Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Ποια αυτοκίνητα δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας το 2016


    Πέρα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που δεν εκπέμπουν ρύπους με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να μην αντιμετωπίζουν τον πονοκέφαλο της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας, υπάρχει και μια σειρά απο αυτοκίνητα

    (βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υβριδικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα) που εκπέμπουν ρύπους κάτω από το όριο των 100 g/km και απαλάσσονται από τα τέλη.

     

    Οι ρύποι κυμαίνονται βέβαια ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και τη διάμετρο των τροχών, οπότε σε ορισμένα από τα ακόλουθα μοντέλα ενδέχεται ανάλογα με τον εξοπλισμό οι εκπομπές CO2 να ξεπερνούν τα 100 g/km και άρα να μην εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

     

    Alfa Romeo MiTo 0.9 Turbo TwinAir 98 g/km

    Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 90 g/km

    Audi A1 1.4 TDI ultra 89-94 g/km

    Audi A1 1.6 TDI 92-97 g/km

    Audi A3 1.6 TDI ultra 89-93 g/km

    Audi A3 1.6 TDI 99 g/km

    Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 89-98 g/km

    BMW 116d 94-96 g/km

    BMW 116d EfficientDynamics 98 g/km

    BMW 118d 99 g/km

    BMW 320d EfficientDynamics 99-109 g/km

    Citroen C1 e-VTI Airdeam 88 g/km

    Citroen C1 VTi 82 PureTech 99 g/km

    Citroen C3 1.0 PureTech 99-102 g/km

    Citroen 1.2 PureTech 82 ETG 95-99 g/km

    Citroen 1.4 HDi 99 g/km

    Citroen 1.4 e-HDi 87 g/km

    Citroen 1.6 e-HDi 90-95 g/km

    Citroen C4 1.6 BlueHDi 86 g/km

    Citroen C4 1.6 e-HDi 97-100 g/km

    Citroen C-Elysee 1.6 BlueHDi 98 g/km

    Citroen C-Elysee 1.2 PureTech 99 g/km

    Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82 ETG 98-100 g/km

    Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi 92-94 g/km

    Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 87-89 g/km

    Citroen C4 Picasso 1.6 BlueHDi 98 g/km

    Citroen Grand C4 Picasso 1.6 BlueHDi 98 g/km

    DS 3 1.6 BlueHDi 87 g/km

    Fiat Panda 0.9 TwinAir 95-99 g/km

    Fiat Panda 0.9 TwinAir Natural Power 86 g/km

    Fiat Punto 0.9 TwinAir 98 g/km

    Fiat Punto 1.3 MultiJet 90 g/km

    Fiat 500 0.9 TwinAir 92-95 g/km

    Fiat 500 1.3 MultiJet 95 g/km

    Fiat 500C 0.9 TwinAir 92-95 g/km

    Fiat 500C 1.3 MultiJet 95 g/km

    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 99 g/km

    Ford Fiesta 1.5 diesel ECOnetic 82 g/km

    Ford Fiesta 1.6 diesel ECOnetic 87 g/km

    Ford B-MAX 1.5 diesel 98 g/km

    Ford Focus 1.5 diesel 98 g/km

    Ford C-MAX 1.5 ECOnetic diesel 99 g/km

    Ford Mondeo 1.6 ECOnetic diesel 94 g/km

    Ford Mondeo 1.5 ECOnetic diesel 94 g/km

    Ford Mondeo 2.0 Hybrid 99 g/km

    Hyundai i10 1.0 ECO 98 g/km

    Hyundai i20 1.1 diesel 97 g/km

    Hyundai i20 1.4 diesel 97 g/km

    Honda Civic 1.6 diesel 94 g/km

    Kia Picanto 1.0 99 g/km

    Kia Picanto 1.0 LPG 100 g/km

    Kia Picanto 1.2 100 g/km

    Kia Rio 1.1 diesel 99 g/km

    Kia Rio 1.4 diesel 98 g/km

    Kia cee’d 1.6 diesel 97-100 g/km

    Kia pro_cee’d 1.6 diesel 97-100 g/km

    Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir 99 g/km

    Lancia Ypsilon .13 MultiJet 99 g/km

    Lexus CT 200h 82 g/km

    Lexus IS 300h 99 g/km

    Mercedes A 160d 98 g/km

    Mercedes A 180d 98 g/km

    Mercedes A 180d BlueEFFICIENCY 89 g/km

    Mercedes A 200d 99 g/km

    Mercedes C 180 BlueTEC 99 g/km

    Mercedes C 200 BlueTEC 99 g/km

    Mercedes C 300h 94 g/km

    Mercedes C 350e 48-54 g/km

    Mercedes CLA 180d 98 g/km

    MINI One D 89 g/km

    MINI Cooper D 92 g/km

    Mitsubishi Colt 1.2 MIVEC 100 g/km

    Nissan Note 1.2 DIG-S 99 g/km

    Nissan Note 1.5 diesel 92 g/km

    Nissan Pulsar 1.5 diesel 94 g/km

    Nissan Qashqai 1.5 diesel 99 g/km

    Opel Adam

    Opel Corsa 1.3 CDTi 82 g/km

    Opel Corsa 1.0 Ecoflex 100 g/km

    Opel Astra 1.6 CDTi 97 g/km

    Opel Meriva 1.6 DTE 99 g/km

    Opel Insignia 2.0 CDTi Ecoflex 98 g/km

    Peugeot 108 1.0 VTi 95 g/km

    Peugeot 108 1.2 PureTech 99 g/km

    Peugeot 208 1.0 PureTech 99 g/km

    Peugeot 208 1.2 PureTech 82 ETG 95 g/km

    Peugeot 208 1.4 HDi 98 g/km

    Peugeot 208 e-HDi 87 g/km

    Peugeot 208 1.6 e-HDi 95 g/km

    Peugeot 308 1.6 BlueHDi 94-98 g/km

    Renault Twingo SCe 70 95 g/km

    Renault Twingo Energy TCe 99 g/km

    Renault Clio 1.5 dCi 85 g/km

    Renault Captur 1.5 dCi 95 g/km

    Renault Megane 1.5 Energy dCi 90 g/km

    Seat Mii 1.0 MPI 60 PS Ecomotive 95 g/km

    Seat Mii 1.0 MPI 75 PS 98 g/km

    Seat Ibiza 1.0 TSI 95 PS 97 g/km

    Seat Ibiza 1.0 TSI 110 PS 99 g/km

    Seat Ibiza 1.4 TDI 75 PS Ecomotive 88 g/km

    Seat Ibiza 1.4 TDI 90 PS 93 g/km

    Seat Ibiza 1.4 TDI 105 PS 95 g/km

    Seat Toledo 1.4 TDI 90 PS 94-99 g/km

    Seat Leon 1.0 TSI 115 PS 99 g/km

    Seat Leon 1.6 TDI 110 PS 99 g/km

    Seat Leon 1.6 TDI 110 PS Ecomotive 89 g/km

    Seat Leon 1.4 TGI 94 g/km

    Skoda Citigo 1.0 MPI 60 PS GreenTec 95 g/km

    Skoda Citigo 1.0 MPI 75 PS GreenTec 98 g/km

    Skoda Fabia 1.4 TDI 90 PS 88-94 g/km

    Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI GreenLine 99 g/km

    Skoda Octavia 1.6 TDI GreenTec 98-99 g/km

    Skoda Octavia 1.4 TSI G-TEC 97 g/km

    smart fortwo 1.0 71 PS 93-94 g/km

    smart fortwo 0.9 90 PS 96-97 g/km

    smart fortwo 1.0 71 PS 96-97 g/km

    smart fortwo 0.9 90 PS 98-99 g/km

    Suzuki Celerio 1.0 68 PS 99 g/km

    Suzuki Swift 1.3 diesel 98 g/km

    Toyota Aygo 1.0 VVTi 95 g/km

    Toyota Yaris 1.0 VVTi 99 g/km

    Toyota Yaris 1.4 diesel 91 g/km

    Toyota Yaris 1.5 Hybrid 75 g/km

    Toyota Auris 1.4 diesel 92 g/km

    Toyota Auris 1.8 Hybrid 79 g/km

    Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 81 g/km

    Toyota Corolla 1.4 diesel 89 g/km

    Toyota Prius 89 g/km

    Volkswagen up! 1.0 60 PS 95 g/km

    Volkswagen eco up! 1.0 68 PS 79 g/km

    Volkswagen Polo 1.4 TDI 75 PS 94 g/km

    Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 PS 88 g/km

    Volkswagen Polo 1.0 TSI BlueMotion 94-98 g/km

    Volkswagen Polo 1.4 TDI BlueMotion 82 g/km

    Volkswagen Golf 1.0 TSI 99 g/km

    Volkswagen Golf 1.6 TDI 99 g/km

    Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion 89 g/km

    Volkswagen Golf 1.4 TGI 99 g/km 92-94 g/km

    Volvo V40 2.0 D3 99 g/km

    Volvo V40 2.0 D4 99 g/km

    Volvo V40 1.6 D2 88 g/km

    Volvo V40 CrossCountry 2.0 D3 99 g/km

    Volvo V40 CrossCountry 1.6 D2 99 g/km

    Volvo S60 2.0 D4 99 g/km

    Volvo S60 2.0 D4 99 g/km

    Volvo V60 Hybrid 48 g/km

     

    Πηγή: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=745705





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    κυριακο,

    καλημερα,

     

    τετοιες ιδεες να τους βαζεις εκει στο Υπουργειο

     

    να ζητησουν αναδρομικα τα "κλεμενα"  απο τους ιδιοκτητες..

     

    και μετα να τρεχει καθε πολιτης στα δικαστηρια  με αγωγες εναντιον της WV...στη Γερμανια...

     

    [οπως λεμε "χιλια χρονια Δικαστηρια"] :mrgreen: :mrgreen:

    Edited by dimitris GM
    Link to comment
    Share on other sites

    Περα απο την πλακα τι φταιει ο καθε κακομοιρης που πηρε vw το οποιο εκπεμπει περισσοτερο απο οσο πρεπει? Στην αγγλια οι υπευθυνοι ηταν καθετοι. Δεν θα επιβαρυνθουν οι ιδιοκτητες, αφου δεν φταινε αυτοι. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Τους φτάνει ο μηδενισμός της μεταπωλητικής τους αξίας των αυτοκινήτων τους . Να πληρώσουν κιόλας .

    Πάντως από τις άλλες εταιρείες άρχισαν ήδη προσφορές για τους κατόχους . 

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Ο τροπος φορολογησης με τους ρυπους μου φαινεται πραγματικα ως ενα απο τα πιο κακογουστα αστεια του ελληνικου κρατους και θα ηθελα πραγματικα να ηξερα ποιοι ηταν οι υπερνοημοντες εγκεφαλοι που το σοφιστηκαν.

     

    1ον Οι εκομπες ρυπων πως μετρουνται αραγε; Με τον ιδιο τροπο με τη καταναλωση, που στην ουσια οι κατασκευαστες δινουν περιπου το μισο από τη πραγματικοτητα; Οι εκπομπες ρυπων δεν εξαρτονται αραγε από τον τροπο οδηγησης και από τα χιλιόμετρα που κανει καποιος; Αν εγω κανω π.χ το 1/5 των χιλιομετρων συνολικα, αλλα εχω λιγοτερο από 5 πλασιους παραπανω ρυπους ανα χιλιομετρο, ποιος ρυπαινει περισσοτερο σαν συνολο αραγε; Επισης αν ο άλλος το παταει στο πατωμα συνεχεια (και υπαρχουν πολλοι τέτοιοι) δεν ρυπαινει παραπανω; To, υποτιθεμενο, ανα χιλιομετρο είναι το θεμα μας;

     

    2ον Για ποιο λογο εχουμε κολλησει με το διοξειδιο του ανθρακα μονο; Οι υπολοιποι ρυποι που πανε; Περιπατο; Ειδικα για τα πετρελαιοκίνητα. Αλλα ξεχασα, το φαινομενο του θερμοκηπίου είναι πολύ της μοδας τελευταια.

     

    3ον Ακομα και να υποθεσουμε ότι τα παραπανω ισχυουν όπως τα λενε οι κατασκευαστες, αυτος που (υποτίθεται) ότι ρυπαινει λιγοτερο, δεν χρησιμοποιει το δρομο; Δεν το φθειρει; Για ποιο λογο να μην πληρωνει τοτε;

     

    4ον Είναι πραγματικα αστειοτητα και αδιανοτητο να υπαρχουν οχήματα 30 και πλεον χιλιαδων ευρω με μηδενικα τελη, την ωρα που οχήματα με αξια αγορας κατω του μισου να πληρωνουν 300αρια. Αυτό και αν είναι διακριση και κατηγοριοποιηση των πολιτων. Ισοτητα δεν υποτίθεται ότι εχουμε; Τοτε να υπαρχει και ισοτητα στο τροπο μεταχειρησης και όχι στα λογια μονο. Ιδιος τροπος για ολους.

    Edited by karavlaxos
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    4ον Είναι πραγματικα αστειοτητα και αδιανοτητο να υπαρχουν οχήματα 30 και πλεον χιλιαδων ευρω με μηδενικα τελη, την ωρα που οχήματα με αξια αγορας κατω του μισου να πληρωνουν 300αρια. Αυτό και αν είναι διακριση και κατηγοριοποιηση των πολιτων. Ισοτητα δεν υποτίθεται ότι εχουμε; Τοτε να υπαρχει και ισοτητα στο τροπο μεταχειρησης και όχι στα λογια μονο. Ιδιος τροπος για ολους.

     

    Η ισότητα δεν μετριέται με την αξία του αυτοκινήτου. Κατάργηση των τελών και εισαγωγή τους στην τιμή των καυσίμων. Όποιος χρησιμοποιεί περισσότερο πληρώνει περισσότερο. Απλό αλλά «αντιλαϊκό».

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Η άποψη μου είναι ότι το θέμα της μικρής ή μεγάλης χρήσης αλλά και των εκπομπών (μικρών ή μεγάλων) καλύπτεται από τη φορολόγηση των καυσίμων (που είναι μεγάλη).

     

    Άρα, άποψή μου είναι, ότι τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι αναλογικά του όγκου του αυτοκινήτου και απλοποιητικά αναλογικά του μήκους του.

     

    Υ.Γ.  Επειδή γράφαμε μαζί με το συνάδελφο, πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, γιατί αυτά καλύπτουν και τη χρήση δημοσίου χώρου για παρκάρισμα.

    Edited by antloukidis
    Link to comment
    Share on other sites

    Η σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους (κατ' επιλογήν και εις επιβράβευσιν δεοδομένης απάτης) είναι απλώς ένα κόλπο για την ενίσχυση της αγοράς αυτοκινήτων και μάλιστα μιας αγοράς (της ευρωπαϊκής) που έχει αποφασίσει να αλλάζει σταδιακά τα όρια (euro5, euro6 κλπ.)

    Για τον έλεγχο των εκπομπών υπάρχουν και τα ΚΤΕΟ και τα πρόστιμα

    Αντίστοιχα γελοίο είναι και το τεκμήριο κατοχής αυτοκινήτου (στη φορολογία) ανεξαρτήτως κυκλοφορίας ή μη

    Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τον karavlaxo αλλά και τον Αλέξανδρο 

     

    υγ εν τω μεταξύ αν δείτε τον πίνακα υπάρχουν 4 τουλάχιστον οχήματα που ξεπερνούν τα όρια (με τιμές από έως) αλλά απαλλάσσονται !!!!

    υγ 2 επίσης υπάρχουν οχήματα που δεν είναι στον πίνακα και έχουν χαμηλότερες εκπομπές αλλά χρονολογικά (βάσει χρόνου κατασκευής) δεν εξετάζονται καν 

    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.