τελείωνε μόλις το 20% (επαναλαμβάνω το 20% του 60%) την τελείωνε στην ώρα της.

 

Τι λες ρε cna. Δεν σου έκαναν εκπτώσεις οι καθηγητές ε; Από του χρόνου άμα είναι να ιδρύσουμε τα ΧΕΙ τα οποία θα δίνουν δικαιώματα πολιτικού μηχανικού στους αποφοίτους τους και τα οποία θα δέχονται μόνο άτομα που δεν ξέρουν να κάνουν πρόσθεση (π.χ. για 2+7, να παίρνουν κομπιουτεράκι). Ε σε αυτούς θα τους βάζουμε διαγωνίσματα της μορφής πόσο κάνει 124231453215+235234523623=? χωρίς κομπιουτεράκι. Τι νομίζεις ότι θα τους χαριζόμαστε ή θα τους κάνουμε εκπτώσεις; Ε από αυτούς που θα μπαίνουν θα παίρνει πτυχίο μόνο το 1% και προφανώς επειδή η σχολή μας θα είναι πολύ δύσκολη (1% παίρνει δίπλωμα) οι απόφοιτοι θα απαιτήσουμε να έχουν δικαιώματα πολιτικού μηχανικού. Έλα ρε cna. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις σοβαρή μελέτη στατική (κ.τ.λ.) άμα δεν έχεις κατανοήσει τουλάχιστον, 100% τα μαθηματικά και τη φυσική κατεύθυνσης της Γ Λυκείου. Οι δομικών έργων κτλ ΤΕΙτζήδες δεν έχετε κατανοήσει ούτε το 10 % αυτόν τον εννοιών. Τι δικαιώματα ισάξια με ΠΜ θέλετε ρε φίλε; Δεν έχετε μιλήσει ποτέ με διπλωματούχους ΤΕΙτζήδες που έδωσαν κατατακτήριες και πέρασαν ΠΜ; Από τους 50 ΤΕιτζήδες που δήλωσαν περίπου πέρυσι ότι θα δώσουν κατατακτήριες για ΠΜ ΕΜΠ, στις 7 διαθέσιμες θέσεις μόνο 3 άτομα κατάφεραν να γράψουν πάνω από τη βάση....

Τα ΤΕΙ για εμένα είναι περιττά στην Ελλάδα. Πρέπει να καταργηθούν. Δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία. Μόνο κακό κάνουν. Κάποια άτομα δεν είναι κατάλληλα για μόρφωση. Μπορούν να προσφέρουν σε άλλα θέματα στην κοινωνία

Link to comment
Share on other sites

Για πες μου τώρα εσύ που έχεις κατανοήσει το 100% αυτών των εννοιών: ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος για να σου απαντήσω; Ε; Κάποια άτομα δεν είναι κατάλληλα για μόρφωση, ε;

Για να ξέρεις φίλε όταν έδινα εγώ δεν υπήρχε φυσική κατεύθυνσης και φυσική σκέτη ή ό,τι διάολο έχουν τώρα στα Λύκεια. Ένα βιβλίο 400 σελίδων είχαμε από το οποίο η μόνη ύλη η οποία δεν περιλαμβάνονταν στην εξεταστέα ήταν η κβαντομηχανική και η θεωρία της σχετικότητας. Οι παλαιότεροι θα τα θυμούνται. Θέλεις να στο πω διαφορετικά; Χωρίς διάβασμα να πάω σήμερα να δώσω φυσική και μαθηματικά, έτσι όπως τα έχουν πετσοκόψει, το 18 το έχω στο τσεπάκι - και λίγο λέω.

 

Τελικά τί θα γίνει; Κάθε φορά θα τρέχετε να ψάχνετε ποιος την έχει μικρότερη/μεγαλύτερη; Εγώ θα κάνω την προσφορά μου προς το κοινωνικό σύνολο και θα σας χαρίσω ένα μέτρο λέιζερ για να μην τυραννιέστε τσάμπα.

 

ΥΓ Εντάξει καταλαβαίνω ότι θα πρέπει κάπως να υπερασπιστείτε το κεκτημένο σας αλλά οι προσβολές δεν είναι τρόπος. Κάθε φορά καταλήγετε να μας αποκαλείτε από πνευματικά ανάπηρους έως και εγώ δεν ξέρω τί άλλο.

 

ΥΓ2 Γι' αυτό με τους μηχανικούς εμπορικού ναυτικού γιατί δεν λέτε τίποτα; Ε; Βαθμός πρόσβασης 8 και τσιμουδιά έτσι; Τα παιδιά που θα αποφοιτήσουν μετά από 5 χρόνια πώς θα τα αποκαλείτε; Χαζοχαρούμενα ή καθυστερημένα;

Link to comment
Share on other sites

Το 17+ στις πανελλήνιες δεν επιτυγχάνεται μόνο λόγω υψηλού iq* αλλά εδώ και πολλά χρόνια από την πρόσβαση των μαθητών σε φροντιστηριακά μαθήματα. Όταν έδινα εγώ πανελλαδικές είχα στην πλάτη μόνο ένα χρόνο φροντιστηρίων όταν οι συμμαθητές μου που πέτυχαν τις πολυτεχνικές σχολές είχαν 2-3 χρόνια φροντιστηρίων. Επίσης έτυχε εκείνη η φουρνιά να εμφανίσει εξαιρετικά καλές επιδόσεις - να σκεφτείς ότι από τα 130 παιδιά του σχολείου μου οι 100 πέρασαν και σε κάποια σχολή. Τα παραπάνω σημαίνουν ότι έχω χαμηλό iq επειδή ο μέσος όρος μου ήταν στο 15 (θα μπορούσα να είχα περάσει Γεωπονική αν την είχα δηλώσει) και όχι στο 17; Ξαναέδωσα πανελλαδικές μόνο που ταυτόχρονα παρακολουθούσα τη σχολή και φυσικά δεν είχα την ευχέρεια του φροντιστηρίου.

 

Το υψηλό iq για καλό βαθμό στις πανελλήνιες είναι αναγκαία αλλά μη ικανή συνθήκη.

Για την ιστορία είχα δύο συμμαθητές οι οποίοι δεν πήγαν ποτέ φροντιστήριο και

έβγαλαν πάνω από 19 και πέρασαν πολυτεχνείο. Ο ένας πολιτικός και ο άλλος

ηλεκτρολόγος. Εν πασει περιπτώσει το θέμα μας δεν είναι εσύ, αλλά το γεγονός

ότι τα ΤΕΙ πέρνουν φοιτητές πολύ κατώτερης ποιότητας από τα πολυτεχνεία.

Και αυτό το λέω χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τα παιδιά αλλά είναι αλήθεια και πρέπει

να ειπωθεί.

 

Για την έναυση καυσίμου δεν θα σου απαντήσω εγώ, ρώτα τον stayros που είναι μηχανολόγος Τ.Ε.. Για τα λοιπά δεν θα σου απαντήσω, μόνο σκέψου ότι εσύ απαντάς με βάση τα λεγόμενα κάποιων και απαιτείς να το δεχτώ ενώ εγώ επιχειρηματολογώ με επίσημη αξιολόγηση που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και την ερμηνεύεις κατά το δοκούν. Οπότε θεωρώ δεδομένο πως θα ξεκινήσουν αντεγκλήσεις οπότε καλύτερα να κάτσεις να διαβάσεις όλα αυτά τα θέματα περί επαγγελματικών δικαιωμάτων που έχουν κλειδώσει κατά καιρούς και που βρίθουν από αποτυπώσεις εμπειριών.

 

Εάν είναι να μου απαντήσεις, τότε τι με παραπέμπεις και γιατί το θέτεις ως επιχείρημα?

Ναι φυσικά και σου απαντώ με τα λεγόμενα κάποιων. Λογικό είναι να θεωρείς ότι τα

βγάζω από το μυαλό μου για αυτόν τον λόγο σε προκαλώ εσύ ο ίδιος να ρωτήσεις

κάποιον που από ΤΕΙ έχει πάει πολυτεχνείο για να διαπιστώσεις το αληθές των λόγων

μου. Για την αξιολόγηση που λές, link or it didn't happen. Αλλά ακόμα και αλήθεια

να είναι, πίστεψε με ο λόγος για τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας δεν είναι η δυσκολία

της σχολής.

 

Αν και φαίνομαι κακός(πράγμα που δεν θέλω) σκοπός μου είναι να πω κάποιες

αλήθειες. Γιατί βλέπω πως τα ΤΕΙ έχουν δικαιώματα(αν και λένε πως δεν έχουν)

και επίσης ακούω να λένε ότι είναι το ίδιο με τα πολυτεχνεία(αν και δεν είναι).

 

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

arkara αν ψάξεις την νομοθεσία δεν θα βρεις πουθενά, εκτός του ΠΔ 318/94 από το οποίο έχει καταργηθεί η ανάλυση των δικαιωμάτων με απόφαση του ΣΤΕ, νόμο που να αναφέρεται στα δικαιώματα των αποφοίτων των περισσότερων τμημάτων του κλάδου. Ο ιδρυτικός νόμος (1983) αναφέρει ότι με το πέρας τεσσάρων ετών από την λειτουργία των σχολών θα εκδοθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα και μέχρι τότε οι απόφοιτοι θα χρησιμοποιούν τα δικαιώματα των υπομηχανικών. Φυσικά από τότε μέχρι σήμερα τα δικαιώματα των υπομηχανικών χρησιμοποιούμε (καταχρηστικώς) ακριβώς επειδή δεν υπάρχει νεότερος νόμος σε ισχύ. Αντιθέτως οι Διπλ. Μηχ. Μηχ. για παράδειγμα έχουν σαφώς καθορισμένα δικαιώματα με νόμο που αναφέρεται επακριβώς σε αυτούς.

 

Για απάντησέ μου και εσύ για τις σχολές πανεπιστημίων/πολυτεχνείων που έχουν βάση μικρότερη από των δομικών έργων: όταν με το καλό αποφοιτήσουν όσοι μπουν φέτος πώς θα τους θεωρείς; Ηλίθιους, παιδιά κατώτερου θεού, πολίτες δεύτερης κατηγορίας;

Link to comment
Share on other sites

arkara αν ψάξεις την νομοθεσία δεν θα βρεις πουθενά, εκτός του ΠΔ 318/94 από το οποίο έχει καταργηθεί η ανάλυση των δικαιωμάτων με απόφαση του ΣΤΕ, νόμο που να αναφέρεται στα δικαιώματα των αποφοίτων των περισσότερων τμημάτων του κλάδου. Ο ιδρυτικός νόμος (1983) αναφέρει ότι με το πέρας τεσσάρων ετών από την λειτουργία των σχολών θα εκδοθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα και μέχρι τότε οι απόφοιτοι θα χρησιμοποιούν τα δικαιώματα των υπομηχανικών. Φυσικά από τότε μέχρι σήμερα τα δικαιώματα των υπομηχανικών χρησιμοποιούμε (καταχρηστικώς) ακριβώς επειδή δεν υπάρχει νεότερος νόμος σε ισχύ. Αντιθέτως οι Διπλ. Μηχ. Μηχ. για παράδειγμα έχουν σαφώς καθορισμένα δικαιώματα με νόμο που αναφέρεται επακριβώς σε αυτούς.

 

Θα το δεχτώ αυτό που λές. Ωστόσο το ζήτημα, δεν είναι λοιπόν ότι δεν έχετε

δικαιώματα, αλλά ότι δεν έχουν ανανεωθεί σε σχέση με τα παλαιά.

 

Το αμέσως επόμενο λογικό ερώτημα που προκύπτει τι ακριβώς δικαιώματα θέλετε?

και πως είναι αυτά σε σχέση με των διπλωματούχων(γιατί δεν ξέρω τα δικαιώματα

ούτε των διπλωματούχων ούτε των ΤΕΙ). Μπορείς να απαντήσεις ενδεικτικά και όχι

για να ξέρω τι παίζει.

 

Για απάντησέ μου και εσύ για τις σχολές πανεπιστημίων/πολυτεχνείων που έχουν βάση μικρότερη από των δομικών έργων: όταν με το καλό αποφοιτήσουν όσοι μπουν φέτος πώς θα τους θεωρείς; Ηλίθιους, παιδιά κατώτερου θεού, πολίτες δεύτερης κατηγορίας;

 

Αυτούς τους χαρακτηρισμούς δεν τους είπα ούτε για τα παιδιά των ΤΕΙ. Αλλά εάν θέλεις

την γνώμη μου απλά θα έλεγα ότι δεν κάνουν για πανεπιστήμιο. Πάντως και εσύ ο ίδιος

ξέρεις ότι ακόμα και αυτά τα... ΑΕΙ που έχουν πολύ χαμηλούς βαθμούς δεν είναι και

ιδιαίτερα καλά.

Link to comment
Share on other sites

άντε πάλι τα ίδια, ρε cna γιατί σκάς ??

έχουν αναπτυχθεί τα ίδια και τα ίδια σε πόσα threads, κλείδωσαν, άνοιξαν και κανένας δεν τα διαβάζει με αποτέλεσμα να ξαναρωτούν λες και ζούνε σε άλλη χώρα. Και να τα ξαναγράψω σε 3 μέρες θα έρθει κάποιος άλλος και θα ξεκινήσει το ίδιο "τροπάρι". Γνώμη μου είναι να φτιάξουμε ένα Θέμα σχετικό το οποίο πριν ξεκινήσει κάποιος νέο, να το διαβάσει και μετά να τοποθετηθεί, κάτι σαν τους κανόνες συμμετοχής :D

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.