Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιατόρια κλπ)


Recommended Posts

    Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο μπορούμε σε ένα κατάστημα να το "χωρίσουμε" και ο ένας χώρος να είναι λιανική Υ.Ε. π.χ. ψησταριά-αναψυκτήριο (αρμοδιότητα Δήμος) και στο πίσω μέρος να βγάλουμε άδεια εργαστηρίου Υ.Ε.(αρμοδιότητα Διεύθυνση Ανάπτυξης) με διαφορετική χρήση,π.χ. εργαστήριο αρτοποιημάτων.

Θα έχει μία κοινή είσοδο,από υγειονομικό έχω το οκ(βάση της νέας υγειονομικής διάταξης),από χρήση γης(Πολεοδομία) ομοίως και το θέμα είναι στο Δήμο όπου μου αναφέρει ότι εγώ δίνω άδεια για όλο το μαγαζί κι όχι ένα κομμάτι του.

Απλά θα ήθελα να δω κατά πόσο ισχύει αυτό και βάση ποιας νομοθεσίας στηρίζει την άποψή της.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 412
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Νομίζω ότι έχει ξανασυζητηθεί το θέμα κάπου. Απ΄τον Δήμο έχουν δίκιο, το ίδιο υποθέτω θα σου απαντήσουν και στο Ανάπτυξης. Δεν βγαίνουν δύο άδειες από διαφορετικές αδειοδοτούσες αρχές στον ίδιο χώρο. Ψάξε τι περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα και κάνε αυτό που προσεγγίζει περισσότερο την περίπτωσή σου. Π.χ. στα αρτοποιεία, που αδειοδοτούνται από το Ανάπτυξης, επιτρέπεται να υπάρχει και χώρος λιανικής πώλησης. Επίσης σε καταστήματα λιανικής πώλησης επιτρέπεται να υπάρχουν και τα ανάλογα εργαστήρια (π.χ. ζαχαροπλαστείο με εργαστήριο). Αλλά θα πας για μία άδεια, σε μία αδειοδοτούσα αρχή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλημέρα!

 

Αναψυκτήριο στο χώρο του λιμανιού, σε κτίριο που ανήκει στο λιμενικό ταμείο μου έχει αναθέσει να του βγάλω άδεια λειτουργίας. Πρόκειται για ΚΥΕ, μου έιπανε όμως ότι η άδειά το θα εκδοθεί από το 
Λιμενικό Ταμείο και όχι από το Δήμο όπως συνήθως όλα τα αναψυκτήρια.

 

Στο Λιμενικό Ταμείο που ρώτησα δεν ήξεραν να μου πουν τίποτα, ούτε για το τι δικαιολογητικά απαιτούνται, ούτε για τη διαδικασία (προέγκριση χρειάζεται ας πούμε???). Και μάλιστα μου έιπαν έχει δεκάδες χρόνια να ανοίξει αναψυκτήριο και δεν ξέρουμε ούτε τη νομοθεσία ούτε τίποτα. Τελείως απρόθυμοι να την μάθουνε ή να με εξυπηρετήσουνε, προσπαθώ και εγω να βρω μια άκρη. 

 

Το Λιμενικό Ταμείο δεν έχει γίνει Δημοτικό εδώ ακόμα. Οπότε λειτουργεί αλλιώς. Γιαυτό δεν ξέρω που να απευθυνθώ, μιας και όπως σας έιπα απέκκλισα οποιαδήποτε βοήθεια από εκείνους. Έκανα μια έρευνα και είδα ότι όλα τα Λιμενικά Ταμεία της χώρας έχουν γίνει πια δημοτικά οπότε πιθανόν να είναι και άλλο το καθεστώς. Προφανώς, εντάσσονται και αυτά με τις υπόλοιπες άδειες που βγάζει ο 
δήμος. Τι γίνεται ομως στη συγκεκριμένη περίπτωση που το λιμενικό ταμείο δεν είναι ακόμα Δημοτικό????? 

 

Γνωρίζει κανεις κάτι για την διαδικασία, κάποια νομοθεσία, σχετικα με άδεια λειτουργίας αναψυκτηρίου στη χερσαία ζώνη λιμένος και σε χώρο που ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο? ???

 

Οποιαδήποτε βοήθεια θα μου ήταν χρήσιμη. Σας ευχαριστώ!

Edited by lenaki85
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστούμε πολύ HQ7. Στην παραπάνω ερώτησή μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με Λιμενικό Ταμείο άλλης περιοχής, μου δειυκρίνησαν ότι παμε με τη νομοθεσία που ισχύει και για τα ΚΥΕ που υπάγονται στο Δήμο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα συνάδελφοι,

είμαι νέα μηχανικός και μου ζήτησε ένας πελάτης να του βγάλω άδεια υγειονομικού ενδιαφέροντος για ένα οδοντοτεχνικό εργαστήριο.Δεν έχω ασχοληθεί ξανά με κάτι αντίστοιχο και θα ήθελα τα φώτα σας.

Ο πελάτης έχει ήδη βγάλει με άλλο μηχανικό από το 2011 άδεια λειτουργίας, εργάζεται λοιπόν κανονικά και ενοικιάζει ένα χώρο σε μια οικοδομή με χρήση γραφείο του οποίου η οικοδομική άδεια έχει βγει από το 1991.Πριν από τον πελάτη ο χώρος δεν είχε ενοικιαστεί ξανά, είναι ο πρώτος που μπήκε μέσα.

Ο πελάτης με σκοπό να μπορέσει να λειτουργήσει στο χώρο έκανε μερικές μετατροπές στην εσωτερική διαρρύθμιση χωρίς να έχει βγάλει άδεια μικρής κλίμακας και οι μετατροπές που έκανε ήταν η κατασκευή ενός προθάλαμου μπροστά από τον χώρο του wc (για να μπορέσει να πάρει την άδεια λειτουργίας όπως ισχυρίστηκε) και ένα εσωτερικό χώρισμα του ενιαίου χώρου με γυψοσανίδα. Επίσης τα σχέδια της κάτοψης δείχνουν την θέση του wc να βρίσκεται σε άλλο σημείο από αυτή που στη πραγματικότητα βρίσκεται και μάλιστα  από κατασκευής (όπως ισχυρίζεται ο πελάτης μου- εκεί βρήκε το μπάνιο όταν το νοίκιασε.) Αυτή η αλλαγή στη διάταξη του wc στο χώρο έχει αλλάξει και τη θέση κάποιον ανοιγμάτων όπως είναι φυσικό.

Ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

1)Γνωρίζει κάποιος να μου πει σε πιο ΦΕΚ ή που πρέπει να ψάξω για να δω αν η χρήση γραφείο δικαιολογεί τη λειτουργία οδοντοτεχνικού εργαστηρίου ή πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης;

2)Εφόσον υπάρχει αυτή η αλλαγή στο χώρο και φυσικά δεν μπορεί να βγει άδεια μικρής κλίμακας εκ των υστέρων (ούτε παράτυπα διότι για να πάρει άδεια λειτουργίας ο ηλεκτρολόγος μηχανικός που ανέλαβε να την βγάλει προφανώς και παρουσίασε την παρούσα κατάσταση στην κάτοψη του εργαστηρίου για να κάνει την αποτύπωση του Η/Μ εξοπλισμού). Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να το εντάξω στο νόμο των αυθαιρέτων σαν πολεοδομική παράβαση (αν και πρόκειται για αλλαγές στην εσωτερική διαρρύθμιση) ή αν πρέπει να γίνει αναθεώρηση της άδειας; ή γενικά μια κατεύθυνση για το πως θα χειριζόσαστε εσείς την κατάσταση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων- κάθε απάντηση σας θα είναι για μένα πολύτιμη.

Link to comment
Share on other sites

 

·         Ν.Δ. 1666/86 (ΦΕΚ 200 τ.Α΄/1986) «Οδοντοτεχνικό επάγγελμα - Οδοντοτεχνικά εργαστήρια  και  άλλες διατάξεις».

·         Αριθμ.Α4β/4848/89 (ΦΕΚ 852 τ.Β΄) «Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης Α4β/1016/24.3.88 «Προδιαγραφές χώρου εγκατάστασης οδοντοτεχνικού εργαστηρίου και εξοπλισμός »(ΦΕΚ 214 τ.Β΄/1988).

·         Αριθμ.Α4β/1016/88 (ΦΕΚ 214 τ.Β΄) «Προδιαγραφές χώρου εγκατάστασης οδοντοτεχνικού εργαστηρίου και εξοπλισμός».

·         Αριθμ. Υ3β/ΓΠ/οικ.64433/11 (ΦΕΚ 1394 τ.Β΄/2011) Κοινή Υπουργική Απόφαση «΄Ενταξη της διαδικασίας χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας   οδοντοτεχνικών εργαστηρίων στα Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) και τροποποίηση της αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Ε/24830/4-12-2003(ΦΕΚ 1931/Β΄) καθορισμός  διοικητικών διαδικασιών και των αντίστοιχων  εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ».

και ΦΕΚ Β 1011/2013

Συνήθως αρκεί βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης, αποτύπωση και έλεγχος αν είναι νόμιμος ο χώρος (η πιθανή οριζόντια ιδιοκτησία όχι όλο το κτίριο)

παρεμπιπτόντως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΕ είσαι σε λάθος ενότητα

επίσης δες

http://www.odigostoupoliti.eu/odontotechnitis-dikeologitika-adias-askisis-epangelmatos-ke-anangelia-enarxis-litourgias-odontotechnikou-ergastiriou/#sthash.R6MnSkbA.dpbs

 

στο άλλο θέμα αν οι αλλαγές στη διαρρύθμιση αποδεδειγμένα έγιναν πριν τον 4014 μπορεί να το εντάξει στο νόμο περι αυθαιρέτων

ποια σχέδια συγκρίνεις? της οικοδομικής άδειας με τα υλοποιημένα ή τα σχέδια της άδειας λειτουργίας?

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

Συγκρίνω τα σχέδια της άδειας με τη σημερινή κατάσταση. Τα σχέδια της άδειας λειτουργίας δείχνουν τις αλλαγές διότι ο μηχανικός που έβγαλε την άδεια έπρεπε να αποτυπώσει τον Η/Μ εξοπλισμό και δείχνει την παρούσα κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Νοέμβριος του 2011 γράφει στο χρόνο μελέτης και η σφραγίδα από την περιφέρεια αττικής έχει κ Αρ.Πρ-οικ 203/12 αν αυτό σας βοηθάει- το ενοικιαστήριο δεν το έχω δει μου είπε ότι το νοίκιασε το 2011 χρειάζεται να το ζητήσω?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.