Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Engineer

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση γίνεται υποχρεωτική εντός του 2019 για όλους

Recommended Posts

Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.

Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.

Τι αλλάζει

Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.

Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit).
  2. Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα).
  3. Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις).

Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.

Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)

Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.

Τα πλεονεκτήματα του μέτρου

  1. Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου.
  2. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά.
  3. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης.

Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.

Δωρεάν δοκιμή


View full είδηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωωωωω !!!! ναι ... βέβαια ηλεκτρονική τιμολόγηση εντός του 2019 ... και "εφαρμογή ..... σε ένα σημαντικό ποσοστό των επιχειρήσεων από 01.01.2019"..... σύμφωνα με δελτίο τύπου του Υπουργείου Οικονομικών που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2018 !!!!!....

Θεωρώ ότι ακόμη έχουμε πολύ δρόμο .... Αλήθεια τι παραπάνω δηλαδή θα προσφέρει η ηλεκτρονική τιμολόγηση αφού γίνονται διασταυρώσεις μέσω των ΜΥΦ ας κάνουν μέσω της καταχώρησης στις ΜΥΦ να τυπώνεται και το τιμολόγιο για τον πελάτη .... Πόσες φορές θα ανεβάζουμε στο taxis τα ίδια και τα ίδια στοιχεία ? Μετά τα κερατιάτικα με τα pos έρχονται και τα ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΣΑ σε κερατιάτικα σε εταιρείες λογισμικού για το αυτονόητο ... του να γίνεται απευθείας καταχώρηση στο taxis .. η πλατφόρμα σχεδόν υπάρχει = ΜΥΦ. Πάντως θεωρώ ότι όταν γίνει υποχρεωτικό και δεν υπάρξει η δυνατότητα της απευθείας εισαγωγής στο taxis θα υπάρξει ανταγωνισμός και τιμές και προσφορές ... 

Edited by georgegaleos
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, Engineer said:

Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά.

????

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πές τα George...,

Εφαρμογή εμπορικής διαχείρησης και κάτι τρέχει στα γύφτικα.., πραγματικά μας περνάνε για μ.. δεν εξηγείται αλλιώς.

Αν μπούνε οι κινέζοι στο παιχνίδι, 0,99 ευρω θα έχει η εφαρμογή, σου λέει έχει μαλ&#$ εδώ, θελω να πω ψωμί εδω...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

... καλά δεν το εννοούσα τόσο ισοπεδωτικά (και πιστεύω ότι ούτε κι εσύ το εννοείς)... απλά το κόστος (για την υποβολή-έκδοση και μόνο των παραστατικών) είναι δυσανάλογο για κάποιον μηχανικό που έχει 5-6 τιμολόγια εσόδων (τα μπλοκάκια σαφώς λιγότερα) το μήνα και καμιά 20-30αριά εξόδων (και πολλά θεωρώ ότι λέω) τον μήνα... κατά τ' άλλα οι εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης είναι πολύ χρήσιμες όταν όντως υπάρχει αντικείμενο ... 

Edited by georgegaleos

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνώ George απλώς πολυ απλά σπαταλάμε πολύ χρόνο για κάθε τι καινούργιο που μας φέρνουν, για πράγματα που κανονικά θα έπρεπε να μας κάνουν τη ζωη ευκολότερη...

Βλέπε ψηφιακές υπογραφές, βλέπε ανέβασμα αρχείων κτηματολόγιο ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέσω taxinet στις 24-1-2015 είχα υποβάλει το εξής ερώτημα 

"παρακαλώ μια απάντηση επί του παρακάτω

Είναι "όνειρο θερινής νυχτός" ή όχι
 το να μετατραπεί το βιβλίο εξόδων-εσόδων
υποχρεωτικά από χειρόγραφο σε excel
 
και  μέσω ενός αρχείο xml να μεταφέρεται αυτόματα
μηνιαία ή 3/μηνιαία
(όπως μεταφέρουμε εμείς οι μηχανικοί τις αμοιβές ή τα αρχεία αυθαιρέτων στο σύστημα ΤΕΕ και ΥΠΕΚΑ)
σε μια "βάση data" του taxisNET
 
οπότε να μην χρειάζεται ούτε λογιστής για ΦΠΑ
ούτε υποβολή καταστάσεων προμηθευτών κλπ
και συγχρόνως να γίνεται  αυτόματα και η διασταύρωση τιμολογίων!!

Μετά τιμής 
Κανα"

Η απάντηση από την ιστοσελίδα ήρθε την επομένη 26-1-2015

"Αξιότιμε Κύριε,

Σας ενημερώνουμε ότι, οι προτάσεις σας θα προωθηθούν αρμοδίως.

Πάντα στη διάθεσή σας    
Κέντρο Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων
Γ.Γ.Δ.Ε. Υπουργείου Οικονομικών"

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.