Μετάβαση στο περιεχόμενο

gktpgeue

Core Members
  • Περιεχόμενα

    220
  • Εντάχθηκε

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

2.991 profile views

gktpgeue's Achievements

Community Constructor

Community Constructor (3/15)

  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In
  • Dedicated Rare

Recent Badges

28

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μήπως εγκλωβίστηκε νερό και πάγωσε, ή εγκλωβίστηκε αέρας; Αν υπάρχει αμφιβολία τρύπα το με μικρή διατομή (πχ Φ4).
  2. Ναι για δανειοδοτήσεις, και συχνά απαιτούν ασφάλιση του ακινήτου. Κατά τη διαδικασία της ασφάλισης φαίνεται να απαιτούν επιπλέον βεβαιώσεις αλλά δεν γνωρίζω αν αυτό είναι νομοθετημένο ή ζητάει η κάθε ασφαλιστική εταιρεία ό,τι της κατέβει (ή συνδυασμός).
  3. Υπάρχει πολεοδομικό πρόβλημα με το θέμα. Βασικά ο κόσμος δεν έχει γκαράζ στα σπίτια του οπότε σε δημόσιους φορτιστές θα υπάρχουν ουρές. Το να υπάρχουν άπειροι φορτιστές στους δρόμους θα έπαιρνε τουλάχιστον 2 δεκαετίες πιστεύω οπότε πάλι καλύτερα θα ήταν να λυθεί το θέμα πολεοδομικά.
  4. Έχω αρχίσει να βομβαρδίζομαι αυτόν το καιρό με γελοίες ερωτήσεις του στυλ "μας είπε η τράπεζα "πού βρήκε ο Μηχανικός τα στοιχεία και έβγαλε ταυτότητα ακινήτου;"". Μήπως ήρθε η ώρα να κάνει κάποια παρέμβαση ο κλάδος; Δε μπορεί μια συντεχνία ανθρώπων που έχουν σπουδάσει οικονομικά και τίποτα άλλο, να μπλέκεται με εξουσία και θράσος σε τεχνικά και πολεοδομικά θέματα.
  5. Ένα μεγάλο πρακτικό πρόβλημα είναι ότι ο πληθυσμός έχει ελάχιστα γκαράζ στο σπίτι του, και άρα η φόρτιση είναι πρακτικά απαγορευμένη ειδικά αν αγοράσουν όλοι και θα είναι πιασμένα τα δημόσια ή άλλα ιδιωτικά φορτιστήρια. Άλλο ένα σύμπτωμα του να είναι η Ελλάδα πολεοδομικά νέα χώρα με λάθη που θα διορθωθούν κυρίως μετά από νέα πολεοδομία που μπορεί να θέλει γενεές.
  6. Δυο φορές διάβασα για κόστος, άρα φαίνεται να ξέρετε και οι δύο πλευρές τι χρειάζεται, και το πρόβλημά σας δεν είναι τεχνικό αλλά οικονομικό.
  7. Για να έχει ο Έλληνας εύκολη πρόσβαση και υποστήριξη χρειάζονται δύο πράγματα. 1) Να έχει γκαράζ στα σπίτια του διότι εξυπηρέτηση από σούπερ μάρκετ και άλλα γκαράζ δε γίνεται αν πάρουν όλοι, 2) για γενική πτώση κόστους να είναι εύκολη η πρόσβαση σε φωτοβολταϊκά στο σπίτι αλλά οι εταιρείας ηλεκτρισμού δυστυχώς κατάλαβαν ότι δεν τους συμφέρει και το έκαναν δυσκολότερο για τους μικρούς.
  8. Η μεγάλη απάτη είναι ότι δεν βοηθάνε τον κόσμο να βάλει φωτοβολταϊκά στην ταράτσα του σε μια χώρα που ο ήλιος καίει και τα σίδερα άρα θα μπορούσε να είχε πλήρη αυτονομία τουλάχιστον το μισό του πληθυσμού. Ξεκίνησε να είναι εύκολο αλλά όταν οι μεγάλοι του ηλεκτρισμού είδαν ότι θα τους φάει τα κέρδη σου λένε τώρα "φέρε 15 χιλιάδες ευρώ να σου βάλουμε σύστημα για την τριμελή σου οικογένεια" οπότε δεν το κάνει κανείς. Αν πραγματικά ήθελαν να βοηθήσουν τότε μιλάμε για κόστη κάτω των 4-5 χιλιάδων για να ξεκινήσει η πλήρης αυτονομία για ένα μικρό σπίτι.
  9. Αυτή η ερμηνεία από τις οδηγίες Ε2026/2019 με έχει μπερδέψει και με έχει βάλει σε αμφιβολίες διότι από τη μία το σύστημα δέχεται το 0 χωρίς σφάλμα και από την άλλη η φράση "Απασχολούμενο Προσωπικό" παραπέμπει σε επικουρικούς εργαζόμενους. Η φράση "περιλαμβάνει ιδιοκτήτες και συνεταίρους" ενδεχομένως να παραπέμπει σε εταιρείες με συνιδιοκτήτες εργαζόμενους. Αλλά δεν ξέρω σίγουρα (απλά αναφέρω το μπέρδεμα που έχω με το θέμα)
  10. Αληθεύει ότι αν νοικιάζω μία κατοικία μπορώ απλά να προσθέσω στην εφορία τα ΚΑΔ 55.20.11.06 και 55.20.11.07, και μετά συνεχίζω όπως τα ξέρω για την εργασία Μηχανικού χωρίς αλλαγή ΕΦΚΑ ή άλλες ριζικές υποχρεώσεων ή άλλα έξοδα; Εννοώ προφανώς με τους κατάλληλους χειρισμούς σε πάγια έξοδα ή αλλαγές στο χειρισμό της φορολογικής δήλωσης. Ρωτάω αν υπάρχει κάποια παγίδα που το κάνει ασύμφορο όπως για παράδειγμα επιπλέον τέλος επιτηδεύματος.
  11. Ο ιδιοκτήτης το έχει και στο σπίτι, για ταχύτητα το ήθελα.
  12. Δεν υπάρχει δυνατότητα να κατεβάσουμε ΠΕΑ όπως κατεβάζουμε τα "πεντασέλιδα" των νόμων αυθαιρέτων; Μπορώ να επιβεβαιώσω τα στοιχεία στη σχετική σελίδα αλλά έως εκεί. Είναι για χρήση ΗΛΤΑ. Εκτός και αν θεωρείτε σωστό να δώσουμε την επιβεβαίωση ως ΠΕΑ, αλλά δε μου κάθεται καλά.
  13. Μετά στείλτε το λογαριασμό του υδραυλικού να μάθει να μην κάνει Minecraft.
  14. Υποθέτω ότι η όλη ιστορία είναι και "καρότο" για να γίνουν εσπευσμένες οικοδομικές άδειες. Και αν αυτός είναι ο λόγος, τότε φαντάζομαι θα δούμε και μικρές παρατάσεις κατά παρέκκλιση αρτιότητας τις τελευταίας στιγμής για μερικά ακόμα μικρά καρότα.
  15. Το αυτομαστίγωμα και η αυτολύπηση πρέπει να έχει και όρια. Η εικόνα που έχω από τις "σοβαρές" χώρες δεν είναι μόνο ότι είναι καλύτερες στον πολεοδομικό σχεδιασμό αλλά και πολύ παλαιότερες. Πρακτικά είχαν πολλές δεκαετίες ή μάλλον όχι: είχαν πρακτικά αιώνες να διορθώσουν τα κακώς κείμενα και αυτό σημαίνει ότι δεν ήταν απαραίτητα "υψηλής νοημοσύνης" ή "όχι τεμπέληδες" ή "όχι κουτοπόνηροι" αλλά απλά και με ακραία περισσότερη τριβή στο χρόνο για να λύσουν προβλήματα. Ο Γερμανός του 2025 δεν είναι απαραίτητα η τεράστια φυσιογνωμία που έφτιαξε τη χώρα του το 2025 αλλά παρέλαβε όταν γεννήθηκε και δεν ήξερε απολύτως τίποτα μια χώρα που ήταν ήδη πάρα πολύ οργανωμένη και το ίδιο θα ζούσε ο Έλληνας που θα ζήσει εκεί και οι λίγες περιοχές της Ελλάδας που τους 2-3 αιώνες τις προηγούμενης χιλιετίας δεν ήταν στην εξαθλίωση και είχαν υποδομές: έχουν σήμερα λίγο καλύτερες υποδομές από τις άλλες. ΥΓ Μην αφήνετε τους ιδιώτες/εταιρίες/ομάδες που έχουν αναλάβει το σχέδιο της περιοχής σας μόνους χωρίς προτάσεις γιατί ήδη φαίνονται τεράστια λάθη στις αρχικές εισηγήσεις σε πολλές περιπτώσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.