Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πάχος ασφαλτικών στρώσεων


Recommended Posts

Το σχόλιο αυτό:

 

"Οι εν λόγω ασφαλτοκατασκευές ειδικότερα ο ανοικτός τύπος με ανάμειξη επί της οδού (Π.Τ.Π.Α 245) συνηθίζονται κυρίως στο επαρχιακό και νησιωτικό οδικό δίκτυο όπου η κυκλοφορία (μέση ή ελαφρά) δεν απαιτεί υψηλής ποιότητος ασφαλτοκατασκευές."

 

θα το βρεις στην εγκύκλιο ΕΚ2 6041/622/22-1-1987 (Π.Ε.) του Κ.Ε.Δ.Ε.

 

Δυστυχώς δεν έχω το ίδιο το Α245... είναι όμως σαφές ότι οι ανοιχτού τύπου τάπητες δεν είναι κατάλληλοι για βαριά κυκλοφορία ή βαρέα οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

Με βάση τις φωτογραφίες είτε το mix design είναι για τα μπάζα (σορρυ για την έκφραση) ή η θερμοκρασία του ασφαλτομίγματος κατα την διάστρωση ήταν πολυ χαμηλή (παγωμένο υλικό) με αποτέλεσμα να χαθεί η συνοχή του. Εστίασε την προσοχή σου σε αυτά τα σημεία και οπωσδήποτε πάρε καρότα για εργαστηριακή επισκόπηση.

 

Υ.Γ τα βαρέα οχήματα θα προκαλούσαν αυλακώσεις παρά αποφλείωση της αντιολησθηρής στρώσης σε συγκεκριμενα σημεία του τάπητα. Σίγουρα δεν βοηθούν, για μενα όμως η εστία του προβλήματος δεν είναι εκεί.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε KF μιλαμε για κανενα δεκάρικο τουλαχιστο...το λεω και πιο πανω..δεν μπορω να μην τα αποκαταστησω γιατι η δημαρχια μου χρωστάει πολλα λεφτα απο καποια εργα..και καταλαβαινεις..απλα θελω να αξιώσω αποζημίωση..τό πρόβλημα είναι ότι 5 εκ δέν προβλέπονται γία βαριά κυκλοφορία καί θέλω νά το αποδείξω.

 

Συνάδελφε ALEXIS ευχαριστώ πολύ.Είναι τό πρώτο στοιχείο πού έχω γιά νά τεκμηριώσω ότι η μελέτη δέν προέβλεπε τέτοια βαρειά κυκλοφορία στήν περιοχή. Αναζητώ βοήθεια νά αποδείξω ότι τό παχος της στρώσης είναι ανεπαρκές γιά κυκλοφορία βαρέων οχημάτων.Κάθε πρόταση αποδεκτή

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε KF μιλαμε για κανενα δεκάρικο τουλαχιστο...το λεω και πιο πανω..δεν μπορω να μην τα αποκαταστησω γιατι η δημαρχια μου χρωστάει πολλα λεφτα απο καποια εργα..και καταλαβαινεις..απλα θελω να αξιώσω αποζημίωση..τό πρόβλημα είναι ότι 5 εκ δέν προβλέπονται γία βαριά κυκλοφορία καί θέλω νά το αποδείξω.

 

Απ οτι ειμαι σε θεση να ξερω δεν υπαρχει τετοια οδηγια ,προδιαγραφη ή επιστημονικη επισημανση που να συνδεει αμεσα το παχος με τον φορτο.Θελει μελετη παχους ασφαλτικου πραγμα που δεν γινεται σχεδον ποτε στις επαρχιακες ,δημοτικες ή αγροτικες οδους.Ειναι δυσκολο το προβλημα σου.Δεν ειναι μονοσημαντο (το ξερεις αυτο με τον Καραγκιοζη γιατρο;Εγω εδωσα σωστα τη συνταγη αλλα ο φαρμακοποιος λαθος φαρμακο; )

Οσο αφορα την Εγκυκλιο που αναφερει ο Alexis εχει δικαιο αλλα δυστυχως εδωσες προσφορα,δεν επισημανες το πιθανο σφαλμα και εισαι γιαυτο συνυπευθυνος .Δεν εχεις μεγαλες ελπιδες επικαλουμενος εκ των υστερων πιθανη αστοχια της συμβασης.Το Α245 θα το βρεις στο site της εγνατιας

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη μου γνωμη και εκτιμηση...

 

Το υλικο ειναι ΧΑΛΙΑ...

 

1. ΣΙΓΟΥΡΑ δεν διαστρωθηκε στην σωστη θερμοκρασια..

2. Προεπαλειψη πως εγινε????? Με φεντεραλ????? Δεν υπαρχει περιπτωση...

3. Αναμιχθηκε επι τοπου το υλικο οπως λεει παραπανω ο Αλεξης???

4. ΔΕΝ στρωθηκε με Φινισερ, το ειπες εξαλλου...

5. Η βαση ειναι 3Α???? Δεν φαινεται και πολυ για 3Α....

 

Γενικα οι δουλεια ειναι πολυ κακη..

Εγω δεν θα ευλογησω κανεναν να το ξερετε...

 

Και η μελετη ηταν για να μπαζα (ειπα οτι εχω δει αρκετες μελετες) και η δουλεια ομοιως.....

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε Τερυ καλημερα. Η κατασκευή του μίγματος έγινε στό εργοτάξιο χρησιμοποιώντας φεντεραλ , δεν γινότανε αλλιώς αφού μιλάμε γιά 3500 μ3 αδρανούς. Η στρώση έγινε μέσα Ιουλίου, οπότε η θερμοκρασία ήταν υψηλή.Η διάστρωση της 245 γίνετε μέ φυσική θερμοκρασία. Επίσης η διάστρωση γίνετε μέ γκράντερ γιατί είναι χονδρόκοκη καί δέν στρώνετε μέ φινισερ, δέν προβλέπετε εξάλλου αφού οταν έγινε η προδιαγραφή δέν υπήρχαν φινισερ.Τά πάχη έιναι κανονικά καί τό 3Α δέν έχει υποχωρήσει. Απλά ίσως τό ποσοστό ασφάλτου νά είναι στό όριο. Τό θέμα όμως είναι νά αποδέιξω ότι τό πάχος είναι ανεπαρκές γία τέτοια βαρείά κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ τα βαρέα οχήματα θα προκαλούσαν αυλακώσεις παρά αποφλείωση της αντιολησθηρής στρώσης σε συγκεκριμενα σημεία του τάπητα. Σίγουρα δεν βοηθούν, για μενα όμως η εστία του προβλήματος δεν είναι εκεί.

 

Eγώ συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο. Το πρόβλημα δν είναι του οδοστρώματος αλλά τις ασφαλτικής στρώσης. Πιστευώ πως δν έχει ακολουθηθεί ο σωστος τρόπος παρασκευής του ασφαλτικού μίγματος!

 

Υ.Γ. Τι προεπάλειψη χρησιμοποίησες?

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε Τερυ καλημερα. Η κατασκευή του μίγματος έγινε στό εργοτάξιο χρησιμοποιώντας φεντεραλ , δεν γινότανε αλλιώς αφού μιλάμε γιά 3500 μ3 αδρανούς. Η στρώση έγινε μέσα Ιουλίου, οπότε η θερμοκρασία ήταν υψηλή.Η διάστρωση της 245 γίνετε μέ φυσική θερμοκρασία. Επίσης η διάστρωση γίνετε μέ γκράντερ γιατί είναι χονδρόκοκη καί δέν στρώνετε μέ φινισερ, δέν προβλέπετε εξάλλου αφού οταν έγινε η προδιαγραφή δέν υπήρχαν φινισερ.Τά πάχη έιναι κανονικά καί τό 3Α δέν έχει υποχωρήσει. Απλά ίσως τό ποσοστό ασφάλτου νά είναι στό όριο. Τό θέμα όμως είναι νά αποδέιξω ότι τό πάχος είναι ανεπαρκές γία τέτοια βαρείά κυκλοφορία.

 

 

Ειναι συγκεκριμενα αυτα που ρωταω...

 

1. Η φεντεραλ κανει την προεπαλλειψη.. τι σχεση εχει με το μιγμα..??

2. Τι σημαινει οτι ειχατε 3500κμ αδρανων...εργαστασιο παραγωγης κοντα δεν υπηρχε??

3. Η αναμιξη πως εγινε?? Δεν ειχε στηθει γραμμη παραγωγης???

4. Οταν μιλαω για θερμοκρασια, εννοω θερμοκρασια υλικου (δλδ αυτους τους ερμους 120 βαθμους που λεμε) οχι τη θερμοκρασια περιβαλλοντος..

5. Ο μεγιστος κοκκος των αδρανων ποσο ηταν??? Για 5εκ συμπιεσμενο, δλδ 6εκ ασυμπιεστο μπορεις να στρωσεις μεχρι και 2.5εκ μεγιστο κοκκο με το φινισερ....

6. Τι εννοεις δεν υπηρχε φινισερ???

7. Ακομα και να αποδειξεις οτι το παχος ειναι ανεπαρκες, αν η επιβλεψη βρει σημεια που εχει παχος 4εκ, εισαι εκτος με τη μια...

Link to comment
Share on other sites

Αυλακώσεις θά είχαμε άν το 3Α είχε υποχωρήσει πού δέν έγινε αυτό. Η προεπάλειψη ήταν ασφαλτικό υλικό αραιωμένο μέ πετρέλαιο όπως προβλέπότανε από τό περιγραφικό τιμολόγιο καί τήν τεχνική περιγραφή.

Τό ζητούμενο απο μένα, είναι νά αποδεικτεί η ανεπάρκεια της μέλέτης γιά να θεμελιώσω δικαίωμα αποζημίωσης αλλα καί να ανακτήσω τό κύρος μου.

Εδω χρειάζομαι πραγματική βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.