Jump to content
  • Θέσεις Εργασίας Μηχανικών στην Θεσσαλονίκη
human

Αγορά σχεδιογράφου (plotter)

Recommended Posts

Σας διαβάζω να μιλάτε με ενθουσιασμό γιά τον Canon iPF710 και σχεδόν πείστηκα να τον αγοράσω.

 

Αλλά επειδή την πάτησα με τον HP 110nr plus, και μου βγήκε προβληματικό το ρολό, ακόμα και αυτό που μου αντικατέστησαν δωρεάν, παρακαλώ αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία ας μου πει:

 

1. τι εγγύηση δίνει η Canon;

2. Το ρολό και ο κόφτης της Canon δουλεύουν καλά η έχουν κι'αυτά πρόβλημα;

3. Συγκρίσεις των 2 μοντέλλων (πέρα από το μέγεθος του χαρτιού)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς μόνο στο πρώτο μπορώ να σου απαντήσω:

1 χρόνο με ανταλλακτικά και εργασία με επιλογή επέκτασης στα 3 χρόνια με τα ίδια (+500€)..

Δες και την προσφορά της ART ΕΠΕ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ HP H CANON? Πιος ειναι αυτος που σας ικανοποιισε ?αν θελετε πειτε μου και εμενα εχω εναν 450 hp αλλα διστυχος χαλασε ωρα για καινουργιο για πειτε μου ο canon ειναι καλος εχει καποια προβληματα?ευχαρηστω εκ των προτερων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τρέχουσα σειρά 500+ της HP είναι αισθητά ταχύτερη από την αρχική 500 (που πλέον δεν παράγεται). Επιπλέον όφελος σε ταχύτητα, και ευχρηστία, δίνει η προσθήκη κάρτας δικτύου στον plotter.

 

Για υψηλότερη ταχύτητα & μεγαλύτερη ανάλυση (χρήσιμη μόνο για εκτύπωση φωτορεαλισμών) υπάρχει ο Τ610.

 

Η αρχική εγγύηση είναι 1 έτος on site και καλύπτει όλη την Ελλάδα (και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη), με δυνατότητα επέκτασης σε 3, 4 ή 5 έτη.

 

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, διαπιστώνεις ότι τις καλύτερες τιμές για τις σειρές αυτές είναι στην Ergosystems ΕΠΕ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγόρασα τον ip710 το μηχάνημα τα σπάει.Για μένα πολύ καλύτερος απο τον hp

500 plus .Οσο για τον 500 plus το μοντέλο καλό αλλα δυστυχός έχει σταματίση να βγαίνη και για αυτο τον λόγο τον έχει σε προσφόρα η hp.Tώρα όσον αφορά το servis , μην ψάχνετε servis στην ΕΛΛΑΔΑ για οτιδήποτε μην περιμένετε τίποτα από τους τέχνικούς δυστυχός είμαστε πολύ πίσω ακόμα .Δική μου γνώμη κα΄ντε οτι μπορείτε μόνοι σας το 'ιδιο κάνουν και οι τεχνικοί.Ελλάδα servis εγγύηση δεν πάνε μαζί.(Δεν θέλω να προσβάλω κανέναν απο εμπειρία μιλάω ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο 500+ είναι τρέχον μοντέλο που παράγεται κανονικά. Η προσφορά στην οποία πρέπει να αναφέρεσαι έγινε ξανά πριν 4 μήνες, και πάλι πριν, και πάλι πριν. Ως διάδοχος του 500 είναι μια πλήρως εκσφαλματωμένη μηχανή. Για πολλούς η αξιοπιστία αυτή είναι και το πιο σημαντικό.

 

Ο πελάτης της ΗΡ καλύπτεται από on site εγγύηση. Αν κάποιος πελάτης δεν εξυπηρετηθεί σωστά ή έγκαιρα μπορεί να ανοίξει παράπονο/διαμαρτυρία στην ΗΡ (όχι Ελλάς, τη μεγάλη) και είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι θα δωθεί λύση απ' έξω που είναι κέρβεροι. Μιλάμε πάντοτε για εντός εγγύησης (αρχικής η επεκτεταμένης).

 

Εκτός εγγύησης η κατάσταση όντως ποικίλει, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεται ο plotter και την εταιρία στην οποία θα αποτανθεί ο ιδιοκτήτης. Για περιοχές όπου η δυνατότητα υποστήριξης από τοπικές εταιρίες είναι περιορισμένη, η αγορά επέκτασης εγγύησης είναι μια πολύ καλή λύση.

 

Είναι σίγουρο ότι η Canon δεν παράγει "κακά" μηχανήματα. Από την άλλη η ΗΡ κατέχει το 75% περίπου της αγοράς CAD/engineering. Τείνω να πιστεύω ότι όχι τυχαία.

 

Σ' ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikostakis, όταν μιλάς για HP και καλό servis νομίζω οτι προκαλείς το δημόσιο αίσθημα. Δεν ξέρω μηχανικό που να μην έχει προβλήματα.

Δεν είναι τυχαίο οτι η HP έχει το 75% της αγοράς όπως λες. Απλά δεν υπήρχε αντίπαλος. Τώρα όμως υπάρχει και αυτό θα αναγκάσει την HP να βελτιώσει τιμές και servis προς όφελος όλων.

 

Έχω ήδη ψηφίσει υπέρ του Canon ipf 700 που τον έχω πάνω από 2 χρόνια και "πετάει".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δημόσιο αίσθημα και την εμπειρία τη γνωρίζω φίλε T-911. Όμως όταν υπάρχει βελτίωση στο service (όπως αυτό που γίνεται από το τέλος του 2007 στην ΗΡ και συνεχίζεται), δίκαιο είναι να το λέμε.

 

Να λέμε και το καλό (όπως το ότι το onsite τώρα ισχύει για ΚΑΘΕ γωνιά της Ελλάδας, δεν ίσχυε πριν το τέλος 2007 - δεν γνωρίζω αν το κάνουν οι Canon/EPSON). Να λέμε και τα προβληματικά, καθώς έχουν να γίνουν ακόμα αρκετά. Αποκεντροποίηση του πιστοποιημένου/εξουσιοδοτημένου service από Αθήνα/Θεσσαλονίκη, πρώτα απ' όλα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι, από τεχνικής πλευράς, η επισκευή ενός plotter διαφέρει αρκετά από την επισκευή ενός απλού inkjet ή laser εκτυπωτή, για τα οποία υπάρχει κάποια εμπειρία ανά τη χώρα. Μιλώ και σαν κάτοικος εκτός των 2 μεγάλων αστικών κέντρων και της ηπειρωτικής Ελλάδας (Κρήτη).

 

Θα μου επιτρέψεις, τέλος, να θεωρώ ότι ο λόγος που η ΗΡ κατέχει ως τώρα το 75% της συγκεκριμένης αγοράς είναι ότι έχει πολλούς πελάτες που έχουν αγοράσει στο παρελθόν ένα plotter HP και για 6, 8, 10 χρόνια το μηχάνημα δούλεψε τίμια και τους έβγαλε ψωμί. Όταν 3 στους 4 plotters ήταν ως τώρα ΗΡ, στατιστικά λογικό είναι και τα περισσότερα προβλήματα - "ιστορίες φρίκης" να αφορούν ΗΡ μηχανές.

 

Όσο για τον ανταγωνισμό, συμφωνούμε: Εύχομαι να σηκώσει τον πήχυ της εξυπηρέτησης του επαγγελματία πελάτη ψηλά.

 

Καλό Σαββατοκύριακο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω τελικά απέκτησα τον Canon IPF710. Πολυ ικανοποιημένος προς το παρόν ταχύτατος ακόμα και σε δύσκολους φωτορεαλισμούς, καλό driver software interface, για κατανάλωση μελανιών δεν έχω σχηματίσει γνώμη ακόμη. Μόνο ελαττωμα που έχω εντοπίσει είναι ότι κάθε φορά που τον ανοίγω κουνάει το ρολό και μετά κόβει ένα κομμάτι πλάτους 5cm περιπου!!Άκυρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το κανει αυτο κατι δεν εχει κανει καλα.Μήπως του εδωσες να τυπωση κατι και το ακυρωσες κατεπαναληψη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.