Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αστεία κατασκευαστικά λάθη


Adavis

Recommended Posts

Έχει στατικά/δομικά προβλήματα; Αν όχι, τι σχολιάζουμε; Το γούστο του αρχιτέκτονα και του πελάτη; Περί ορέξεως γλαρόσουπα.

Εμένα προσωπικά μου αρέσει το σχήμα. Στα χρώματα μου τα χαλάει κάπως.

Επίσης θεωρώ πως πρέπει να επαινούμε τέτοιες προσπάθειες άσχετα αν προσωπικά μας αρέσει ή όχι. Αν έκανε ακόμα ένα τσιμεντόκουτο θα ήταν καλύτερα δηλαδή;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην έχει τεχνικά ή κ αποδεδειγμένα επιστημονικά σφάλματα/προβλήματα αλλά σίγουρα έχει αισθητικά.

Μην ξεχνάμε πως η αισθητική είναι η εμπειρία που προσλαμβάνεις μέσω των αισθήσεων, έχει κάποιους διαμορφωμένους, ανά καιρούς, κανόνες που βασίζονται στην ισορροπία η μη, των εκφραστικών χαρακτηριστικών κ των σχέσεων μεταξύ τους.

Η δε σύνθεση τους είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία αποτυπώνεται με τις ακολουθούμενες τεχνικές του εκφραστή της και στην τελική μορφή της ως παραγόμενο έργο, μπορεί να μεταδώσει ένα νέο αίσθημα το οποίο μπορεί να αποδειχθεί ως κοινό, ως ΣΥΝ-αίσθημα ή κ να αποφανθεί για την ύπαρξη ενός νέου.

Απλό παράδειγμα που μπορούμε να κατανοήσουμε είναι πχ η γραφή/ποίηση (δεν μπορείς να γράφεις χωρίς κάποιους βασικούς κανόνες σύνταξης εκτός αν είναι αυτό που θες να αναδείξεις, την διάσπαση του λόγου - βλ. ζαβαρακατρανέμια-)

Link to comment
Share on other sites

Έγω δεν ξέρω από αισθητικά προβλήματα. Στον έναν θα αρέσει, στον άλλον θα βρωμάει. Όλα έτσι είναι.

 

Εγώ προσωπικά έχω σιχαθεί τα τσιμεντόκουτα. Ότιδήποτε άλλο πρέπει να ενθαρύνεται...

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς πέρα από το αν αρέσει ή όχι, πιστεύω ότι είναι κατόρθωμα το να ετοιμάσεις τον φάκελο της πολεοδομίας για ένα τέτοιο έργο.

Μήπως υπάρχει κανένα βιντεάκι με τις αντιδράσεις του πολεοδόμου που έκανε έλεγχο ΓΟΚ;

Link to comment
Share on other sites

beaubourg

Τέλος, για ρίξτε μια ματιά και στα παρακάτω και πείτε με το χέρι στην καρδιά... τα θεωρείτε ΟΛΑ τόσο αξιόλογα όσο τα εκτιμά ο διεθνής τύπος;

 

Για το πρώτο να πω ότι μοιάζει με μια τεράστια σκαλωσιά.

Τα υπόλοιπα θα συμφωνίσω μαζί σου δεν είναι τίποτα το αξιόλογο.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, για ρίξτε μια ματιά εδώ και στα παρακάτω και πείτε με το χέρι στην καρδιά... τα θεωρείτε ΟΛΑ τόσο αξιόλογα όσο τα εκτιμά ο διεθνής τύπος;

Το δεύτερο είναι το "Κτίριο που χορεύει" στην Πράγα στις όχθες του ποταμού Μολδάβα.

Επειδή έτυχε και το είδα από κοντά είναι αρκετά εντυπωσιακό αν και εντελώς άσχετο με το ύφος και το κλασσικό στιλ της Πράγας.

Για το σχεδιασμό του έχει βραβευτεί μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό στην Πράγα είναι όντως εντυπωσιακό. Μάλιστα κοροϊδευτικά λένε ότι το δεξί είναι ο άντρας και το αριστερό η γυναίκα, σε χορευτική φιγούρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω. Και εμένα κάποια από τα συγκεκριμένα κτήρια μου αρέσουν και κάποια άλλα όχι. Και αυτό είναι και το θέμα. Τι κατασκευάζεται ανά τον κόσμο και τι απήχηση έχει στο κοινό. Άλλα αρέσουν και άλλα όχι. Το θέμα έιναι ότι τολμάνε και ως αποτέλεσμα δέχονται και κριτικές. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι αν κάποιο από αυτά εκθειάζεται από ένα μέρος του κοινού, πρέπει και όλοι να το βρίσκουμε αριστούργημα. Αυτό ήθελα να πω.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες κατασκευές εντυπωσιάζουν (αρνητικά ή θετικά) γιατί είναι διαφορετικές από το γενικό σύνολο. Αν από την άλλη όλα τα κτίρια είχαν αυτή την πως να το πω ασυμμετρία, ενδεχομένως να ζαλιζώσουν ή να νόμιζες ότι είσαι στο inception με τον Di Caprio για όσουν έχουν δει την ταινία

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.