Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

δεν ξέρω αν μπορούμε να βρούμε μια λύση εντελώς ανέξοδη, και εγώ μουσειακό το έχω το Pos αλλά αν σκεφτείς οτι τα 50€ δεν το χάνεις και παίρνουν μια μικρή προμήθεια μόνο (1-2% νομίζω) τότε ουσιαστικά είναι η πιο συμφέρουσα περίπτωση. Αν κάποιος άλλος έχει να προτείνει κάτι καλύτερο ας μας διαφωτίσει

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 1,6k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλημέρα. Σήμερα (ίσως καθυστερημένα) ανακαλυψα οτι πέραν της μηνιαίας χρέωσης 3,90 Ευρώ/μήνα για το ενσύρματο pos της εθνικής (που έχει αλλάξει σε κάποια άλλη εταιρία) μου έκαναν ανάληψη 96 Ευρώ. Όταν πήρα τηλ και ρώτησα μου είπαν ότι είναι ετήσια χρέωση επιπλέον των 3,90 το μήνα. Ισχύει και σε σας αυτό;

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Άμα χρωστάει η ΝΔ περίπου 1δις στις τράπεζες και άλλο 0,5δις το ΠΑΣΟΚ, απο τα δάνεια που έχουν και δεν θα τα πάρουν πίσω, να περιμένουμε κι άλλα χειρότερα συνάδελφε, που ακόμα δεν τα έχουμε δει! 🥵😡😈

 

Και χέστηκα για τις αρνητικές που θα μου βάλουν οι ψηφοφόροι τους και κομματόσκυλα τους!!!!! 

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

@dib Eνοείται ότι συμφωνώ. Μιλάμε για ασύδοτα αρπακτικά-νομιμοποιημένοι απατεώνες με τις πλάτες της εκάστοτε (και της νυν) κυβέρνησης. Τα τελευταία χρόνια το κακό έχει παραγίνει και η κατάσταση ξέφυγε. Η ευκολία με την οποία τροποποιούν μονομερώς συμβάσεις με την ψευδοδικαιολογία ότι ενημέρωσαν είναι μια από τις πολλές καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε. Αλήθεια, από πότε ένα ενημερωτικό mail ή έστω έγχαρτη επιστολή αντικαθιστά τους όρους μιας σύμβασης. Αν για κάποιο λόγο μια εταιρία επιθυμεί να αλλάξει πολιτική πρέπει να έχει την υπογραφή του αντισυμβαλλόμενου αλλιώς να διακόψει την υπηρεσία και όχι να βάζει χέρι στον λογαριασμό μας και να βουτάει τα χρήματα που αξιώνει σαν  κλέφτης (ατιμώρητος βεβαίως). 

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Δεν είμαι νομικός, αλλά θεωρώ ότι είναι παράνομη αυτή η μονομερής τροποποίηση της σύμβασης χωρίς ενεργή αποδοχή από τον πελάτη.

Κάτι αντίστοιχο έκανε η Εθνική και με τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου που μια μέρα έστειλε μια επιστολή ότι οι λογαριαμσοί αυτοί θα γίνουν 'προνομιακοί' (ή κάποια άλλη μπούρδα όνομα) με κάτι προνόμια για γέλια και εννοείται με μηνιαία (ή ετήσια, δε θυμάμαι χρέωση). Αν δεν ήθελες ο λογαριασμός ταμιευτηρίου σου να γίνει 'προνομιακός' έπρεπε να στηθείς μισή ώρα στο τηλέφωνο για να δηλώσεις τη μη αποδοχή της μετατροπής...

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

@Roy_Hobbs Aυτό λέμε όλοι αλλά που να βρούμε το δίκιο μας. Σαν.."κύριοι" βούτηξαν τα χρήματα από τους λογαριασμούς μας. Αυτοί το βάφτισαν παγια χρέωση, αλλά η σωστή λέξη είναι "ληστεία". Αφού υπάρχει η ασυλία από τους κυβερνώντες, αλωνίζουν μια χαρά στην πλάτη μας. Μιλάμε για επαγγελματίες κλέφτες.

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Στην περίπτωση της παράνομης μετατροπής λογαριασμού ταμιευτηρίου σε 'προνομιακό' με χρέωση, είμαι σίγουρος ότι οι μισοί (μπορεί και παραπάνω) δικαιούχοι δε θα προβούν σε 'μη αποδοχή' είτε επειδή βαριούνται να περιμένουν μισή ώρα στο τηλέφωνο, είτε επειδή δεν ενημερώθηκαν κλπ. Έκανα ένα πρόχειρο υπολογισμό (με εκτιμήσεις και παραδοχές) και οι τύποι θα βγάλουν κάτι εκατομμύρια ευρώ με αυτό το κόλπο.

Για μένα η λέξη κλειδί είναι η 'ενεργή αποδοχή' (δηλαδή να υπογράψεις, να κλικάρεις ένα κουτί κλπ) ειδικά σε περιπτώσεις που αλλάζει ριζικά το καθεστώς της υπάρχουσας σύμβασης. Δηλαδή είναι άλλο μια ετήσια συνδρομή να αυξηθεί κατά 10% και άλλο μια δωρεάν υπηρεσία ξαφνικά και χωρίς 'ενεργή αποδοχή' να αρχίσει να κοστίζει 100 ευρώ.

Edited by Roy_Hobbs
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Σε αυτό με τον προνομιακό της ΕΤΕ, παρατήρησα ότι υπήρχε επιλογή στον λογαριασμό να το απενεργοποιήσεις (ακριβώς δεν θυμάμαι τα βήματα) στο ebanking. Αυτό το πρόλαβα. Το θέμα με την καταχρηστική πρακτική τους για το Pos είναι ότι δεν έχεις κάπου να κλικάρεις ή να υπογράψεις περί αποδοχής ή μη. Η μόνη απάντηση που ίσως λάβει κανείς είναι οτι μας ενημέρωσαν και αφού δεν εναντιωθήκαμε να καταγγείλουμε τη σύμβαση, θεωρήθηκε ότι σιωπηρά αποδεχτήκαμε τη νέα τιμολογιακή πολιτική. Νομικός δεν είμαι αλλά μου φαίνεται τουλάχιστον "περίεργη" αυτή η προσέγγιση. Δεν ξέρω αν κάποιος συνάδελφος κατάφερε να του επιστρέψουν τα 96 Ευρώ που του εκλεψαν από το λογιαριασμό του.  Η αρχική σύμβαση με το ενσύρματο τερματικο έλεγε 3,90 Ε/μήνα (δεν ανέφερε καμία άλλη χρέωση).

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Και σε αυτό που περιγράφεις με τον προνομιακό, δε θα έπρεπε να οφείλεις έσυ να κάνεις κίνηση για 'μη αποδοχή'.

Θα έπρεπε η 'ενεργή αποδοχή' σου να έκρινε τη μεταφορά στη νέα κατάσταση ή όχι.

Επιπλέον πολλοί πελάτες της ΕΤΕ δεν έχουν web banking και θα έπρεπε να στηθούν στο τηλέφωνο για 'μη αποδοχή'.

Τώρα για το άλλο που ρωτάς με την επιστροφή των 96 ευρώ, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Με δικηγόρο θεωρώ πάντως ότι θα τα πάρεις σίγουρα, αλλά θα κοστίσει αρκετά παραπάνω... (εκεί ποντάρουν)

Edited by Roy_Hobbs
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.