Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ισοδύναμα με μάστερ τα πτυχία από Πολυτεχνείο και Γεωπονικό Πανεπιστήμιο


Didonis

Recommended Posts

Στην πράξη ο καθένας που είτε είναι γνώστης από μόνος του , είτε έχει τελειώσει ΕΠΑΛ , ΙΕΚ , ΤΕΙ , πανεπιστήμιο ή πολυτεχνείο , μπορεί να ασχοληθεί με το θέμα . Και νομικά δεν έχει κανένα πρόβλημα .

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

"Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)..."

Αυτή η φράση νομίζω ξεκάθαρα φωτογραφίζει αυτό που συζητάμε τόσο καιρό: Master in Engineering

Τουτέστιν "ανώτερο" από Bachelor αλλά όχι Master of Science

 

Για όσους αναμέναν αύξηση (μισθωτοί δημοσίου κυρίως) ξεκαθαρίζεται και αυτό: "...δεν επιφέρει μισθολογικές μεταβολές"

Link to comment
Share on other sites

Οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) απαριθμούνται στην παράγραφο 1 του άρθρου 46 του ν. 4485/2017:

 

1) Το πρόγραμμα σπουδών να έχει διάρκεια φοίτησης κατ' ελάχιστον 10 ακαδημαϊκά εξάμηνα

2) Στο πρόγραμμα σπουδών να περιλαμβάνονται μαθήματα ώστε να διασφαλίζεται η θεμελίωση στις βασικές επιστήμες και τέχνες

3) Στο πρόγραμμα σπουδών να περιλαμβάνονται μαθήματα ώστε να διασφαλίζεται η ανάπτυξη των μαθημάτων κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος του σχετικού γνωστικού αντικειμένου

4) Στο πρόγραμμα σπουδών να περιλαμβάνονται μαθήματα ώστε να διασφαλίζεται η εμβάθυνση και η εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας

5) Στο πρόγραμμα σπουδών να προβλέπεται η εκπόνηση πτυχιακής ή διπλωματικής εργασίας διάρκειας 1 ακαδημαϊκού εξαμήνου κατ' ελάχιστον.

 

 

Από τα παραπάνω δεδομένα συμπεραίνω τα εξής:

 

1) Τα προγράμματα σπουδών 5ετούς διάρκειας φοίτησης των Τμημάτων Μηχανικών ΤΕ των ΤΕΙ δεν ικανοποιούν την 4η προϋπόθεση, καθώς περιλαμβάνουν μαθήματα σε 2 βασικά γνωστικά αντικείμενα μηχανικού (2 ειδικότητες μηχανικού) και δεν περιλαμβάνουν μαθήματα εμβάθυνσης.

2) Τα προγράμματα σπουδών 5ετούς διάρκειας φοίτησης των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν ικανοποιούν την 4η προϋπόθεση, καθώς περιλαμβάνουν μαθήματα σε 2 βασικά γνωστικά αντικείμενα (2 ειδικότητες: μηχανικού και εκπαιδευτικού) και δεν περιλαμβάνουν μαθήματα εμβάθυνσης.

3) Τα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής & Φαρμακευτικής των Πανεπιστημίων δεν ικανοποιούν την 5η προϋπόθεση.

 

Συνεπώς οι τίτλοι σπουδών, που απονέμονται μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση των ανωτέρω προγραμμάτων σπουδών, δε μπορούν να θεωρηθούν ενιαίοι και αδιάσπαστοι τίτλοι σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου. Η ρύθμιση αφορά κυρίως του εξής τίτλους σπουδών:

 

1) Διπλώματα Μηχανικού που απονέμονται από τις Σχολές Μηχανικών των Πολυτεχνείων και τα Τμήματα Μηχανικών των Πανεπιστημίων

2) Δίπλωμα της ΣΕΜΦΕ του ΕΜΠ

3) Πτυχία των Τμημάτων του ΓΠΑ & των Γεωπονικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων

4) Πτυχία των Τμημάτων Δασολογίας των Πανεπιστημίων

5) Πτυχίο του Τμήματος Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

6) Πτυχία 5ετούς φοίτησης των Τμημάτων της ΑΣΚΤ και των Τμημάτων Εικαστικών & Εφαρμοσμένων Τεχνών, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικών Σπουδών και Κινηματογράφου των Πανεπιστημίων

 

ΥΓ: Δεν σημαίνει ότι όλοι οι ανωτέρω τίτλοι σπουδών είναι ενιαίοι και αδιάσπαστοι τίτλων σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου. Απλά είναι υποψήφιοι για αυτήν την αναγνώριση.

Edited by geoste
Link to comment
Share on other sites

George χωρίς να το επικρινω, που φαίνεται ότι εν συγκρίσει με την σεμφε για παράδειγμα η την ημμυ όπου στη τελευταία έχουν μαθήματα ηλεκτρολογου μηχανικού και μηχανικού υπολογιστών ( μεγάλες διαφορές) ότι στην ασπαιτε δεν κάνει εκβαθυνση ο φοιτητής ενώ στην ημμυ κάνει?

Υπάρχει κάπου που εξηγούνται αυτά?

Link to comment
Share on other sites

Jimako, τα παραπάνω συμπεράσματα είναι προϊόντα προσωπικής ανάλυσης των δεδομένων. Συνεπώς δεν είναι απόλυτα και ενδεχομένως να κάνω λάθος. Οι κατηγορίες των τίτλων σπουδών που παραθέτω είναι ενδεικτικές και δεν σημαίνει ότι όλοι οι τίτλοι σπουδών που εμπίπτουν σε αυτές θα υπαχθούν στη ρύθμιση των παρ. 1 & 2 του άρθρου 46 του ν. 4485/2017. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση πρέπει να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ διαπιστωτική απόφαση του υπουργού παιδείας.

Edited by geoste
Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι αν υπάρχουν οι 300 πιστωτικές μονάδες και αν υπάρχει και η παράδοση του διπλώματος .

 

Οι ιατρικές , οδοντιατρικές και κτηνιατρικές σπουδές , είναι ειδικά κατοχυρωμένες διεθνώς , αφορούν συγκεκριμένα επαγγέλματα χωρίς δυνατότητα διαφοροποίησης από το βασικό αντικείμενο .

 

Αντίθετα σχολές όπως η ΣΕΜΦΕ και η βιολογικών εφαρμογών , πρέπει να γίνουν τετραετείς γιατί αυτή είναι η παράδοση τους και η συνάφεια , είτε να σπάσουν άμεσα σε 4+1 , ή ακόμα καλύτερα να καταργηθούν εντελώς , αφού υπάρχουν άλλες με παράδοση και σαφήνεια . 

 

Στην Φαρμακευτική το 5ο έτος αφορά μόνο πρακτική άσκηση , μην ξεχνάμε ότι ανάλογη άσκηση κάνουν και οι δικηγόροι και μάλιστα 1,5 έτος .

 

Τέλος οι καλλιτεχνικές σπουδές έπρεπε να είναι εντελώς εκτός του βασικού εκπαιδευτικού συστήματος , όπως ακριβώς η ΑΣΚΤ και να έχουν ιδιαίτερο τρόπο εισαγωγής και φοίτησης .

Link to comment
Share on other sites

 

Η ρύθμιση δεν αφορά κανένα τμήμα ακόμα καθώς θα εξεταστεί κάθε αίτημα από επιτροπή.

 

Έτσι ακριβώς..!

 

Επίσης geoste και bas συμφωνώ και γιαυτό θέλω να κάνουμε συζήτηση να μ πείτε σαν πιο ενημερωμένοι τις γνώμες σας. Αντέ να δούμε

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.