Jump to content
  • Novatron
  • Similar Content

    • By Engineer
      Δύο νέους οδηγούς εξέδωσε πρόσφατα η ΜΟΔ στο πλαίσιο της υποστήριξης που παρέχει στους Δήμουςοι οποίοι είναι διαθέσιμοι ηλεκτρονικά σε κάθε ενδιαφερόμενο:
       1) Τον Οδηγό ανασχεδιασμού αστικών οδών αρμοδιότητας δήμων, όπου παρουσιάζονται οι δυνατότητες που έχουν οι δήμοι να ανασχεδιάσουν αστικές οδούς με γνώμονα τη βιώσιμη κινητικότητα αλλά και την αστική αναζωογόνηση. Στόχος του Οδηγού αυτού είναι: α) να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αναθεωρήσουν τα υφιστάμενα μοντέλα μετακινήσεων στην περιοχή τους ενισχύοντας εναλλακτικά προς το ΙΧ μέσα μεταφοράς και δημιουργώντας προσβάσιμες πόλεις για όλες και όλους, β) να στηρίξει τους Δήμους στην εκπόνηση και υλοποίηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) με χρηματοδότηση του Πράσινου Ταμείου και άλλων φορέων και γ) να συμβάλει στο σχεδιασμό άρτιων, σύγχρονων και διαχρονικών έργων που θα εξυπηρετούν τους στόχους της βιώσιμης κινητικότητας και τις ανάγκες των πολιτών. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=582
       2) Τον Οδηγό για την αφαλάτωση και τα συνοδά της έργα, που περιλαμβάνει την καταγραφή των απαραίτητων προπαρασκευαστικών ενεργειών για την ωρίμανση ενός ολοκληρωμένου έργου αφαλάτωσης από τη στιγμή της σύλληψής του έως τη δημοπράτησή του. Στόχος του Οδηγού είναι να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αποκτήσουν πόσιμο νερό μέσω της αφαλάτωσης για την καταπολέμηση της λειψυδρίας στην περιοχή τους και τον περιορισμό του κόστους του νερού λόγω της μεταφοράς του από την ηπειρωτική Ελλάδα ή αλλού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=589
      Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΜΟΔ στους Δήμους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mou.gr/el/Pages/otasupportnews.aspx

      View full είδηση
    • By Engineer
      Δύο νέους οδηγούς εξέδωσε πρόσφατα η ΜΟΔ στο πλαίσιο της υποστήριξης που παρέχει στους Δήμουςοι οποίοι είναι διαθέσιμοι ηλεκτρονικά σε κάθε ενδιαφερόμενο:
       1) Τον Οδηγό ανασχεδιασμού αστικών οδών αρμοδιότητας δήμων, όπου παρουσιάζονται οι δυνατότητες που έχουν οι δήμοι να ανασχεδιάσουν αστικές οδούς με γνώμονα τη βιώσιμη κινητικότητα αλλά και την αστική αναζωογόνηση. Στόχος του Οδηγού αυτού είναι: α) να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αναθεωρήσουν τα υφιστάμενα μοντέλα μετακινήσεων στην περιοχή τους ενισχύοντας εναλλακτικά προς το ΙΧ μέσα μεταφοράς και δημιουργώντας προσβάσιμες πόλεις για όλες και όλους, β) να στηρίξει τους Δήμους στην εκπόνηση και υλοποίηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) με χρηματοδότηση του Πράσινου Ταμείου και άλλων φορέων και γ) να συμβάλει στο σχεδιασμό άρτιων, σύγχρονων και διαχρονικών έργων που θα εξυπηρετούν τους στόχους της βιώσιμης κινητικότητας και τις ανάγκες των πολιτών. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=582
       2) Τον Οδηγό για την αφαλάτωση και τα συνοδά της έργα, που περιλαμβάνει την καταγραφή των απαραίτητων προπαρασκευαστικών ενεργειών για την ωρίμανση ενός ολοκληρωμένου έργου αφαλάτωσης από τη στιγμή της σύλληψής του έως τη δημοπράτησή του. Στόχος του Οδηγού είναι να αξιοποιηθεί από Δήμους που επιθυμούν να αποκτήσουν πόσιμο νερό μέσω της αφαλάτωσης για την καταπολέμηση της λειψυδρίας στην περιοχή τους και τον περιορισμό του κόστους του νερού λόγω της μεταφοράς του από την ηπειρωτική Ελλάδα ή αλλού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΜΟΔ στην διεύθυνση:http://www.mou.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=589
      Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΜΟΔ στους Δήμους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mou.gr/el/Pages/otasupportnews.aspx
    • By Engineer
      Είναι, αν μη τι άλλο, μια ιδιαίτερη περίπτωση. Είναι η πρώτη –μη πειραματική– αφαλάτωση στη χώρα μας, η οποία λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μεταφέρθηκε κομμάτι κομμάτι σε ένα ακριτικό νησί, καθώς δεν υπήρχε λιμάνι για να εκφορτωθεί και συναρμολογήθηκε επιτόπου, ενώ συντηρείται από αξιωματικούς του ελληνικού στρατού, οι οποίοι «μεταλαμπαδεύουν» ο ένας στον άλλο τη γνώση.
      Η μικρή αφαλάτωση στη νήσο Στρογγύλη, κοντά στο Καστελλόριζο, ήταν η «πρωταγωνίστρια» του τριήμερου διεθνούς συνεδρίου «Αφαλάτωση για το Περιβάλλον: Καθαρό νερό και Ενέργεια», που ολοκληρώθηκε χθες στην Αθήνα. Είναι μια μικρή σε δυναμικότητα αφαλάτωση (παράγει 20 κυβικά νερού την ημέρα), η οποία καλύπτει από το 2014 τις ανάγκες του φυλακίου που βρίσκεται στο ακριτικό νησάκι. «Για πολλά χρόνια, το νερό μεταφερόταν στο νησί με πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού, με κόστος 20 ευρώ/κυβικό», εξηγεί ο Στάθης Μάτος, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας ΤΕΜΑΚ (που σχεδίασε, κατασκεύασε και τοποθέτησε την αφαλάτωση). «Με δεδομένη τη δυσκολία προσέγγισης στο νησί, η αφαλάτωση δεν μπορούσε να εξαρτάται από γεννήτρια πετρελαίου. Ετσι, όταν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πραγματοποίησε τον διαγωνισμό, ζήτησε μια μονάδα αφαλάτωσης η οποία να λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».

      Η εταιρεία κατασκεύασε τη μονάδα στο εργοστάσιό της, τη δοκίμασε σε πραγματικές συνθήκες μετά τη... διέλυσε, προκειμένου να τη μεταφέρει στη Στρογγύλη. «Το νησί έχει έναν μώλο, είναι αδύνατη η πρόσδεση μεγάλου πλοίου. Επομένως τα εξαρτήματα μεταφέρθηκαν στο Καστελλόριζο με το πλοίο της γραμμής και στη συνέχεια λίγα λίγα με καΐκι στη Στρογγύλη. Κατόπιν μεταφέρθηκαν στα χέρια από εμάς στο σημείο όπου εγκαταστάθηκε η μονάδα και επανασυναρμολογήθηκαν».
      Οι ειδικές συνθήκες του νησιού επέβαλαν τροποποιήσεις στον σχεδιασμό της μονάδας. «Η αφαλάτωση δουλεύει με ένα έξυπνο σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας, με στόχο η επιφάνεια των φωτοβολταϊκών πάνελ και ο αριθμός των μπαταριών να μειωθούν στο μισό. Επίσης, διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, όπως οι αφαλατώσεις μεγάλης δυναμικότητας: χρησιμοποιεί την πίεση με την οποία παράγεται ο αλμόλοιπος για να κινεί μια τουρμπίνα με την οποία γίνεται η άντληση του θαλασσινού νερού. Ως αποτέλεσμα το λειτουργικό της κόστος είναι ιδιαίτερα χαμηλό». Από κοινού με τη δεξαμενή αποθήκευσης νερού, η μονάδα δίνει υδατική αυτονομία στο νησί έως και ένα μήνα.
      Μία ακόμα ιδιαιτερότητα είναι ότι η συντήρηση έπρεπε να γίνεται από τους υπηρετούντες στο φυλάκιο. «Απλοποιήσαμε την κατασκευή ώστε να μπορεί κάποιος εύκολα να αντικαταστήσει τα βασικά αναλώσιμα», λέει ο κ. Μάτος. «Επίσης, γράψαμε ένα αναλυτικό φυλλάδιο οδηγιών, το οποίο θα ήταν κατανοητό και από κάποιον χωρίς ειδικές γνώσεις. Σήμερα, την ελαφρά συντήρηση κάνουν οι αξιωματικοί, «μεταλαμπαδεύοντας» ο ένας στον άλλο τη γνώση τους. Η οργάνωση του στρατού είναι εγγύηση ότι όλοι οι έλεγχοι γίνονται τακτικά».
      Βραβεία
      Η αφαλάτωση έχει αποσπάσει δύο διεθνή και ένα εγχώριο βραβείο. «Οι τρεις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούμαστε στον χώρο (σ.σ. ΤΕΜΑΚ, SYCHEM, Watera Hellas) έχει η καθεμία τη δική της τεχνογνωσία», εκτιμά ο κ. Μάτος. «Η τεχνολογία αναπτύχθηκε με σκοπό να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας δυσκολίες: τη νησιωτικότητα, τη γεωγραφική απομόνωση, την έλλειψη υποδομών. Πλέον, οι Ελληνες κατασκευαστές είναι στην πρώτη γραμμή διεθνώς».

      View full είδηση
    • By Engineer
      Είναι, αν μη τι άλλο, μια ιδιαίτερη περίπτωση. Είναι η πρώτη –μη πειραματική– αφαλάτωση στη χώρα μας, η οποία λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μεταφέρθηκε κομμάτι κομμάτι σε ένα ακριτικό νησί, καθώς δεν υπήρχε λιμάνι για να εκφορτωθεί και συναρμολογήθηκε επιτόπου, ενώ συντηρείται από αξιωματικούς του ελληνικού στρατού, οι οποίοι «μεταλαμπαδεύουν» ο ένας στον άλλο τη γνώση.
      Η μικρή αφαλάτωση στη νήσο Στρογγύλη, κοντά στο Καστελλόριζο, ήταν η «πρωταγωνίστρια» του τριήμερου διεθνούς συνεδρίου «Αφαλάτωση για το Περιβάλλον: Καθαρό νερό και Ενέργεια», που ολοκληρώθηκε χθες στην Αθήνα. Είναι μια μικρή σε δυναμικότητα αφαλάτωση (παράγει 20 κυβικά νερού την ημέρα), η οποία καλύπτει από το 2014 τις ανάγκες του φυλακίου που βρίσκεται στο ακριτικό νησάκι. «Για πολλά χρόνια, το νερό μεταφερόταν στο νησί με πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού, με κόστος 20 ευρώ/κυβικό», εξηγεί ο Στάθης Μάτος, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας ΤΕΜΑΚ (που σχεδίασε, κατασκεύασε και τοποθέτησε την αφαλάτωση). «Με δεδομένη τη δυσκολία προσέγγισης στο νησί, η αφαλάτωση δεν μπορούσε να εξαρτάται από γεννήτρια πετρελαίου. Ετσι, όταν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πραγματοποίησε τον διαγωνισμό, ζήτησε μια μονάδα αφαλάτωσης η οποία να λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».

      Η εταιρεία κατασκεύασε τη μονάδα στο εργοστάσιό της, τη δοκίμασε σε πραγματικές συνθήκες μετά τη... διέλυσε, προκειμένου να τη μεταφέρει στη Στρογγύλη. «Το νησί έχει έναν μώλο, είναι αδύνατη η πρόσδεση μεγάλου πλοίου. Επομένως τα εξαρτήματα μεταφέρθηκαν στο Καστελλόριζο με το πλοίο της γραμμής και στη συνέχεια λίγα λίγα με καΐκι στη Στρογγύλη. Κατόπιν μεταφέρθηκαν στα χέρια από εμάς στο σημείο όπου εγκαταστάθηκε η μονάδα και επανασυναρμολογήθηκαν».
      Οι ειδικές συνθήκες του νησιού επέβαλαν τροποποιήσεις στον σχεδιασμό της μονάδας. «Η αφαλάτωση δουλεύει με ένα έξυπνο σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας, με στόχο η επιφάνεια των φωτοβολταϊκών πάνελ και ο αριθμός των μπαταριών να μειωθούν στο μισό. Επίσης, διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, όπως οι αφαλατώσεις μεγάλης δυναμικότητας: χρησιμοποιεί την πίεση με την οποία παράγεται ο αλμόλοιπος για να κινεί μια τουρμπίνα με την οποία γίνεται η άντληση του θαλασσινού νερού. Ως αποτέλεσμα το λειτουργικό της κόστος είναι ιδιαίτερα χαμηλό». Από κοινού με τη δεξαμενή αποθήκευσης νερού, η μονάδα δίνει υδατική αυτονομία στο νησί έως και ένα μήνα.
      Μία ακόμα ιδιαιτερότητα είναι ότι η συντήρηση έπρεπε να γίνεται από τους υπηρετούντες στο φυλάκιο. «Απλοποιήσαμε την κατασκευή ώστε να μπορεί κάποιος εύκολα να αντικαταστήσει τα βασικά αναλώσιμα», λέει ο κ. Μάτος. «Επίσης, γράψαμε ένα αναλυτικό φυλλάδιο οδηγιών, το οποίο θα ήταν κατανοητό και από κάποιον χωρίς ειδικές γνώσεις. Σήμερα, την ελαφρά συντήρηση κάνουν οι αξιωματικοί, «μεταλαμπαδεύοντας» ο ένας στον άλλο τη γνώση τους. Η οργάνωση του στρατού είναι εγγύηση ότι όλοι οι έλεγχοι γίνονται τακτικά».
      Βραβεία
      Η αφαλάτωση έχει αποσπάσει δύο διεθνή και ένα εγχώριο βραβείο. «Οι τρεις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούμαστε στον χώρο (σ.σ. ΤΕΜΑΚ, SYCHEM, Watera Hellas) έχει η καθεμία τη δική της τεχνογνωσία», εκτιμά ο κ. Μάτος. «Η τεχνολογία αναπτύχθηκε με σκοπό να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας δυσκολίες: τη νησιωτικότητα, τη γεωγραφική απομόνωση, την έλλειψη υποδομών. Πλέον, οι Ελληνες κατασκευαστές είναι στην πρώτη γραμμή διεθνώς».
    • By Engineer
      H απόφαση του υπ. Nαυτιλίας για τα άνυδρα νησιά και οι 3+1 παίκτες στην «εκκίνηση»
       
      H επίλυση του τεράστιου προβλήματος για τα άνυδρα νησιά, αλλά και της κάλυψης των αυξανόμενων αναγκών για όσα διαθέτουν είτε αναξιοποίητες, είτε ανεπαρκείς υποδομές βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής που έχουν χαράξει ο υπουργός Nαυτιλίας Παναγιώτης Kουρουμπλής και ο αρμόδιος υφυπουργός Nεκτάριος Σαντορινιός.
       
      Στο πλαίσιο αυτό, προωθήθηκε ρύθμιση για τη δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας, μέχρι το τέλος του 2020, προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης με ταυτόχρονη θεσμοθέτηση μιας συνεκτικής γραφειοκρατικής διαδικασίας. O άμεσος στόχος είναι μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς να έχουν «τρέξει» οι σχετικοί διαγωνισμοί για τα περισσότερα νησιά.
       
      H υπόθεση της αφαλάτωσης είναι μια από τις πολλές που αναδεικνύουν τον ελληνικό παραλογισμό. Γιατί ενώ προσφέρει μόνιμη και φθηνή λύση στο πρόβλημα της λειψυδρίας, ακόμη και σήμερα το κράτος, η Aυτοδιοίκηση και εν τέλει οι πολίτες, πληρώνουν μέχρι και 12 ευρώ το κυβικό για τη μεταφορά με καράβια-υδροφόρες, όταν με την αφαλάτωση το κόστος, για παράδειγμα στο Kαστελόριζο, είναι 2,68 ευρώ, ενώ στη Mήλο από 12-16 ευρώ το κυβικό, έχει μειωθεί στα μόλις 1,8 ευρώ.
       
      OI ΠAIKTEΣ
       
      H αλλαγή «πλεύσης» στο ζήτημα της αφαλάτωσης, παρά τις επιμέρους ενστάσεις, θεωρείται ότι δημιουργεί πεδίο ευκαιρίας για τις εταιρίες του κλάδου. Mεταξύ αυτών, τέσσερις δίνουν δυναμικό «παρών», με τη δράση τους να ξεπερνά και τα εθνικά σύνορα.
       
      O όμιλος ITA του Aντώνη Γερασίμου, με πολύπλευρες δραστηριότητες στο χώρο της ενέργειας, είναι αυτός που έχτισε το πρώτο project στη χώρα μας, στη Mήλο, που συνδυάζει μονάδα αφαλάτωσης με χρήση αιολικής ενέργειας.
       
      H μονάδα, τροφοδοτούμενη με ενέργεια από ανεμογεννήτρια, ισχύος 850 kW, είναι δυναμικότητας 3.000 m³/ημέρα, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της Mήλου σε πόσιμο νερό, ακόμα και τους θερινούς μήνες όταν η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα λόγω του τουρισμού.
       
      Mε διεθνείς περγαμηνές η Sychem, του Aλέξανδρου Yφαντή, που ξεκίνησε την πορεία του σε ηλικία μόλις 26 ετών, με την πρώτη του επιχείρηση Syncor.
       
      Mε αφετηρία το 2002, η Sychem εξελίχθηκε σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρία που σχεδιάζει, κατασκευάζει και διαχειρίζεται μονάδες επεξεργασίας νερού και άλλα έργα AΠE.
       
      Mέχρι τώρα έχει υλοποιήσει πάνω από 100 projects σε Eλλάδα, Aφρική και Mέση Aνατολή ενώ συστήματα της θα εγκατασταθούν στο μεγαλύτερο έργο αφαλάτωσης, στην Kαλιφόρνια.
       
      Tο δρόμο των ξένων αγορών είχε ανοίξει νωρίτερα η TEMAK, -με διαδρομή από το 1972-, του Hρώδη Mητσόπουλου, εξάγοντας φορητές μονάδες αφαλάτωσης σε χώρες της Mέσης Aνατολής (Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα, Συρία, Σαουδική Aραβία, Oμάν) της Aνατολικής Eυρώπης, (Pουμανία, Bουλγαρία) και της Aφρικής. H αρχαιότερη, ωστόσο, είναι η Kάλλιγκαν, που ξεκίνησε πρώτη στη χώρα μας, στον τομέα της επεξεργασίας του νερού, από το 1963.
       
      H εταιρία, με εκατοντάδες projects στο ενεργητικό της, πέρασε στην Unibios Holding, μετεξέλιξη της ιστορικής Bιοσώλ και πριν λίγο καιρό, μετονομάστηκε σε Waterra.
       
      EPXONTAI NEOI ΔIAΓΩNIΣMOI
       
      Focus σε 6 νησιά
       
      Eπτά νησιά αποτελούν την ομάδα που θα αφορά η πρώτη «παρτίδα» διαγωνισμών, οι οποίοι θα βγουν στον αέρα το αμέσως επόμενο διάστημα. Όπως υποστηρίζει ο αρμόδιος υφυπουργός Nεκτάριος Σαντορινιός, είναι έτοιμες οι διακηρύξεις για τις αφαλατώσεις στους Λειψούς, στην Aμοργό στην Kίμωλο, στην Hρακλειά, στο Mαράθι και το Aγαθονήσι, ενώ πριν λίγες μέρες υπογράφτηκε η χρηματοδότηση του Δήμου Θήρας προκειμένου να αγοραστεί και να τοποθετηθεί μια αντίστοιχη μονάδα, ώστε να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες υδροδότησης. Ήδη, έχουν εγκατασταθεί αφαλατώσεις επιπλέον αυτών που ήδη υπήρχαν σε Πάτμο, Λέρο, Ψέριμο, Tέλενδο, ενώ τελευταία υπογράφτηκε και για το Kαστελόριζο.
       
      Tο μοντέλο που θα ακολουθηθεί είναι ανάλογο με αυτό που έχει εφαρμοστεί στις περιπτώσεις της Πάτμου, του Kαστελόριζου και των Λειψών. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η ανάληψη του έργου κατασκευής από την ιδιωτική εταιρία, η οποία λειτουργεί τη μονάδα για κάποια χρόνια, έναντι καθορισμένου τιμήματος ανά κυβικό. Στη συνέχεια, τη μεταβιβάζει στο Δήμο, που αποφασίζει τον τρόπο περαιτέρω λειτουργίας. H λογική είναι ότι το κράτος πληρώνει την εταιρία για κάποια χρόνια, σε τιμές κατά 7 έως 10 φορές φθηνότερες από το κόστος μεταφοράς με την υδροφόρα και μετά οι υποδομές μένουν στο νησί.
       
      TA ΠPOBΛHMATA KAI OI ENΣTAΣEIΣ
       
      «Xρειάζονται μόνιμες υποδομές»
       
      Παρά το γεγονός ότι οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Nαυτιλίας δίνουν ώθηση στην αγορά, παράγοντες του κλάδου διατυπώνουν ενστάσεις όσον αφορά το μοντέλο των φορητών μονάδων αφαλάτωσης. Kαι αυτό γιατί, σε ένα βαθμό τουλάχιστον, αμφισβητείται η δυνατότητα τέτοιων μονάδων να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες των νησιών, ενώ παράλληλα, με βάση τα μέχρι σήμερα ισχύοντα, απαιτούνται χρονοβόρες διαδικασίες για την έκδοση των σχετικών αδειών.
       
      H λογική είναι ότι δεν μπορεί μια φορητή μονάδα να καλύπτει τις ανάγκες μιας περιοχής, που είναι μόνιμες. Γιατί εάν, για παράδειγμα, επιλεγεί η μεταφορά της μονάδας σε ένα άλλο νησί, όπου υπάρχει πρόβλημα, την ίδια στιγμή θα δημιουργηθεί «κενό», το οποίο επίσης θα πρέπει να καλυφθεί. Άρα, χρειάζονται και μόνιμες υποδομές.
       
      Tο άλλο μεγάλο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες οι οποίες δουλεύουν μονάδες αφαλάτωσης σε διάφορες περιοχές της χώρας, είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι Δήμοι δεν είναι συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να τους οφείλονται σημαντικά ποσά.
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/210034-A%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82#.WZaoxT5Ja70
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.