Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αύξηση πάχους πλάκας επικαλύψεως για υδατοστεγανότητα;


 

Recommended Posts

Συνάδελφοι θέλω την γνώμη ενός Πολ. Μηχανικού:

 

Είμαι στο στάδιο σκυροδέτησης της πλάκας οροφής οικοδομής σχετικά κοντά στην Θάλασσα (1km).

Ο Μηχανικός μου πρότεινε αντί για το προγραμματισμένο μπετό 20cm στην μέση της πλάκας και 15cm στις άκρες (ρύση) να βάλουμε άλλα 10 cm απο πάνω ούτως ώστε να διαφυλάξουμε τον οπλισμό απο υγρασίες. Μου είπε πως oύτως ή άλλως θα πρέπει μετά το ασφαλτόπανο και τα DAU να βάλουμε μπετόν όπότε ίσως είναι καλύτερα να δημιουργήσουμε απο τώρα ένα ενιαίο στρώμα μεγαλύτερου πάχους σκυροδέματος.

 

Ποιά η γνώμη σας;

 

ΥΓ Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός, εμπιστεύομαι τον μηχανικό μου (είναι φίλος) απλά δεν έχω πειστεί ότι το μεγαλύτερο πάχος σκυροδέματος θα μου δώσει κάτι παραπάνω σε υγρομόνωση.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μελέτη; Αν ναι, θα κάνετε ό,τι λέει η μελέτη. Αν όχι, μην κάνετε τίποτα.

 

Αλλά το να κάνετε κάτι διαφορετικό από ό,τι ορίζει η μελέτη, είναι φρόνιμο;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, η μελέτη που έχει γίνει απο τον ίδιο έχει το πάχος που ανέφερα. Απλά μου προτείνει για καλύτερα να αυξήσουμε το πάχος πρίν πέσει το μπετόν. Ρωτάω αν τα 10cm παραπάνω πάχος σκυροδέματος που προσθέτουν κάτι εκτός απο κόστος και βάρος.

Link to comment
Share on other sites

Ο Μηχανικός μου πρότεινε αντί για το προγραμματισμένο μπετό 20cm στην μέση της πλάκας και 15cm στις άκρες (ρύση) να βάλουμε άλλα 10 cm απο πάνω ούτως ώστε να διαφυλάξουμε τον οπλισμό απο υγρασίες.

 

Άλλαξε μηχανικό, ποτέ δεν είναι αργά!

Ούτε καλουπατζής - που πληρώνεται με το κυβικό - δεν θα το έλεγε αυτό...

Link to comment
Share on other sites

τα κυβικά άντε να είναι 6 το πολύ παραπάνω....δεν είναι εκεί το θέμα...συμφωνείτε όμως πως τα 10cm παραπάνω δεν κάνιυν διαφορά στην υγρομόνωση και αυτό είναι το σημαντικό που κρατάω!

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites