Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί εκπαιδευτικών συστημάτων


el_cabron

Recommended Posts

θα το πω πολύ απλοικά

ο σπόνσορας χορηγεί από τα κέρδη του...

Καλή μου Myri, ξέρεις πόσο σε αγαπώ, αλλά κάνεις λάθος εδώ...

 

Συμφωνώ απόλυτα στο:"η εκπαίδευση δεν πρέπει να έχει καμμία εξάρτηση από τις επιχειρήσεις

διότι έχουν διαφορετικούς στόχους" με την έννοια οτι η εκπαίδευση δεν πρέπει να καταντήσει επιχείρηση (όμως η ιδιωτική εκπαίδευση είναι άλλο).

Όταν όμως οι επιχειρήσεις οι οποίες τροφοδοτούνται με επαφφελματίες από την εκπαίδευση ρίχνουν λεφτά για μελέτες στα παν/μια, που είναι το κακό; Φαντάσου τον Γιαννης-Ιος να δώσει 7 τρις ευρώ στο ΕΜΠ για την μελέτη του συστήματός του. Δεν θα μας άρεσε αυτό; Δεν θα έπρεπε η Σιδενορ πχ να ζητήσει μελέτες στον χάλυβα της και να πληρώσει αδρά το παν/μιο το οποίο κάνει την έρευνα; Ο Συνεταιρισμός Αγροτών Λάρισας, δεν θα έπρεπε -αντι να κάνει malls- να ρίξει λεφτά στο Παν/μιο Θεσσαλίας και να ζητήσει μια βαρβάτη έρευνα για την βελτίωση καλλιέργιας δημητριακών;

 

Βλέπεις, δεν μιλώ για Pepsi, Goodis ή Zara αλλά για επιχειρήσεις σχετικές!!!

ο επιστήμονας πρέπει να έχει ήθος

άμα δεν το έχεις δεν το αποκτάς ούτε με 100.000 χρόνια εργασιακή εμπειρία

Ναι, αλλά πρέπει να έχει και γεμάτο στομάχι... Και πάλι ΤΟ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙΝ! Θα έπρεπε να διδασκόμαστε ΚΑΙ την σωστή κατασκευή ωστε να αποκτήσουμε το σωστό επιστημονικό-επαγγελματικό ήθος!
Link to comment
Share on other sites

Barracuda κανένας δεν ισοπεδώνει κανένα και δεν είδα τίποτα.

 

Απλά έχεις κάποιες απόψεις όπως καλή ώρα και η myri και άλλοι συνάδελφοι από Ελλάδα για πολύ μεγάλο αριθμό ζητημάτων οι οποίες νομίζεις ότι είναι απαραίτητα και οι σωστές.

 

Εγώ απλά σου λέω ότι δες και μια αλλή άποψη και μην γράφεις έτσι πικρόχολα.

 

Ο καθένας μας Baraccuda έχει την αξία του και κανένας δεν μπορεί να του την αφαιρέσει.

 

Και στο ξαναλέω μπορεί να κάνω λάθος αλλά έχω περισσότερο από έντονη την αίσθηση ότι δεν είσαι ρεαλιστικά ενημερωμένος ούτε στο ελάχιστο για οτιδήποτε αφορά την Φινλανδία ή εμένα και παρόλο αυτά προβαίνεις σε σχολιασμούς.

 

Πρακτικά δεν άκουσα από κανένα άλλο άνθρωπο τέτοια σχόλια για κλάδο όχι μόνο μηχανικών εδώ στην Φινλανδία αλλά γενικά παρά μόνο από εσένα.

 

Αντί αυτού πολλά παιδιά της ειδικότητας σου μάλιστα όταν τους λέω ότι δουλεύω εδώ μου λένε πώς θα θέλανε να έρθουν για σπουδές και δουλειά επίσης εδώ και έχουν τελιώσει ΕΜΠ, ΑΠΘ, ΔΠΘ, Πάτρα κλπ.

 

Είναι όλοι τόσο άσχετοι και εσύ τόσο καλά ενημερωμένος ;

 

Think about it...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη myri, τώρα το είδα και δεν μπόρεσα να μην σχολιάσω :)

 

θα το πω πολύ απλοικά

ο σπόνσορας χορηγεί από τα κέρδη του , θα χορηγήσει αυτό που θα του φέρει και άλλα κέρδη...

 

Απλοϊκά θα εκφράσω κι εγώ μία άλλη άποψη:

Η Mercedes είναι μία καταξιωμένη εταιρία, έχει φήμη και είναι περήφανη για τα αυτοκίνητά της. Όταν τα διαφημίζει τα βάζει σε πρώτο πλάνο.

Το ίδιο κάνει και η Fiat, κι ας μην είναι της ίδια κλάσης.

Το ίδιο κάνει και η mulinex, η ΔΕΛΤΑ, οι κατασκευαστικές εταιρίες, όλοι προβάλλουν τα προϊόντα τους. Εκτός από τα Ελληνικά πανεπιστήμια, που διαφημίζονται μέσω του προγράμματος σπουδών, των πέιπερς των ιδασκόντων, τον εξοπλισμό τους κλπ κλπ. Γιατί δεν διαφημίζουν τους αποφοίτους, το ερευνητικό έργο, το προϊόν τους γενικώς;

 

Μήπως επειδή το προϊόν (και η παραγωγική μονάδα) είναι για τα μπάζα;

Link to comment
Share on other sites

φοβάμαι ότι αυτή η συζήτηση είναι ατέμορνη και χωρίς τελικό απολογισμό... και θα εξηγήσω γιατι:

όταν είσαι στο λύκειο, βλέπεις τους βαθμούς σου και βλέπεις ποιές σχολες μπορείς να πιάσεις, και αναλόγως κινείσαι...εμένα προσωπικά μια φιλόλογος με παρότρεινε για το Πολυτεχνείο αφού, όπως μου είχε πει, είχε γίνει μια κουβέντα για μένα μεταξύ καθηγητών και όλοι έλεγαν ότι μπορούσα για Πολυτεχνείο... (δε θα αναλύσω το σύστημα των Πανελληνίων εξετάσεων, είναι μεγάλη πληγή...)

Περνάς με το καλό στο Πολυτεχνείο και στο 1ο έτος σου πήζω το μυαλό οι καθηγητές: είστε οι καλύτεροι,η καλύτερη πάστα όλων, είστε οι πιο έξυπνοι κτλ... ακόμα χειρότερα: εσείς είστε μηχανικοί, θα υπογράφεται και θα πέφτουν τα 3000 ευρώ χαλαρά, εσείς θα δίνεται εντολές κτλ... Και ξαφνικά, σε ένα εξάμηνο νομίζεις ότι είσαι ο σουπερ-επιστήμονας... (το λέω αυτό γιατί το κάθε εκπαιδευτικό σύστημα βασίζεται και στους καθηγητές και όταν εμάς μας έλεγαν αυτά, μάλλον δε είχαν ιδέα τι παίζει έξω στη πιάτσα...)

στα 2 πρώτα έτη μαθαίνεις μόνο μαθηματικά και φυσική...Εγώ σαν ΗΜΜΥ έκανα και μαθήματα σχετικά με προγραμματισμό, ηλεκτρονική, ηλεκτρικά κυκλώματα, στοιχεία μηχανών, τεχνική μηχανική, σχέδιο (στο χέρι, αν και υπήρχε το Autocad...) αλλά πολύ λίγα σε σχέση με μαθηματικά...

Στο 6ο εξάμηνο παίρνει κύκλο σπουδών...Σαν ενεργειακός έκανα ΣΗΕ, Ηλεκτρικές Μηχανές (ντρέπομαι που σαν ενεργειακός, λόγω του ότι είχαμε έναν άθλιο καθηγητή, δε ξέρω από ηλεκτρικες μηχανές...), Συστήματα Ηλεκτροπαραγωγής, Πυρηνική Τεχνολογία, Υψηλές Τάσεις, Ηλεκτρικά Ισχύος, Α.Π.Ε., Ενεργειακή Οικονομία κτλ...

Και αφού κάνεις και την διπλωματική σου εργασία (που τις περισσότερες φορές δε έχει αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας...) βγαίνεις στην αγορά εργασίας... Και τρως τα μούτρα σου... Και καταλαβαίνεις ότι τόσα χρόνια διάβαζες πράγματα που δε σου χρησιμεύουν πουθενά...Πράγματα που σε μια δουλειά εργοταξίου ή τεχνικού γραφείου σου είναι άχρηστα...

Εν κατακλείδι: για μένα το Πολυτεχνείο πρέπει να έχει μια παρόμοια δομή ενός ΤΕΙ αλλά με μια πλατυά θεματολογία, ώστε να μπορείς μετά εσύ να διαλέξεις να ειδικευτείς σε ένα τομέα. Παράδειγμα:

1ο έτος: Τα απαραίτητα μαθηματικα, φυσικές και χημείες που θα χρειαστείς οπωσδήποτε μετά..

2ο έτος: Η βάση της Σχολής... Τα στοιχειώδη που πρέπει να ξέρεις σα μηχανικός, ανάλογα την ειδικότητα της σχολής...

3ο έτος: Ο κύκλος σπουδών στον οποίο πλέον ειδικεύεσαι...π.χ. αν είσαι ενεργειακός ηλεκτρολογός μηχανικός εδώ να πάρεις στις στοιχειώδεις γνώσεις ενός ενεργειακού (να ξέρει τι είναι ρελέ, τι είναι κινητήρας συνεχούς ρεύματος, τι είναι αλεξικέραυνο κτλ...)

4ο έτος: Η διπλωματική σου εργασία + 3 μήνες υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης (αλλά ουσιώδης πρακτικής άσκησης, εγώ έκανα πρακτική άσκηση σε ένα ΑΗΣ της ΔΕΗ που ουσιαστικά δε έκανα τίποτα...)

5ο έτος: Κατάργηση...Τα άλλα Πολυτεχνεία της Ευρώπης είναι χαζά που έχουν μόνο 4 έτη σπουδών?

 

Τέλος, απλά να πω ότι εκτός από τη 'διαμάχη' μεταξύ Ελληνικών-Ευρωπαικών Πολυτεχνειων υπάρχει και η 'διαμάχη' μεταξύ των Ελληνικών Πολυτεχνείων (ποιό είναι καλύτερο? Το ΔΠΘ, το ΑΠΘ, το ΕΜΠ, η Πάτρα, τα Χανιά κτλ...) Άλλη πικραμένη ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

spgirl :

 

Επαλαναμβάνω σαν σχόλιο για την πλέον αξιόλογη δημοσιευσή σου ότι έγραψα και πιο πάνω στον συνάδελφο μας AlexisPap.

 

Ότι δηλαδή έκανες μια πλέον ειλικρινή και κατατοπιστική επισήμανση της κατάστασης στον χώρο των Ελληνικών Πολυτεχνείων και τι κατάρτιση τα τελευταία μπορούν να παρέξουν όσο και για τις συνθήκες σπουδών.

 

Πιστεύω ότι καταδεικνύει και την ισχύ των δικών μου δημοσιεύσεων.

 

Ότι δηλαδή πλέον αξιόλογο έμψυχο υλικό στα Ελληνικά Πολυτεχνεία υπάρχει απλά χρειάζεται άρδην αλλάγη νοοτροπίας για τεράστια σειρά ζητημάτων με το βασικό τρίπτυχο να είναι η φιλοσοφία και οργάνωση σπουδών, η φιλοσοφία και οργάνωση της πρακτικής βιομηχανικής εκπαίδευσης και ακόμα πιο ιδιαιτερά των συνθηκών που πραγματοποιείται η τελευταία στην Ελλάδα μιας και από ότι έγινε κοινώς αποδεκτό και σήμερα από το νήμα αυτό με το ισχυόν καθεστώς κάθε άλλο παρά ιδανικό έιναι το πλαίσιο πραγματοποίησης της και φυσικά last but not least φιλοσοφία και οργάνωση εξετάσεων άδειας άσκησης επαγγέλματος ούτως ώστε να παρέχονται ίσες ευκαιρίες σε όλους.

 

Κλείνω επαλαναμβάνοντας και πάλι ότι είναι μέχρι ένος σημείου αναμένομενο ότι θα έχουμε κάποιας μορφής αντιπαράθεση μιας και προερεχόμαστε από τόσο διαφορετικές νοοτροπίες και σχολές αλλά στο τέλος βλέπω ότι παρόλο την όποια διαφωνία στο τέλος όλοι καταλήγουμε σε κοινά συμπέρασματα.

 

Και αν τα νήματα αυτά είναι κάπως notorious για το επίπεδο των δημοσιεύσεων σε αυτά νομίζω ότι στο χέρι μας να το αλλάξουμε με την συμπεριφορά απέναντι στους συναδέλφους και συμπολίτες μας αλλά πάνω από όλα συνάνθρωπους μας.;):D

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει με κάποιο τρόπο να αποκτήσει ο νέος μηχανικός αυτή την εμπειρία;

σαφώς , ως εργαζόμενος με διακαιώματα και υποχρεώσεις

υπογραφές και ευθύνες

φοβάσαι > δεν υπογράφεις

δεν ξέρεις > δεν υπογράφεις

 

Και γιατί αυτά τα δύο χρόνια να μην γίνουν κατά την διάρκεια των σπουδών; Γιατί να μην δώσει και ο supervisor ένα χαρτί, ώστε να ξέρουμε ότι ο απόφοιτος έχει τόσο την θεωρητική κατάρτιση, όσο και την αποδεδειγμένη εμπειρία και πρακτική γνώση στο αντικείμενό του;

μα καλά είναι δυνατόν ένα τέτοιο χαρτί να μπορεί να αποδείξει κάτι; :lol:

 

άντε και κάτι αποδεικνύει

με πόσα θα καταπιστεί στην πρακτική του με τα πάντα;;;

το πολύ να σκαμπάσει κάτι από μελέτη

απο κατασκευή;

 

και πρακτικά να το πάρεις είναι αδύντατον να πιστοποιήσει ο supervisor τη θεωρητική κατάρτηση και την αποδεδειγμένη εμπειρία και πρακτική γνώση στο αντικείμενό του

εδώ τα ιδρύματα τα αμφισβητείτε θα αρκεστούμε τις εγγυήσεις του καθενός

 

Συμφωνώ απόλυτα στο:"η εκπαίδευση δεν πρέπει να έχει καμμία εξάρτηση από τις επιχειρήσεις

διότι έχουν διαφορετικούς στόχους" με την έννοια οτι η εκπαίδευση δεν πρέπει να καταντήσει επιχείρηση (όμως η ιδιωτική εκπαίδευση είναι άλλο).

εδώ σχολίασα το θέμα της χορηγίας και πως λειτουργεί εκφυλίζοντας την εκπαίδευση

 

την ιδιωτική εκπαιδευση και το θέμα της ελευθερης πρόσβασης σε ότι αφορά τα δίδακτρα το σοχίασα σε παραπάνω θέμα

 

Φαντάσου τον Γιαννης-Ιος να δώσει 7 τρις ευρώ στο ΕΜΠ για την μελέτη του συστήματός του. Δεν θα μας άρεσε αυτό;

καταρχάς αυτό συμβαίνει καλώς ή κακώς

όμως περιορίζεται σε ερευνητικά και δεν μλέκεται σε προπτυχικά ή μετατυχιακά προγράμματα (ίσως κάποια διδακτορικά να ανακατέυονται )

κοινώς ο Γιαννης-Ιος δεν ορίζει ούτε την ύλη , ούτε τα μαθήματα, ούτε βαθμολογεί :)

 

φυσικά υπάρχει και ένα λεπτό όριο μεταξύ ερευνητικού έργου και αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά

θέλω να πω δεν μπορεί ό,τι μελέτη κυκλοφορεί να την κάνουν τα ιδρύματα

 

Ναι, αλλά πρέπει να έχει και γεμάτο στομάχι... Και πάλι ΤΟ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙΝ!

σα να μου λες πως στα χρόνια της ασκησης θα σκάσει στο φαι και θα αλλάξει νοοτροπία

ο αδιάφορος είναι αδιάφορος

 

Θα έπρεπε να διδασκόμαστε ΚΑΙ την σωστή κατασκευή ωστε να αποκτήσουμε το σωστό επιστημονικό-επαγγελματικό ήθος!

υποτίθεται πως τη διδασκόμαστε

ο ξαναλέω αν δεν επαρκούν τα χρόνια να τα αυξήσουμε

 

 

Απλοϊκά θα εκφράσω κι εγώ μία άλλη άποψη:

Η Mercedes είναι μία καταξιωμένη εταιρία, έχει φήμη και είναι περήφανη για τα αυτοκίνητά της. Όταν τα διαφημίζει τα βάζει σε πρώτο πλάνο.

..... Εκτός από τα Ελληνικά πανεπιστήμια, που διαφημίζονται μέσω του προγράμματος σπουδών, των πέιπερς των ιδασκόντων, τον εξοπλισμό τους κλπ κλπ. Γιατί δεν διαφημίζουν τους αποφοίτους, το ερευνητικό έργο, το προϊόν τους γενικώς;

να σου πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω με ποιό σκεπτικό συγκρίνεις μια επιχείρηση με ένα ίδρυμα

επίσης οι διαφημίσεις μπορεί να λένε ψέμματα

προφανώς κάθε σχολή θέλει να έχει ύρος και προσπαθεί να αυτοπροβάλλεται αλλά πάλι δεν μπορεί να συγκριθεί με το μαρκετιγκ μιας εταιριας

Link to comment
Share on other sites

1. Alex θα διαφωνήσουμε λίγο ;). "Οι απόφοιτοι, το ερευνητικό έργο, το προϊόν τους γενικώς" διαφημίζεται ούτως ή άλλως μέσα από τα "πέιπερς των διδασκόντων". Αυτή είναι για μένα η καλύτερη διαφήμιση...και μιλάω για papers σε διεθνή περιοδικά, όχι κάτι παρωδίες που έχω δει σε ελληνικά συνέδρια...

 

Περαιτέρω διαφήμιση θα είχε νόημα αν είχε και οικονομικό όφελος για το ίδιο το ίδρυμα. Στο εξωτερικό μπορεί να είναι έτσι, στην Ελλάδα όχι. Στην Ελλάδα το μόνο που ξέρουμε να λέμε είναι 5% στην παιδεία...τώρα με την κρίση μπορεί να πέσουμε στο 4.5% :).

 

2. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε τη λογική της ποσότητας και όχι της ποιότητας. Να κάνουμε όσο το δυνατό περισσότερα μαθήματα...και στο τέλος καταλήγουμε να μην έχουμε καταλάβει βασικές αρχές. Πάντως πράγματι ο κάθε φοιτητής έχει και την επιλογή να ψάξει από μόνος του αν θέλει να εμβαθύνει. Ο φοιτητής όμως, στις περισσότερες των περιπτώσεων, θέλει να μάθει το Φέσπα αντί να καταλάβει πως δουλεύει η μέθοδος των Π.Σ. γιατί έτσι νομίζει ότι θα πετύχει σαν μηχανικός...έτσι τον έμαθαν.

 

3. Deltamarin, όλοι έχουμε ακούσει για το σύστημα της Φινλανδίας...ότι είναι το καλύτερο κτλ. ΟΚ, αλλά σίγουρα και εκεί θα υπάρχουν πανεπιστήμια που είναι για τα πανηγύρια...ή κάνω λάθος;

 

4. Eκπαίδευση απεξαρτημένη από τις επιχειρήσεις (την αγορά εργασίας); Είναι δυνατόν; Άλλο που εδώ μπερδεύουν τον όρο με την ανάθεση δουλειών στους καθηγητές...βαφτίζουν σύνθετο επιστημονικό έργο τη διαμόρφωση πλατείων...

 

5. Θυμάμαι στη "δυναμική των κατασκευών" λύναμε συνέχεια διαφορικές εξισώσεις...κάτι αντίστοιχο με το λυγισμό. Όλοι θα θυμάστε τις εξισωσάρες!!! Είπα κι εγώ να το ψάξω λίγο και πήρα το βιβλίο του Chopra. Eκεί πέρα από απλή παράθεση των εξισώσεων, άντε και κανά δυο παραδείγματα, σου έλεγε ο άνθρωπος ότι σιγά μην κάθεσαι να λύνεις εξισώσεις...θα το κάνουν τα Π.Σ. για σένα...εσύ μάθε τις βασικές αρχές...

Και από τότε είμαι περίεργος...Υποθέτωντας ότι στο Βerkeley κάνουν την αντίστοιχη στατική 6 του ΕΜΠ σε μία εβδομάδα αντί για ένα εξάμηνο...ποιος ξέρει καλύτερα τη "δυναμική των κατασκευών";

 

6. To να κάνει κανείς λάθη στην αρχή της καριέρας του είναι λογικό ίσως και θεμιτό...από τα λάθη μαθαίνεις. Από το λάθος όμως να πάμε σε "ακατάλληλο σπίτι" είναι δρόμος...

Μην πάμε στη λογική ότι ο νέος μηχανικός πρέπει να κάτσει κάποια χρόνια υπάλληλος σε έναν παλιότερο για να του δείξει πως βγαίνει μια οικοδομική άδεια (κάπου το έχω ακούσει κι αυτό)...ήμαρτον.

Link to comment
Share on other sites

3. Deltamarin, όλοι έχουμε ακούσει για το σύστημα της Φιλανδίας...ότι είναι το καλύτερο κτλ. ΟΚ, αλλά σίγουρα και εκεί θα υπάρχουν πανεπιστήμια που είναι για τα πανυγήρια...ή κάνω λάθος;

 

Να σου πω αμέσως Γιάννη.

 

Δεν θα το έλεγα για πανεπιστήμια ολόκληρα αλλά για φοιτητές. Και τους βρίσκουν από την 1η κιόλας στιγμή και παίρνουν πόδι.

 

Εδώ είναι και το σημείο διαφοράς με την Ελλάδα.

 

Στο εξωτερικό είναι υποκειμενικό το ζήτημα δηλαδή κάποιος είναι κακός φοιτητής ή βγαίνει κακός μηχανικός γιατί απλά δεν διαβάζει ή δεν ήθελε να πάει για παραπάνω.

 

Στην Ελλάδα το ζήτημα είναι πιο αντικειμενικό. Όπως έγραψε και ο Αλέξης και η spgirl πιο πάνω έχουμε πρόβληματα στην ανώτατη μας εκπαίδευση διότι υπάρχει κάκιστη οργάνωση, κομματοκρατία, προγράμματα σπουδών όπως καυτηρίασα και προσωπικά που καλύπτουν πολλάπλα αντικείμενα σε πολλάπλο μορφωτικό επίπεδο, έλλειψη βιομηχανικής εκπαίδευσης μη ουσιαστικές εξετάσεις για άδεια άσκησης επαγγέλματος.

 

Δεν ξέρω αν το κατάφερα να σου περάσω τι θέλω να πω αλλά I think you get the picture...

 

Γενικά αυτό που έχω να πω για τους Φινλανδούς ότι ακριβώς η γεωγραφική τους θέση, θέλεις η διαβίωση εδώ στο πλέον βόρειο άκρο της Ευρώπης αλλά πάνω από όλα η οργάνωση και αυστηρές εξετάσεις και αξιολογήσεις αναχαίτιζε τους επίδοξους φοιτητές που ενδιαφέρονται για γρήγορο πτυχίο.

 

Τέλος θα έλεγα για να κλείσω την τοποθέτηση μου στο ερώτημα σου Γιάννη ότι μπορεί να δεις κάποιο ίδρυμα να έχει καλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων από ένα άλλο αλλά όχι έκτροπα λαδώνω καθηγητές για δίπλωμα που ακούω που λένε κάποιοι και τέτοια.

 

Ισχύει δηλαδή ότι ισχύει ακόμα και αν ήσουν Αμερική ΜΙΤ. Σε κάποιους τομείς το ίδρυμα είναι κορυφαίο σε άλλους πιο μέτριο χωρίς να είναι κακό και σε άλλους δεν έχει background γιατί απλά δεν δραστηριοποιείται στη επιστήμη αυτή.

 

Υπό αυτή την έννοια λοιπόν θα έλεγα ότι υπάρχουν διακυμάνσεις στην Φινλανδία και σε καμμία περίπτωσε σχολές για να λέει ο κόσμος ότι σπούδασε.

 

Σε αυτό το τελευταίο θα είμαι κατηγορηματικότατος.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το ελληνικο πολυτεχνειο οταν πρωτοανοιξε ειχε σαν στοχο να δωσει μηχανικους-επιστημονες.Δηλαδη ατομα που θα μπορουσαν βγαινοντας να προχωρησουν την επιστημη ενα βημα παρακατω.Αυτο πιστευω οτι προσπαθει να κανει ακομα με την λογικη οτι εχει τετοια προγραμματα σπουδων και τροπους διδασκαλιας.

Τι θελω να πω

Στην Ελλαδα σημερα δεν προκειται να σου μαθουν στο Πολυτεχνειο να χρησιμοποιεις καποιο προγραμμα δηλ δεν θα σου μαθουν καποιο προγραμμα στατικων για να εισαι ωραιος και μαγκας οταν βγεις αλλα θα σου μαθουν ολες τι εξισωσεις που χτησιμοποιει το προγραμμα για να βγαλει τα αποτελεσματα του, θα σου μαθει να εισαι σε θεση να τα κανεις ολα με το χερι οσο δυσκολο και κουραστικο ειναι αυτο λυνοντας κατι μακρυναρια με το χερι .

Κρατωντας αυτο σαν γνωμονα και προσπαθοντας να πιασει και λιγο την εποχη σου αραδιαζει και αλλα ποσα μαθηματα απο πανω για να συμβαδισεις με την εποχη.

Τωρα κατα ποσο το καταφερνει αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Δεν ξερω κατα ποσο συμφωνειτε , λαθος ή σωστο δεν ξερω αλλα δεν μου φαινεται και κακο ο μηχανικος να μπορει να καταλαβει τι κανει και που βασιζεται το προγραμμα του υπολογιστη που χρησιμοποιει.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.