Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Κρητική startup κατασκευάζει συσκευή που εντοπίζει σκάφη στα πιο δυσπρόσιτα μέρη

    Sign in to follow this  

    Οι ιδρυτές της εταιρείας, επιστήμονες πληροφορικής, από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης, κατάφεραν να κατασκευάσουν μια συσκευή που εντοπίζει τη θέση σκαφών μέσω του δορυφορικού συστήματος Iridium και των GPS, GALILEO, με σχεδόν απόλυτη κάλυψη ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη.

     

    Στους 25 semifinalists του διαγωνισμού MITEF Greece Startup Competition 2017 πέρασε η OpenIchnos, με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, μετά από την κατάκτηση του βραβείου στο Bluegrowth.

     

    Οι ιδρυτές της εταιρείας, επιστήμονες πληροφορικής, από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης, κατάφεραν να κατασκευάσουν μια συσκευή που εντοπίζει τη θέση σκαφών μέσω του δορυφορικού συστήματος Iridium και των GPS, GALILEO, με σχεδόν απόλυτη κάλυψη ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη, με τη συσκευή να μπορεί να λειτουργήσει 60 ημέρες χωρίς ηλιοφάνεια.

     

    Ο Γιώργος Κούτρας, επικεφαλής της OpenIchnos, με αφορμή την επιλογή της από το MITEF επισημαίνει ότι το προϊόν της εταιρείας έχει σχεδιαστεί και θα παραχθεί εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα.

     

    Αναφορικά με το πρόγραμμα της δεύτερης φάσης του MITEF Greece Startup Competition, ξεκινά από τις 27 Ιανουαρίου και θα λήξει στις 2 Μαΐου.

     

    H τελετή λήξης και απονομής του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου, 2017, στην Αθήνα, όπου οι 10 finalists θα παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους πρόταση μπροστά στο κοινό και η κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις 3 νικήτριες ομάδες.

     

    Οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν μέσα από το MITEF Global, το διεθνές μη κερδοσκοπικό δίκτυο, που ασχολείται με την καινοτομία και την τεχνολογική επιχειρηματικότητα.

     

    Πηγή: http://www.protothema.gr/technology/article/650242/kritiki-startup-kataskeuazei-suskeui-pou-edopizei-skafi-sta-pio-dusprosita-meri/


    Sign in to follow this  


    User Feedback




    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Η Κίνα βρίσκεται κοντά στο να ολοκληρώσει το δικό της παγκόσμιο σύστημα πλοήγησης BeiDou 3 (Navigation Satellite System), τον άμεσο αντίπαλο δηλαδή του συστήματος GPS (Global Positioning System) των ΗΠΑ.
      Ο Ran Chengqi, εκπρόσωπος του κινέζικου συστήματος, έκανε γνωστές τις προθέσεις της Κίνας για το σύστημα πλοήγησης, την περασμένη Παρασκευή, σε ένα σπάνιο για τα δεδομένα event, σύμφωνα με την ειδησεογραφική Associated Press της Νέας Υόρκης. Ο Ran είπε στους δημοσιογράφους πως αυτό το μήνα η Κίνα εκτόξευσε δορυφόρους που αποτελούσαν τον πυρήνα του συστήματος πλοήγησης, επιτρέποντας στο δίκτυο να παρέχει παγκόσμιες υπηρεσίες.
      Με τους νέους δορυφόρους, το σύστημα αποτελείται πλέον από 24 στο σύνολο, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο προς την ολοκλήρωση του δικτύου. Αυτή θα ολοκληρωθεί πριν τον Ιούνιο του 2020, με ακόμη δύο δορυφόρους που θα βρίσκονται σε γεωστατική τροχιά.
      Το BeiDou 3, όπως φανερώνει και το όνομά του είναι η τρίτη έκδοση του συστήματος. Το BeiDou 1 αποτελείται από τρεις δορυφόρους και άρχισε να παρέχει περιορισμένες υπηρεσίες πλοήγησης το 2000 ενώ παροπλίστηκε το 2012. Την ίδια χρονιά, ξεκίνησε η λειτουργία του BeiDou 2 το οποίο αποτελείται από δέκα δορυφόρους, παρέχοντας υπηρεσίες πλοήγησης εντός και γύρω από την Ασία.
      Την τρίτη έκδοση του BeiDou η Κίνα την σκέφτεται από το 2015 όπου και ήθελε να προσφέρει παγκόσμια κάλυψη πλοήγησης. Το BeiDou πρόκειται για το τέταρτο κατά σειρά παγκόσμιο σύστημα πλοήγησης. Το GPS λειτουργεί πλήρως από το 1993, το GLONASS της Ρωσίας από το 2011 ενώ το Galileo της Ευρωπαϊκής Ένωσης λειτουργεί από το 2016.
      Ο Ran δήλωσε στα ΜΜΕ ότι με το λανσάρισμα των τελευταίων δορυφόρων του BeiDou, το δίκτυο θα έχει ακρίβεια πέντε μέτρων στην Ασία και τον Ειρηνικό και ακρίβεια δέκα μέτρων οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.
      Gizmodo

      View full είδηση
    • By Engineer
      Η Κίνα βρίσκεται κοντά στο να ολοκληρώσει το δικό της παγκόσμιο σύστημα πλοήγησης BeiDou 3 (Navigation Satellite System), τον άμεσο αντίπαλο δηλαδή του συστήματος GPS (Global Positioning System) των ΗΠΑ.
      Ο Ran Chengqi, εκπρόσωπος του κινέζικου συστήματος, έκανε γνωστές τις προθέσεις της Κίνας για το σύστημα πλοήγησης, την περασμένη Παρασκευή, σε ένα σπάνιο για τα δεδομένα event, σύμφωνα με την ειδησεογραφική Associated Press της Νέας Υόρκης. Ο Ran είπε στους δημοσιογράφους πως αυτό το μήνα η Κίνα εκτόξευσε δορυφόρους που αποτελούσαν τον πυρήνα του συστήματος πλοήγησης, επιτρέποντας στο δίκτυο να παρέχει παγκόσμιες υπηρεσίες.
      Με τους νέους δορυφόρους, το σύστημα αποτελείται πλέον από 24 στο σύνολο, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο προς την ολοκλήρωση του δικτύου. Αυτή θα ολοκληρωθεί πριν τον Ιούνιο του 2020, με ακόμη δύο δορυφόρους που θα βρίσκονται σε γεωστατική τροχιά.
      Το BeiDou 3, όπως φανερώνει και το όνομά του είναι η τρίτη έκδοση του συστήματος. Το BeiDou 1 αποτελείται από τρεις δορυφόρους και άρχισε να παρέχει περιορισμένες υπηρεσίες πλοήγησης το 2000 ενώ παροπλίστηκε το 2012. Την ίδια χρονιά, ξεκίνησε η λειτουργία του BeiDou 2 το οποίο αποτελείται από δέκα δορυφόρους, παρέχοντας υπηρεσίες πλοήγησης εντός και γύρω από την Ασία.
      Την τρίτη έκδοση του BeiDou η Κίνα την σκέφτεται από το 2015 όπου και ήθελε να προσφέρει παγκόσμια κάλυψη πλοήγησης. Το BeiDou πρόκειται για το τέταρτο κατά σειρά παγκόσμιο σύστημα πλοήγησης. Το GPS λειτουργεί πλήρως από το 1993, το GLONASS της Ρωσίας από το 2011 ενώ το Galileo της Ευρωπαϊκής Ένωσης λειτουργεί από το 2016.
      Ο Ran δήλωσε στα ΜΜΕ ότι με το λανσάρισμα των τελευταίων δορυφόρων του BeiDou, το δίκτυο θα έχει ακρίβεια πέντε μέτρων στην Ασία και τον Ειρηνικό και ακρίβεια δέκα μέτρων οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.
      Gizmodo
    • By mitsus
      Καλημέρα συνάδελφοι
      Σκέφτομαι μήπως βάλω κ την άδεια για λήψη στο Γκαλιλέο πέρα από GPS glonass που ήδη δουλεύω στο ζεύγος r8s μου. (όχι γιατί έχω πρόβλημα αλλά γιατί θέλω έξοδα...)
      Έχει κανείς; Δουλεύει; Το όργανο τους χρησιμοποιεί; Ή ακόμη οι δορυφόροι είναι λίγοι κ δεν υπάρχει διαφορά στην επίλυση;
      Ευχαριστώ
       
       
       
    • By Φάνης
      Πωλείται μεταχειρισμένος δέκτης GNSS GPS Ashtech Promark 800.
      Ο δέκτης είναι πλήρως αναβαθμισμένος, δεν έχει παρουσιάσει ποτέ κανένα πρόβλημα, και δουλεύει άψογα και συστηματικά σε όλα τα περιβάλλοντα, είτε αστικά, είτε δασώδη, και ανταπεξέρχεται στις πιο δύσκολες συνθήκες.
      Έχει 120 "πραγματικά" κανάλια, και υποστηρίζει L1/L2/L5 GPS GLONASS GALILEO. ► https://www.jgc.gr/jgcgr0/public_html/files/ikalfas/PM800_BrA4en.pdf
      Χρησιμοποιεί την πατενταρισμένη τεχνολογία Advanced Z-Blade Technology με την οποία χρησιμοποιεί τα διαφορετικά συστήματα (Constellations) με ίση "βαρύτητα" προκειμένου να δημιουργήσει και να διατηρήσει Fix λύση ακόμα και στα πιο δύσκολα περιβάλλοντα.
      Συνοδεύεται από το GIS handheld ανθεκτικό χειριστήριο Mobile Mapper 10, με λογισμικό Fast Survey της Carlson. ► http://www.jgc.gr/jgcgr0/public_html/files/DS_MM10_bra4_gr.pdf
      Ως δώρο με την αγορά του δέκτη δίνεται μια άδεια του τοπογραφικού λογισμικού XRTC 4 ή μια άδεια του επιμετρητικού λογισμικού ΕΔΑΦΟΣ 3.
      Περιλαμβάνει καινούριο φορτιστή και τέσσερις μπαταρίες για το δέκτη (διάρκειας ~4.5 ώρες η κάθε μία), και μια μπαταρία για το χειριστήριο με διάρκεια μεγαλύτερη των 10 ωρών.
      Για εκδήλωση ενδιαφέροντος, στείλτε e-mail ή πάρτε τηλέφωνο στο 6∙9∙3∙2∙2∙5∙1∙6∙6∙1
    • By Giorgos Sartzetakis
      Χαιρετώ το φόρουμ.
      Σε ταβάνι γκαράζ δίπλα σε εισόδο πολυκατοικίας υπάρχουν θέσεις για χωνευτά σποτακια. Τα σπιράλ που οδηγούν στις 6 αναμονες όχι μονο δε συνδέονται μεταξύ τους αλλά δεν οδηγούν σε κάποια άλλη έξοδο-εισοδο. Είναι τυφλά. Περνώντας από μέσα τηλεσκοπική κάμερα επιβεβαίωσα  ότι καταλήγουν σε μπετό στα 2μ περιπου. Το μόνο που μπορώ να δω είναι ότι έχουν κατευθυνση προς ένα οριζόντιο δοκάρι του ταβανιού. Πώς μπορώ να βρω που καταλήγουν; Θέλω να περάσω εξωτερικα τα καλώδια μέχρι το δοκάρι και από κει να τρυπήσω εκει που υπάρχει μέσα σπιράλ για να συνεχίσει εσωτερικα ως το σποτακι στην αναμονή.
      Σημ. Δοκίμασα έναν ανιχνευτή ac(ο οποίος έχει δοκιμαστεί σε εσωτερική. ηλεκτρολογ. Εγκατάσταση  και είναι οκ), κάνοντας πατέντα και περνώντας μέσα 4κλωνο καλώδιο ενονωτας σε ζεύγη την μια άκρη για να στείλω το ac μέσα από το σπιράλ και να επιστρέψει από την άλλη σε μια λάμπα 60watt αλλά δεν ανίχνευσε. Πάχος μπετόν μέχρι το σπιράλ περίπου 10εκ.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.