Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Επικαιρότητα

    Επικαιρότητα

    4571 ειδήσεις in this category

    1. Επικαιρότητα

      Engineer

      Γεννήθηκε στη Σαλαμίνα, από οικογένεια μέτριας οικονομικής κατάστασης και έχτισε μια αξιοζήλευτη καριέρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, ως ηλεκτρολόγος μηχανολόγος και μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε έναν επιστημονικό τομέα κατεξοχήν ανδροκρατούμενο.
       
      Ο λόγος για την Λίντα Κατέχη, ένα από τα πολλά ελληνικά μυαλά που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Σήμερα, είναι πρύτανης του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, Davis, θέση στην οποία μεταπήδησε από εκείνη του κοσμήτορα και αντιπρύτανη ακαδημαϊκών υποθέσεων στο πανεπιστήμιο του Ιλινόις το 2009. Έχει συμμετάσχει σε πολλές επιτροπές των Η.Π.Α. για την εκπαίδευση και τις επιστήμες.
       
      Η Λίντα Κατέχη τιμήθηκε με το Βραβείο της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικών για την τεράστια επίδρασή της στο επάγγελμα του μηχανικού και την πρωτοπορία της στην έρευνα της μηχανικής και την εκπαίδευση. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη γυναίκα που λαμβάνει αυτό το βραβείο.
       
      Πηγή: http://enlefko.fm/blog/kali-eidisi-tis-imeras/i-proti-gynaika-poy-pairnei-vraveio-mihanikis-einai-ellinida
    2. Επικαιρότητα

      Engineer

      Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, Ελ. Βενιζέλος, η Αττική Οδός αλλά και οι Νέα Οδός και Ολυμπία Οδός απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών προς τους δήμους, με ρύθμιση που περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα που συζητείται στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί αύριο.
       
      Αυτό καταγγέλλουν οι δήμαρχοι τεσσάρων δήμων της ανατολικής Αττικής με επιστολή τους προς τους βουλευτές Αττικής
       
      Όπως αναφέρεται στην επιστολή, «με το υπό συζήτηση Πολυνομοσχέδιο (άρθρο 13) επιχειρείται η απαλλαγή των παραχωρησιούχων ( ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.,ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε., ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Ε, ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.,κλπ) από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, συνδέοντας την καταβολή των τελών με την παροχή των υπηρεσιών από τους Δήμους μας. Όμως, η «σύνδεση» αυτή είναι αντίθετη με την 1620/2012 απόφαση της Ολομέλειας του ΣΤΕ, η οποία έκρινε, ότι λόγω ακριβώς του δημοσίου χαρακτήρα της αντιπαροχής, η υποχρέωση καταβολής του ανταποδοτικού τέλους δεν προϋποθέτει την χρησιμοποίηση της υπηρεσίας, αλλά αρκεί η ετοιμότητα παροχής της, εκ μέρους μας.
       
      »Είναι ολοφάνερο ότι με το άρθρο 13, επιχειρείται ρύθμιση contra στην απόφαση της Ολομέλεια του ΣΤΕ και στο υφιστάμενο νομικό και θεσμικό πλαίσιο επιβολής των τελών, η οποία ευνοεί επιλεκτικά συμφέροντα.
       
      »Τυχόν υπερψήφιση του ανωτέρου άρθρου που καταπατά νομικά και θεσμικά δικαιώματα της Αυτοδιοίκησης, θα έχει ολέθριες οικονομικές συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες και τους δημότες μας,», καταγγέλλουν οι τέσσερεις δημοτικές αρχές.
       
      «Η τεράστια διαφυγή εσόδων από τους Δήμους μας, που θα προκύψει, θα έχει εμφανή αποτελέσματα στις υποδομές των Δήμων μας και στις προσφερόμενες ανταποδοτικές υπηρεσίες προς στους δημότες μας (καθαριότητα, ηλεκτροφωτισμός σε δημοτικούς δρόμους, σχολεία, δημοτικά γυμναστήρια, κοινόχρηστους χώρους κλπ)», συνεχίζουν, ενώ προειδοποιούν ότι «μεσούσης δε της οικονομικής κρίσης, αδυνατούμε να μετακυλήσουμε αυτή την απώλεια εσόδων των δημοτικών τελών, στους δημότες μας».
       
      Καλούν τέλος τους βουλευτές της Αττικής να προτάξουν «την πολιτική σας ισχύ, για να υπερασπιστείτε το δίκαιο του τόπου μας. Δεν είναι δυνατόν τα συμφέροντα των εταιριών να μπαίνουν επάνω από τα συμφέροντα των πολιτών. Θέλουμε να ελπίζουμε πως, συναισθανόμενοι την τεράστια απειλή για την επιβίωση και την ευημερία των Δήμων μας, θα σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και θα καταψηφίσετε το εξαιρετικά επιζήμιο αυτό νομοθέτημα που επιδιώκει να φτωχοποιήσει τους Δήμους μας.»
       
      Την Παρασκευή οι τέσσερεις δημοτικές αρχές θα προχωρήσουν σε παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή και συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/146289/polynomoshedio-apallassei-aerodromio-kai-attiki-odo-apo-dimotika-teli-kataggelloyn-oi#.Vh-mcqx15vc.facebook
    3. Επικαιρότητα

      Engineer

      Ιστορική απόφαση, έπειτα από 43 χρόνια αγώνων για το «Βαρδινοπέδι». Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Χαλκιδικής δικαιώνει κατοίκους και δήμο για τα 54 χιλιάδες στρέμματα στη Σιθωνία που διεκδικούσαν μοναστήρια και εταιρεία συμφερόντων Βαρδινογιάννη εξαιτίας μιας σκανδαλώδους παραχώρησης από τη χούντα!
       
      Το δικαστήριο έκανε αποδεκτό τον ισχυρισμό του Δήμου Σιθωνίας και του ελληνικού Δημοσίου, ότι οι Μονές Ξενοφώντος και Σίμωνος Πέτρας καθώς και η εταιρεία ΣΕΚΑ Α.Ε. δεν απέκτησαν ούτε δικαίωμα ιδιοκτησίας ούτε δικαίωμα κυριότητας επί της επίδικης έκτασης 53.800 στρεμμάτων μέσα στην οποία βρίσκονται 7 χιλιάδες μικροϊδιοκτησίες, κυρίως κατοίκων της περιοχής.
       
      «Είναι μια ιστορική απόφαση που δικαιώνει τους αγώνες μας. Ευχαριστώ τους νομικούς του Δημοσίου και τους νομικούς του δήμου μας που βοήθησαν σε αυτή την απόφαση δικαίωσής μας», δήλωσε ο δήμαρχος Σιθωνίας, Γιάννης Τζίτζιος.
       
      Πράγματι, επρόκειτο για ένα μεγάλο κοινωνικό ζήτημα που ταλάνιζε τους κατοίκους για περισσότερα από 40 χρόνια.
       
      Στη συζήτηση της υπόθεσης στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Χαλκιδικής είχαν παρευρεθεί δεκάδες κάτοικοι από τις περιοχές Αγίου Νικολάου και Νικήτης.
       
      Αξιοσημείωτο, ότι η υπόθεση εκδικάστηκε μετά δύο αναβολές.
       
      Οι κάτοικοι επί δεκαετίες έκαναν λόγο για «μεγάλο σκάνδαλο», που στα καφενεία το αποκαλούσαν «Βαρδινοπέδι». Μιλούσαν για «ιερές μπίζνες» της εταιρείας ΣΕΚΑ Α.Ε. με τα δύο μοναστήρια του Αγίου Ορους και κατάγγελλαν τις «ορέξεις αδηφάγων επιχειρηματικών συμφερόντων και μοναστηριών».
       
      Η πραγματογνωμοσύνη
       
      Νομικοί κύκλοι που γνωρίζουν την υπόθεση εκτιμούν ότι ιδιαίτερη βαρύτητα στην υπ’ αριθμόν 52/2015 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Χαλκιδικής έπαιξε η πραγματογνωμοσύνη επιτροπής που διόρισε το δικαστήριο και η οποία αποδόμησε τα ερείσματα των Μονών, ότι έχουν δικαιώματα στην επίμαχη έκταση.
       
      Σύμφωνα με τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Νικολάου Χαλκιδικής, Γιώργο Παρδάλη, πρόκειται για μια πρωτοφανή υπόθεση.
       
      Η εταιρεία συμφερόντων Βαρδινογιάννη και τα δύο συγκεκριμένα μοναστήρια του Αγίου Ορους διεκδικούσαν επί 43 χρόνια ουσιαστικά το 1/3 του ποδιού της Σιθωνίας Χαλκιδικής, που περιλαμβάνει δημόσιο δάσος, καλλιέργειες, οικισμούς και εννέα νησιά!
       
      «Από τα 54 χιλιάδες στρέμματα, τα 12 χιλιάδες είναι ιδιοκτησίες που ανήκουν κυρίως σε κατοίκους της Χαλκιδικής, με συμβόλαια, είτε από αγορές είτε από κληρονομιές.
       
      Ερχονται, λοιπόν, τα μοναστήρια και η εταιρεία του Βαρδινογιάννη και τα διεκδικούν στηριζόμενοι σε οθωμανικά χρυσόβουλα και σε μια σκανδαλώδη παραχώρηση με απόφαση της χούντας, το 1973», αναφέρει στην «Εφ.Συν.».
       
      Σύμφωνα με τους κατοίκους, η περιοχή δόθηκε επί χούντας στον Βαρδινογιάννη για 2,7 ευρώ το στρέμμα (!), όταν κάθε στρέμμα εκεί αξίζει σήμερα τουλάχιστον 200-300 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την τοποθεσία.
       
      «Παρότι η σκανδαλώδης αυτή παραχώρηση ανακλήθηκε από το Δημόσιο μετά την πτώση της δικτατορίας, οι τίτλοι ιδιοκτησίας -40 χρόνια μετά (!)- δεν έχουν ακυρωθεί με αποτέλεσμα συνεχώς να εκκρεμούν δικαστικές διαμάχες, οι οποίες αφορούν τους τύπους αλλά όχι την ουσία της υπόθεσης», υποστηρίζουν.
       
      Βέβαια, η εταιρεία και τα μοναστήρια έχουν δικαίωμα να ασκήσουν ένδικα μέσα προσφεύγοντας κατά της απόφασης αυτής στο Εφετείο και αν χρειαστεί ακόμη και στον Αρειο Πάγο.
       
      Γεγονός είναι πάντως ότι οι κάτοικοι πιστεύουν πλέον πως υπάρχει ελπίδα.
       
      Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/dikaionontai-oi-katoikoi-gia-vardinopedi
    4. Επικαιρότητα

      Engineer

      Παραμένουν ως έχουν οι φορολογικοί συντελεστές για τα εισοδήματα από την είσπραξη ενοικίων, καθώς αποσύρεται πιθανότατα σήμερα Τετάρτη από το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, η διάταξη με την οποία αυξάνονταν οι φορολογικοί συντελεστές αυτοί (παράγραφος 5 του άρθρου 2) όπως ανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης.
       
      Ο κ. Αλεξιάδης ζήτησε να παγώσει η συζήτηση στις Επιτροπές, οι οποίες επεξεργάζονται το πολυνομοσχέδιο, ως προς τις παραγράφους 5 και 6 του άρθρου 2 αφού προηγουμένως, κατά την ομιλία του, είχε προαναγγείλει αλλαγές, όπου απαιτηθούν, οι οποίες θα προκύψουν αφενός από την κοινοβουλευτική συζήτηση, αφετέρου από την συζήτηση που διεξάγεται με τα τεχνικά κλιμάκια στο υπουργείο Οικονομικών.
      Έτσι, μετά και την απόσυρση της παραγράφου 6 του άρθρου 2, δεν υποχρεούνται σε φορολογική δήλωση οι Σύλλογοι Γονέων και οι διαχειριστές πολυκατοικιών.
       
      Ως προς το θέμα των ανείσπρακτων ενοικίων, ο κ. Αλεξιάδης (σε ενημέρωσή του προς τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες) είπε πως καταργείται η εκχώρηση των ανείσπρακτων ενοικίων στο Δημόσιο, ωστόσο δεν έχει αποφασιστεί ο τρόπος φορολόγησής τους. Εφόσον προκύψει λύση για αυτό το θέμα από την συζήτηση με τα τεχνικά κλιμάκια, η σχετική διάταξη θα ενσωματωθεί στο συζητούμενο νομοσχέδιο, αν ωστόσο δεν καταλήξει το θέμα, θα κατατεθεί σχετική ρύθμιση το επόμενο διάστημα.
       
      Ο αρμόδιος υπουργός, δήλωσε ότι ήταν απολύτως αναγκαία η κατάργηση της εκχώρησης των ανείσπρακτων ενοικίων στο Δημόσιο. Μάλιστα είπε πως αυξήθηκαν από τα €31 δισ. σε €81 δισ. οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημόσιου.
       
      Εξάλλου, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, καθόρισε ως μία από τις πιο ουσιαστικές ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου την ορθολογικοποίηση των προστίμων προκειμένου να αυξηθεί η εισπραξιμότητα, δεδομένου ότι ο φορολογικός μηχανισμός είναι τόσο βεβαρημένος με πάρα πολλές υποθέσεις ώστε υπάρχει κίνδυνος να παραγραφούν 11.500 υποθέσεις μέχρι τέλος του έτους.
       
      Ακόμη, ο αρμόδιος υπουργός αναφέρθηκε με έμφαση στις διατάξεις που αφορούν στην ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου για την φοροδιαφυγή, την εκλογίκευση του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας με στόχο να ευνοηθούν οι επιχειρήσεις.
       
      Τέλος, ο κ. Αλεξιάδης αναφέρθηκε στην κριτική που άσκησαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης ζητώντας να σταματήσει η «καταστροφολογία» που αναπτύσσουν περί «φοροκαταιγίδας» αλλά και σχετικά με τον ΕΝΦΙΑ και ζήτησε να «δώσουμε όλοι, μαζί με την κοινωνία, τον αγώνα για την διαφθορά και την διαπλοκή».
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Anatropi_sti_forologisi_ton_enoikion/#.Vh9bU_ntlBc
    5. Επικαιρότητα

      Engineer

      Πέρα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που δεν εκπέμπουν ρύπους με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να μην αντιμετωπίζουν τον πονοκέφαλο της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας, υπάρχει και μια σειρά απο αυτοκίνητα
      (βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υβριδικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα) που εκπέμπουν ρύπους κάτω από το όριο των 100 g/km και απαλάσσονται από τα τέλη.
       
      Οι ρύποι κυμαίνονται βέβαια ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και τη διάμετρο των τροχών, οπότε σε ορισμένα από τα ακόλουθα μοντέλα ενδέχεται ανάλογα με τον εξοπλισμό οι εκπομπές CO2 να ξεπερνούν τα 100 g/km και άρα να μην εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.
       
      Alfa Romeo MiTo 0.9 Turbo TwinAir 98 g/km
      Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 90 g/km
      Audi A1 1.4 TDI ultra 89-94 g/km
      Audi A1 1.6 TDI 92-97 g/km
      Audi A3 1.6 TDI ultra 89-93 g/km
      Audi A3 1.6 TDI 99 g/km
      Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 89-98 g/km
      BMW 116d 94-96 g/km
      BMW 116d EfficientDynamics 98 g/km
      BMW 118d 99 g/km
      BMW 320d EfficientDynamics 99-109 g/km
      Citroen C1 e-VTI Airdeam 88 g/km
      Citroen C1 VTi 82 PureTech 99 g/km
      Citroen C3 1.0 PureTech 99-102 g/km
      Citroen 1.2 PureTech 82 ETG 95-99 g/km
      Citroen 1.4 HDi 99 g/km
      Citroen 1.4 e-HDi 87 g/km
      Citroen 1.6 e-HDi 90-95 g/km
      Citroen C4 1.6 BlueHDi 86 g/km
      Citroen C4 1.6 e-HDi 97-100 g/km
      Citroen C-Elysee 1.6 BlueHDi 98 g/km
      Citroen C-Elysee 1.2 PureTech 99 g/km
      Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82 ETG 98-100 g/km
      Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi 92-94 g/km
      Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 87-89 g/km
      Citroen C4 Picasso 1.6 BlueHDi 98 g/km
      Citroen Grand C4 Picasso 1.6 BlueHDi 98 g/km
      DS 3 1.6 BlueHDi 87 g/km
      Fiat Panda 0.9 TwinAir 95-99 g/km
      Fiat Panda 0.9 TwinAir Natural Power 86 g/km
      Fiat Punto 0.9 TwinAir 98 g/km
      Fiat Punto 1.3 MultiJet 90 g/km
      Fiat 500 0.9 TwinAir 92-95 g/km
      Fiat 500 1.3 MultiJet 95 g/km
      Fiat 500C 0.9 TwinAir 92-95 g/km
      Fiat 500C 1.3 MultiJet 95 g/km
      Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 99 g/km
      Ford Fiesta 1.5 diesel ECOnetic 82 g/km
      Ford Fiesta 1.6 diesel ECOnetic 87 g/km
      Ford B-MAX 1.5 diesel 98 g/km
      Ford Focus 1.5 diesel 98 g/km
      Ford C-MAX 1.5 ECOnetic diesel 99 g/km
      Ford Mondeo 1.6 ECOnetic diesel 94 g/km
      Ford Mondeo 1.5 ECOnetic diesel 94 g/km
      Ford Mondeo 2.0 Hybrid 99 g/km
      Hyundai i10 1.0 ECO 98 g/km
      Hyundai i20 1.1 diesel 97 g/km
      Hyundai i20 1.4 diesel 97 g/km
      Honda Civic 1.6 diesel 94 g/km
      Kia Picanto 1.0 99 g/km
      Kia Picanto 1.0 LPG 100 g/km
      Kia Picanto 1.2 100 g/km
      Kia Rio 1.1 diesel 99 g/km
      Kia Rio 1.4 diesel 98 g/km
      Kia cee’d 1.6 diesel 97-100 g/km
      Kia pro_cee’d 1.6 diesel 97-100 g/km
      Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir 99 g/km
      Lancia Ypsilon .13 MultiJet 99 g/km
      Lexus CT 200h 82 g/km
      Lexus IS 300h 99 g/km
      Mercedes A 160d 98 g/km
      Mercedes A 180d 98 g/km
      Mercedes A 180d BlueEFFICIENCY 89 g/km
      Mercedes A 200d 99 g/km
      Mercedes C 180 BlueTEC 99 g/km
      Mercedes C 200 BlueTEC 99 g/km
      Mercedes C 300h 94 g/km
      Mercedes C 350e 48-54 g/km
      Mercedes CLA 180d 98 g/km
      MINI One D 89 g/km
      MINI Cooper D 92 g/km
      Mitsubishi Colt 1.2 MIVEC 100 g/km
      Nissan Note 1.2 DIG-S 99 g/km
      Nissan Note 1.5 diesel 92 g/km
      Nissan Pulsar 1.5 diesel 94 g/km
      Nissan Qashqai 1.5 diesel 99 g/km
      Opel Adam
      Opel Corsa 1.3 CDTi 82 g/km
      Opel Corsa 1.0 Ecoflex 100 g/km
      Opel Astra 1.6 CDTi 97 g/km
      Opel Meriva 1.6 DTE 99 g/km
      Opel Insignia 2.0 CDTi Ecoflex 98 g/km
      Peugeot 108 1.0 VTi 95 g/km
      Peugeot 108 1.2 PureTech 99 g/km
      Peugeot 208 1.0 PureTech 99 g/km
      Peugeot 208 1.2 PureTech 82 ETG 95 g/km
      Peugeot 208 1.4 HDi 98 g/km
      Peugeot 208 e-HDi 87 g/km
      Peugeot 208 1.6 e-HDi 95 g/km
      Peugeot 308 1.6 BlueHDi 94-98 g/km
      Renault Twingo SCe 70 95 g/km
      Renault Twingo Energy TCe 99 g/km
      Renault Clio 1.5 dCi 85 g/km
      Renault Captur 1.5 dCi 95 g/km
      Renault Megane 1.5 Energy dCi 90 g/km
      Seat Mii 1.0 MPI 60 PS Ecomotive 95 g/km
      Seat Mii 1.0 MPI 75 PS 98 g/km
      Seat Ibiza 1.0 TSI 95 PS 97 g/km
      Seat Ibiza 1.0 TSI 110 PS 99 g/km
      Seat Ibiza 1.4 TDI 75 PS Ecomotive 88 g/km
      Seat Ibiza 1.4 TDI 90 PS 93 g/km
      Seat Ibiza 1.4 TDI 105 PS 95 g/km
      Seat Toledo 1.4 TDI 90 PS 94-99 g/km
      Seat Leon 1.0 TSI 115 PS 99 g/km
      Seat Leon 1.6 TDI 110 PS 99 g/km
      Seat Leon 1.6 TDI 110 PS Ecomotive 89 g/km
      Seat Leon 1.4 TGI 94 g/km
      Skoda Citigo 1.0 MPI 60 PS GreenTec 95 g/km
      Skoda Citigo 1.0 MPI 75 PS GreenTec 98 g/km
      Skoda Fabia 1.4 TDI 90 PS 88-94 g/km
      Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI GreenLine 99 g/km
      Skoda Octavia 1.6 TDI GreenTec 98-99 g/km
      Skoda Octavia 1.4 TSI G-TEC 97 g/km
      smart fortwo 1.0 71 PS 93-94 g/km
      smart fortwo 0.9 90 PS 96-97 g/km
      smart fortwo 1.0 71 PS 96-97 g/km
      smart fortwo 0.9 90 PS 98-99 g/km
      Suzuki Celerio 1.0 68 PS 99 g/km
      Suzuki Swift 1.3 diesel 98 g/km
      Toyota Aygo 1.0 VVTi 95 g/km
      Toyota Yaris 1.0 VVTi 99 g/km
      Toyota Yaris 1.4 diesel 91 g/km
      Toyota Yaris 1.5 Hybrid 75 g/km
      Toyota Auris 1.4 diesel 92 g/km
      Toyota Auris 1.8 Hybrid 79 g/km
      Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 81 g/km
      Toyota Corolla 1.4 diesel 89 g/km
      Toyota Prius 89 g/km
      Volkswagen up! 1.0 60 PS 95 g/km
      Volkswagen eco up! 1.0 68 PS 79 g/km
      Volkswagen Polo 1.4 TDI 75 PS 94 g/km
      Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 PS 88 g/km
      Volkswagen Polo 1.0 TSI BlueMotion 94-98 g/km
      Volkswagen Polo 1.4 TDI BlueMotion 82 g/km
      Volkswagen Golf 1.0 TSI 99 g/km
      Volkswagen Golf 1.6 TDI 99 g/km
      Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion 89 g/km
      Volkswagen Golf 1.4 TGI 99 g/km 92-94 g/km
      Volvo V40 2.0 D3 99 g/km
      Volvo V40 2.0 D4 99 g/km
      Volvo V40 1.6 D2 88 g/km
      Volvo V40 CrossCountry 2.0 D3 99 g/km
      Volvo V40 CrossCountry 1.6 D2 99 g/km
      Volvo S60 2.0 D4 99 g/km
      Volvo S60 2.0 D4 99 g/km
      Volvo V60 Hybrid 48 g/km
       
      Πηγή: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=745705
    6. Επικαιρότητα

      Engineer

      Στην κορυφή της λίστας του ΟΟΣΑ με τις χώρες που έχουν τους περισσότερους άνεργους πτυχιούχους βρίσκεται η Ελλάδα, όπως αναφέρει σε άρθρο του το γνωστό αμερικανικό περιοδικό Forbes.
       
      Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του ΟΟΣΑ, το ποσοστό των ανέργων που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα βρίσκεται μια ανάσα από το 20% και συγκεκριμένα στο 19,4%.
       
      Σημειώνεται δε πως πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο που έχουν τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας μεταξύ των πτυχιούχων ανώτατης εκπαίδευσης, έχουν επηρεαστεί πολύ έντονα από την παγκόσμια οικονομική κρίση.
       
      Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και της αδυναμίας να αντιμετωπιστεί από τα προγράμματα «διάσωσης» καταγράφηκε σε έκθεση του διεθνούς οργανισμού που καταδεικνύει το τεράστιο πρόβλημα. Η ανεργία των νέων πτυχιούχων λειτουργεί ως το «εισιτήριο» που απομακρύνει τους νέους από την Ελλάδα και κάνει ακόμη χειρότερο το πρόβλημα για το μέλλον της χώρας.
       
      Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η Ισπανία που ακολουθεί την Ελλάδα στη σχετική λίστα με το ποσοστό της ανεργίας των νέων πτυχιούχων να βρίσκεται στο 14,9%. Την τριάδα συμπληρώνει η Τουρκία με ανεργία στο 7,7%.
       
      Στον αντίποδα οι χώρες με τη μικρότερη ανεργία των νέων πτυχιούχων είναι οι ΗΠΑ με 4,1%, η Ιαπωνία με 3,2%, η Νότιος Κορέα με 2,9%, η Γερμανία με 2,4% και το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας νέων πτυχιούχων το έχει η Νορβηγία με μόλις 1,8%.
       

       
      Πηγή: http://www.epixeiro.gr/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1/31012-%CE%BF%CE%BF%CF%83%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%82
    7. Επικαιρότητα

      Engineer

      Με ευθύνη των κυβερνήσεων, το σύστημα ελέγχου των καυσίμων είναι γεμάτο τρύπες, που επιτρέπουν την διακίνηση λαθραίων καυσίμων τονίζει η ΠΟΠΕΚ. Τι γίνεται με τις εγκαταστάσεις εταιρειών με στόλους αυτοκινήτων. Δεν εκδίδονται οι αποφάσεις για τα συστήματα εισροών-εκροών.
      Λαθρεμπόριο: Τις «τρύπες» του συστήματος καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες-Τα αιτήματα
       
      Την ανεξέλεγκτη λειτουργία περίπου 500 «πρατηρίων» τα οποία ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες που διατηρούν στόλους οχημάτων, καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες.
       
      Σύμφωνα με την διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων αυτών δεν απαιτείται άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας, ούτε και να διαθέτουν το ηλεκτρονικό σύστημα εισροών-εκροών.
       
      Ως αποτέλεσμα, οι εγκαταστάσεις αυτές που στις περισσότερες περιπτώσεις βρίσκονται σε απομακρυσμένα εργοτάξια, είτε σε περιφραγμένους χώρους, μπορούν εύκολα να αποτελέσουν αποδέκτες καυσίμων που προέρχονται από λαθρεμπορία, κλοπή, νοθεία κλπ.
       
      Συγκεκριμένα η ΠΟΠΕΚ επισημαίνει ότι με βάση το νόμο 4254 του 2014 (ο οποίος τροποποίησε σχετική διάταξη του νόμου 3887 του 2010 άρθρο 4 παρ.3) για τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης από εταιρείες που διαθέτουν στόλους αυτοκινήτων, «εάν η εταιρεία διαθέτει επαρκείς και κατάλληλους χώρους στάθμευσης των οχημάτων και αποθηκευτικές εγκαταστάσεις για την φύλαξη και συντήρηση τους, μπορεί στις εγκαταστάσεις αυτές να διατηρεί δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων αποκλειστικά για τον εφοδιασμό των ιδιόκτητων ή μισθωμένων φορτηγών αυτοκινήτων. Στην περίπτωση αυτή δεν απαιτείται άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας, εκτός από την υποβολή Πιστοποιητικού Πυρασφαλείας, το οποίο χορηγείται από την αρμόδια Πυροσβεστικά Υπηρεσία».
       
      Επίσης από την αρχή στις εγκαταστάσεις αυτές δεν προβλέπεται η τοποθέτηση και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών.
       
      Εκτός από τις εγκαταστάσεις αυτής της κατηγορίας, το σύστημα συνεχίζει να διαθέτει «τρύπες» από όπου μπορούν να περνούν λαθραία αφορολόγητα καύσιμα, ή χημικά κατάλληλα για νόθευση των καυσίμων. Για όλα δε αυτά την ευθύνη την έχουν οι κυβερνήσεις, οι οποίες δεν εφαρμόζουν τους νόμους που οι ίδιες εισηγούνται στη Βουλή.
       
      Συγκεκριμένα, η ΠΟΠΕΚ αναφέρει ότι με βάση το νόμο 4177 του 2013 (άρθρο 31 παρ. 10) θα έπρεπε με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας να επεκταθεί η εφαρμογή των ολοκληρωμένων συστημάτων ελέγχου και ηλεκτρονικής μετάδοσης δεδομένων εισροών-εκροών
       
      • στις ελεύθερες εγκαταστάσεις των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των διυλιστηρίων,
      • στις εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης,
      • στις παντός είδους εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων ιδιωτικών πρατηρίων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα,
      • στις εγκαταστάσεις χημικών προϊόντων (μεθανόλης, τολουόλης, διαλυτών κ.λπ), που αποτελούν υλικά πρόσμιξης στα υγρά καύσιμα.
       
      Ωστόσο, με εξαίρεση τις εγκαταστάσεις των πωλητών πετρελαίου θέρμανσης (η σχετική προθεσμία έληγε στις 14ηΟκτωβρίου 2014), για όλα τα υπόλοιπα σημεία διακίνησης, δεν έχει εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση και δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.
       
      Τα ΚΕΔΑΚ
       
      Τέλος σύμφωνα με την ΠΟΠΕΚ, η αδυναμία ελέγχου και πάταξης της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, νοθεία, δασμοφοροδιαφυγή, κλοπή, κ.λπ.), δεν οφείλεται μόνον στην έλλειψη νομοθετικών και υπουργικών διατάξεων, αλλά στην πλημμελή εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων, όπως ο νόμος 3054 του 2002 και στην επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες.
       
      Ειδικότερα, το 2015 για την εφαρμογή του βασικού νόμου 3054 που ρυθμίζει την λειτουργία της αγοράς πετρελαιοειδών σε όλα τα στάδια διακίνησης, συστήνεται υπηρεσία με τον τίτλο «Κλιμάκια Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων», με πεδίο δράσης το σύνολο της χώρας και με την εφαρμογή διαδικασίας που δεν επέτρεπε στους υπαλλήλους να γνωρίζουν ποια πρατήρια θα επισκεφθούν, έως ελάχιστη ώρα πριν γίνει ο έλεγχος, για προφανείς λόγους.
       
      Όπως καταγγέλλουν οι βενζινοπώλες, πλέον οι έλεγχοι στοχεύουν κυρίως στα πρατήρια της Αττικής, ενώ εκδίδεται εβδομαδιαίο πρόγραμμα ελέγχων, αφήνοντας ανοιχτά πολλά ενδεχόμενα.
       
      Πηγή: http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1368321/lathremporio-tis-trypes-toy-systhmatos-kataggell.html
    8. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκανε δεκτή την προσφυγή του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση (WWF) και ακύρωσε την από 9.12.2013 απόφαση της επιτροπής συντονισμού της κυβερνητικής πολιτικής για την έγκριση τροποποίησης του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό (ΕΠΧΣΑΑΤ).
       
      Ειδικότερα η Ολομέλεια του ΣτΕ με την υπ΄ αριθμ. 3632/2105 απόφασή της ακύρωσε την εν λόγω απόφαση της επιτροπής συντονισμού της κυβερνητικής πολιτικής, λόγω μη τήρησης της νόμιμης διαδικασίας.
       
      Το Ειδικό Χωροταξικό Σχέδιο για τον Τουρισμό είχε προκαλέσει θύελα αντιδράσεων από περιβαλλοντολόγους ξενοδόχους και τον τεχνικ΄κόσμο καθώς προέβλεπε την άρση των περιορισμών υπό προυποθέσεις για τις οργανωμένες τουριστικές επενδύσεις σε περιοχές "NATURA" και σε μικρά νησιά (άνω των 90 τ.χλμ.) και διευκολύνσεις για τις Περιοχές Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (ΠΟΤΑ).
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Kokkino_apo_StE_sto_Chorotaxiko_Schediasmo_gia_ton_Tourismo/
    9. Επικαιρότητα

      Engineer

      Ο υπουργός δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης υπέγραψαν την υπουργική απόφαση που προβλέπει ότι για τα ακίνητα αξίας κάτω των 120.000 ευρώ που μεταβιβάζονται η αμοιβή των συμβολαιογράφων περιορίζεται στο 0,8% έναντι 1% που ίσχυε έως τώρα.
       
      Οπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ αποφασίζεται η "τροποποίηση της υπ' αριθμ. 111376/31-12-2011 (Β΄13/2012) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με θέμα "Καθορισμός δικαιωμάτων Συμβολαιογράφων" ως εξής:
       
      Στην παράγραφο 1 α) του άρθρου 1 η φράση «Για ποσό έως 120.000,00 ευρώ, σε ποσοστό 1%» αντικαθίσταται με τη φράση «Για ποσό έως 120.000,00 ευρώ, σε ποσοστό 0,80%. Κατά τα λοιπά, η υπ' αριθμ. 111376/31-12-2011 κοινή υπουργική απόφαση ισχύει ως έχει".
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=16850
    10. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η ΡΑΕ αποφάσισε σήμερα να αναθέσει σε βρετανική εταιρεία την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον σχεδιασμό μηχανισμού ισχύος για την ελληνική αγορά.
       
      Πιο αναλυτικά, η Αρχή αποφάσισε:
       
      Την ανάθεση του έργου: «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σχετικά με το Σχεδιασμό ενός Μηχανισμού Αποζημίωσης Ισχύος για την Ελληνική Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας», στην εταιρεία «Frontier Economics Ltd», με έδρα την Αγγλία, η οποία διαθέτει την απαιτούμενη εξειδίκευση και εμπειρία για την εκτέλεση του ως άνω έργου, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ ΡΑΕ Ι- 199108/23.09.2015 προσφορά της.
       
      Τη σύναψη της σχετικής σύμβασης έργου με την εταιρεία «Frontier Economics Ltd», διάρκειας δύο (2) μηνών και με τίμημα το ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) συμπεριλαμβανομένων των πάσης φύσεως δαπανών εκ μέρους της, μη συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ, σύμφωνα με την ανωτέρω προσφορά της (ΡΑΕ Ι-199108/23.09.2015).
       
      Διαβάστε εδώ αναλυτικό ρεπορτάζ από το energypress.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/vretaniki-etaireia-pairnei-os-symvoylo-i-rae-gia-shediasmo-ton-neon-adi
    11. Επικαιρότητα

      Engineer

      Λόγω της έντονης κινητοποίησης των πολιτών και αύξησης των αιτημάτων διόρθωσης ή ένστασης, κατά των στοιχείων της Ανάρτησης του Κτηματολογίου για τους Δήμους Αχαρνών, Αγίων Αναργύρων, ’νω Λιοσίων, Ζεφυρίου, Θρακομακεδόνων, Καματερού, Φυλής και την κοινότητα Κρυονερίου, η «Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση ΑΕ» αποφάσισε, έως την λήξη της ανάρτησης των προσωρινών κτηματολογικών στοιχείων τη λήξη των ακόλουθων μέτρων:
       
      - Να αυξήσει το προσωπικό του Γραφείου Κτηματογράφησης
      - Να παρατείνει το ωράριο λειτουργίας καθημερινά μέχρι τις 20:00
      - Να δώσει τη δυνατότητα σε όσους (για οποιοδήποτε λόγο) δεν έχουν ενημέρωση για την καταγραφή της ιδιοκτησίας τους στο Κτηματολόγιο, να την ελέγξουν επί τόπου στο Γραφείο Κτηματογράφησης.
       
      Με την απόφαση αυτή, δίνεται επαρκής χρόνος στους πολίτες, προκειμένου να τακτοποιήσουν τυχόν εκκρεμότητες, ενώ παράλληλα μπορούν να ελέγξουν την καταγραφή της ακίνητης περιουσίας τους στο www.ktimatologio.gr.
       
      Διεύθυνση Γραφείου Κτηματογράφησης:
      Αριστοτέλους 26 και Ύδρας, Αχαρναί, τηλ: 210-2460812 - 3
      Λειτουργεί καθημερινά (9:00 - 20:00).
    12. Επικαιρότητα

      Engineer

      Έπειτα από… 8 κατά σειρά παρατάσεις, άγνωστο αριθμό προσφυγών για τους όρους και μπόλικη γκρίνια από την αγορά, εκπνέει σε εννέα ημέρες ο διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση των πρώτων 200.000 "έξυπνων μετρητών" σε οικιακούς καταναλωτές.
       
      Τέσσερα το πολύ σχήματα εκτιμάται ότι θα κατέβουν στο διαγωνισμό και θα καταθέσουν προσφορές στις 21 Οκτωβρίου, οπότε και εκπνέει η καταληκτική προθεσμία για το έργο προϋπολογισμού 86,5 εκατ. ευρώ.
       
      Σύμφωνα με τις πληροφορίες πρόκειται για τις Intracom Telecom, Intrasoft International, Microdata και Ericsson. Τίποτα φυσικά δεν διαβεβαιώνει πως δεν θα υπάρξει και 9η παράταση από το ΔΕΔΔΗΕ, με βάση τουλάχιστον τα όσα έχει δείξει η μέχρι πρότινος εμπειρία.
       
      Σαν σίριαλ με αμέτρητα επεισόδια, όπου ο σκηνοθέτης παίζει με τα νεύρα των τηλεθεατών, ο διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ με θέμα “Πιλοτικό Σύστημα Τηλεμέτρησης και Διαχείρισης της Ζήτησης Παροχών Ηλεκτρικής Ενέργειας Οικιακών και Μικρών Εμπορικών Καταναλωτών και Εφαρμογής Έξυπνων Δικτύων” προκηρύχθηκε πριν από δεκαπέντε μήνες, στις 23/7/2014. Είχε ωστόσο προηγηθεί διαβούλευση που δημοσιεύτηκε εδώ και κοντά μια διετία, στις 20/12/2013.
       
      Αρκεί για να σκεφτεί κανείς ότι ο διαγωνισμός προέβλεπε έναρξη της αντικατάστασης των αναλογικών μετρητών με ψηφιακούς το αργότερο την 1η Ιουλίου 2014!
       
      Έκτοτε, ξεκίνησε από τις εταιρείες που ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν σε αυτόν μια σειρά προσφυγών κυρίως κατά των εμπορικών όρων που ήταν για εκείνες περιοριστικοί.
       
      Ελάχιστες ωστόσο εταιρείες, απ’ ότι λέγεται και στην αγορά, φαίνεται ότι μελέτησαν σε βάθος και τους τεχνικούς όρους προκειμένου να προσφύγουν κατά της διακήρυξης εντός των προθεσμιών και για τεχνικούς όρους.
       
      Με βάση τα όσα έχουν ήδη γίνει γνωστά, μέρος των 170.000 μετρητών θα χρησιμοποιεί τεχνολογία GSM/GPRS/3G ενώ θα εγκατασταθούν και μετρητές με τεχνολογία PLC. Οι μετρητές θα εγκατασταθούν σε οικιακούς, μικρούς εμπορικούς καταναλωτές και μικρούς παραγωγούς. Μέρος αυτών των μετρητών θα συνοδεύονται από 10.000 “In home Displays” που για πρώτη φορά θα χρησιμοποιηθούν στην Ελλάδα. Η τεχνολογία αυτή είναι στην ουσία μια μικρή οθόνη, τοποθετημένη σε εμφανές σημείο του σπιτιού (πχ σαλόνι), μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεται για τα δεδομένα του μετρητή του.
       
      Στην περίπτωση ωστόσο της Ελλάδας, δεν έχουν ακόμη γίνει ενδελεχείς δοκιμές της τεχνολογίας PRIME PLC στο δίκτυο διανομής του ΔΕΔΔΗΕ, και η ΔΕΗ στο παρελθόν είχε αρνητική εμπειρία σε δοκιμές με τεχνολογίες PLC. Αυτό είναι και το ρίσκο που καλείται να αναλάβει ο ανάδοχος, το κόστος δηλαδή να δοκιμάσει τη τεχνολογία σε πραγματικές συνθήκες.
       
      Ο “έξυπνος μετρητής" θα ενημερώνει για τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά της κατανάλωσης, τόσο την εταιρεία που πουλάει το ρεύμα όσο και τον ίδιο τον καταναλωτή μέσω των “In home displays”.
       
      Αυτό σημαίνει κατ’ αρχήν πως θα μηδενισθούν οι ρευματοκλοπές, οι οποίες γνωρίζουν έξαρση τα τελευταία χρόνια καθώς και τα έξοδα καταμέτρησης για τους προμηθευτές ρεύματος.
       
      Επιπλέον, οι ψηφιακοί μετρητές είναι βασικός πυλώνας των λεγόμενων “έξυπνων” δικτύων. Μέσω αυτών λοιπόν μπορεί θεωρητικά να ανοίξει ο δρόμος για το λεγόμενο “έξυπνο” σπίτι, που με τη σειρά του δημιουργεί τις προοπτικές ανάπτυξης ελληνικών εταιρειών καινοτόμων εφαρμογών.
       
      Παράλληλα, θα δοθεί για πρώτη φορά η δυνατότητα να δημιουργηθούν σύνθετα και πολυζωνικά τιμολόγια, τα οποία θα προτρέπουν τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί με την κατανάλωσή τους στις ώρες με τη μεγάλη ζήτηση και θα τιμολογούν ακριβά τους σπάταλους.
       
      Οι καταναλωτές θα μπορούν πλέον να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους τόσο σε πραγματικό χρόνο όσο και για τους τελευταίους 24 μήνες, και επομένως να προσαρμόζουν ανάλογα την κατανάλωσή τους, ώστε να χρησιμοποιούν π.χ. ενεργοβόρες συσκευές σε ώρες με μικρή ζήτηση, κ.ο.κ.
       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/ena-akomi-epeisodio-sto-sirial-ton-exypnon-metriton-tesseris-diekdikites-ektos-ki-dothei-nea
    13. Επικαιρότητα

      Engineer

      Σε ισχύ μπαίνουν από σήμερα Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στους τρεις δακτυλίους της Αττικής, μικρό, μεγάλο και πράσινο.
       
      Υπενθυμίζεται, ότι τα όρια του δακτύλιου ορίζονται από τις εξής οδούς και λεωφόρους:
       
      Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή - Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας.
       
      Τις άρτιες (ζυγές) ημερομηνίες κυκλοφορούν τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μέχρι 2.200 χιλιόγραμμων, που ο αριθμός κυκλοφορίας τους τελειώνει σε 0, 2, 4, 6 και 8 (δηλαδή σε ζυγό αριθμό) και τις περιττές (μονές) ημερομηνίες κυκλοφορούν τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μέχρι 2.200 χιλιόγραμμων, που ο αριθμός κυκλοφορίας τους τελειώνει σε 1, 3, 5, 7 και 9 (δηλαδή σε μονό αριθμό).
       
      Τα μέτρα δεν ισχύουν τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Εφ' όσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι, τα μέτρα μπορούν να αρθούν με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Se_ischu_o_Daktulios/#.VhuYH_ntlBc
    14. Επικαιρότητα

      Engineer

      Μέσω του Συμβουλίου της Επικρατείας πέντε δήμοι γύρω από την περιοχή του αεροδρομίου διεκδικούν ουσιαστικά την είσπραξη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που δεν έχει καταβάλει εδώ και 7 χρόνια ο γερμανικός κολοσσός «Hochtief», ο οποίος διαχειρίζεται επί μια εικοσαετία τη λειτουργία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
       
      Η καταβολή των δημοτικών φόρων και τελών (δημοτικά τέλη, τέλη όχλησης, διέλευσης, περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, κ.λπ.) στους Δήμους Σπάτων - Αρτέμιδας (τέως Λούτσας), Ραφήνας - Πικερμίου, Παιανίας, Μαρκόπολου, και Κορωπίου από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών έπρεπε να είχε ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2008.
       
      Από την σύμβαση ανάπτυξης του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της «Hochtief» (31 Ιουλίου 1995), προβλέπεται ότι η γερμανικών συμφερόντων εταιρεία οφείλει να καταβάλει ανταποδοτικούς και άλλους φόρους, όπως και τέλη σε δήμους και κοινότητες.
       
      Στην συνέχεια ψηφίστηκε ο νόμος 3631/2008 ο οποίος προέβλεψε ότι με απόφαση των υπουργών - τότε - Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών θα καθορίζεται η διαδικασία επιβολής και είσπραξης των δημοτικών τελών και φόρων των 6 επίμαχων Δήμων από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
       
      Οι εν λόγω Δήμοι χωρίς την έκδοση της επίμαχης προβλεπόμενης υπουργικής απόφασης δεν μπορούσαν επί 7 έτη να εισπράξουν ούτε ένα ευρώ, ενώ αντίθετα όλα αυτά τα χρόνια μεριμνούσαν για την ακώλυτη λειτουργία του αεροδρομίου (αποκομιδή απορριμμάτων, καθαρισμός κοινοχρήστων χώρων, κ.λπ.).
       
      Έτσι, οι Δήμοι μια ημέρα (28 Ιουνίου) μετά την ανακήρυξη από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015, κατέθεσαν αίτηση στους συναρμόδιους υπουργούς.
       
      Με την αίτηση ζητούσαν να εκδοθεί η προβλεπόμενη από το νόμο 3631/2008 υπουργική απόφαση που θα καθορίζει τις διαδικασίες και ύψος των δημοτικών κ.λπ. τελών και φόρων που θα εισπράττονται από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
       
      Η αίτηση των Δήμων δεν βρήκε καμία μα καμία ανταπόκριση.
       
      Προ αυτού του αδιεξόδου οι Δήμοι Ραφήνας – Πικερμίου, Μαρκόπουλου και Σπάτων-Αρτέμιδος προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας και ζητούν να ακυρωθεί η άρνηση τόσο της Κυβέρνησης όσο και των συναρμοδίων υπουργών να εκδώσουν την απαιτούμενη απόφαση καθορισμού των όρων και προϋποθέσεων, αλλά και του ύψους των δημοτικών, κ.λπ. τελών που θα εισπράττουν από το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
       
      Οι Δήμοι υποστηρίζουν ότι οι κυβερνήσεις από το 2008 έως και σήμερα, με το να μην εκδίδουν την προβλεπόμενη υπουργική απόφαση έδωσαν προνομιακή θέση στην «Hochtief», κάτι που παραβιάζει την Συνθήκη για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), αλλά και τη νομολογία του Ευρωδικαστηρίου (Δικαστήριο Ευρωπαϊκής Ένωσης).
       
      Πηγή: http://www.tanea.gr/news/greece/article/5301420/sto-ste-3-dhmoi-giati-to-aerodromio-el-benizelos-den-plhrwnei-telh/
    15. Επικαιρότητα

      Engineer

      Μια πολύ σημαντική διάκριση κατέκτησε τουριστική επιχείρηση στα Χανιά και συγκεκριμένα στα Ραβδούχα του δήμου Πλατανιά. Ο λόγος για το "Ravdoucha Epavlis villas" που βραβεύτηκε από τα "World Travel Awards", ως η κορυφαία πολυτελής βίλα στην Ελλάδα.
       
      Το βραβείο αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς η επιχείρηση επιλέχθηκε από τα τουριστικά γραφεία που ψηφίζουν τα καλύτερα καταλύματα και τουριστικές υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο.
       
      Η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης, Αθηνά Μανουσάκη, είπε λίγο μετά την απονομή του βραβείου: "Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμάς αυτό το βραβείο, το οποίο πιστεύουμε θα αποτελέσει αφορμή να επισκεφτεί κάποιος τον τόπο μας".
       

       

       

       

       

       
      Πηγή: http://www.zarpanews.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CF%80/
    16. Επικαιρότητα

      Engineer

      Ακόμη και το 65% φτάνει η μείωση τιμών σε ορισμένες κατηγορίες ακινήτων το χρονικό διάστημα 2008-2015 σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Ομοσπονδίας Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Ελλάδος. Τι πιο μεγάλες απώλειες έχουν υποστεί οι μονοκατοικίες στα βόρεια προάστια αλλά και τα κτήρια γραφείων.
       
      Ειδικότερα, οι μειώσεις στις μονοκατοικίες των βορείων προαστίων έως 400 τ.μ. έφτασαν 60%-65%. Αναφορικά με τις διακυμάνσεις τιμών σε οικόπεδα του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης: Ενα οικόπεδο στο Παλαιό Ψυχικό ή στη Φιλοθέη κόστιζε περίπου 550.000 ανά στρέμμα το 1997, με τις τιμές να εκτοξεύονται στα 3 εκατ. ευρώ ευρώ ανά στρέμμα το 2000 και στα 4 εκατ. ευρώ ανά στρέμμα το 2007, λίγο πριν αρχίσει η κρίση, ενώ εν έτει 2015, οι τιμές έχουν υποχωρήσει στο 1 εκατ. ευρώ το στρέμμα.
       
      Μεγάλη είναι η πτώση και στους γραφειακούς χώρους με ένα ποσοστό από 50% έως 60% κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου, ενώ οι σύγχρονοι αποθηκευτικοί χώροι έχουν σημειώσει πτώση σε ποσοστό 45% έως 50%.
       
      Πτώση από 35% έως 45% έχουν σημειώσει οι τιμές σε κεντρικά καταστήματα.
       
      Μικρότερη, μεταξύ 20%-25%, είναι η πτώση στα μικρά διαμερίσματα σε ακριβές συνοικίες της Αθήνας.
       
      Για τους γραφειακούς χώρους, οι τιμές στη Λεωφόρο Κηφισίας ανέρχονταν σε 25 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο (τ.μ.) το 2007 και σήμερα έχουν υποχωρήσει στα 11 ευρώ ανά τ.μ. Στη Λεωφόρο Συγγρού έχουν μειωθεί από τα 15 ευρώ ανά τ.μ. στα 8 ευρώ ανά τ.μ., ενώ στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης από τα 18 στα 9 ευρώ ανά τ.μ.
       
      Στις αποθήκες, οι τιμές στη Δυτική Αττική βρίσκονταν στα 7 ευρώ ανά τ.μ. το 2007 και σήμερα στα 3 ευρώ ανά τ.μ. Στη Βόρεια Αττική έχουν υποχωρήσει στα 4,5 ευρώ από τα 8 ευρώ ανά τ.μ. το 2007. Μεγαλύτερη είναι η πτώση στη Βοιωτία, όπου από τα 4 ευρώ ανά τ.μ. το 2007 σήμερα μισθώνει κάποιος αποθήκη με 1,5 ευρώ ανά τ.μ.
       
      Σύμφωνα με τον Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Ελλάδος κ. Δ. Μπινιάρη, η αγορά και οι εμπλεκόμενοι σ' αυτήν έκαναν τραγικά λάθη κατά τη διάρκεια της «χρυσής δεκαετίας» 1997- 2007, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι οι τράπεζες έδιναν δάνεια ακόμη και για το 120% της αξίας του ακινήτου, ενώ και οι καταναλωτές από την πλευρά τους, από μισθωτές ένιωθαν «ιδιοκτήτες» δανειζόμενοι και αυτοί στο 120% της αξίας αγοράς του ακινήτου. Επιπλέον, οι τρέχουσες εμπορικές αξίες των οικιστικών ακινήτων ανέρχονταν από το διπλάσιο έως το πενταπλάσιο των αντικειμενικών αξιών, ενώ το κόστος μεταβίβασης του ακινήτου έφθανε το 15% της αντικειμενικής αξίας.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Se_poies_perioches_epesan_oi_times_eos_kai_65/#.VhenMvntmko
    17. Επικαιρότητα

      Engineer

      «Οι Σπέτσες είναι το -"μυστικό"- μαγευτικό "θερινό Νταβός" που σκιαγράφησε χωρίς να αποκαλύψει κατά τη συζήτηση , στη Βουλή, των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας, σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ της Έτας Βασιλείου για το SaronicMagazine.
       
      To ρεπορτάζ υποστηρίζουν έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές επικαλούμενες πολύωρη συνάντηση και συζητήσεις, που ξεκίνησαν πριν τις εκλογές, με εκπρόσωπους της περίφημης Αναργύρειου - Κοργιαλένειου Σχολής Σπετσών και μελέτες με ευνοϊκούς οιωνούς.
       
      Αξίζει να αναφερθεί ότι μιλώντας στη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, αποκάλυψε ότι η κυβέρνηση έχει ανακαλύψει ένα ελληνικό νησί το οποίο θα το μετατρέψει σε θερινό Νταβός ή "Το νησί της τέχνης και της φιλοσοφίας" .
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=16813
    18. Επικαιρότητα

      Gauss

      Προσέξτε αυτό "ενώ μπαίνει τέλος στις άτοκες δόσεις για όσους ρύθμισαν χρέη ως 5.000 ευρώ. Πλέον, οι εν λόγω οφειλέτες, για να διατηρήσουν την απαλλαγή και να μην επιβαρυνθούν με επιτόκιο 5,05% από εδώ και πέρα, εφόσον χρωστούν στα Ταμεία, θα πρέπει εντός 7 ημερών (μέχρι 14 Οκτωβρίου), να πάνε στο Ταμείο τους με τα εκκαθαριστικά της εφορίας και να αποδείξουν ότι χρωστούν τα μισά και πλέον από τα εισοδήματα που δήλωσαν και δεν έχουν ακίνητα αξίας άνω των 150.000 ευρώ.
       
      Θα πρέπει δηλαδή ένας οφειλέτης που έχει κύρια οφειλή χωρίς τις προσαυξήσεις ως 5.000 ευρώ, να αποδείξει βάσει εκκαθαριστικού ότι το εισόδημά του είναι μέχρι 9.999,99 ευρώ και τα ακίνητα που έχει δηλώσει στο Ε9 (αν έχει) δεν είναι πάνω από 150.000 ευρώ. Διαφορετικά οι δόσεις δεν θα είναι άτοκες αλλά έντοκες με 5,05% και με μηνιαία επιβάρυνση ως 11,36 ευρώ."
       
      Πηγή: http://www.enikos.gr/economy/344844,Xaratsi-sok-se-osoys-mphkan-stis-100-doseis.html
    19. Επικαιρότητα

      Engineer

      Με την Κωνσταντινούπολη να αριθμεί 15 εκατομμύρια πολίτες και να αντιμετωπίζει ένα από τα εντονότερα κυκλοφοριακά προβλήματα παγκοσμίως, οι τουρκικές Αρχές επιστράτευσαν τα… μεγάλα μέσα: μια υπερσύγχρονη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στην Κωνσταντινούπολη που είναι ήδη στα σκαριά και θα εγκαινιαστεί στα τέλη του 2016, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Μεταφορών της Τουρκίας.
       
      Η σήραγγα Eurasia (Avrasya Tuneli) θα συνδέει οδικώς την περιοχή Κατζλίτσεσμε στην ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης με το Γκιόζτεπε στην ασιατική πλευρά της Πόλης.
       
      Το πρώτο οδικό υποθαλάσσιο τούνελ στην υφήλιο που θα ενώνει δυο ηπείρους θα έχει συνολικό μήκος 5.4 χλμ., εκ των οποίων τα 3.3 χλμ. θα είναι υποθαλάσσια, ενώ στο βαθύτερο σημείο της η σήραγγα θα είναι 106 μέτρα κάτω από την Προποντίδα στην έξοδο των στενών του Βοσπόρου και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει σεισμό μέχρι 7.5 βαθμούς Ρίχτερ. Οι δύο ήπειροι έχουν ήδη ενωθεί υποθαλάσσια με το Marmaray, την υποθαλάσσια σήραγγα μέσα από την οποία περνούν οι σιδηροδρομικές γραμμές του δίκτυου μετρό της Κωνσταντινούπολης.
       
      Σχεδιασμένη για αυτοκίνητα Ι.Χ. και μικρά λεωφορεία (αλλά όχι για τα μεγάλα αστικά λεωφορεία), η σήραγγα θα επιτρέπει στα οχήματα να περνούν μέσα από το τούνελ σε 15 μόλις λεπτά. Όπως υπολογίζουν οι συγκοινωνιολόγοι, έτσι ο οδηγός θα γλιτώνει περίπου 85 λεπτά που θα τα ξόδευε περνώντας από μία από τις δύο γέφυρες του Βοσπόρου, που καθημερινά «πήζουν» από κίνηση ακόμη και σε ώρες μη-αιχμής.
       
      Τα διόδια θα κοστίζουν τέσσερα ευρώ ανά διέλευση για τα Ι.Χ. και επτά ευρώ για τα μίνιβαν (δηλαδή οκτώ και 14 ευρώ αντίστοιχα, αλέ-ρετούρ) και αναμένεται να γεμίσουν κι άλλο τον κορβανά της τοπικής αυτοδιοίκησης.
       
      «Η υπ’ αριθμόν ένα αιτία του κυκλοφοριακού στην Κωνσταντινούπολη αυτή τη στιγμή είναι τα Ι.Χ. Οι μελέτες μας δείχνουν πως το 80% της κίνησης δημιουργείται από τα αυτοκίνητα με έναν μόνο επιβάτη», σημειώνει ο Μουσταφά Ιλικαλί, σύμβουλος της δημοτικής αρχής σε θέματα συγκοινωνιών.
       
      Ωστόσο, υπάρχουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν με καλό μάτι την κατασκευή της νέας σήραγγας. Θεωρούν πως μια νέα σήραγγα σχεδιασμένη για αυτοκίνητα δεν λύνει το πρόβλημα. Αντιθέτως, το γιγαντώνει.
       
      Την άποψη αυτή έχει ο Αρζού Τεκίρ, διευθυντής της Embarq Turkey, μιας ερευνητικής εταιρείας που προσανατολίζεται σε οικολογικές περιβαλλοντικές εφαρμογές.
       
      «Η κατασκευή κι άλλων έργων με επίκεντρο τα αυτοκίνητα θα ενθαρρύνει κι άλλους πολίτες να αγοράσουν ακόμη περισσότερα Ι.Χ. Αντ’ αυτού, θα έπρεπε να επενδύσουμε σε νέες, έξυπνες και λιγότερο ρυπογόνες τεχνολογίες», τονίζει ο Τεκίρ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/ypodomes-exoterikou/item/31975-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%BF-2016-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1
    20. Επικαιρότητα

      Engineer

      Την τροποποίηση του νόμου 4178 για τα αυθαίρετα προανήγγειλε κατά την ομιλία του στη Βουλή στη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της Κυβέρνησης ο Υπουργός Αναπληρωτής Περιβάλλοντος & Ενέργειας Γιάννης Τσιρώνης.
      Συγκεκριμένα, ο κ. Τσιρώνης ανέφερε επιγραμματικά την πολιτική του υπουργείου και είπε ότι τις επόμενες εβδομάδες:
       
      "1. Προχωρούμε σε τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου για τα απόβλητα. Το νέο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων που παρουσιάσαμε το καλοκαίρι προάγει την κυκλική οικονομία και δημιουργεί κύκλο εργασιών 1,5 δις και 16.000 νέων θέσεων εργασίας την επόμενη 5ετία.
       
      2. Νομοθετική ρύθμιση για:
      . επίσπευση εκπόνησης, ανάρτησης και κύρωσης δασικών χαρτών.
      . δασικούς συνεταιρισμούς
      . τροποποίηση του νόμου 4178 για τα αυθαίρετα
      . απαγόρευση καλλιέργειας μεταλλαγμένων, γενετικά τροποποιημένων οργανισμών
      . αξιοποίηση της γεωθερμίας."
       
      Επίσης ανέφερε ότι μέσα στο επόμενο εξάμηνο ολοκληρώνεται η διαβούλευση για θεσμική αναθεώρηση:
       
      "1. της δασικής νομοθεσίας.
      2. την νομοθεσίας για το κυνήγι
      3. την χωροταξία, που αποτελεί σημαντική νίκη το ότι έμεινε ανοιχτό το θέμα στην διαπραγμάτευση με τους θεσμούς.
      4. της νομοθεσίας για τις περιοχές NATURA, που επιτέλους θα είναι βιώσιμες γιατί είναι η πρώτη φορά που κυβέρνηση θα χρηματοδοτήσει την προστασία των Natura στην Ελλάδα, που μέχρι τώρα γίνονταν με ευρωπαϊκούς πόρους
      6. Για την ενεργειακή εξοικονόμηση, την αυτοπαραγωγή την ενθάρρυνση συνεταιριστικών πρωτοβουλιών στον χώρο της ενέργειας από ΑΠΕ.
      7. Για ενίσχυση των περιβαλλοντικών ελέγχων
      8. Απλοποίηση των διαδικασιών πολεοδομικής αδειοδότησης"
       
      Τέλος, σημείωσε ότι "Προχωράμε σε στρατηγικές πολιτικές προτεραιότητες τον επόμενο χρόνο, με ορίζοντα διετίας:
       
      1. Οριστική επίλυση για παράνομους ΧΑΔΑ, υγρά και επικίνδυνα απόβλητα, όπου η πολυετής αδιαφορία έχει οδηγήσει την χώρα σε βαριά πρόστιμα.
      2. Δρομολόγηση της οριστικής επίλυσης το προβλήματος του Ασωπού
      3. Ενεργειακή πολιτική με στόχο την τελική απεξάρτηση της χώρας διαδοχικά:
      α. Από την παραγωγή ενέργειας από εισαγόμενο πετρέλαιο.
      β. Από τις εισαγωγές ενέργειας.
      γ. Εν τέλει απεξάρτηση από τους λιγνίτες
      4. Να καταφέρουμε να λύσουμε το θέμα του Ελληνικού, να προχωρήσουμε σε αξιοποίηση της έκτασης, με βάση τη πρόταση του Πολυτεχνείου, που είναι η μόνη πραγματικά καλή λύση που εδώ και δεκαετίες παραγνωρίζεται
      5. Προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή. Θυμίζω ότι η προσαρμογή θα κοστίσει στην χώρα 700 δις μέχρι το 2100. Μπροστά μας είναι το Παρίσι, θα είμαστε όλοι στο Παρίσι και εκεί χρειάζεται εθνική συναίνεση γιατί η Ελλάδα είναι μια χώρα που πλήττεται.
      6. Συνεργασία όλων των φορέων, που ασχολούνται με το κλίμα, ώστε να σταματήσει η κατασπατάληση πόρων
      7. Εφαρμογή της ταυτότητας κτιρίου ώστε να τερματιστεί οριστικά η αυθαίρετη δόμηση.
      8. Αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων οικισμών και διατηρητέων κτιρίων. Τέτοια μέτρα θα τονώσουν τον κατασκευαστικό κλάδο και θα αναβαθμίσουν τον οικιστικό ιστό. Τέτοια ερείπια δεν υπάρχουν σε καμία πρωτεύουσα της Ευρώπης.
      9. Ξεμπλοκάρισμα πολεοδομικών και χωροταξικών παρεμβάσεων (πχ ΓΠΣ, ΣΧΟΑΠ, ΠΔ) που αραχνιάζανε στα ράφια των Υπουργείων
      10. Προτεραιότητα στην ολοκλήρωση του κτηματολογίου
      11. Δρομολογήσαμε και θα ολοκληρώσουμε τα έργα για υδατική αυτάρκεια των νησιών μας. Οριστική οριοθέτηση ρεμάτων.
      12. Εκπόνηση δασολογίου
       
      Τέλος ο κ. Τσιρώνης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι "συναίνεση όμως δεν σημαίνει απόκρυψη διαφορών" για να προσθέσει μεταξύ άλλων μιλώντας "για ισχυρό και αποτελεσματικό δημόσιο".."Δεν είναι δυνατόν να ασκούμε ελέγχους με 14 κακοπληρωμένους επιθεωρητές πανελλαδικά. Δεν είναι δυνατόν να προχωρήσει η χωροταξία και η πολεοδομία με 30 μηχανικούς."
    21. Επικαιρότητα

      Engineer

      Με ένα… κλικ στον υπολογιστή των συμβολαιογράφων θα μπορεί να γίνεται από του χρόνου η μεταβίβαση ακινήτων με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται η επίσκεψη στην εφορία.
       
      Θα δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική φόρμα στην οποία οι συμβολαιογράφοι θα μπαίνουν και θα έχουν άμεση σύνδεση με το taxis.
       
      Σύμφωνα με το euro2day, από το 2016 εκεί θα καταχωρούν τα στοιχεία του μεταβιβαζόμενου ακινήτου και των αντισυμβαλλόμενων, η εφορία μέσω taxis θα προσδιορίζει το φόρο, θα εκτυπώνεται η γνωστή Ταυτότητα Οφειλής και θα πληρώνεται ο φόρος στην τράπεζα. Ετσι δεν θα χρειάζεται ούτε ο συμβολαιογράφος, ούτε ο φορολογούμενος να επισκεφθούν τη Δ.Ο.Υ.
       
      Τα τμήματα Κεφαλαίου των Δ.Ο.Υ θα είναι από τα πρώτα που θα κλείσουν τις πόρτες για τους φορολογούμενους ώστε οι εφοριακοί «να ασχοληθούν με τις υποθέσεις ελέγχων που έχουν στα ντουλάπια τους» όπως λέει σχηματικά στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών.
       
      Αντίστοιχες κινήσεις σχεδιάζονται και για τις καταθέσεις πινακίδων. Στο εξωτερικό, υπάρχουν ειδικές θυρίδες στις οποίες οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τοποθετούν τις πινακίδες τους και η διαδικασία ολοκληρώνεται επίσης ηλεκτρονικά.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/31964-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%87-%CE%BC%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.