Keyser Söze
Members-
Περιεχόμενα
28 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Keyser Söze's Achievements
-
Χαίρετε Συνάδελφοι ! Τα σχεδιαγράμματα από μικροφίλμ είναι (πάντα) στο σωστό μέγεθος ; Για παράδειγμα εάν το αυθέντικο σχεδιάγραμμα είναι Α1 σας έχει τύχει να σας το δώσουν σε Α3 (υποτετραπλάσιο) ;
-
Καλημέρα Συνάδελφοι ! Συνάδελφε @Pavlos33 όπως ανέφερα και στο προηγούμενο μήνυμα συμφωνώ. Αναρωτιόμουν μήπως υπάρχουν κάποιες διατάξεις που να το στηρίζουν γιατί παρά το προφανές όπως το λες έχουν έρθει στα χέρια μου ρυθμίσεις αυθαιρέτων κατασκευών οι οποίες ρυθμίζουν αυθαίρετες κατασκευές που υλοποιήθηκαν σε μεταγενέστερο χρόνο (π.χ. δημιουργία κλειστού ωφέλιμου χώρου στην πρασιά) σε κτήρια προ 55 όπου στην τεχνική έκθεση δεν αναφέρεται το παραμικρό περί της τεκμηρίωσης της παλαιότητας του υφιστάμενου προ 55 κτίσματος. Ούτε καν της παλαιότητας της αυθαίρετης κατασκευής που ρυθμίζεται ! Γενικώς παρατηρώ ότι πολλές ρυθμίσεις είναι "του ποδαριού". Και μιας και που αναφέρεις και επιφάνειες και λοιπά στοιχεία να σημειώσω -γενικώς- ότι σε αρκετές ρυθμίσεις παρά το ότι στα αρχικά σχέδια ή τα σχέδια σύστασης, που χρησιμοποιούνται για τη ρύθμιση, δεν αναφέρονται τετραγωνικά και το λογικό είναι στο πλαίσιο της ρύθμισης να καθορίζονται τα τετραγωνικά, εντούτοις αναφέρονται τα τετραγωνικά μονάχα της αυθαίρετης κατασκευής. Δηλαδή ρυθμίσεις με το πέρας των οποίων τα τετραγωνικά του ακινήτου παραμένουν στη φαντασία. Αν υπήρχαν αντίστοιχες διατάξεις θα μπορούσα να τις επικαλούμαι προς τους συναδέλφους αυτούς ως πρόσθετη πίεση για να πράξουν αυτό που χαρακτηρίζουμε εμείς ως προφανές, γιατί η αιτιολογία του "είναι προφανές" καταγράφεται στα μπούτια του συναδέλφου καθότι πιο πάνω υπάρχει κορεσμός. Και αναφέρομαι σε καλοπληρωμένους συναδέλφους.
- 769 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- προ 55
- βεβαίωση προ 55
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Γειά σας Συνάδελφοι. Συνάδελφε @Pavlos33 διαβάζω τα όσα αναφέρεις εδώ κι εδώ για την υποχρέωση τεκμηρίωσης της παλαιότητας προ 55 κτίσματος και αναγραφής της επιφάνειας και των λοιπών στοιχείων στην τεχνική έκθεση. Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην τεχνική έκθεση της ρύθμισης αυθαιρέτων κατασκευών που υλοποιήθηκαν σε μεταγενέστερο χρόνο σε κτίσμα νόμιμο προϋφιστάμενο του 1955 και αν κάνω λάθος διόρθωσέ με. Συμφωνώ με αυτό που αναφέρεις από άποψη καλής πρακτικής. Ωστόσο, ήθελα να σε ρωτήσω εάν αυτό βασίζεται και σε κάποιες διατάξεις κι αν ναι ποιές είναι οι διατάξεις αυτές ; Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει υποχρεωτικά στην τεχνική έκθεση να τεκμηριώνεται και η παλαιότητα προ 55 του υφιστάμενου νομίμου κτίσματος και η παλαιότητα των αυθαιρέτων κατασκευών που υλοποιήθηκαν σε μεταγενέστερο χρόνο και οι οποίες ρυθμίζονται, δηλαδή, 2 χρονικές τεκμηριώσεις στην τεχνική έκθεση της ρύθμισης.
- 769 απαντήσεις
-
- προ 55
- βεβαίωση προ 55
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
υπόχρεος Υπόχρεος στην ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
Keyser Söze replied to Pavlos33's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Καλησπέρα και πάλι ! Αυτό ακριβώς είναι το θέμα @dimitris GM ! Ευχαριστώ ! Και συνεπώς με βάση -ιδίως- τη σημείωση 4 της παραγράφου 9: "Συνεπώς, κατά την περίπτωση που στην ίδια συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων/καθέτων ιδιοκτησιών συμπεριλαμβάνεται πράξη μεταβιβαστική, όπως λ.χ. διανομή, πώληση ή δωρεά καθώς και στην περίπτωση που συντάσσονται διαδοχικές πράξεις σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών και μεταβίβασης την ίδια μέρα, απαιτείται η σύνταξη ενός πιστοποιητικού πληρότητας που να αφορά στο κτίριο. Στη συνέχεια ο αρμόδιος μηχανικός θα προβεί στην σχετική αρχειοθέτηση και ενημέρωση των στοιχείων Ταυτότητας Κτιρίου/Διηρημένης Ιδιοκτησίας." Εν ολίγοις εκδίδεται ΗΤΚ για το κτήριο και στη συνέχεια σύσταση ΟΙ και κατόπιν διανομή. -
υπόχρεος Υπόχρεος στην ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
Keyser Söze replied to Pavlos33's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Καλησπέρα Συνάδελφοι, κτήριο πολλών ιδιοκτησιών δε διαθέτει σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας, είναι "οικογενειακή πολυκατοικία" όπου στο Ε9 δηλώνεται ως ενιαία εκ δύο συγκυρίων εξ αδιαιρέτου. Επιθυμείται να γίνει σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας ούτως ώστε τελικά κάποιες ιδιοκτησίες να ανήκουν στον Ιδιοκτήτη Α στο 100% και οι υπόλοιπες στον Ιδιοκτήτη Β στο 100% και στη συνέχεια ο Ιδιοκτήτης Α να εκμισθώσει κάποιες. Στην Παρ. 2 του Άρθρ. 55 του Ν. 4495 αναφέρει: "Για τα λοιπά κτίρια και αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες της Κατηγορίας II, η υποβολή της ταυτότητας γίνεται κατά τη μεταβίβαση του κτιρίου ή της αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας, οπότε και η σχετική δήλωση για την ταυτότητα προσαρτάται υποχρεωτικώς στο συμβόλαιο της μεταβίβασης της κυριότητας, μετά την ημερομηνία ισχύος, ως ορίζεται στο άρθρο 62." Άρα απαιτείται η έκδοση ΗΤΚ αφού με τη σύσταση μεταβιβάζεται ποσοστό για κάθε οριζόντια ιδιοκτησία μεταξύ των ιδιοκτητών Α και Β, σωστά ; Με βάση τα πιο ξεκάθαρα αναφερόμενα του Συναδέλφου Pavlos33 εδώ αντιλαμβάνομαι ότι απαιτείται η έκδοση ΗΤΚ ώστε στη συνεχεία να γίνει η πράξη της σύστασης, σωστά ; -
Καλημέρα Συνάδελφοι ! Αγαπητέ Συνάδελφε @tetris, δυστυχώς οι υπηρεσίες πλέον όταν υποβάλλεις ερώτημα άλλες φορές δεν απαντούν καθόλου ή/και καθυστερούν να απαντήσουν δυσανάλογα ή/και απαντούν ό'τι θέλουν, δηλαδή άλλα τους ρωτάς και άλλα απαντούν. Είναι σαν το ανέκδοτο με το σουβλατζή που ρωτάει τον πελάτη πώς το θέλει το σουβλάκι κι εκείνος του απαντάει τι με ρωτάς πώς το θέλω αφού στο τέλος θα το φτιάξεις όπως θες εσύ. Και δυστυχώς με τέτοιους ρυθμούς και τέτοια ποιότητα απαντήσεων δεν κάνουμε δουλειά. Και βεβαίως εφόσον ακόμα και οι γραπτές είναι αναξιόπιστες είναι λογικό οι προφορικές χωρίς την παραμικρή ευθύνη να είναι ακόμα περισσότερο. Πολλές φορές οι ενέργειές μου καθρεπτίζουν τις προσδοκίες μου. Κακώς. Πρέπει να το πάρω απόφαση ότι προφορική αξιόπιστη και χρήσιμη απάντηση από υπηρεσία είναι σχεδόν αδύνατο να λάβω.
-
Σας Ευχαριστώ Συνάδελφοι για τις απαντήσεις σας. Άρα κάτι ήξερε ο Συνάδελφος Pavlos33 καθώς σύμφωνα με τη σελίδα 9 αλλά και τη σελίδα 10 και εάν το κατάλαβα καλά, εφόσον ο συγγενής α' βαθμού που έχει οικοδομική εμπειρία γνωστοποιηθεί πριν την έναρξη απασχόλησης τότε καταβάλλονται μειωμένες εισφορές σε ποσοστό το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει το 30%. Δεν αναφέρεται βέβαια το πώς κρίνεται εν τέλει το ύψος του ποσοστού της μείωσης. Να τα αναφέρει άραγε στο ΦΕΚ ; Ρώτησα με σαφήνεια την υπάλληλο στον οικείο ΕΦΚΑ και έλαβα την απάντηση που παρέθεσα. Ο Θεός και η Ψυχή του.
-
Ρώτησα στον οικείο ΕΦΚΑ και μου απάντησαν ότι στην περίπτωση αυτή καταβάλλονται κανονικά οι εισφορές "υπέρ αγνώστων". Μάλλον αυτό είναι στην περίπτωση που το άτομο που είναι συγγενής Α' Βαθμού δεν είναι οικοδόμος ενεργός. Στην περίπτωση που ένας ενεργός οικοδόμος εκτελεί εργασίες για λογαριασμό του σε ιδιοκτησία του και πάλι καταβάλλονται κανονικά οι εισφορές "υπέρ αγνώστων". Αυτά μου είπαν 🤷♂️
-
Ευχαριστώ για την απάντηση Συνάδελφε. Να ρωτήσω στο ΙΚΑ εννοείς Συνάδελφε, σωστά ; Άρα δεν υπάρχει με βεβαιότητα η δυνατότητα να μην καταβληθούν εργοδοτικές εισφορές (απαλλαγή), παρά μόνον -ενδέχεται- να υπάρχουν μειωμένες ; Από το γιο της ιδιοκτήτριας επιθυμείται να εκτελεστούν ο οποίος είναι συγγενής Α' Βαθμού.
-
Καλημέρα Συνάδελφοι, σε οριζόντια ιδιοκτησία πλήρους κυριότητας 100% μιας ηλικιωμένης κυρίας επιθυμείται να γίνουν εργασίες για τις οποίες απαιτείται η έκδοση ΕΕΔΜΚ. Είναι δυνατό τις εργασίες αυτές να τις εκτελέσει ο γιός της (Α' Βαθμού Συγγενής), πρώην ενεργός οικοδόμος, χωρίς να καταβληθούν εργοδοτικές εισφορές κι αν ναι ποιά διαδικασία και ποιά δικαιολογητικά απαιτούνται απέναντι στο ΙΚΑ ; Είναι μια περίπτωση σα να λέμε ότι ο γιος θα τις κάνει δώρο τις εργασίες στη μητέρα του.
-
Καλημέρα Συνάδελφοι, με την Παρ. 1 του Άρθρ. 47 του Ν. 5106 τροποποιήθηκε η Παρ. 4 του Άρθρ. 26 του Ν. 4067 (ΝΟΚ) και συγκεκριμένα: 1) Παρατάθηκε η προθεσμία προσαρμογής των υφισταμένων κτηρίων στις απαιτήσεις προσβασιμότητας μέχρι και την 31/5/24 2) Αφαιρέθηκε η φράση "...άλλως τα κτίρια καθίστανται αυθαίρετα." Έτσι, η Παρ. 4 του Άρθρ. 26 του Ν. 4067 (ΝΟΚ) ισχύει πλέον ως εξής: "Στα υφιστάμενα πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου κτίρια, που στεγάζονται φορείς της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), ή έχουν χρήσεις συνάθροισης κοινού, όπως χώροι συνεδρίων, εκθέσεων, μουσείων, συναυλιών, αθλητικών ή πολιτιστικών συγκεντρώσεων, ναοί, θέατρα, κινηματογράφοι, εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, καφενεία, κέντρα διασκέδασης, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, αίθουσες αναμονής επιβατών, τράπεζες, ανταλλακτήρια, χώροι προσωρινής διαμονής, εκπαίδευσης, υγείας και κοινωνικής πρόνοιας, δικαιοσύνης και σωφρονισμού, γραφείων και εμπορίου, βιομηχανίας και βιοτεχνίας, καθώς και στους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων και πρατηρίων καυσίμων, επιβάλλεται να γίνουν οι απαραίτητες διαμορφώσεις, ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιμοι από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα. Οι διαμορφώσεις που αναφέρονται στην παρούσα γίνονται σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών της απόφασης της παρ. 9 και ολοκληρώνονται μέχρι την 31η.5.2024, με την επιφύλαξη της παρ. 10 για τα κτίρια όπου στεγάζονται φορείς της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), με την προϋπόθεση ότι δεν θίγεται ο φέρων οργανισμός του κτιρίου. Η αναστολή των κυρώσεων ισχύει αναδρομικά από την 1η.1.2021. Για τα κτίρια όπου στεγάζονται φορείς της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 η αναστολή των κυρώσεων ισχύει σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της παρ. 10. Στις περιπτώσεις που δεν υφίσταται απαιτούμενη συναίνεση των συνιδιοκτητών, οι ανωτέρω διαμορφώσεις δύναται να πραγματοποιηθούν από τον ενδιαφερόμενο και με δαπάνες του, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, κατά παρέκκλιση των προβλεπόμενων στον Κανονισμό του κτιρίου, κατόπιν απόφασης της Κεντρικής Επιτροπής Προσβασιμότητας του άρθρου 19 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), που εκδίδεται μετά από σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου, η οποία συνοδεύεται από: α) πρόσκληση των λοιπών συνιδιοκτητών για τη διατύπωση απόψεων προς την Επιτροπή, τα αποδεικτικά κοινοποίησής της β) τεχνική έκθεση μηχανικού, με την οποία τεκμηριώνεται ότι η προτεινόμενη διαμόρφωση δεν παρεμποδίζει τη λειτουργία των κοινόχρηστων μερών της πολυκατοικίας και των ιδιοκτησιών και γ) μελέτη στατικής επάρκειας, που αποδεικνύει τη στατική επάρκεια του κτιρίου μετά τις προβλεπόμενες διαμορφώσεις. Αν από την μελέτη στατικής επάρκειας προκύψει ότι απαιτούνται στατικές ενισχύσεις, αυτές πραγματοποιούνται μονομερώς με δαπάνη του ενδιαφερομένου, με την προϋπόθεση ότι οι επεμβάσεις αυτές περιορίζονται εντός του χώρου που έχει την υποχρέωση διαμορφώσεων Ειδικά για τα υφιστάμενα κτίρια που μνημονεύονται στην παρούσα, επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η πρόβλεψη ανελκυστήρα με τις ελάχιστες εσωτερικές διαστάσεις θαλάμου που προβλέπει το πρότυπο ΕΛΟΤ-ΕΝ 81-70 «Κανόνες ασφάλειας για την κατασκευή και την εγκατάσταση ανελκυστήρων Ειδικές εφαρμογές για ανελκυστήρες επιβατών και αγαθών Μέρος 70: Προσιτότητα σε ανελκυστήρες ατόμων περιλαμβανομένων και ατόμων με ειδικές ανάγκες» για έναν χρήστη αναπηρικού αμαξιδίου και ενός τουλάχιστον προσβάσιμου σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα χώρου υγιεινής με κοινή χρήση ανδρών/γυναικών. Υφιστάμενα κτίρια με χρήσεις εμπορίου και γραφείων, εκτός των κτιρίων που στεγάζουν γραφεία υπηρεσιών του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου φορέα, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτης και δεύτερης βαθμίδας, καθώς και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος με ανάπτυγμα τραπεζοκαθισμάτων στον εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο, με μικτό εμβαδόν μικρότερο από εκατό (100) τ.μ. μπορούν να εξαιρεθούν μόνο από την υποχρέωση δημιουργίας προσβάσιμων χώρων υγιεινής για το κοινό, εφόσον αυτό προκαλεί δυσανάλογη επιβάρυνση στους ιδιοκτήτες τους. Ειδικότερα θέματα που αφορούν στην προσαρμογή των παραπάνω κτιρίων ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού." Κατόπιν επικοινωνίας με το Μητρώο Ελεγκτών Προσβασιμότητας του ΤΕΕ, καθώς η επικοινωνία με το Γραφείο Μελετών ΑΜΕΑ του ΥΠΕΚΑ δεν ήταν δυνατή, με πληροφόρησαν ότι: α. H φράση "...άλλως τα κτίρια καθίστανται αυθαίρετα." αφαιρέθηκε για να μην παρεμποδίζονται οι συμβολαιογραφικές πράξεις ακινήτων που δεν είχαν συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας β. Δεν υπάρχουν κυρώσεις, αφού αφαιρέθηκε η φράση, αλλά υπάρχουν συνέπειες όπως: βα. Οι υπηρεσίες δόμησης δεν εκδίδουν διοικητικές πράξεις εκτέλεσης εργασιών σε ακίνητα που δεν έχουν προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις προσβασιμότητας ββ. Απαγορεύεται η έκδοση βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης σε ακίνητα που δεν έχουν προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις προσβασιμότητας Αναρωτιέμαι ως προς τα εξής: 1. Σε ποιές διατάξεις στηρίζονται οι συνέπειες των βα και ββ ; (έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι πάνω στο οποίο να στηρίζονται οι συνέπειες) 2.α. Η φράση "Η αναστολή των κυρώσεων ισχύει αναδρομικά από την 1η.1.2021" σημαίνει ότι όσα υφιστάμενα κτήρια προσαρμοσθούν μέχρι την 31/5/24 θα απαλλαγούν από όλες τις κυρώσεις για τα χρονικά διαστήματα που η φράση ήταν σε ισχύ ενώ σε όσα δεν προσαρμόσθηκαν μέχρι την 31/5/24 θα επιβληθούν σωρευτικά για τα χρονικά διαστήματα που η φράση ήταν σε ισχύ ; 2.β. Ποιές ήταν οι κυρώσεις για τα χρονικά διαστήματα που η φράση ήταν σε ισχύ ; Τι είδους πολεοδομική αυθαιρεσία είναι η μη προσαρμογή με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας ;
-
- αμεα
- υφιστάμενα
-
(and 4 more)
Με ετικέτα:
-
Απορίες για ενεργειακές μελέτες, επιθεωρήσεις και ΠΕΑ
Keyser Söze replied to af.civileng's θέμα in ΚΕΝΑΚ
Καλημέρα Συνάδελφοι, μονοκατοικία 2 επιπέδων πρόκειται να πωληθεί. Το δεύτερο επίπεδο έχει κάποια κουφώματα με φθορές-θραύσεις. Μόνο το πρώτο επίπεδο είναι οκ. Σύμφωνα με την Περ. ε της Παρ. 6 της Εγκυκλίου ΑΠ ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/111748/705/2020 απαγορεύεται η έκδοση ΠΕΑ: "για κάθε κατασκευή (για να θεωρηθεί μια κατασκευή κτίριο πρέπει να είναι ολοκληρωμένη, άρτια και να μπορεί να επιτελέσει τη λειτουργία για την οποία προορίζεται) που ενώ η πολεοδομική του χρήση εμπίπτει στις κατηγορίες κτιρίων που απαιτείται / προβλέπεται κατανάλωση ενέργειας για τη ρύθμιση των εσωτερικών κλιματικών συνθηκών - προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση των χρηστών τους, εντούτοις λόγω της ειδικής κατάστασης που βρίσκεται, δεν πληροί την έννοια του κτιρίου ή της κτιριακής μονάδας κατά τον ορισμό του άρθρου 2 του σχετ. α' και ως εκ τούτου δε νοείται ως κτίριο (στην κατάσταση που βρίσκεται), όπως σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει κλειστό διαμορφωμένο κέλυφος. Σε αυτή την περίπτωση δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή κατασκευή ή ερειπωμένο κτίσμα), όμως απαιτείται να εκδοθεί σχετική βεβαίωση ότι εμπίπτει στη κατηγορία εξαίρεσης της περίπτωσης β' της παρ. 7 του άρθρου 12 του σχετ. α', από Ενεργειακό Επιθεωρητή που έχει το δικαίωμα έκδοσης ΠΕΑ για το συγκεκριμένο κτίσμα. Σημειώνεται ότι η έλλειψη ή η φθορά-θραύση μεμονωμένων κουφωμάτων δεν κατατάσσει το κτίριο/κτιριακή μονάδα σε αυτή τη κατηγορία και το ΠΕΑ εκδίδεται αφού αποκατασταθεί η βλάβη και διαμορφωθεί κλειστό διαμορφωμένο κέλυφος." Δηλαδή: α) Εάν δεν έχει καθόλου κουφώματα αλλά διαμπερή ανοίγματα απαγορεύεται η έκδοση ΠΕΑ β) Εάν έχει κάποια μεμονωμένα κουφώματα που λείπουν ή που έχουν φθορές/θραύσεις, τότε λέμε στον πελάτη "τράβα φτιάξτο και ξαναέλα να σου κάνω ΠΕΑ" ; Δηλαδή ιδιοκτήτες με παρατημένα ακίνητα-χρέπια που θέλουν να τα πουλήσουν και κάποια μεμονωμένα κουφώματα λείπουν ή έχουν φθορές/θραύσεις θα τους λέμε πρέπει να το φτιάξεις και μετά θα το πουλήσεις ; Κατανοώ απολύτως το ότι απαγορεύεται η έκδοση αλλά δεν κατανοώ τη λύση του νομοθέτη. Αυτός ο νομοθέτης δεν πρέπει να έχει επαφή με την πραγματικότητα. Οι νόμοι πρέπει να εξυπηρετούν τον άνθρωπο και όχι οι άνθρωποι τους νόμους του οποιουδήποτε νομοθέτη. Κάπου το έχουμε χάσει. Για εγκύκλιο πρόκειται αλλά και οι νόμοι δεν υστερούν ...- 7.658 απαντήσεις
-
- ενεργειακή
- μελέτη
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Καλημέρα Συνάδελφοι ! Νομίζω ότι δε βγαίνει νόημα με τη φιλοσοφία υπολογισμού των προστίμων. 1. Στο Άρθρ. 125ΙΓ αναφέρεται ο τρόπος υπολογισμού του προστίμου ανέγερσης και του προστίμου μη έγκαιρης κατεδάφισης 2. Στην Παρ. 7 του Άρθρ. 125ΚΑ (Μεταβατικές Διατάξεις) αναφέρεται: "Μέχρι την έναρξη ισχύος της κοινής υπουργικής απόφασης της περ. β) της παρ. 5 του άρθρου 125Κ, για τον καθορισμό της διαδικασίας υπολογισμού των προστίμων που επιβάλλονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος, τα πρόστιμα υπολογίζονται βάσει των άρθρων 94 και 109." και εννοεί την Κοινή Υπουργική Απόφαση της Περ. α (όχι β) της Παρ. 5 του Άρθρ. 125Κ, η οποία δεν έχει εκδοθεί. 3. Με την Περ. ε της Παρ. 1 του Άρθρ. 83 του Ν. 5106 το άρθρο 94 καταργήθηκε Εν ολίγοις ενώ στο Άρθρ. 125ΙΓ αναφέρεται το πώς υπολογίζονται τα πρόστιμα εντούτοις η Παρ. 7 του Άρθρ. 125ΚΑ, μέχρι να εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση της Περ. α της Παρ. 5 του Άρθρ. 125Κ και η οποία έχει να επανακαθορίσει ουσιαστικά μόνο ίσως τον υπολογισμό της αξίας του αυθαιρέτου, ούτε και τους συντελεστές περιβαλλοντικής επιβάρυνσης οι οποίοι επίσης καθορίζονται στο Άρθρ. 125ΙΓ, μας παραπέμπει για τον υπολογισμό των προστίμων στο Άρθρ. 94 και το Άρθρ. 109, όπου το Άρθρ. 94 έχει καταργηθεί με την Περ. ε της Παρ. 1 του Άρθρ. 83 του Ν. 5106. A tangled web of madness ... @ΚΑΝΑ Αν έχω καταλάβει καλά δεν υπάρχει πλέον το "δικαίωμα" διατήρησης παρά μόνον για τις πολεοδομικές παραβάσεις της Παρ. 3 του Άρθρ. 81, εξαιρουμένων εκείνων που εμπίπτουν στην Υποπερ. βα της Περ. β της Παρ. 1 του Άρθρ. 125ΙΓ.
-
Τι ακριβώς εννοείς εδώ Συνάδελφε ; Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω ; Σύμφωνα με το Άρθρο 125Θ κατεδαφίζονται ή απομακρύνονται υποχρεωτικά: ... ... Εργασίες κατεδάφισης που διενεργήθηκαν μετά την 1η Μαΐου 2024 χωρίς την προηγούμενη έκδοση άδειας κατεδάφισης (καθώς οι πριν εμπίπτουν στην Περ. η της Παρ. 3 του Άρθρ. 81 και εξαιρούνται). Άρα αν κατεδαφίσει κάποιος τώρα χωρίς άδεια θα "κατεδαφίζεται ή απομακρύνεται υποχρεωτικά". Σύμφωνα με την Παρ. 1 του Άρθρο 125ΚΑ: "άδεια νομιμοποίησης δεν εφαρμόζεται για αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις που εγκαθίστανται μετά την 1η Μαΐου 2024" Διάβασα και τις προγενέστερες αναρτήσεις για το πλαίσιο της συζήτησης αλλά δεν κατάλαβα το σχολιασμό σου και κυρίως τα σήμεια 1 και 2. Το Τμήμα ΔΑ έχει δικό του πεδίο εφαρμογής το 125Α και εφεξής για την αυθαίρετη δόμηση που εντοπίζεται, μέχρι τη στελέχωση του 125ΙΘ όπως γινόταν προγενέστερα και οι κυρώσεις είναι αναφερόμενες στο Τμήμα ΔΑ με την εξαίρεση του υπολογισμού των προστίμων κατά το Άρθρο 94 μέχρι να εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση για την απόδοση μέρους των προστίμων σε εποπτευόμενους φορείς των οικείων Υπουργείων και να ρυθμίζεται κάθε θέμα που αφορά στη διαδικασία και τον τρόπο απόδοσης των ποσοστών αυτών.
-
Αναλυτικός Προϋπολογισμός Ν.4495/17 - Παράρτημα Β
file σχολίασε στο Keyser Söze's venezia στις 13.1 Λογισμικό
- 14 σχόλια
-
- 1
-
-
- αναλυτικός
- προϋπολογισμός
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
