georgios_m Δημοσιεύτηκε September 28, 2020 at 08:43 μμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2020 at 08:43 μμ Η ανάλυση όμως αυτή θα δώσει αποτελέσματα σε μορφή κυκλοφοριακών φόρτων, όχι το συναισθηματικό αποτέλεσμα στους δημότες του κέντρου που πολλοί εκ των οποίων μπορεί να μην οδηγούν κιόλας. Εκεί αποσκοπούσε το δοκιμαστικό.. Εκτός αν υπάρχουν μοντέλα και γι' αυτό! Κάποιος πχ που μένει Χολαργό και δουλεύει Χαϊδάρι και απλά διασχίζει το Δ.Αθηναίων δε μετράει η γνώμη του. Αντιθέτως βάσει συνεντεύξεων της περιόδου εφαρμογής, θεωρείται και παρείσακτος που πρέπει να βρει άλλη δίοδο να περάσει.
stayros Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 05:22 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 05:22 πμ Καλά τα μοντέλα αλλά είναι gigo. Ποιος μπορεί αξιόπιστα να μοντελοποιήσει το κέντρο της Αθήνας; Και αν το μοντέλο τελικά ήταν λάθος; Μετά δε θα ήθελε κράξιμο ο Δήμαρχος που πήγε και άλλαξε το κέντρο της πρωτεύουσας χρησιμοποιώντας αναξιόπιστα δεδομένα;
georgios_m Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 08:17 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 08:17 πμ Μα κι αυτές οι πιλοτικές αλλαγές που έγιναν σε μοντέλα υποτίθεται βασίστηκαν. Όσο "gigo" κι αν είναι, δεν υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από τη μοντελοποίηση. Απόλυτη επιτυχία πουθενά δε μπορεί να υπάρξει, όχι τόσο επειδή φταίνε τα μοντέλα, αλλά επειδή και η επιτυχία είναι έννοια σχετική, εξαρτώμενη από το τι ήθελε κάθε χρήστης. Αν μια μελέτη εξ ορισμού θέλει να πετάξει έξω κάποιο χρήστη, τότε για το συγκεκριμένο χρήστη θα είναι εξ ορισμού και αποτυχημένη. Στην παρούσα περίπτωση, οι τεράστιες αυτές γλάστρες, νομίζω χαλάνε και αισθητικά την πρόσοψη των μεγάλων καταστημάτων πχ του Attika που θέλει φαντάζομαι οι βιτρίνες του να είναι ορατές και στους διερχόμενους οδηγούς.
stayros Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 08:59 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 08:59 πμ Φυσικά και θα βασιστεί σε μοντέλο η πιλοτική εφαρμογή. Για αυτό είναι και πιλοτική άλλωστε. Η μόνιμη εφαρμογή όμως θα βασιστεί σε πραγματικά στοιχεία που συλλέχτηκαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής.
georgios_m Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 09:18 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 09:18 πμ Κοίτα Σταύρο, δεν αμφισβητεί κανείς τη διαδικασία αυτή καθ' εαυτή, απλά ορισμένες δαπάνες στα μάτια του κόσμου ήταν ανεδαφικές. Για το δήμο βέβαια μερικά εκατομμύρια στον αέρα μπορεί να μη θεωρούνται και σοβαρή ζημιά.
stayros Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 09:56 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 09:56 πμ (edited) Πριν λίγες μέρες όλοι εδώ μέσα αμφισβητούσαν τη διαδικασία. Όχι γιατί είχαν ιδέα για το θέμα, απλά επειδή έκανε κάτι ο Μπακογιάννης. Εγώ πάντως επειδή επιθυμώ το κέντρο της Αθήνας να γίνει πιο ανθρώπινο, με πολύ λιγότερα αυτοκινητα, πιστεύω ότι αυτό έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν. Τώρα γιατί το έκανε ο Μπακογιάννης και όχι ο Καμίνης ή ο Κακλαμάνης, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το θέμα είναι ότι τώρα ο Μπακογιάννης αποφάσισε να σπάσει τα αυγά, και μάλιστα με τρόπο ενδεδειγμένο και όχι όπως του καπνίσει, και αυτό το υποστηρίζω. Ανώφελες κριτικές τύπου "ουυυ μπακογιαννης δεξια 666" και λοιπές αντίστοιχες κραυγές ντυμένες με ωραίες λεξούλες που απευθύνονται στο τετράποδο κοινό του michanikos.gr, πρέπει να παίρνουν και τις απαντήσεις που πρέπει. Edited September 29, 2020 at 09:58 πμ by stayros
tetris Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 03:01 μμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 03:01 μμ Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη ο καυγάς ήταν για τα 2 μύρια που πέταξε στο δρόμο (κυριολεκτικά), ενώ θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λιγότερο αν τα έβαζε από την τσέπη του, θα του λέγαμε και μπράβο αλλά άξιος ο μισθός του... και ο δικός σου... 1
stayros Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:06 μμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:06 μμ Αν η μελέτη οδήγησε σε μία δαπανηρή λύση, τότε να μην ξαναπροτιμήσουμε το ΕΜΠ.
Stavros_CH Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:15 μμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:15 μμ 7 λεπτά πριν, stayros said: Αν η μελέτη οδήγησε σε μία δαπανηρή λύση, τότε να μην ξαναπροτιμήσουμε το ΕΜΠ. Αλήθεια δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς με το ΕΜΠ, αλλά θα επαναλάβω για εκατοστή φορά αυτό που ανέφεραν και άλλοι πίο πάνω... Η επιλογή του να κοψεις την κυκλοφορία με γλάστρες και βαφές κόστους 2 εκατ. ευρώ δεν είναι επιλογή που πρότεινε το ΕΜΠ. Η κοστολόγηση του έργου γίνεται βάσει διαγωνισμού (που δεν ξέρω αν έγινε καν να σου πω την αλήθεια) από τον δήμο προς ιδιώτες.
ted78 Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:21 μμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2020 at 06:21 μμ Κοιτάξτε το βασικό είναι ότι δεν φταίει ο Μπακογιάννης. Φταίνε οι κάμπιες και το ΕΜΠ. Όλα τα άλλα είναι τούφες... 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα