Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς


Recommended Posts

Καλημέρα!!

Καλά και εγω που κρατησα ΕΤΕ το παλιό, ξαφνικά μου χρέωσαν 96Ε!!! στο τελος του χρονου και δεν ηξερα τιποτα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

8 hours ago, gio said:

...μπηκα στην myΑΑΔΕ ...και ενώ μέχρι Δεκ 2023 ήταν οκ....τώρα μου λέει προς αναβάθμιση

ποσ.png

Μήπως πρέπει να γίνει αναβάθμιση του app στο κινητό;

Link to comment
Share on other sites

https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/anabathmisi-pos

(Έχω την εντύπωση ότι ανακυκλώνονται οι ίδιες ερωτήσεις και κανείς δεν μπαίνει στη διαδικασία να διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες)

Link to comment
Share on other sites

Τι λεει λοιπόν η σελίδα της ΑΑΔΕ :
"Αναβάθμιση POS

Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους.

Αναβάθμιση POS

Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποίειται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών.

Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται να ενημερώνουν την ΑΑΔΕ το αργότερο σε ημερήσια βάση για τα Μέσα Πληρωμών διαχείρισής τους, στα οποία ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση την προηγούμενη ημέρα.

Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών."

Αρα εμείς εφόσον δεν έχουμε ταμειακές δεν μας αφορά , σωστά καταλαβαίνω ?

Edited by avgoust
Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2024 at 9:36 ΠΜ, giorgosv said:

Για να επανέλθω, χθες χρέωσα δική μου κάρτα δοκιμαστικά 5€ μέσω του e-simplify και έγινε κανονικα η συναλλαγή απλά τα χρήματα φάνηκαν την επόμενη μέρα στον λογαριασμό και με μια προμήθεια 0.03€.

Αν ειναι ΟΚ με ΑΑΔΕ μια χαρα συνεχίζω με αυτό χωρίς να πληρώνω τίποτα.

Καλημέρα, είναι οκ με την ΑΑΔΕ όμως;;
Έχω και γω ακριβώς το ίδιο και στην ΑΑΔΕ μου εμφανίζει το ίδιο μήνυμα.
Από την εθνική επιμένουν ότι όλα είναι οκ, δεν ξέρουν όμως να μου πουν γιατί εμφανίζεται έτσι στο μητρώο ή αν είναι εντάξει.
Η λογίστρια ρίχνει σε μένα το μπαλάκι.
Και δεν ξέρω πού να αποταθώ για να βγάλω άκρη.

Link to comment
Share on other sites

H viva για το ζήτημα μου απάντησε το παρακάτω:

"Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή viva.com | Terminal στην Android συσκευή σας για να δεχθείτε πληρωμές με κάρτες. Η εφαρμογή αυτή δεν απαιτεί τη χρήση ταμειακής μηχανής. Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε την έκδοση λογισμικού της εφαρμογής 5.5.0 και άνω, καθώς και να υποστηρίζετε τη λειτουργία NFC, εάν χρησιμοποιείτε συσκευή Android. Επίσης, η λειτουργία της εφαρμογής προϋποθέτει να έχετε ενεργοποιημένες τις υπηρεσίες τοποθεσίας (location services) στη συσκευή σας."

και

"Η κατάσταση "Προς Αναβάθμιση" που απεικονίζεται στο Μητρώο POS της ΑΑΔΕ, υποδηλώνει ότι το τερματικό σας επρόκειτο να αναβαθμιστεί. Εμείς θα προβούμε στην αναβάθμιση του τερματικού σας και με την ολοκλήρωση αυτής θα ενημερώσουμε την ΑΑΔΕ. Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία της αναβάθμισης των τερματικών βρίσκεται σε εξέλιξη."

Edited by Eleni St
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.