Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αστεία - Ανέκδοτα (σχετικά και μη...)


iovo

Recommended Posts

Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν "gripe sheet" στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν.

 

Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό.

 

Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.

 

Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους διαθέτουν πολύ χιούμορ.

 

Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους μίας αεροπορίκης εταιρείας καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω εταιρεία είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της. (Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.)

 

Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.

Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

 

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.

Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

 

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.

Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

 

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.

Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

 

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.

Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

 

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.

Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

 

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.

Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

 

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.

Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

 

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.

Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'..

 

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.

Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

 

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.

Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

 

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.

Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

 

Π: Το ραντάρ βουίζει.

Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

 

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο

Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

 

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.

Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

 

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.

Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις

Link to comment
Share on other sites

gvarth τι φωτο εβαλες.... Enzo, Gallardo, maserati mc12... Μερικα πραγματα ειναι τοσο ποθητα γιατι ακριβως ειναι και θα ειναι για παντα τοσο απροσιτα. Εγω αν μου δινοταν η ευκαιρια θα ηθελα μια Countach παντως. Αλλη εποχη.
Link to comment
Share on other sites

Ένα πρωί ο ξανθός άνδρας, στην ξανθιά γυναίκα του:

- "Γυναίκα, πρέπει να κάνουμε οικονομία! Πρέπει να μάθεις να μαγειρεύεις, για να διώξουμε τη μαγείρισσα."

Και η ξανθιά:

- "Συμφωνώ! Κι εσύ πρέπει να μάθεις να πηδάς, για να διώξουμε τον κηπουρό!"

Link to comment
Share on other sites

οff topic:

Sundance η Μaserati δεν έμαθε τώρα αλλά ήξερε εδώ και δεκαετίες. Αυτοί που δε ξέρουν είναι οι νεόπλουτοι που αγοράζουν Mercedes 500 με 120.000Ε τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά θα μπορούσαν να αγοράσουν μία Quattroporte.

Για την ιστορία η ΜC12 , είναι μεταμορφωμένη ΕΝΖΟ και μέχρι το 2008 είχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο Nürburgring (εκεί συνήθως δοκίμαζουν τα supercars).

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Η countach , όπως και η 512 ήταν παιδικά όνειρα από τα Υπερατού (οι παλιοί θα θυμούνται).

Πλέον αρκούμαι με μία 8C Competizione (ίσως το πιο όμορφο αυτόκινητο) ή με μία Granturismo.

http://www.italiaspeed.com/2007/cars/alfa_romeo/09/meadowbrook_concours_8c/101.jpg

Link to comment
Share on other sites

spy1551 δεν ειπα οτι δεν ξερει.

 

φυσικα και ειναι θρυλικη εταιρεια.

 

απλα η bugatti ηταν πολυ πιο μπροστα σε καποια θεματα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Έλληνας προτιμά τις δοκιμασμένες λύσεις.

 

Παίρνει mercedes επειδή ξέρει ότι και στην επαρχία θα υπάρχει συνεργείο αν του τύχει κάτι στον δρόμο και επίσης ξέρει ότι η mercedes τα βγάζει πέρα με τις "παραξενιές" (λακούβες, γραμμές, χώμα, κτλ) των ελληνικών δρόμων.

 

Αν η mazerati ή bugatti πάθει κάτι εκτός αττικής ... "Huston, we've got a problem".

 

Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας.

 

Είναι ένα ποτήρι γεμμάτο ακριβώς μέχρι την μέση. Τι βλέπει ο αισιόδοξος, ο απαισιόδοξος και ο μηχανικός;

 

Ο πρώτος το βλέπει μισοάδειο

Ο δεύτερος μισογεμμάτο

Ο μηχανικός... βλέπει λάθος διαστασιολόγηση. Το ποτήρι έπρεπε να είναι πιο μικρό... (τόσο υλικό χαμένο!)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.