Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νέα... ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα


Engineer

Recommended Posts

Ασφαλώς και τα εισαγόμενα πτυχία είναι πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα. Γιατί πολλές φορές αυτοί που κατέφυγαν σ' αυτή τη λύση δε πέρασαν ούτε σε τεϊ. Κανονικά τα πτυχία του εξωτερικού θα πρεπε να αναγνωρίζονται μόνο αν ο φοιτητής μπορούσε να περάσει σε ανάλογη σχολή στην ελλάδα αλλά προτίμησε να πάει ας πούμε στο MIT για καλύτερα.

 

Γενικά το πρόβλημα είναι η πολυνομία, οι διαρκείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και τα παραθυράκια με τα οποία μπορεί να παρακαμφθεί κάθε νόμος.

 

Γιατί να πάει στο ΜΙΤ για καλύτερα αφού αν ξαναγυρίσει στην Ελλάδα θα έχει ίδια δικαιώματα με τον διπλωματούχο του ΑΠΘ,του ΕΜΠ του ΔΠΘ κτλ; Έτσι για να αντιστρέψουμε λίγο το θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 302
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

 

 

Σκέψου λοιπόν ότι οι μισοί διπλωματούχοι και τα 2/3 ἐως 3/4 των μηχανικών των πολεοδομιών , επίσης δεν πέρασαν στις εξετάσεις στο πολυτεχνείο .

 

 

 

Καλα ειπαμε να υπερβαλουμε λιγο στα πλαισια του διαλογου αλλα οχι και οτι το 70+% των μηχανικων στις πολεοδομιες εχουν σπουδασει εξω....

ειπαμε υπερβολη σε καποια ορια ομως..

εκτος αν για να βγουν αυτα τα νουμερα μετρας και οποιον εκανε ενα μαστερ στο εξωτερικο

Edited by lefe
Link to comment
Share on other sites

Γιατί να πάει στο ΜΙΤ για καλύτερα αφού αν ξαναγυρίσει στην Ελλάδα θα έχει ίδια δικαιώματα με τον διπλωματούχο του ΑΠΘ,του ΕΜΠ του ΔΠΘ κτλ; Έτσι για να αντιστρέψουμε λίγο το θέμα

 

Γιατί μπορεί να πιστεύει ότι αν πάει σε ένα καλύτερο πανεπιστήμιο θα μάθει να κάνει ανταγωνιστικότερες μελέτες ή έστω θα γίνει πιο ελκυστικός στους εργοδότες λόγω καλύτερου βιογραφικού. Δυστυχώς στην ελλάδα μας ενδιαφέρει κυρίως η σφραγίδα του μηχανικού και όχι η πληροφορία που σφραγίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μπορεί να πιστεύει ότι αν πάει σε ένα καλύτερο πανεπιστήμιο θα μάθει να κάνει ανταγωνιστικότερες μελέτες ή έστω θα γίνει πιο ελκυστικός στους εργοδότες λόγω καλύτερου βιογραφικού. Δυστυχώς στην ελλάδα μας ενδιαφέρει κυρίως η σφραγίδα του μηχανικού και όχι η πληροφορία που σφραγίζεται.

 

Α μπράβο, το ίδιο λέμε. "Πληρώνεις" με αυξημένη δυσκολία εισαγωγής αλλά "αγοράζεις" το βαρύ όνομα,το κύρος και την υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας και ΟΧΙ τα a priori απεριόριστα δικαιώματα και μάλιστα εις βάρος όλων των υπολοίπων ιδρυμάτων με την μικρότερη δυσκολία εισαγωγής.

Edited by project.breeze
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δε καταλαβαίνω γιατί να μην ανταμοίβεται η προσπάθεια για την επίτευξη του υψηλότερου βαθμού εισαγωγής.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί τότε να μην ανταμειφθεί και ο απόφοιτος ΜΙΤ σε σχέση με τον ΕΜΠ; Και γιατί να μην ανταμοιφθεί ο απόφοιτος ΕΜΠ σε σχέση με της Κοζάνης;

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Δε καταλαβαίνω γιατί να μην ανταμοίβεται η προσπάθεια για την επίτευξη του υψηλότερου βαθμού εισαγωγής.

 

Ανταμοίβεται με την απόκτηση διπλώματος μεγαλύτερου κύρους και ζήτησης όπως ο απόφοιτος του ΜΙΤ σε σχέση με τον απόφοιτο του πανεπιστημίου του Σικάγο π.χ

Link to comment
Share on other sites

Πάλι τα μπλέξαμε .

 

Αρχικά γιά το ποσοστό στις πολεοδομίες . Αν και τα τελευταία 15 χρόνια είμαι αραιός θαμώνας τους , παλιότερα ίσχυαν αυτά τα νούμερα . 

 

Ιδίως στους αρχιτέκτονες . Εντάξει μπορεί το 70 % να ήταν υπερβολικό , αλλά το 50 % υπήρχε .

 

Γιώργο ξέρεις καλά , ότι οι βάσεις εξαρτώνται από διάφορα πράγματα , άσχετα με την ποιότητα της κάθε σχολής .

 

Ακόμα δεν είναι ίδια κάθε εποχή . 

 

Το πρώτο είναι η επαγγελματική αποκατάσταση .

 

Ετσι το 50 και το 60 , το γιατρός - δικηγόρος - μηχανικός έδινε αποκατάσταση σε μιά εποχή που το 30-50 % των παιδιών σταματούσε στο Δημοτικό .

 

Το 70 η χαμηλότερη σχολή , ήταν οι δάσκαλοι . Το 2000 ήθελες 18 και άνω γιά να γίνεις δάσκαλος . Τώρα έπεσαν .

 

Το 70 πήγαινες υπαξιωματικός η αστυφύλακας από την τρίτη γυμνασίου η την πρώτη λυκείου . Τώρα θέλεις 15000 μόρια γιά την ίδια σχολή διετούς διάρκειας .

 

Αλλος λόγος είναι το πρεστίζ που λένε στα παιδιά οι φροντιστές και τα κανάλια . Γενικά δεν υπάρχει σχέση ποιότητας σχολής και μορίων , αφού άλλοι λόγοι τα καθορίζουν .

 

Τώρα γιά το αν θα έπρεπε να έχει ανταμοιβή η προσπάθεια , αυτό δεν ισχύει πουθενά , γιά μιά φορά προσπάθειας μόνο .

 

Εξω περνάς εύκολα παντού , αλλά πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι είσαι άξιος να συνεχίσεις .

 

Εδώ η υπερτίμηση των εισαγωγικών , έκανε τις σχολές μπάχαλο . Μπήκες ?  Θα βγείς , κάποτε .

 

Η προσπάθεια των παιδιών στις εξετάσεις , πρέπει να αμείβεται με άλλο τρόπο . Οχι όπως σήμερα που το σύστημα είναι στημένο γιά να εξυπηρετεί τα φροντιστήρια .

 

Μία απλή λύση είναι η κατάργηση των εξετάσεων , η χρησιμοποίηση των περιφερειακών ιδρυμάτων σαν ιδρύματα εισαγωγής και εκεί κάθε παιδί που θα είναι κοντά στην κατοικία του θα μπορεί να κάνει το πρώτο έτος στην κατεύθυνση της επιλογής του .

 

Εύκολα βρίσκονται 12 κοινά μαθήματα ανά κατεύθυνση . Στο τέλος του πρώτου έτους και ανάλογα με τους βαθμούς του θα έχει την δυνατότητα να διαλέξει σχολή γιά άλλα 3 χρόνια σπουδών , η να συνεχίσει γιά άλλο ένα έτος σε ΙΕΚ .

 

Τα υπόλοιπα έτη θα γίνονται σε κεντρικότερα τμήματα , ενώ θα προβλέπεται και διαδικασία συνέχισης από το ΙΕΚ στο πανεπιστήμιο .

 

Ετσι θα πάμε σε μιά πιό ομαλή διαδικασία μείωσης των εισακτέων και των τμημάτων . 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  Πολυτεχνικές σχολές δεν είναι μόνο του ΕΜΠ... Το 90% των φοιτητών του Μετσόβιου προέρχονται από ιδιωτικά λύκεια


 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 13,000


ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΠΑΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 11,406

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 11,732

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΔΗΜ ΠΑΝ ΘΡΑΚΗΣ 10,518

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) 9,142

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 13,112

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΔΗΜ ΠΑΝ ΘΡΑΚΗΣ 12,778

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΙΟΣ)  9,362

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 10,633

 

ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 24000 ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΟΥ

 

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΔΗΜ ΠΑΝ ΘΡΑΚΗΣ  14,917

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 15,672
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.