Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δελτίο Αποστολής Σκυροδέματος


 

Recommended Posts

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Εθεσα την 1η ερωτηση κυριως γιατι διαβασα σε αυτο το φυλλαδιο του ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ (Ενημερωτικα σεμιναρια για νεους μηχανικους) που εχετε και στα Download, το εξης:

"Μόνο αν έχουν ληφθεί κι ελεγχθεί τα δοκίμια σύμφωνα με τον Κ.Τ.Σ. μπορεί να διεκδικηθεί αποζημίωση από την εταιρεία παρασκευής σκυροδέματος. Αν διαγνωστεί έγκαιρα η τυχόν μειωμένη αντοχή του σκυροδέματος, αυτή μπορεί να αυξηθεί σημαντικά σχεδόν ανέξοδα.".

 

Το "ανεξοδα" τι σημαινει? Αν η σκυροδετηση ειναι μεγαλης εκτασης και εχει γινει, για παραδειγμα, "κοστουμι", τοτε ποσο ανεξοδη μπορει να ειναι η διαδικασια?...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Οταν ζυγίσουμε μια βαρελα πριν και μετά το ριξιμο για να δουμε ποσο εχει φερει τελικά μια 9αρα βαρελα και παιρνω το αποβαρο, ποσο πρεπει να είναι περίπου για C20/25?

 

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το σάιτ. (πρώτη μου συμμετοχή μετά από πολλές ώρες ανάγνωση)

Με ένα ειδ. βάρος 2,4 τόνους/Μ3 έχεις καλή προσέγγιση. Η διαφορά δεν είναι άξια λόγου.

Δική μου πρόσφατη εμπειρία στο θέμα της χρέωσης της εταιρείας σκυροδέματος:

Σε σκυροδέτηση πλάκας και αυλής (gross beton) μικρού οικοδομικού έργου τα 46-47 κυβικά της προμέτρησης (και επιμέτρησης) έγιναν 6 βαρέλες των 9 μ3(=54μ3). Την τελευταία τη ζύγισα και βρήκα μέσα 2,5-3 μ3 (ασάφεια λόγω φορτίων νερού, πετρελαίου κλπ Μάλιστα ισχυρίσθηκαν ότι το βάρος της άδειας κυκλοφορίας της βαρέλας είναι μικρότερο γιατι έτσι θέλουν να φαίνεται στο Υπουργείο (??)) Δέχτηκαν λοιπόν σύνολο 51,5 μ3

Στα δελτία δεν αναγράφουν μεικτό βάρος κατά τη φόρτωση (πρέπει ; ) με αποτέλεσμα να χρειαζόμαστε και το απόβαρο.

Τώρα έχω διαφωνία και με τον καλουπατζή, που συμφωνήσαμε "φατούρα" με το κυβικό αλλά αυτός επιμένει στα κυβικά της βαρέλας. Βέβαια υπάρχει η διαφορά του παραμένοντος υλικού στην πρέσσα (<0,5 μ3) και των απωλειών από ξεχυλίσματα κλπ, που μπορούν και να αμεληθούν για λόγους καλής συνεργασίας, αλλά εδώ υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Προβάλλει διάφορους ισχυρισμούς για να δικαιώσει και την εταιρεία (με την οποία συνεργάζεται συχνα). Διαβάστε να θαυμάσετε:

1. Ο δονητής μειώνει τον όγκο σκυροδέτησης (με άλλα λόγια διώχνει τον αέρα (φυσαλλίδες) που θα μου χρέωνε αν δεν έβαζε δονητή).

2. Σε θεμέλιο υπάρχει μικρή ασάφεια βάθους (κοιλότητες στο έδαφος). Αυτόν όμως τον επί πλέον όγκο δεν τον έχει δουλέψει (καλούπωμα)

3. Έχει κατασκευάσει κολώνες και δοκάρια κατά 2 εκ. φαρδύτερα γιατί έτσι τον βόλευαν οι τάβλες του.

Όλα αυτά βέβαια δεν δικαιολογούν τη διαφορά όγκου που έχω με την εταιρεία.

Έτσι κάνουν όλοι;

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κάνουν όλοι;

 

όχι

 

καλώς ήρθες.

 

ωραίους συνεργάτες έχεις....αλλά και εσύ βρε συνάδελφε τσαμπουκά ντιπ ?

 

μικρό το κακό βέβαια λόγω ποσοτήτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Βλεπω καποια παλιο δελτια αποστολης σκυροδεματος...

 

Γραφει το Ν/Τ:

Μεγιστος Ν/Τ 0.65...

 

Θα επρεπε να γραφει τον πραγματικο????

 

Επισης για τη συνθεση του σκυροδεματος το ζητατε??

Καποιες εταιρειες δεν μου φερνουν μαζι με το δελτιο αποστολης...

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι κάθε Δ/Α πρέπει να συνοδεύεται από το αναλυτικό ζυγολόγιο του συγκεκριμένου φορτίου (πόσες φορές φορτώθηκε το μίξερ και με τι)... Κάπου στον ΚΤΣ νομίζω ότι το λέει...

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως έχει ποσότητα τσιμέντου / ποσότητα νερού που έπεσαν στο μίξερ και λόγο ν/τ αφού συνυπολογιστεί η υγρασία των αδρανών.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και το ξερω....

 

Ειναι το μεγιστο που οριζει το ΚΤΣ (αν θυμαμαι σωστα...)

 

Γιαυτο ρωταω....

 

Αλλα τι μπορω να πω στην εταιρεια???

 

Λογικα στο mix-design θα εχουν και τον λογο Ν/Τ

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.