Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πολυνομοσχέδιο και μηχανικοί (επαγγελμ. δικαιωμ)


Recommended Posts

abouts Πριν τα ΚΑΤΕΕ υπήρχαν ήδη οι 4ετείς σχολές υπομηχανικών γιά περισσότερο από 20 χρόνια .

 

Απλά ακολουθούσαμε το Γερμανικό μοντέλλο .

 

Δεν ήταν πρωτοφανές αυτό που έγινε .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 221
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ως προς τις άλλες σχολες (π.χ τους πολιτικούς μηχανικούς) καλό θα ήταν να λάβουμε υπόψη ότι πλέον απαιτούνται στα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα ιδιαίτερα εξειδικευμένες γνώσεις που υπερέχουν σε σχέση με την εκπαίδευση που επιτυγχάνεται με 1-2 προπτυχιακά μαθήματα...

 

 

Το πρόγραμμα σπουδων των πολυτεχνείων (5 έτη) είναι πρακτικά αλλά άτυπα επιπέδου ΜSc,δεν έχεις παρά να συγκρίνεις τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών σχολών του εξωτερικού(3-4 έτη). Σύμφωνα με τα προηγούμενα,το πρόγραμμα σπουδών των ΤΕΙ (4 έτη),υπερεπαρκούν για προπτυχιακό επίπεδο BEng. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και τα μεταπτυχιακά.

 

Πιστεύω πως είναι και προς το συμφέρον των διπλωματούχων το σπάσιμο σε 4 ΒΕng+1 MSc ή σε 3 BEng+2 MSc (έτη),ειδικά αυτήν την περίοδο,που αρκετοί αναζητούν την τύχη τους στο εξωτερικό,σε εταιρίες ξένων συμφερόντων.

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή ισοροπία δυνάμεων στα όργανα του ΤΕΕ θα καθορίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα του καθένα από εμάς. Εγώ αυτό καταλαβαίνω ότι γράφει, τίποτα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή ισοροπία δυνάμεων στα όργανα του ΤΕΕ θα καθορίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα του καθένα από εμάς. Εγώ αυτό καταλαβαίνω ότι γράφει, τίποτα παραπάνω.

Και εγω αυτο καταλαβαινω....οπως επισης καταλαβαινω και απο τα δεδομενα της ισορπιας δυναμεων  το που θα γυρει η πλαστιγγα.....και ο νοών νοείτω....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι γενικά συμφωνούμε σε πολλά.. 

Ενώ όπως λέτε το πρόγραμμα των πολυτεχνείων είναι πρακτικά επιπέδου μαστερ, δεν το αναγνωρίζει το ίδιο το κράτος. Δεν είναι αυτό ένα οξύμωρο?

Δηλαδή είναι σωστό να λέμε ότι είναι κοροϊδα όσοι περάσαν πολυτεχνείο..γιατί ακριβώς το ίδιο και με μικρότερο κόστο το πετυχαίνει με σπουδές σε ένα ΑΤΕΙ με χαμηλότερες βάσεις.

Δεν πιστεύω ότι τα ΑΤΕΙ δεν παράγουν έργο, προς Θεού, το επίπεδο σπουδών πρέπει να κρίνεται κατά περίπτωση τόσο για τα ΑΕΙ όσο και τα ΑΤΕΙ..(για αυτό άλλωστε υπάρχουν οι κρίσεις και αξιολογήσεις τμημάτων).

 

Όμως τo μικρό πολυτεχνείο είναι συγκρίσιμο με τα ΚΑΤΕΕ?? Όποιος το πιστεύει έτσι δικαιώμα του, άλλωστε απόψεις δημοκρατικά εκφράζουμε. Όμως δείτε το και αλλίως, το να θέλεις να χωρίσεις τις σπουδές σε 4+1 ή 3+2 σεβαστή επιλογή είναι.. Όμως δεν αποτελεί λογική επιλογή να ισοπεδώνεις τα 5 έτη με τα 3 έτη με το έτσι θέλω.

 

Εν ολίγης ενώ εμείς προσπαθούμε να απαξιώσουμε τις σπουδές στη χώρα μας με την ενοποίηση και το μπάχαλο που θέλουμε να επικρατήσει, αυτό που γίνεται είναι να δημιουργούμε νέους που θα θέλουν να φύγουν..Η απαξίωση έρχεται όταν στοιβιάζουμε σε αμφιθέατρα με έναν καθηγητή 150 με 200 φοιτητές όταν πριν από 1-2 χρόνια ήταν μόλις 80-90 άτομα..

Παρακμή είναι όταν το διδακτικό προσωπικό της τριτοβάθμιας έχει μειωθεί κατά πλέον 33%....

 

Και το λέω όντας Διπλωματούχος και πιστεύοντας ότι θα έπρεπε να αναθεωρηθούν τα δικαιώματα (προς όφελος των ΤΕΙ και λοιπών τμημάτων ΑΕΙ) όχι όμως με αυτό τον αχταρμά που πάνε να περάσουν.. όπου άσχετοι μηχανικοί θα έχουν δικαιώματα σε άλλων τα αντικείμενα.Είναι προφάσεις επειδή δεν υπάρχει πλέον οικοδομική δραστηριότητα και δεν θα υπάρχει για πολλά έτη,  συνεπώς το αντικείμενο κάποιων ειδικοτήτων έχει περιοριστεί άρα πρέπει κανιβαλλιστικά να πάρουν κομμάτι λοιπών ακόμα και αν δεν είναι ορθό επιστημονικά..

Edited by abouts
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 
 

 

 

Δηλαδή είναι σωστό να λέμε ότι είναι κοροϊδα όσοι περάσαν πολυτεχνείο..γιατί ακριβώς το ίδιο και με μικρότερο κόστο το πετυχαίνει με σπουδές σε ένα ΑΤΕΙ με χαμηλότερες βάσεις.

 

 

Όσο κορόιδο είναι ο απόφοιτος του Imperial ή του Berkeley που έχει τα ίδια δικαιώματα με τον Διπλ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Εκείνος έχει παραπάνω δικαιώματα από τους Διπλ. των Ελληνικών Πολυτεχνείων; Η επιλογή των σχολών στην Ελλάδα ξέρουμε όλοι πως γίνεται,ας μην κοροϊδευόμαστε.Πρώτα κοιτάμε την πόλη (πού θα κάνουμε καλύτερη "ζωάρα" σαν φοιτητές),μετά το είδος της σχολής και το κύρος της.Οι βάσεις διαμορφώνονται με βάση την ζήτηση,αν αύριο εξισωθούν Πολυτεχνεία-ΤΕΙ θα δεις τμήματα Μηχανικών ΤΕ και ΠΕ να παίζουνε στα ίδια μόρια,είναι κοινή λογική.Η δυσκολία εισαγωγής σας στο Πολυτεχνείο εξαργυρώνεται από το μεγαλύτερο κύρος στην αγορά εργασίας του διπλώματός σας,ΔΕΝ είναι και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να εξασφαλίζει ισόβιο προβάδισμα στα δικαιώματα,είναι ανήθικο ειδικά δε όταν έχετε διπλ. από σχολές του εξωτερικού αγνώστου "πατρός" και την στιγμή που τα ΤΕΙ αναγνωρίζονται παγκοσμίως ως ισότιμα των πανεπιστημίων

Link to comment
Share on other sites

abouts έχεις άποψη γιά πράγματα που δεν γνωρίζεις ούτε κατ'  ελάχιστον .

 

Οι δύο σχολές υπομηχανικών μέχρι το 1972 έγιναν το 1973 η μία της Αθήνας η ΑΣΤΕΜ - ΚΑΤΕ Πειραιά και η άλλη η ΑΣΤΕΜ-ΚΑΤΕ Θεσσαλονίκης .

Μαζί τους ιδρύθηκαν της Αθήνας , της Πάτρας , της Λάρισας και του Ηρακλείου .

 

Ασε που τότε πέρναγε στις σχολές το 1/4 των σημερινών εισακτέων και η κάθε σχολική γενιά είχε διπλάσια παιδιά .

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με έχετε μπερδέψει πραγματικά....Πάλι λέμε τα ίδια. Τι είναι τα ΑΕΙ, τι είναι τα ΤΕΙ, BSc, επιπέδου master, ο καθένας αναφέρει την άποψή του τι θα έπρεπε να γίνει....μα την Παναγία δεν καταλαβαίνω Χριστό!! Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τι σκατά λέει το σχέδιο γιατί αυτό θα γίνει είτε μας αρέσει είτε όχι!!!!!!!!!!!!!

 

Και μετά από τόσες σελίδες δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει......Οκ, μπορεί να είμαι εγώ ο χαζός....

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Το κομμάτι που επικέντρωνε μόνο στους διπλωματούχους αφαιρέθηκε από το νομοσχέδιο κατόπιν παρέμβασης του υπουργού παιδείας

Link to comment
Share on other sites

χειρότερα γίνεται? και όμως γίνεται!

πρίν λίγο με νομοτεχνικές βελτιώσεις!!!( ξέρετε αυτό που την στιγμη τής ψηφοφορίας προσθέτουν στο άρθρο τάδε και μία παράγραφο τάδε), που μοιράστηκαν (αρκετές σελίδες και προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη), υπήρχε και πρόσθεση παραγράφων στα παραπάνω άρθρα, που άμα κρίνω από την αντίδραση <<καλά , με νομοτεχνική βελτίωση δίνεται στα κολλέγια την άσκηση του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα κια τοπογράφου ??>>, καταλαβαίνω ότι θετικό δεν ήταν. Αρα τα άρθρα που παραθέσαμε παραπάνω να ξέρετε έχουν αλλαγές πρός το χειρότερο!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.