Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    616 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Εγκαταλελειμμένα, καθυστερημένα και αποτυχημένα μεγαλεπήβολα έργα ανά τον κόσμο. Περιλαμβάνει τα έργα:
      - Interstate H-3, USA Hawaii
      - Ciudad Real Central Airport, Spain
      - Naypyidaw, Myanmar
      - Forest City, Malaysia
      - Yucca Mountain Nuclear Waste Repository
       
    2. webTV

      Engineer

      Ένα δάσος στην Κηφισιά, που μοιάζει παρατημένο, ανάμεσα στις οδούς Καραϊσκάκη, Πευκών, Ρόδου και Ισμήνης, πρόκειται για το δάσος η άλσος Κεφαλαρίου.
      Εκεί πριν από τέσσερις δεκαετίες περίπου, είχαν ξεκινήσει οι εργασίες οικοδόμησης του πρότυπου σχολείου Βαρβάκειο, άνηκε στην Βαρβάκειο σχολή η οποία οραματίστηκε ένα πρότυπο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Κηφισιά.
      Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1974 και συνεχίστηκαν μέχρι το 1979 όπου και διακόπηκαν λόγω μιας πυρκαγιάς στους πρόποδες της Πεντέλης με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το έργο και να μείνει ημιτελές. Για πολεοδομικούς λόγους το έργο σταμάτησε τη στιγμή που είχαν ήδη ανεγερθεί κάποια κτίσματα. Αυτά στέκουν πλέον εγκαταλελειμμένα έχοντας στο περίβολό τους σκουπίδια και μπάζα.
      Το κτήριο είναι μέσα στο δάσος πλήρως απομονωμένο από τον αστικό ιστό. Πιθανότητες υπάρχουν ο χώρος να έχει χρησιμοποιηθεί για τελετές μαύρης μαγείας και για χρήση τοξικών οσίων από περιθωριακές ομάδες.
      Μετά τις πυρκαγιές του 2007 στην Πεντέλη, κάποιοι προσπάθησαν να βάλουν «χέρι» στην συγκεκριμένη περιοχή, επιχείρησαν να εκχερσώσουν αναδασωτέα έκταση 50 στρεμμάτων λίγα μέτρα μακριά από το κέντρο της Κηφισιάς.
      Το δάσος Κεφαλαρίου είναι μια πευκόφυτη περιοχή 955 στρεμμάτων.
       
    3. webTV

      Engineer

      Παρουσιάστηκε από τη Lamda Development το νέο Commercial Hub στο Ελληνικό, το νέο εμπορικό συγκρότημα που θα αναβαθμίσει την ποιότητα της ζωής και θα αποτελέσει το νέο υπερσύγχρονο εμπορικό, ψυχαγωγικό και επιχειρηματικό προορισμό του Ελληνικού!
      Το Commercial Hub του Ελληνικού, το νέο υπερσύγχρονο εμπορικό, ψυχαγωγικό και επιχειρηματικό προορισμό που θα εκτείνεται σε περισσότερα από 185.000 τ.μ. επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, παρουσίασε σήμερα η Lamda Development.
      Στο Commercial Hub θα βρίσκεται το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Ελλάδα, ένα εμπορικό πάρκο επόμενης γενιάς με καταστήματα μεγάλης επιφάνειας, καθώς και υπερσύγχρονοι χώροι γραφείων.
      Δίπλα ακριβώς, θα αναπτυχθεί ένας εμβληματικός πύργος μικτής χρήσης, όπου θα στεγαστούν ξενοδοχείο, γραφεία και διαμερίσματα. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα, το οποίο εισάγει μία νέα φιλοσοφία στις αγορές, στη διασκέδαση, στην εργασία, στην καθημερινότητα των πολιτών.
      Τα 4 στοιχεία του Commercial Hub στο Ελληνικό
      Ο νέος Εμπορικός Πόλος (Commercial Hub) στο Ελληνικό θα αποτελείται από 4 στοιχεία:
      το νέο Εμπορικό Κέντρο “Vouliagmenis Mall”, που θα είναι το μεγαλύτερο mall στην Ελλάδα και ένα από τα πιο πρωτοποριακά σχεδιασμένα στον κόσμο το νέο Εμπορικό Πάρκο (Retail Park) που θα γίνει από τον όμιλο Φουρλή σύγχρονοι χώροι γραφείων, που θα στεγάσουν τα κεντρικά της Τράπεζας Πειραιώς ο νέος Πύργος Μεικτής Χρήσης, ύψους 150 μέτρων, που θα διαθέτει χώρους γραφείων, ξενοδοχείο 200 δωματίων και διαμερίσματα Τον σχεδιασμό του Commercial Hub του Ελληνικού ανέλαβε το βραβευμένο αρχιτεκτονικό γραφείο Aedas, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, το οποίο υπογράφει σημαντικά έργα σε όλο τον κόσμο.
      Δείτε φωτορεαλιστικές εικόνες από το νέο Commercial Hub του Ελληνικού
      To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development To Commercial Hub στο Ελληνικό – Πηγή: Lamda Development Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εμπορικά συγκροτήματα στον κόσμο
      Με την κατασκευή του την ερχόμενη πενταετία, το εμπορικό κέντρο επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, επιφάνειας 130.000 τ.μ., θα είναι το μεγαλύτερο και το πιο σύγχρονο στην Ελλάδα, προσφέροντας μία πολυδιάστατη εμπειρία στους επισκέπτες του, κάθε ώρα της ημέρας.
      Θα φιλοξενεί καταστήματα νέας γενιάς από τα δημοφιλέστερα, αλλά και ανερχόμενα ελληνικά και διεθνή brands. Θα προσφέρει, επίσης, ολοκληρωμένες προτάσεις εστίασης, ψυχαγωγίας και ευεξίας, με εκθέσεις, συναυλίες, γυμναστήρια, gaming corners, κινηματογράφους, χώρους παιδικής αναψυχής, κ.ά., που θα λειτουργούν και μετά το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων.
      Επίσης, στο εμπορικό πάρκο 30.000 τ.μ. που θα αναπτυχθεί στο Commercial Hub, σε συνεργασία με τον Όμιλο Fourlis, οι επισκέπτες θα βρουν καταστήματα μεγάλης επιφάνειας, διεθνών brands με προϊόντα και εξοπλισμό για το σπίτι, την άθληση, κ.ά., απολαμβάνοντας μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία.
      Ένας υπερσύγχρονος επιχειρηματικός κόμβος στο Ελληνικό
      Το Commercial Hub του Ελληνικού θα φιλοξενεί, επίσης, σύγχρονους χώρους γραφείων 27.500 τ.μ., που θα στεγάσουν τα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας Πειραιώς. Σχεδιασμένοι με γνώμονα τις σύγχρονες απαιτήσεις, θα προσφέρουν ένα λειτουργικό, ευέλικτο, αλλά και «πράσινο» περιβάλλον, με θέα στο Μητροπολιτικό Πάρκο και το παραλιακό μέτωπο.
      Στον ίδιο χώρο, θα αναπτυχθεί ένας υπερσύγχρονος πύργος μικτής χρήσης, ύψους 150 μ., όπου θα στεγαστούν ξενοδοχείο, γραφεία και διαμερίσματα. Στο υπερσύγχρονο Επιχειρηματικό Κέντρο που πρόκειται να δημιουργηθεί στο Ελληνικό, θα χτυπά τα επόμενα χρόνια η εμπορική και επιχειρηματική ζωή της χώρας, με σημαντικά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή και όλο το λεκανοπέδιο.
      Τι λένε οι πρωταγωνιστές
      «Στη Lamda Development έχουμε δημιουργήσει τα πιο επιτυχημένα εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα στην Ελλάδα. Σήμερα, στον τομέα αυτό, κάνουμε το πιο φιλόδοξο βήμα από ποτέ. Το Commercial Hub του Ελληνικού είναι ένας προορισμός του μέλλοντος, που σε λίγα χρόνια θα αποτελεί τον πιο σύγχρονο εμπορικό και επιχειρηματικό κόμβο της χώρας. Ένας κορυφαίος προορισμός, που θα γίνει πόλος έλξης για τους πολίτες από κάθε γωνιά της χώρας και, φυσικά, για τους ένα εκατομμύριο τουρίστες που θα επισκέπτονται το Ελληνικό κάθε χρόνο», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, κ. Οδυσσέας Αθανασίου, κατά τη διάρκεια της τέταρτης διαδικτυακής παρουσίασης που πραγματοποίησε η εταιρεία για τη μεγάλη ανάπλαση στο Ελληνικό.
      «Το Commercial Hub του Ελληνικού θα αποτελέσει έναν από τους πιο εντυπωσιακούς προορισμούς που θα δημιουργηθούν στο Ελληνικό», επεσήμανε η Chief Development Officer της Lamda Development, κα Μελίνα Παΐζη. «Θα ξεχωρίζει για τον υψηλής αισθητικής, υβριδικό σχεδιασμό του, που συνδυάζει τους κλειστούς με τους ανοιχτούς χώρους, καθώς και για την τεχνολογική του πρωτοπορία. Παράλληλα θα αποτελεί πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης, που αξιοποιεί τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και έξυπνες λύσεις ώστε να ελαχιστοποιείται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του συγκροτήματος.»
       
    4. webTV

      Engineer

      Κατά την κατασκευή του αιολικού μας πάρκου Κόσκινα- Λάκκα η μεταφορά των ανεμογεννητριών στο πάρκο έγινε με τη χρήση blade lifter. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά και καινοτόμα συστήματα μεταφορών το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση και υψηλό επίπεδο ασφάλειας.   Δείτε το βίντεο με τα εντυπωσιακά πλάνα εδώ:  
    5. webTV

      Engineer

      Παγκόσμια καταξίωση για το Σουφλί. Ανακήρυξη του σε “BestTourism Village” από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού.   Σήμερα Πέμπτη 2/12/2021 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του κορυφαίου Διαγωνισμού “Best Tourism Villages” από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού , κατά τη διάρκεια της θεματικής συνεδρίας «Building for the Future: Innovation, Education and Rural Development», στα πλαίσια της 24ης Γενικής Συνέλευσης του, που πραγματοποιείται αυτές της ημέρες στη Μαδρίτη της Ισπανίας.   Το Σουφλί τα κατάφερε! Διακρίθηκε ανάμεσα σε περισσότερες από 170 συμμετοχές από 75 χώρες του κόσμου, χαρίζοντας στον Δήμο Σουφλίου παγκόσμια καταξίωση!   Ειδικότερα, η πρόταση που υπέβαλε ο Δήμος Σουφλίου η οποία σε πρώτη φάση είχε επιλεγεί ως μια από τις τρεις καλύτερες σε ελληνικό επίπεδο, και εκπροσώπησε τη χώρα μας, ανακοινώθηκε ότι κατάφερε να αποσπάσει τις θετικές εντυπώσεις της επιτροπής επιλογής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και να κατοχυρώσει για το Σουφλί το σήμα ενός από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!   Το Σουφλί εισέρχεται έτσι στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, επιδεικνύοντας εξωστρέφεια, θάρρος και πρωτοβουλία, προσλαμβάνοντας με τον τρόπο αυτό την ξεχωριστή δυνατότητα να προβάλει και να αξιοποιήσει όλα εκείνα που συνιστούν τη διαχρονική του μοναδικότητα: πρώτα από όλα το δίπολο με το οποίο ξεχωρίζει στον ευρύτερο βαλκανικό χώρο, από τη μία το προστατευόμενο από τις διεθνείς συνθήκες Εθνικό Πάρκο Δαδιάς-Λευκίμμης-Σουφλίου με τη θαυμάσια, μοναδική του βιοποικιλότητα και από την άλλη το Σουφλί, η απανταχού γνωστή πόλη του μεταξιού, της οποίας ολόκληρη η οικονομία μένει ζωντανή, από τους μωρεώνες έως την επεξεργασία και την προώθηση των περίφημων σουφλιώτικων μεταξωτών, αλλά και την αρχιτεκτονική των κουκουλόσπιτων, που διαμορφώνει ένα αστικό τοπίο τόσο διαφορετικό από κάθε άλλον οικισμό, με αιχμή του δόρατος το εργοστάσιο Τζίβρε και τα μουσεία του μεταξιού.   Πέρα όμως από τη γνωστή πλευρά του Σουφλίου, υπάρχει μία ολόκληρη παρακαταθήκη τουριστικών προορισμών γύρω από αυτό, λίγο γνωστών μέχρι σήμερα, αλλά εξίσου γοητευτικών, αναφορά στην οποία έγινε με την πρόταση που υποβλήθηκε στον Διαγωνισμό από τον Δήμο Σουφλίου.   Είναι το αρχαιότατο, από 40 εκατομμύρια χρόνια απολιθωμένο δάσος, η κληρονομιά του μεγαλιθικού πολιτισμού, με τα ντολμέν, τα τοτεμικά μανιτάρια, τις βραχογραφίες, τα ανοικτά ιερά και τα απλωμένα παντού προϊστορικά κάστρα. Είναι η μοναδική αρχιτεκτονική των ορεινών χωριών και τα μνημεία του αγροτικού τοπίου, παμπάλαιες πέτρινες γέφυρες, υδρόμυλοι, κρήνες και άλλα, το σημαντικότερο παγκοσμίως μπεκτασικό μοναστήρι του Κιζίλ Ντελί, από το 1401/2, οι αρχαίοι τεκέδες και τα υπόλοιπα μουσουλμανικά καθιδρύματα, οι μεταβυζαντινοί ναοί, διάσπαρτοι σε όλους τους οικισμούς με τις χαρακτές άγιες τράπεζες, τις εικόνες και την αρχιτεκτονική τους, δημιουργική σύνθεση γνώσεων από Ανατολή και Δύση.   Ο Δήμαρχος Σουφλίου κ. Παναγιώτης Καλακίκος ο οποίος δέχθηκε θερμά συγχαρητήρια και προσκλήθηκε προσωπικά στην τελετή ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού από τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμό Τουρισμού κ. Zurab Pololikashvili αναχώρησε χθες για Μαδρίτη, συνοδευόμενος από τον Δρ. Γουρίδη Αθανάσιο, μέλος της ομάδας εργασίας που συνέταξε την πρόταση και τον κ. Τσιακίρη Γεώργιο, εκπρόσωπο της επιτροπής Τουρισμού της Ένωσης Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Σουφλίου και περιχώρων.   Εμφανώς συγκινημένος, ικανοποιημένος, αλλά και πολύ υπερήφανος για αυτή την διάκριση του Δήμου Σουφλίου στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, ο κ. Καλακίκος παραλαμβάνοντας το τρόπαιο από κοινού με την Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη, δηλώνει από την κατάμεστη από εκπροσώπους από όλο τον κόσμο αίθουσα του Madrit Marriott Auditorium Hotel and Convention Center: « Το ακριτικό Σουφλί αποτελεί πια την πρώτη και μοναδική περιοχή στην Ελλάδα που κατέκτησε το δικαίωμα χρήσης του σήματος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού! Αυτό αποδεικνύει περίτρανα ότι αποτελεί έναν ευλογημένο τόπο που κατοικείται από εξαίρετους ανθρώπους και συγκεντρώνει ενδιαφέροντα συγκριτικά πλεονεκτήματα ικανά να στηρίξουν κάθε προσπάθεια ανάπτυξης. Ας αποτελέσει αυτή η διάκριση το λόγο να διαπιστωθεί η αξία αυτού του τόπου και η αφορμή να τύχει της αρμόζουσας αντιμετώπισης από όλους και ειδικότερα τους κεντρικούς φορείς και υπευθύνους της χώρας μας.
      Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού για την ιδιαίτερη τιμή που μας έκανε!
      Ανυπομονούμε να ξεκινήσει η κοινή μας συνεργασία!»    
    6. webTV

      Engineer

      Σμόλικας είναι το δεύτερο υψηλότερο βουνό της Ελλάδας μετά τον Όλυμπο, με υψόμετρο 2.637 μέτρα. Καταλαμβάνει το βόρειο τμήμα του νομού Ιωαννίνων και το δυτικό του νομού Γρεβενών.
      Περικλείεται από τον Γράμμο στα βόρεια, την Τύμφη στα νότια και την Πίνδο στα νότια και ανατολικά. Ουσιαστικά πρόκειται για τμήμα της ευρύτερης οροσειράς της Πίνδου που καταλαμβάνει ολόκληρη την δυτική Ελλάδα.
      Στον Σμόλικα βρίσκονται μερικά από τα ορεινότερα χωριά της Ελλάδας, όπως η Σαμαρίνα,η Σμίξη,η Φούρκα, οι Πάδες, το Παλαιοσέλλι και άλλα.
      Απο τον Σμόλικα πηγάζουν οι παραπόταμοι του Αλιάκμονα, Βενέτικος και Γρεβενιώτικος.
      Ο Σμόλικας καλύπτεται από πλούσια βλάστηση που περιλαμβάνει κυρίως μαυρόπευκο, ρόμπολο, οξιά και διάφορα φυλλοβόλα. Κάτω από την υψηλότερη κορυφή του σχηματίζεται η δρακόλιμνη. Μικρότερες παροδικές αλπικές λίμνες σχηματίζονται σε λοιπά σημεία του βουνού.  
       
    7. webTV

      Engineer

      Μία οκτάγωνη πόλη, η οποία θα επιπλέει στην Ερυθρά Θάλασσα είναι το νέο, φιλόδοξο σχέδιο της Σαουδικής Αραβίας. 
      Η πόλη, που θα ονομαστεί Oxagon, θα βρίσκεται στην άκρη της Neom, μίας ολοκαίνουριας περιοχής που βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Το κεντρικό σημείο της Neom θα είναι μία έξυπνη πόλη με το ίδιο όνομα. 
      Σύμφωνα με το προωθητικό βίντεο, η Oxagon θα είναι το μεγαλύτερο οικοδόμημα που θα επιπλέει στη γη και θα φιλοξενεί το «πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο λιμάνι με ενσωματωμένο κέντρο logistics» στον κόσμο. 
      Οι υπεύθυνοι της Neom δεν αποκάλυψαν πόσο θα κοστίζει το project ή πώς θα μπορεί να επιπλέει η πόλη. 
      Η Neom είναι το όραμα του Σαουδάραβα εστεμμένου πρίγκιπα Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν και κεντρικό σημείο του 13ετούς σχεδίου του για τον εκσυγχρονισμό της χώρας, που ονομάζεται «Vision 2030». 
      Η Oxagon στοχεύει να δημιουργήσει ένα νέο κέντρο στις ροές του παγκόσμιου εμπορίου. 
       
       
    8. webTV

      Engineer

      Στην πατρίδα του Mate Rimac, στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, ξεκίνησε η κατασκευή του εργοστασίου που θα παράγει τα μελλοντικά hypercars της εταιρείας - και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης.
      Η μετεωρική εκτόξευση της Rimac μέσα σε λίγα χρόνια εκφράζεται τώρα όσο ποτέ, με την έναρξη κατασκευής του παγκοσμίου της κέντρου έρευνας & εξέλιξης, και εργοστασίου της, στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ. Εκεί θα κατασκευάζονται όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου και του hypercar Nevera.

      Στο χώρο 200 στρεμμάτων του εργοστασίου θα εγκατασταθούν όλα τα τμήματα σχεδιασμού, μηχανολογίας, παραγωγής και δοκιμών, ενώ ο προαύλιος χώρος θα διαθέτει και εσωτερική πίστα δοκιμών και εκτεταμένες εκτάσεις πράσίνου με μικρά λιβάδια.

      Τα κτίρια, επίσης, θα διαθέτουν στο εσωτερικό τους μουσείο, το κέντρο διοίκησης, αίθουσες Εικονικής Πραγματικότητας (VR) και κρυφές αίθουσες για τα απόρρητα projects, ένα studio υψηλού επιπέδου εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της Rimac, μπαρ και κήπο στην ταράτσα του εργοστασίου, καθώς και χώρους παιχνιδιών, γυμναστήριο, εστιατόριο και παιδικό σταθμό με ζωάκια της φάρμας.

      Ο σχεδιασμός του εργοστασίου έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να δεχθεί επεκτάσεις στο μέλλον, αν αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο η Rimac. Θα μπορεί να φιλοξενεί μέχρι και 2.500 εργαζόμενους, δηλαδή διπλάσιους από όσους έχει σήμερα η εταιρεία στην υπηρεσία της.

      Ο Mate Rimac, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, είπε: «Από τότε που ίδρυσα την εταιρεία, ήταν κλειδί για μένα να χτίσουμε το καλύτερο δυνατόν περιβάλλον εργασίας. Είναι πιο φυσικό να δημιουργείς σπουδαία προϊόντα όταν βρίσκεσαι στο σωστό χώρο.
      Με το Campus θέλουμε να πετύχουμε ακριβώς αυτό - να δημιουργήσουμε το καλύτερο περιβάλλον εργασίας και δημιουργικότητας, αλλά όχι μόνο για τους υπαλλήλους μας.

      »Αυτό είναι ένα μέρος που οι πελάτες, οι μαθητές και το γενικό κοινό είναι ευπρόσδεκτοι, και προσκαλούνται να έρθουν σε επαφή με τους εργαζόμενους της εταιρείας μας. Επίσης, δώσαμε μεγάλη σημασία να αφομοιώσουμε την εγκατάσταση στη φύση και να έχουμε μηδενικό αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα», κατέληξε ο Κροάτης.  
    9. webTV

      Engineer

      Το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα, προβάλλει τη σημασία της υδροκίνησης στην παραδοσιακή κοινωνία. Εστιάζοντας στις βασικές προβιομηχανικές τεχνικές που αξιοποιούν το νερό για την παραγωγή ποικίλων προϊόντων, τις συνδέει με την ιστορία και την καθημερινότητα της τοπικής κοινωνίας στο πέρασμα του χρόνου.
      Το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης έχει αποκαταστήσει παραδοσιακές εγκαταστάσεις και υδροκίνητους μηχανισμούς. Τα εργαστήρια περιβάλλονται από πυκνή βλάστηση και άφθονα τρεχούμενα νερά, όπου μπορείτε να περιηγηθείτε.
      Το πρώτο κτήριο στεγάζει νεροτριβή και αλευρόμυλο με οριζόντια φτερωτή. Στο διπλανό δωματιάκι με το τζάκι, ζούσε ο μυλωνάς με την οικογένειά του. Ακριβώς απέναντι, διώροφο κτήριο στέγαζε την κατοικία του βυρσοδέψη (πάνω) και το βυρσοδεψείο (κάτω).
      Το εσωτερικό του εργαστηρίου είναι χωρισμένο σε ζώνες που αντιστοιχούν στα διάφορα στάδια επεξεργασίας των δερμάτων. Το λιθόστρωτο οδηγεί σε πλάτωμα, όπου διαμορφώνεται φυσική δεξαμενή, και καταλήγει στον μπαρουτόμυλο. Κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του 1821, οι Δημητσανίτες τροφοδοτούσαν τον αγώνα με το απαραίτητο αυτό πολεμικό υλικό.
      Εδώ μπορείτε να δείτε τον κινούμενο μηχανισμό ενός μπαρουτόμυλου με κοπάνια. Έξω από τον μύλο θα δείτε ρακοκάζανο, που στηνόταν στην ύπαιθρο μετά τον τρύγο, για την παραγωγή τσίπουρου από τα στέμφυλα.
       
    10. webTV

      Engineer

      Το 1978, η UNESCO ανακοίνωσε τον πρώτο της κατάλογο με 12 τοποθεσίες παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, τίτλος που θεωρείται ευρέως το χρυσό πρότυπο για ορόσημα σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, συνολικά 1.154 τοποθεσίες – 897 πολιτιστικές, 218 φυσικές και 39 μικτές – έχουν κερδίσει μία θέση στον διάσημο κατάλογο.
      Για να ανακαλύψει ποια από αυτά είναι τα δημοφιλέστερα σήμερα, η εταιρεία Design Bundles μελέτησε πόσες φορές οι τοποθεσίες έχουν προστεθεί ως ετικέτες στο Instagram το 2021.
      Πρώτο βρίσκεται το ιστορικό κέντρο της Ρώμης, με περίπου 61,2 εκατομμύρια αναρτήσεις και ακολουθούν το Ρίο ντε Τζανέιρο με περίπου 45 εκατομμύρια και η Βενετία με τη λιμνοθάλασσα της με σχεδόν 25,8 εκατομμύρια.  
      Στη λίστα των 10 δημοφιλέστερων τοποθεσιών παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς είναι ακόμη το Κίεβο με περίπου 21,9 εκατομμύρια, το ιστορικό κέντρο της Φλωρεντίας με 21,5 εκατομμύρια, το ιστορικό κέντρο της Πράγας με 17,7 εκατομμύρια, η Βουδαπέστη με 14,7 εκατομμύρια, η Μπραζίλια με 13,3 εκατομμύρια, το ιστορικό κέντρο της Αγίας Πετρούπολης με 12 εκατομμύρια και το Κίτο με 9,9 εκατομμύρια. Όλες ανήκουν στην κατηγορία πολιτιστικές τοποθεσίες.
      Από τις φυσικές τοποθεσίες, το Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι βρίσκεται στην 15η θέση με περίπου 4,6 εκατομμύρια αναρτήσεις και το Εθνικό Πάρκο Γκραντ Κάνιον εξασφαλίζει για τις ΗΠΑ  και την 16η θέση με με περίπου 4 εκατομμύρια αναρτήσεις. Στην 17η θέση είναι η παλιά Αβάνα με 4 εκατομμύρια αναρτήσεις και στην 18η το Πολιτιστικό τοπίο του Μπαλί με 3.985.530 αναρτήσεις. Στην 27η θέση είναι η παλιά πόλη του Ντουμπρόβνικ της Κροατίας και στην 29η οι Δολομίτες με 2,5 εκατομμύρια αναρτήσεις στο Instagram.
    11. webTV

      Engineer

      Μία γκαλερί στη Γερμανία, μία γέφυρα χωρίς αυτοκίνητα στη Δανία και ένα νοσοκομείο στο Μπαγκλαντές διεκδικούν ένα υψηλού κύρους βραβείο αρχιτεκτονικής για το καλύτερο  νέο  κτίσμα του κόσμου. 
      Τα τρία αυτά projects επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 16 φιναλίστ από 11 χώρες. Σε ένα τους θα απονεμηθεί το RIBA International Prize στις αρχές του 2022.
      Το Νοσοκομείο Φιλίας στην πόλη Σατχίρα του νοτιοδυτικού Μπαγκλαντές είναι φτιαγμένο από τούβλα που έχουν παραχθεί από ντόπιους και διαθέτει 80 κρεβάτια.
        Έχει σχεδιαστεί από το γραφείο Urbana  έτσι ώστε να αντέχει σε πλημμύρες, καθώς η περιοχή είναι ευάλωτη σε τυφώνες. 

      Η γέφυρα Lille Langebro στην Κοπεγχάγη που διασχίζει το κεντρικό λιμάνι της χώρας, προσφέρει σε πεζούς και ποδηλάτες μία εναλλακτική οδό χωρίς αυτοκίνητα σε σχέση με την προϋπάρχουσα παράλληλη γέφυρα.

      Όταν χρειάζεται να περάσουν μεγάλα πλοία από κάτω της, η γέφυρα ανοίγει με εντυπωσιακό τρόπο.  

      Έχει σχεδιαστεί από το Urban Agency. 

      Το τρίτο κτίριο είναι η γκαλερί τέχνης James-Simon-Galerie, που εξυπηρετεί και σαν είσοδος για το Museum Island του Βερολίνου.

      Το κτίριο, που έχει σχεδιαστεί από το γραφείο David Chipperfield Architects, άνοιξε το 2019, δύο δεκαετίες αφότου προτάθηκε αρχικά.

      Ο σύγχρονος σχεδιασμός του έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ παλαιότερα κτίσματα της περιοχής, με την RIBA να επαινεί τον τρόπο με τον οποίο «αναμειγνύει το νεοκλασικό με το μοντέρνο».
       
      moneyreview.gr
    12. webTV

      Engineer

      Εκτινάχθηκε στα 800 εκατ. ευρώ το κόστος ανακαίνισης του γηπέδου της Ρεάλ Μαδρίτης, καθώς όπως αναφέρει το πρακτορείο Ρόιτερς επεκτάθηκε η συμφωνία της ομάδας με την JP Morgan και την Bank of America.
      Σύμφωνα με αυτή, ο αρχικός προϋπολογισμός για την ανακαίνιση του γηπέδου “Σαντιάγκο Μπερναμπέου” στη Μαδρίτη από τα 575 εκατ. ευρώ επεκτάθηκε κατά επιπλέον 225 εκατ. ευρώ, φθάνοντας πλέον τα 800 εκ. ευρώ.
      Η ανακαίνιση του γηπέδου περιλαμβάνει πλέον και τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου ανασυρόμενου υβριδικού γηπέδου πολλαπλών χρήσεων, που αναμένεται να βοηθήσει την εατιρεία που διαχειρίζεται το γήπεδο να προσθέσει επιπλέον 250 εκατ. ευρώ το χρόνο στα ταμεία της ομάδας.
      Από 150 εκατ. ευρώ που είναι τα ετήσια έσοδα από το γήπεδο, με τα νέα έργα και το υβριδικό γήπεδο, θα μετατραπεί το εμβληματικό Santiago Bernabeu σε ένα χώρο για events από όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων (από αθλητισμό έως διασκέδαση) όλο το χρόνο.
      Η νέα συμφωνία – μαμούθ αναμένεται να επικυρωθεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
       
    13. webTV

      Engineer

      Από άκρη σε άκρη της Ελλάδας θα συναντήσει κανείς εκκλησίες μεγαλύτερες ή μικρότερες, ναούς και εξωκκλήσια.
      Κάποιες από αυτές τις εκκλησίες έχουν ιδιαίτερη και παλιά ιστορία ενώ άλλες ξεχωρίζουν λόγω της εμφάνισης και του τρόπου κατασκευής τους. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει εκκλησία στην Ελλάδα η οποία δεν χρειάστηκε οροφή και πάτωμα για να κατασκευαστεί και θα την δούμε παρακάτω.
      Παναγία Κακαβιώτισσα

      Η Παναγία η Κακαβιώτισσα είναι μια από τις πιο παράξενες και εντυπωσιακές εκκλησίες της Ελλάδας. Κι αυτό γιατί πρόκειται για μια ελληνική εκκλησία χωρίς σκεπή, ένα μικρό εξωκλήσι γραφικό στην κορυφή ενός λόφου στην Λήμνο. Η μικρή και ιδιαίτερη εκκλησία χτίστηκε το 1.300 και εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη. Όσον αφορά το όνομά της, αυτό το πήρε από την τοποθεσία της. Πώς πήρε το όνομά της; Κι αυτό γιατί βρίσκεται στο όρος Κάκαβος στη Λήμνο, μέσα σε μια σπηλιά, ανάμεσα στα επιβλητικά βράχια.
      Αγία Θεοδώρα

      Η Αγία Θεοδώρα είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο εντυπωσιακές και γνωστές εκκλησίες όχι μόνο της Πελοποννήσου αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Ξεχωρίζει από τα 17 μεγάλα δέντρα που ξεπηδούν από τη στέγη του ναού και τα οποία φτάνουν σε ύψος 20 μέτρων. Και φυσικά, όπως πιθανόν γνωρίζεις, οι θρύλοι που συνοδεύουν το εκκλησάκι τη Αγίας Θεοδώρας είναι πολλοί. Το μικρό αυτό αλλά καθ’ όλα εντυπωσιακό εκκλησάκι δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι έχει μπει στο βιβλίο Γκίνες ως «θαυμαστό ναΐδριο». Οσοι βρεθούν στα σύνορα Αρκαδίας και Μεσσηνίας, κάνουν πάντα μια στάση για να θαυμάσουν τη μοναδικότητα που προσφέρει ο ναός της Αγίας Θεοδώρας. Ευκαιρία να το κάνεις και εσύ την επόμενη φορά.
      Αγία Φωτεινή

      Η Αγία Φωτεινή Μαντίνειας είναι ναός που βρίσκεται απέναντι από τον αρχαιολογικό χώρο της Μαντίνειας στην Αρκαδία. Ένα δείγμα μοναδικής αρχιτεκτονικής το οποίο ξεχωρίζει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα δημιούργημα ξεχωριστής αισθητικής το οποίο μάλιστα δεν έχει ενιαίο τρόπο κατασκευής. Συγκεκριμένα ο ναός συνδυάζει βυζαντινά στοιχεία με άλλους αρχαιότροπους ρυθμούς με έναν χαρακτηριστικό τρόπο.
      Εξωκκλήσι της Ανάληψης

      Στην Αττική βρίσκεται η τέταρτη από τις πιο παράξενες εκκλησίες αυτής της λίστας. Είναι το εξωκκλήσι της Ανάληψης ή αλλιώς «Tρύπια εκκλησία» όπως συνηθίζουν να την αποκαλούν. Η συγκεκριμένη εκκλησία βρίσκεται στον Υμηττό και είναι μέσα σε μια σπηλιά με μεγάλη ανοιχτή είσοδο. Δεν είναι τυχαία σε αυτή τη λίστα μιας και από την πρώτη στιγμή που θα φτάσεις εκεί, την βλέπεις εντυπωσιάζεσαι. Αποτελεί έναν ιδιαίτερο χώρο προσευχής κυριολεκτικά μέσα στο δάσος. Η ανάληψη στον Υμηττό είναι ένας ναός από αυτούς που σπάνια συναντάς και τραβάει σίγουρα τα βλέμματα, όπως αναφέρει το exploringgreece.
    14. webTV

      Engineer

      Στόχος να δημιουργήσουν έναν πολιτιστικό δίκτυο που θα εκπαιδεύσει τις νέες γενιές επαγγελματιών και στελεχών.   Επτά ανεστραμμένες πυραμίδες που δημιουργούν ένα σύμπλεγμα πάνω από την πολυσύχναστη πόλη του Καΐρου σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο marchisciana saverio adrian Οι κατασκευές μοιάζουν με τεράστιες ατσαλένιες αράχνες με πολύ ψηλά και λεπτά πόδια που φαίνεται να πολιορκούν τη μητρόπολη. Αναδυόμενοι σε πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς κόμβους και λειτουργώντας επίσης ως παρατηρητήρια, τα σημεία σχηματίζουν ένα αυτόνομο αστικό σύστημα που αιωρείται από πάνω. Το σύγχρονο Κάιρο είναι μια χαοτική πόλη από άναρχα κατασκευασμένα σπίτια που επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς καταλαμβάνοντας τις παραδοσιακές φυτείες των χουρμαδιών και των λαχανόκηπων. Η εναπομείνασα γεωργική γη της Αιγύπτου εξαντλείται και αντικαθίσταται από μεγάλες γειτονιές γεμάτες με κτίρια, χωρίς πάρκα ή δημόσιους αστικούς χώρους. Αυτό το πρόβλημα των προαστίων που αναπτύσσονται χωρίς να τηρούν κανέναν πολεοδομικό σχεδιασμό είναι ανησυχητικό για πολλές μολυσμένες μητροπόλεις στην Αφρική, την Ασία και τη Νότια Αμερική.
      Σύμφωνα με τους αρχιτέκτονες οι κατασκευές είναι σχεδιασμένες ως ανεστραμμένες πυραμίδες, με τις κορυφές τους να δείχνουν προς τα κάτω, θέλοντας με αυτο τον τρόπο να επικρίνουν την ανεξέλεγκτη αστική ανάπτυξη που καταστρέφει τη φύση και τα εύθραυστα οικολογικά της συστήματα. Το μεγάλο τους μέγεθος δημιουργεί έναν διάλογο με τις αρχαίες πυραμίδες των Φαραώ ενώ αντιπροσωπεύει μια νέα πόλη πολιτισμού. 
      Οι πυραμίδες που θα πάρουν ονόματα από τους αρχαίους αιγυπτιακούς θεούς και θα φιλοξενούν εκπαιδευτικά και ερευνητικά κέντρα: σχολή αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας, ινστιτούτο αποκατάστασης παπύρων, εθνική βιβλιοθήκη, σχολή παραδοσιακών χειροτεχνιών, σχολή βοτανικής
      Στόχος να αποτελέσουν έναν πολιτιστικό δίκτυο που θα έχει τη δυνατότητα να εκπαιδεύσει και να προετοιμάσει τις νέες γενιές επαγγελματιών και στελεχών του Καΐρου, με βάση τις αρχές του καλύτερου τοπίου και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
      Όλες οι πυραμίδες θα συνδέονται με ένα σύστημα monorail, με έναν σταθμό στη βάση κάθε πυραμίδας. Ανελκυστήρες και πύργοι σκάλας, τοποθετημένοι μέσα στις κολώνες, θα οδηγούν τους επισκέπτες από τη χαοτική- στην πολιτιστική-πόλη. Οι βεράντες στην κορυφή των πυραμίδων θα λειτουργούν ως μεγάλες πανοραμικές πλατείες που ανοίγουν προς το τοπίο, για φοιτητές και τουρίστες.



      Πηγή εικόνων: https://africapearl.com/2021/11/16/the-seven-new-pyramids-for-cairo-form-cultural-network-above-the-bustling-city.html
      Αναλυτικά το άρθρο: https://www.designboom.com/architecture/seven-inverted-pyramids-cultural-network-chaotic-cairo-marchisciana-saverio-adrian-11-16-2021/
    15. webTV

      Engineer

      Το ρόβερPerseverance της NASA στον Άρη έξυσε μια συγκέντρωση βράχων στον Άρη που ενδεχομένως να σχηματίστηκαν εντός νερού που βρισκόταν σε υγρή μορφή.
      «Κοιτώντας μέσα για να δω κάτι που δεν έχει δει ποτέ κανείς» έγραψαν στο Twitter οι επικεφαλής αποστολής του Perseverance, εκ μέρους του οχήματος. «Έξυσα ένα μικρό μέρος αυτού του βράχου για να απομακρύνω το στρώμα της επιφάνειας και να ρίξω μια ματιά από κάτω. Πλησιάζω στον επόμενο στόχο μου για λήψη δειγμάτων από τον Άρη».
      Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του space.com, τo όχημα έχει ήδη συλλέξει δύο δείγματα στο πλαίσιο της αναζήτησής του για ίχνη εξωγήινων μικροβίων στον Άρη. Στόχος είναι αυτά τα δείγματα να συγκεντρωθούν σε ένα φορτίο και να αφεθούν πίσω για να τα συλλέξει μια μελλοντική αποστολή.
      Το Perseverance, που παρέμενε στη θέση του λόγω προβλημάτων στις τηλεπικοινωνίες που οφείλονταν στον Ήλιο τον προηγούμενο μήνα, προορίζεται να πραγματοποιήσει, μεταξύ άλλων, έρευνες στον Κρατήρα Τζέζερο και να μελετήσει τη γεωλογία της περιοχής. Παρόλα αυτά, το drone Ingenuity που το συνοδεύει έχει πραγματοποιήσει πτήσεις, παρέχοντας εικόνες από ψηλά, εν όψει της προσέγγισης του οχήματος σε σημεία ενδιαφέροντος. Ειδικότερα, το Ingenuity έκανε την 15η πτήση του στον Άρη στις 6 Νοεμβρίου, στο ευρύτερο πλαίσιο δοκιμών για πτήσεις στον «Κόκκινο Πλανήτη».
      Τα προβλήματα επικοινωνίας άρχισαν στις 2 Οκτωβρίου, καθώς ο Ήλιος βρισκόταν ανάμεσα στη Γη και τον Άρη (κάτι που χαρακτηρίζεται ως «solar conjunction», ηλιακή ευθυγράμμιση ή σύζευξη). Αυτό έλαβε τέλος στις 19 Οκτωβρίου, και το όχημα άρχισε ξανά τη δουλειά του.
      Με πληροφορίες από Space.com, CNN




    16. webTV

      Engineer

      Αν είχατε ποτέ την ευκαιρία να βρεθείτε στις Μυκήνες, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η ακρόπολη σας έκοψε την ανάσα! Πως όμως ήταν την εποχή του Αγαμέμνονα το ανάκτορο των Ατρειδών;
      Σύμφωνα με την ιστορία, ο βασιλιάς Αγαμέμνονας ένιωθε ανίκητος στο μπαλκόνι του κάστρου του –και όχι άδικα.
      Ένα εξαιρετικό βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι του στο YouTube ο κ. Αναστάσιος Ντίνος, παρουσιάζει πώς ακριβώς ήταν η ακρόπολη των Μυκηνών σε τρισδιάστατη αναπαράσταση.
      Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην εν λόγω ανάρτηση: Οι «Πολύχρυσες Μυκήνες», το βασίλειο του μυθικού Αγαμέμνονα, που πρώτος ύμνησε ο Όμηρος στα έπη του, είναι το σημαντικότερο και πλουσιότερο ανακτορικό κέντρο της Ύστερης Εποχής του Χαλκού στην Ελλάδα.
      Το όνομά τους έχει δοθεί σε έναν από τους λαμπρότερους πολιτισμούς της Ελληνικής προϊστορίας, το μυκηναϊκό, και οι μύθοι που συνδέονται με την ιστορία τους διαπέρασαν τους αιώνες με τα ομηρικά έπη και τις μεγάλες τραγωδίες της κλασικής εποχής, ενώ ενέπνευσαν και συνεχίζουν να εμπνέουν παγκοσμίως την πνευματική δημιουργία και την τέχνη.
      Σαφώς το να επισκεφθείτε οι ίδιοι την περιοχή είναι μία από τις εκδρομές που πραγματικά αξίζει να κάνετε με τα παιδιά σας, αλλά μέχρι τότε, προετοιμαστείτε (και προετοιμάστε τα) για αυτά που θα δείτε εκεί με το παρακάτω βίντεο:
      Επίσης δείτε τις Μυκήνες σήμερα με μια πτήση drone από την ομάδα updrones:
       
    17. webTV

      Engineer

      Παρουσιάζεται και επίσημα από τον όμιλο Κουρτίδη η νέα μεγάλη θεματική τουριστική επένδυση με την ονομασία Alexandrou Chora, που θα λάβει χώρα στην Καβάλα, σε μια περιοχή γνωστή πλέον και ως Costa Ofrynio.
      Η επίσημη παρουσίαση της επένδυσης θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης Philoxenia, που θα διεξαχθεί από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου 2021, στη Θεσσαλονίκη.
      Εκεί όσοι επισκέπτονται το περίπτερο της εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν λεπτομέρειες για τη νέα επένδυση που αναμένεται να αλλάξει το τοπίο και να αναβαθμίσει συνολικά το τουριστικό προϊόν τόσο της Καβάλας όσο και γενικότερα της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.
      Τί περιλαμβάνει η επένδυση
      Στόχος της επένδυσης είναι να επανατοποθετήσει την περιοχή στην παγκόσμια αγορά τουρισμού ως «Costa Ofrynio», μέσω της δημιουργίας του τουριστικού συγκροτήματος «Alexandrou Chora Project» από τον επιχειρηματικό όμιλο Kourtidis Group.
      Η επένδυση περιλαμβάνει τη δημιουργία 5άστερου resort, ένα ξενοδοχείου spa 4 αστέρων, ένα πρότυπο Village 200 κατοικιών και ένα θεματικό πάρκο για το Μέγα Αλέξανδρο.
      Μάλιστα, το θεματικό πάρκο για τον Μέγα Αλέξανδρο εκτιμάται ότι θα προσελκύει 100.000 επισκέπτες ετησίως (μαθητές, οικογένειες και τουρίστες) και στόχος είναι να συνδέεται απόλυτα με τον κοντινό αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης, όπου ήδη ετοιμάζονται σχετικές προτάσεις προς τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού.
      Ανοιχτοί σε επενδυτικές συνεργασίες
      Η επενδυτική πρόταση για τη δημιουργία του συγκροτήματος θα υλοποιηθεί με ίδια κεφάλαια, επιχορήγηση στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016 και δανεισμό από την Τράπεζα Πειραιώς. «Παράλληλα, το project έχει ήδη προσελκύσει κρούσεις από επενδυτές σημαντικών ή μικρότερων budget από Ελλάδα και Κύπρο και είμαστε ανοιχτοί για να πληροφορήσουμε όποιον ενδιαφέρεται», διευκρινίζει ο κ. Κουρτίδης, πρόεδρος του Kourtidis Group.
      Οι επτά πρώτες αγορές- «στόχοι»
      Η κεντρική και βόρεια Ευρώπη είναι, κατά τον κ. Κουρτίδη, η βασική αγορά του νέου μεγάλου project. «Βέλγιο, Ελβετία, Ολλανδία, Γερμανία, Σουηδία, Νορβηγία και Δανία είναι οι επτά πρώτες στις οποίες θα επικεντρωθούμε επικοινωνιακά», εξηγεί.
      Ωστόσο, εξίσου δελεαστική εκτιμάται πως είναι η περιοχή για τον εσωτερικό τουρισμό. «Απέχουμε μόνο 47 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα αυτός είναι ένας χρόνος που -λόγω Εγνατίας Οδού- δεν επηρεάζεται με καθυστερήσεις από την κίνηση του καλοκαιριού. Σε συνδυασμό με τις τουριστικές υποδομές της επένδυσης, θα δημιουργηθεί ένας νέος σπουδαίος προορισμός και για τον εσωτερικό τουρισμό», εκτιμά.
      Τρισδιάστατα και κινούμενα εκθέματα στο θεματικό πάρκο
      Περισσότερους από 100.000 επισκέπτες ετησίως εκτιμάται ότι θα προσελκύει το θεματικό πάρκο για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γρηγόρης Αβανίδης, εκ μέρους της ομάδας των Dream Workers, που το σχεδιάζει, το πάρκο θα αναπτυχθεί σε έκταση 40 στρεμμάτων, ενώ ο στεγασμένος χώρος του θα είναι συνολικά 1.800 τετραγωνικά, χωρισμένος σε τρία αυτόνομα κτήρια.
      Σημαντικό τμήμα της διαδρομής των επισκεπτών θα αναπτυχθεί στον εξωτερικό χώρο, όπου θα κυριαρχούν τρισδιάστατα και κινούμενα εκθέματα. Γενικά το πάρκο θα περιλαμβάνει πρωτότυπες ιδέες βασισμένες κυρίως στην τεχνολογία.
    18. webTV

      Engineer

      Ψηφιακή αναβίωση της Αρχαίας Ολυμπίας, με τη συνεργασία του Υπουργείου Πολιτισμού και της Microsoft.
       
    19. webTV

      Engineer

      Το ποδήλατο είναι ένας από τους πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης και στην Πολωνία ανέβασαν το επίπεδο ακόμα υψηλότερα κατασκευάζοντας και «πράσινους» ποδηλατόδρομους.
      Η ειδική λωρίδα ποδηλάτων κοντά στο Lidzbark Warminski στο βορρά της χώρας δημιουργήθηκε από το Instytut Badań Technicznych από συνθετικό υλικό που μπορεί να «φορτίζεται» με το φως του ήλιου στη διάρκεια της ημέρας και στη συνέχεια να αυτοφωτίζεται για δέκα ώρες στη διάρκεια της νύχτας.



      Δημιουργήθηκε από την κατασκευαστική εταιρεία ΤΡΑ Instytut Badan Technicznych στο Pruszkow και είναι ακόμα σε δοκιμαστική φάση. Η εταιρεία επέλεξε την πόλη του Olsztyn στην Περιφέρεια Masurian Lakes της Πολωνίας για να το δοκιμάσει, εν μέρει επειδή το τοπίο δημιουργούσε ένα ελκυστικό περιβάλλον.
      «Η λάμψη που εκπέμπει είναι ένα πολύ ωραίο συμπλήρωμα στην όμορφη φύση της περιοχής με τις λίμνες, τους μικρούς λόφους και το ύπαιθρο». Οι υπάλληλοι πρόσθεσαν: «Αυτή τη στιγμή, είναι μόνο περίπου 100 μέτρα»
      Ο εν λόγω ποδηλατόδρομος βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αλλά κρίνεται ως ιδέα πολλά υποσχόμενη.
      ---
      https://www.facebook.com/watch/?ref=external&v=967048440089210

    20. webTV

      Engineer

      Σύμφωνα με την μυθολογία, η Ηλέκτρα ήταν μία από τις Ωκεανίδες, κόρη του Τιτάνα Ωκεανού και μητέρα της θεάς Ίριδος. Στο όνομα της, η Boundary Layer Technologies, μία startup από την Καλιφόρνια, βρήκε την ιδανική λύση για το ηλεκτροκίνητο φέρι της που σκοπεύει να το ρίξει σύντομα στα νερά και να τα ταράξει. H Electra, σύμφωνα με τους δημιουργούς της είναι ένα «ιπτάμενο» καταμαράν που θα είναι δύο φορές ταχύτερο από τα υπάρχοντα ηλεκτροκίνητα στην αγορά ενώ ταυτόχρονα διανύει και διπλάσια απόσταση.
      Εφοδιασμένη με ένα σύνδεσμο μπαταριών 9.000 kWh οι οποίες βρίσκονται κάτω από το κατάστρωμα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει ταξίδια έως 100 ναυτικά μίλια. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Boundary Layer Technologies η Electra μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σχεδόν των μισών (48%) ακτοπλοϊκών συνδέσεων στην Ελλάδα. Το ότι η χώρα μας είναι μία αγορά στόχος, λόγω των κοντινών αποστάσεων ανάμεσα στα νησιά, αποδεικνύεται ότι είναι η μόνη, εκτός των ΗΠΑ, που γίνεται ειδική αναφορά και που υπάρχει και σχετικός χάρτης με πιθανές συνδέσεις.
      Το ηλεκτροκίνητο σκάφος έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει από 150 (σ.σ. με business class) έως 250 επιβάτες. Η ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φθάνει τους 40 κόμβους αρκετά υψηλότερη από τα ιπτάμενα δελφίνια που πιάνουν τους 30 κόμβους όταν υπάρχει έντονος κυματισμός. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της Electra ο σχεδιασμός του καταμαράν μειώνει κατακόρυφα τόσο τους κραδασμούς όσο και τον θόρυβο στην καμπίνα ο οποίος λόγω και της χρήσης μπαταρίας είναι μειωμένος κατά 20 ντεσιμπέλ σε σχέση με τα συμβατικά πλοία.
      Electra © Boundary Layer Technologies Electra © Boundary Layer Technologies
      Μηδενικό αποτύπωμα
      Με την ακτοπλοΐα να πρέπει να δώσει τον δικό της αγώνα για μείωση των εκπομπών άνθρακα τα αμέσως επόμενα χρόνια η Electra που αναμένεται να πέσει στα νερά το πρώτο τρίμηνο του 2024 φαντάζει έως η ιδανική λύση με το μηδενικό της αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του καταμαράν το κόστος απόκτησης του είναι κατά κατά 35% χαμηλότερο με ένα αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο αν ληφθούν υπόψη τα καύσιμα, οι φόροι άνθρακα και ο εκτιμώμενος χρόνος ταξιδιού.
      Στα αρνητικά της Electra είναι ότι δεν μπορεί να καλύψει, σε ότι αφορά στην ελληνική πραγματικότητα, μακρινές αποστάσεις όπως Πειραιά – Κρήτη λόγω αυτονομίας της μπαταρίας. Επίσης μία πλήρη φόρτιση, που όπως προαναφέρθηκε φθάνει για να καλύψει 100 ναυτικά μίλια, διαρκεί κάτι λιγότερο από τρεις ώρες. Για κάθε ναυτικό μίλι που διανύει χρειάζεται 1,3 λεπτά φόρτισης. Δηλαδή με μία πλήρη φόρτιση το βράδυ και με φορτίσεις κατά τη διάρκεια αποβίβασης και επιβίβασης των επιβατών μπορεί κάλλιστα να καλύψει μικρές και μεσαίες αποστάσεις στην διάρκεια μίας ημέρας.
      Με τα παραπάνω δεδομένα είναι ιδανικό για σύνδεση των λιμανιών της Αττικής με τον Αργοσαρωνικό και τα νησιά των Κυκλάδων, για μετακινήσεις ανάμεσα σε νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, σύνδεση της Κρήτης με Νότιο Αιγαίο, ακτοπλοϊκών γραμμών μεταξύ δυτικής Ελλάδας και νησιών του Ιονίου και νησιών του Ανατολικού Αιγαίου με τα τουρκικά παράλια.
       
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.